×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 55NANO75 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
29,700,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55NANO75
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
پشتیبانی از :زبان فارسی
سال ساخت :2021 میلادی
نوع نمایشگر :NANO Cell
فناوری رنگ :Nano color
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
پورت ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 55NANO75 در دسته بندی تلویزیون های با کیفیت برند ال جی عرضه شده است تا انتخاب شما برای تماشای محتوای خیره کننده باشد.طراحی زیبا و مدبرانه این محصول باعث تمایل بیشتر کاربران به خرید آن شده است. صفحه نمایش فوق عریض به گونه ای طراحی شده است که به شما یک صفحه نمایش عریض برای تماشای محتوای خیره کننده بدهد. با این صفحه نمایش 55 اینچی قطعا از محتوای 4K لذت بیشتری خواهید برد.

اگر کیفیت تصویر برای شما در اولویت است، باید گفت که تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ می تواند به خوبی نیاز شما را برآورده کند و تصاویر را با وضوح بالا 2160 در 3840 پیکسل نمایش می دهد تا جزئیات ریز تصاویر به خوبی دیده شود. استفاده از فناوری Dolby Vision مبنایی برای تماشای محتوای سینمایی بر روی صفحه نمایش تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO75 است.

استفاده از فناوری نانوسل در صفحه نمایش غول پیکر تلویزیون ال جی NANO75  شما را به دیدن دنیای دیگری از محتوای رنگارنگ دعوت می کند. از طریق این فناوری کارآمد، امکان نمایش رنگ های خیره کننده با کنتراست دقیق وجود دارد. پردازنده 4 هسته ای پردازشگر تصویر 4K با ایجاد تصاویر طبیعی شما را به تماشای تصاویر خیره کننده برای درک بهتر جزئیات سوق می دهد. بازتولید صدای بهینه از طریق بلندگوهای 2 کاناله امکان پذیر خواهد بود. صدا با توان 20 وات بازتولید می شود و تجربه شنیداری وصف ناپذیری را برای شما به ارمغان می آورد. تکنولوژی Clear Voice III با حذف نویز صدا، گوش دادن شما را بهبود می بخشد.

تلویزیون ال جی 55NANO75 ساخت 2021 میلادی

با تلویزیون ال جی 55NANO75 ؛ زیبایی را بیش از هر زمان دیگر احساس خواهید کرد!

ال جی همیشه تمام تلاش خود را می کند تا محصولی بهبودیافته با ویژگی های جذاب را به بازار عرضه کند. این برند شناخته شده با تولید تلویزیون های جذاب برای عقب نماندن از رقبای خود، هر روز به موفقیت های بیشتری دست می یابد. تلویزیون ال جی 55NANO75 یکی از بهترین محصولات این شرکت است که در سال 2021 به بازار عرضه شد تا بهترین گزینه برای کاربران خواستار باشد. طراحی زیبا و فکر شده این محصول هماهنگی با دکوراسیون هر خانه ای را آسان کرده و جلوه ای باشکوه ایجاد می کند. نکته ای که در طراحی تلویزیون NANO75 بیش از هر چیز خودنمایی می کند نمایشگر تقریبا بدون قاب آن است. توجه کاربر را به خود جلب می کند. باعث خیره شدنت میشه

کاهش ضخامت قاب کمترین حواس پرتی را برای کاربران در حین تماشای تصاویر به همراه خواهد داشت.پایه های دو طرفه تلویزیون را روی میز ثابت و ثابت کرده است.طراحی زیبا و استاندارد این پایه ها ظاهری شیک و مدرن به تلویزیون بخشیده است. کاهش ضخامت قاب نیز یکی از ویژگی های قابل ستایش این تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO75 می باشد که جای هیچگونه خطا و خطا باقی نمی گذارد.می توانید پایه تلویزیون را جدا کرده و روی دیوار نصب کنید. با وجود بدنه نازک تلویزیون 55NANO75 ، شکل زیبایی بر روی دیوار خواهد داشت و دکوراسیون منزل شما را جلوه می دهد.

با تلویزیون ال جی 55NANO75 ؛ زیبایی را بیش از هر زمان دیگر احساس خواهید کرد!

به دنیای رنگ و نور واقعی در صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO75 خوش آمدید!

ال جی با معرفی تلویزیون هوشمند 55NANO75 قصد دارد سطح جدیدی از کنترل رنگ ها را به نمایش بگذارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش نانوسلول پیشرفته 55 اینچی است. فناوری نانو رنگ در این تلویزیون جدید روح جدیدی را به هر صحنه می بخشد. رنگ های زنده، دقیق و طبیعی زیبایی وصف ناپذیری به هر صحنه ای می بخشد. بیش از یک میلیارد رنگ غنی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون ظاهر می شود. بله، تلویزیون نانوسل ال جی همه اینها را ممکن می کند.

با ایجاد رنگ های واقعی بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ ، وضوح 4K واقعی به دست می آید. در واقع کیفیت واقعی 4K با رعایت استاندارد بین المللی CM در این تلویزیون ظاهر می شود. بنابراین، با آوردن این وضوح به صفحه تلویزیون، تجربه بصری روشن تر و واضح تری خواهید داشت.

نور پس زمینه Slim Direct برای روشن کردن صفحه نمایش استفاده می شود. ال جی به پردازنده قدرتمند α7 Gen4 AI Processor 4K در این تلویزیون اشاره می کند که برای پردازش تصویر بسیار خوب عمل می کند، در مقاله بعدی بیشتر با این پردازنده آشنا خواهیم شد. ناگفته نماند که پنل این تلویزیون دارای Full Array Dimming است که در آن نور پس‌زمینه دقیقاً کنترل می‌شود تا کنتراست عالی ایجاد کند و واقعاً سفید و سیاه عمیق ایجاد کند. بنابراین تماشای محتوایی مانند ورزش، فیلم، بازی و غیره. در تلویزیون 2021 ال جی 55NANO75 بسیار خوب خواهد بود. در ادامه بیشتر در مورد مزایای این نمایشگر صحبت خواهیم کرد.

به دنیای رنگ و نور واقعی در صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO75 خوش آمدید!

پردازش تصویر قدرتمند؛ تجربه تماشای و هیجان انگیز!

بدون شک پردازنده به عنوان هسته مرکزی تلویزیون بسیار مهم است و از این رو سازندگان تلویزیون سعی می کنند با درایت و درایت کامل در این زمینه عمل کنند. ال‌جی در تلویزیون‌های سری نانوسل خود از یک پردازشگر تصویر قدرتمند استفاده می‌کند. به عنوان مثال، این شرکت قبلا از پردازنده α7 Gen2 در تلویزیون 65SM9000 و در سال 2020 از پردازنده α7 Gen 3 4K در تلویزیون NANO90 استفاده کرده است. اکنون این شرکت از پردازنده α7 Gen4 AI 4K برای تلویزیون ال جی 55NANO75 خود در سال 2021 بهره می برد. در واقع، این پردازنده اصلی تلویزیون است، یک تراشه پیشگام که از الگوریتم های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا استفاده می کند.

بسیاری از تنظیمات تصویر و حتی صدای تلویزیون به طور خودکار انجام می شوند تا آنچه در دسترس دارید بهترین پیش فرض ممکن باشد. به لطف این پردازنده، هر چیزی که در تلویزیون تماشا می کنید تماشایی خواهد بود. فناوری هوش مصنوعی شما را به تماشای کیفیت واقعی دعوت می کند که تا به حال ندیده اید. پردازنده نمایشگر چهار هسته ای ال ای دی ال جی 55NANO75 حتی نرخ تازه سازی تصویر را افزایش می دهد. در حالت عادی، نرخ رفرش تصویر 60 هرتز خواهد بود، این مقدار در هنگام اجرای محتوای مختلف مانند بازی ها افزایش می یابد. همچنین به لطف پردازنده هوش مصنوعی α7 Gen4، تصویر 4K را افزایش می دهد که در مورد جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پردازش تصویر قدرتمند؛ تجربه تماشای و هیجان انگیز!

با ویژگی های خاص ال جی NANO75 سرگرمی را به خانه خود بیاورید...

در قسمت قبل گفتیم که چگونه پردازنده تلویزیون LG 55NANO75 کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. در واقع این ویژگی در تلویزیون 4K Upscaling نامیده می شود. به لطف پردازنده قدرتمند موجود در تلویزیون، حتی تصاویر با کیفیت پایین روی صفحه نمایش برای نمایش با وضوح نزدیک به 4K بهبود می یابد. اکنون حتی می توانید فیلم های قدیمی و با کیفیت پایین را با وضوح بالا روی صفحه تلویزیون خود تماشا کنید.

ویژگی های عالی بازی تلویزیون ال جی 55NANO75 آن را به یک مدل برتر در بازار تبدیل کرده است. اول از همه، کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی شما را به قلب تک تک لحظات بازی می برد. این تلویزیون برای پخش صحنه های بازی سریع با تاخیر ورودی بسیار کمی عالی است. علاوه بر این، نرخ رفرش تصویر بالاست و زمان پاسخگویی سریع خواهد بود.

با قابلیت Game Optimizer، بازی به بهترین شکل ممکن برای بهترین تجربه ممکن بهینه می شود. با پشتیبانی از حالت ALLM (Auto Low Latency Mode) تجربه بازی بسیار لذت بخشی را در تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ خواهید داشت.

نرخ فریم بالاتر، VRR (نرخ تجدید متغیر) برای کاهش پارگی صفحه و eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) از ویژگی های تلویزیون خواهد بود. کافی است کنسول بازی خود را از طریق درگاه HDMI تلویزیون وصل کنید و از حرکت سریع محتوای با وضوح بالاتر و گرافیک همگام و روان بهره مند شوید. به این ترتیب تجربه واقعی بازی در تلویزیون 4K ال جی 55NANO75 فراهم می شود.

با ویژگی های خاص ال جی NANO75 سرگرمی را به خانه خود بیاورید...

خانه خود را با برخی ویژگی های پیشرفته به یک سینما تبدیل کنید!

ال‌جی در تلویزیون جدید خود از برخی ویژگی‌های عالی برای به ارمغان آوردن یک تجربه سینمایی صحبت می‌کند. رنگ های واقعی بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شوند، در حالی که این رنگ ها خانه شما را به یک سینما تبدیل می کنند

ال جی از فناوری HDR10 و HLG در تلویزیون 55 اینچی NANO75 نام می برد. با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا، جزئیات بیشتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و تصاویر پویاتر و زنده تر می شوند. این فناوری در لیست فناوری های تصویربرداری پیشرفته برای یک تجربه سینمایی قرار می گیرد.

حالت فیلمساز یکی از ویژگی های پیشرفته برای یک تجربه سینمایی است. با فعال کردن این حالت در تلویزیون ال جی 55NANO75 ، محتوا دقیقاً مطابق با دید کارگردان بهینه می شود. این دیدگاه سینمایی، اصالت واقعی محتوا را به تصویر می کشد و به کار سازنده احترام می گذارد. در این حالت تنظیمات تصویر و صدا به صورت خودکار انجام می شود

گفتیم که نمایشگر ال جی NANO75 از نوع Full Array Dimming است که نور را به خوبی در همه جا پخش می کند. ویژگی کاهش نور محلی در این تلویزیون برای ایجاد سیاهی عمیق به خوبی کار می کند و کنتراست بالا تجربه ای همه جانبه را به شما می دهد.

تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ از فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. فناوری دالبی بالاترین سطح سینما را فراهم می کند. فناوری Dolby Vision IQ به طور خودکار آن را بر اساس شرایط نور محیط و ژانر محتوا بهینه می کند. فناوری صدای Dolby Atmos نیز شما را به طور کامل احاطه می کند و صدای فراگیر چند بعدی ایجاد می کند تا احساس کنید در میانه هر صحنه هستید.

همه چیز را از نزدیک بشنو و حس کن!

تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO75 پیشرفته‌ترین ویژگی‌های تصویر را با پیشرفته‌ترین ویژگی‌های صدا به اشتراک می‌گذارد تا کاربران بتوانند از یک تجربه شنیداری لذت‌بخش لذت ببرند. حتی صدای این تلویزیون نیز ردپایی از هوش مصنوعی را نشان می دهد. پردازنده قدرتمند 4 هسته ای صدا را برای هر صحنه بهینه می کند. در ساخت این تلویزیون از دو بلندگو استفاده شده است. اسپیکرها از نوع Down Firing هستند و هر کدام 10 وات صدا تولید می کنند. البته با استفاده از فناوری بی سیم بلوتوث، به راحتی قادر خواهید بود یک سیستم صدای فراگیر را برای تجربه صدای بهتر متصل کنید. کیفیت صدای منتشر شده از این تلویزیون قابل ستایش است و خوشبختانه بدون نویز و اعوجاج است.

همچنین می توانید به راحتی صدا را در این تلویزیون به اشتراک بگذارید. قبلاً گفتیم که چگونه فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون تجربه شما را در جهتی کاملاً سینمایی حرکت می دهد. تلویزیون ال جی 55NANO75 از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کند و صدایی چند بعدی و همه جانبه را به محیط اطراف شما می آورد. به این ترتیب شنونده صدا را از هر طرف اطراف خود خواهد شنید. به عبارتی غوطه وری کامل ایجاد می شود و کاربر حضور خود را در صحنه های مختلف احساس می کند. هنگام تماشای محتوای ورزشی مانند فوتبال، فضای یک استادیوم کامل به خانه شما فرا می‌رسد زیرا جزئیات دقیق صدا شنیده می‌شود.

خانه خود را با برخی ویژگی های پیشرفته به یک سینما تبدیل کنید!

ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن زندگی

در تلویزیون 55 اینچی LG NANO75، نسخه جدید سیستم عامل webOS در اختیار کاربران قرار گرفته است تا از آخرین ویژگی های هوشمند تلویزیون های سری 2021 این شرکت بهره ببرند. در این تلویزیون هوشمند به راحتی می توانید به برنامه های Disney+، Apple TV و Sling دسترسی داشته باشید. سرگرمی خود را با صدای نسل بعدی Dolby Atmos، پشتیبانی از Dolby Vision، تنظیمات خودکار تصویر در حالت Filmmaker و به‌روزرسانی‌های راحت Sports Alert تقویت کنید. کانال های ال جی در این تلویزیون هوشمند دسترسی رایگان به بیش از 180 کانال ارائه دهنده فیلم، نمایش، اخبار فوری، ورزش و موارد دیگر را فراهم می کنند. علاقه مندان به ورزش راه جدیدی برای یادگیری آن در این تلویزیون دارند.

با عملکرد Sports Alert، حتی زمانی که در حال تماشای محتوای دیگر هستید، از نتایج بازی مورد علاقه خود مطلع خواهید شد. همراه با تلویزیون ال جی 55NANO75 یک کنترل از راه دور هوشمند با ویژگی های جدید از جمله Magic Explorer ارائه می شود. ریموت دستگاه با طراحی ارگونومیک خود به راحتی در دست جای می گیرد و جستجوی سریع را با اسکرول و اشاره امکان پذیر می کند. کلیدهای میانبر روی کنترل از راه دور هوشمند دسترسی به برنامه های مختلف را آسان می کند. مرورگر وب برای جستجوی مطالب مختلف در دسترس شما خواهد بود، فقط کافی است به Wi-Fi متصل شوید. برای جلوگیری از سردرگمی، از منوی صفحه اصلی برای اتصالات مختلف دستگاه استفاده کنید.

ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن زندگی

هوش مصنوعی ThinQ در LG 55NANO75VPA

هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ و بسیاری از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار تجربه کاملا جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی تصویر و صدای بسیار بهتری ایجاد می کنند. هوش مصنوعی webOS را قادر می‌سازد تا توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه دهد. تشخیص هوشمند صدا یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون در ارتباط با فناوری هوش مصنوعی خواهد بود که به راحتی می تواند نیازهای شما را از طریق صدا پاسخ دهد.

جالب ترین تجربه را در کنار این تلویزیون کارا خواهد داشت زیرا مجهز به دستیار صوتی گوگل و الکسا است تا گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.از طریق دستیار صوتی می توانید هر چیزی را که می خواهید از تلویزیون بپرسید تا به محض اینکه سفارشات شما پاسخ داده شود. ممکن است - به زودی در نتیجه از طریق صدای خود دسترسی سریع به محتوای مورد نظر خواهید داشت.برنامه Apple Airplay2 به طور موثر در این محصول استفاده شده است تا کاربران اپل از اتصال گوشی خود به تلویزیون بی نصیب نمانند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO75 محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم با قیمت ارزان و تضمین سلامت و اصالت کالا از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری هستید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی NANO80 محصول 2021 بروید، که به نسبت کیفیت تصویر بالاتری دارد. اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون ال جی UP8150 بروید. تلویزیون ال جی NANO79 مدل جدید تر و جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های جدیدتری دارد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55NANO75

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.8
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
کمتر از 0.5 وات در حالت (استند بای)
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840 px
نوع باند و اسپیکر
Down Firing
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant - LG Voice Search
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
ندارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 عدد
ضبط صدا
دارد
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
ندارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
ندارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1235x774x232
ابعاد بسته (سانتی متر)
1360x810x162
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر - اندونزی
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست