×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO75 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
69,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75NANO75
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
پشتیبانی از :زبان فارسی
سال ساخت :2021 میلادی
نوع نمایشگر :NANO Cell
فناوری رنگ :Nano color
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
پورت ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 75NANO75 یکی از تلویزیون های ال جی سال 2021 می باشد.تلویزیون نانو 75 ارزان ترین تلویزیون ال جی با فناوری نانوسل در سال 2021 می باشد.این محصول برای مصارف خانگی و تماشای فیلم مناسب می باشد. اما به دلیل وجود عملکرد Hotel Mode می توان از آن به عنوان تلویزیون تبلیغاتی در هتل ها استفاده کرد. تلویزیون ال‌ جی NANO75 سایز 75 اینچ مدل سال گذشته را ندارد اما می‌توان آن را با تلویزیون ال‌ جی NANO79 در همین رده قرار داد. تلویزیون 75NANO75 دارای پنل IPS با نور پس زمینه LED مستقیم است و بیشتر برای استفاده در محیط های پر نور مناسب است.

پنل های IPS برای استفاده در محیط های کم نور مناسب نیستند زیرا نمی توانند رنگ های تیره عمیق را نمایش دهند. این مدل از وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل پشتیبانی می کند. تلویزیون ال جی NANO75 یکی از تلویزیون های ارزان قیمت و فاقد فناوری محلی کم نور محسوب می شود، بنابراین نمی توانید روی تماشای محتوای HDR با کیفیت بالا حساب کنید. تلویزیون نانوسل ال جی 75NANO75 توانایی بهبود کنتراست تصویر را با استفاده از الگوریتم کنتراست محلی ال جی دارد. این مدل با نرخ رفرش 60 هرتز، قابلیت نمایش رزولوشن 4K@60 هرتز و کیفیت تصویر را دارد.

تلویزیون ال جی 75NANO75 ساخت 2021 میلادی

تلویزیون ال جی 75NANO75 دارای صفحه نمایش NanoCell با عمق رنگ 10 بیتی (8bit + FRC) می باشد. به لطف صفحه نمایش NanoCell و فناوری Nano Color، این تلویزیون توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. همچنین با استفاده از فناوری Billion Rich Colors توانایی تولید رنگ های طبیعی و دقیق را دارد. تلویزیون مذکور دارای فناوری Active HDR بوده و از فرمت های HDR10 Pro و HLG برای نمایش محتوای HDR پشتیبانی می کند. با استفاده از فناوری HDR Dynamic Tone Mapping، ال‌جی محتوای HDR را عمیق‌تر و واقعی‌تر نمایش می‌دهد. تلویزیون 2021 ال جی 75NANO75 فورکی مجهز به پردازنده چهار هسته ای 4K است و با کمک فناوری 4K Upscaler وضوح تصویر را افزایش می دهد و همه چیز را تا کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد.

ال جی با استفاده از فناوری Image Enhancing در این مدل کیفیت تصویر را بهبود می بخشد تا در نهایت می توانید تصاویر با کیفیت بالاتری را مشاهده کنید. علاوه بر این به کمک فناوری AI Brightness Control به طور خودکار میزان روشنایی صفحه تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. تلویزیون مورد نظر به لطف فناوری TruMotion 120 توانایی نمایش صحنه های روان و روان را دارد. تلویزیون ال جی NANO75 سایز 75 اینچ پورت HDMI 2.1 ندارد اما از فناوری ALLM پشتیبانی می کند. همچنین از حالت HGIG پشتیبانی می کند و می تواند بازی های HDR را با کیفیت قابل قبولی نمایش دهد.

تلویزیون ال جی NANO75 سایز 75 اینچ با قابلیت Game Optimizer برخی از ویژگی های بازی را به صورت منو در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در حین بازی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. این محصول از رزولوشن 4K@60 هرتز و کیفیت تصویر پشتیبانی می کند و گزینه ای مناسب برای بازی های کنسولی نسل هشتم و بازی های کژوال است. تلویزیون ال جی 75NANO75 دارای سیستم صوتی 2 کاناله و بلندگوهای آن مجموعا 20 وات توان خروجی دارند. ال جی در این مدل از کدک های صوتی AC4، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و HE-AAC پشتیبانی می کند و می تواند صدای محتوایی که از این کدک ها پشتیبانی می کند را ارتقا دهد.

تلویزیون هوشمند ال جی 75NANO75 با استفاده از فناوری AI Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. علاوه بر این، با فعال کردن فناوری Ultra Surround، می توانید صدای فراگیر مجازی و سینمایی را تجربه کنید. تلویزیون مذکور با فناوری Clear Voice III قادر است صدای مکالمات را بهبود بخشد تا بتوانید صدای گوینده و دیالوگ ها را بهتر بشنوید. ال‌جی با استفاده از یک کنترل از راه دور جادویی و فناوری AI Acoustic Tuning، فاصله و مکان بیننده را تشخیص می‌دهد. تلویزیون و بر این اساس صداها را تقویت می کند.

تلویزیون ال جی 75NANO75 مجهز به فناوری LG Sound Sync است و می توانید آن را از طریق بلوتوث به نوارهای صوتی ال جی که از این فناوری پشتیبانی می کنند متصل کنید. این محصول همچنین دارای فناوری خروجی صدا به صورت همزمان است، بنابراین در صورت اتصال به نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی از طریق کابل نوری می توانید صدا را به صورت همزمان و هماهنگ بشنوید. تلویزیون NANO75 را می توان به تلفن همراه متصل کرد و با کمک عملکرد Sound Share می توانید موسیقی یا آهنگ را از تلفن همراه روی تلویزیون پخش کنید.

از طرفی امکان انتقال صدا از تلویزیون به موبایل نیز وجود دارد. همچنین می توانید با اتصال هندزفری یا هدست به تلفن همراه به صدا از طریق آن گوش دهید. تلویزیون LG 75NANO75 دارای سیستم عامل webOS نسخه 6 است و از هوش مصنوعی ThinQ AI پشتیبانی می کند. ال ای دی ال جی 75NANO75 مجهز به ریموت کنترل جادویی MR21 است که فاقد فناوری NFC می باشد. این ریموت کنترل ظاهری جدید با طراحی ارگونومیک نسبت به مدل سال قبل دارد. این ریموت کنترل هوشمند دارای میکروفون داخلی است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند.

با پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) و برنامه ThinQ ال جی، می توانید به راحتی تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO75 را از طریق گوشی هوشمند iOS و اندروید خود کنترل کنید. علاوه بر این، تلویزیون مذکور دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) است و امکان مدیریت و کنترل دستگاه های متصل به تلویزیون، سایر لوازم خانگی و خانه هوشمند را در یک صفحه نمایش به شما می دهد. این مدل قابلیت اتصال با گوشی های هوشمند اندروید و iOS را دارد و جدا از اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون، می توانید با استفاده از قابلیت Screen Share صفحه نمایش گوشی موبایل خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید.

تلویزیون ۷۵ اینچی ال جی نانو ۷۵ قابلیت نصب برنامه را دارد و می توانید با مراجعه به فروشگاه محتوای ال جی برنامه های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید. تلویزیون ال جی NANO75 سایز 75 اینچ به لطف عملکرد Sports Alert اطلاعات مفیدی در مورد ورزش و مسابقات ورزشی در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین می توانید از این تلویزیون در هتل ها با استفاده از حالت هتل استفاده کنید. ال جی این محصول را به گیرنده DVB-T2 و DVB-S2 مجهز کرده است تا بتوانید بدون مشکل شبکه های داخلی یا خارجی را دریافت کنید و نیازی به دستگاه جداگانه ندارید.

گیرنده دیجیتال به کار رفته در تلویزیون مذکور قابلیت ضبط برنامه (Digital Recording) را دارد. تلویزیون 4K ال‌ جی 75NANO75 دارای حاشیه‌های نسبتاً باریکی است تا علاوه بر زیباتر بودن، تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشد. همچنین می توانید کابل های متصل به آن را با استفاده از براکت های موجود در بسته تلویزیون مدیریت و سازماندهی کنید.

در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 75NANO75 محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی معتبر و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری احتیاج دارید بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی NANO80 محصول 2021 بروید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید می بایست به تلویزیون ال جی UP8150 که مدل پایین تر این تلویزیون است مراجعه کنید. تلویزیون ال جی NANO79 مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های جدید تری دارد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO75 سایز 75 اینچ محصول 2021

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست