×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO84 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
74,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75NANO84
کیفیت تصویر :4K
توان صوتی : 40 وات
دارای هوش مصنوعی : ThinQ
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت : 2022 میلادی
دارای فناوری :Active HDR
دارای فناوری : Clear Voice Pro
دارای :4 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 75NANO84 متعلق به سری نانوسل شرکت کره ای ال جی در سال 2022 معرفی شد. تلویزیون های نانوسل این برند در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کرده اند. تلویزیون 75NANO84 با طراحی بسیار شیک و مدرن ارائه شده است. این دستگاه دارای قاب باریکی است و از آنجایی که پایه هلالی شکل دارد، ظاهر بسیار متفاوتی دارد. این تلویزیون به دلیل فناوری نانوسل به وضوح نسبت به تلویزیون های LED معمولی برتری دارد. این فناوری با فیلتر کردن درشت طول موج RGB رنگ‌های دقیق و خالص تولید می‌کند، بنابراین صحنه‌ها با سطح جدیدی از واقع‌گرایی لذت‌بخش هستند.

تلویزیون ال جی NANO84 به پردازنده منحصر به فرد α5 Gen5 AI ال جی مجهز شده است. این پردازنده پیشرفته از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر و صدا استفاده می کند. در کنار اینها، از فناوری های بصری پیشرفته برای ارائه یک تجربه واقعی سینمایی پشتیبانی می کند. تلویزیون پیش رو همچنین دارای امکانات بازی حرفه ای است. از منوی Game Optimizer می توانید تنظیمات مناسب بازی را اعمال کنید.

با استفاده از فناوری AI Sound Pro، کانال‌های صوتی مجازی برای تولید صدای فراگیر ایجاد خواهند شد. مانند گذشته ، تلویزیون در بخش هوشمند با امکانات مختلفی ارائه می شود. در آپدیت جدید سیستم عامل، امکان ایجاد پروفایل های کاربری متعدد وجود دارد تا کاربران بتوانند به پیشنهادات محتوای شخصی سازی شده دسترسی داشته باشند. در ادامه به جزئیات تلویزیون 75NANO846 خواهیم پرداخت.

نانوسل ال جی 75NANO84

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 75NANO84

جزئیات طراحی تلویزیون 75NANO84

تلویزیون های ال جی از نظر طراحی همیشه مدل های مورد علاقه مصرف کنندگان بوده اند. در طراحی تلویزیون ال جی 75NANO84 از مواد بادوام استفاده شده تا برای استفاده طولانی مدت در خانه های مصرف کنندگان ایده آل باشد. این شرکت علاوه بر توجه به کیفیت ساخت، از روش های زیبایی شناختی نیز برای ارتقای ظاهر کلی تلویزیون استفاده می کند. در ابتدا باید گفت که تلویزیون بدنه نازکی دارد و به دلیل همین ویژگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد. با اتصال تلویزیون به دیوار با براکت می توانید جلوه ای متفاوت به دکوراسیون اتاق ببخشید. این تلویزیون به دلیل سایز بزرگ برای نشیمن های بزرگتر طراحی شده است.

قاب تلویزیون 75NANO846 به اندازه کافی باریک است تا سبک مینیمالیستی زیبا را به نمایش بگذارد. کاهش ضخامت قاب علاوه بر بهبود طراحی تلویزیون به بیننده این امکان را می دهد که از ظرفیت بیشتری از صفحه نمایش برای مشاهده استفاده کند. تجربه تماشای فراگیر و بدون حواس پرتی یک امتیاز برای تلویزیون است.

نقطه عطف در طراحی تلویزیون 75NANO846 شاید پایه هلالی شکل آن باشد. این پایه طراحی تلویزیون را از طیف ال جی متمایز کرده و زیبایی انکارناپذیری به آن بخشیده است. این پایه که به قسمت مرکزی تلویزیون متصل است، وزن بدنه را به خوبی نگه می دارد و از تلو تلو خوردن آن روی میز ممانعت می‌کند. با وجود این پایه، انتظار می رود مصرف کنندگان بیشتری از نصب تلویزیون بر روی دیوار منصرف شوند.

جزئیات طراحی تلویزیون 75NANO84

فناوری نانوسل و بهبود قابل توجه در کیفیت تصویر

تلویزیون های نانوسل ال جی جزو پرفروش ترین تلویزیون های سال 2022 از برند ال جی هستند و این محبوبیت و شهرت بی دلیل نیست. جزئیات قابل لمس و رنگ های طبیعی ورود شما را به دنیای تصاویر تضمین می کند و این فناوری به کار رفته در این سری از تلویزیون ها با استفاده از المان هایی با قطر نانومتری باعث افزایش کیفیت پنل های مجهز به آنها می شود که منجر به افزایش روشنایی ، کنتراست و جزئیات در عکس ها خواهند بود.

رنگ های طبیعی در طیف گسترده ای به صورت زنده نمایش داده می شوند و جلوه ای منحصر به فرد به تصاویر رنگی می دهند. Nano Color یک فناوری تعبیه شده در تلویزیون هوشمند ال جی 75NANO84 است که کمک زیادی به افزایش روشنایی رنگ ها می کند و علاوه بر آن میلیون ها رنگ را در اختیار کاربر قرار می دهد که از دسته رنگ های اصلی هستند تا تجربه بصری آنها را به سطح و ابعاد جدیدی ارتقا دهد. RGB امواج رنگ‌های ناخالص را فیلتر می‌کنند و رنگ‌هایی با خلوص بالا برای درک بهتر مخاطب نشان می‌دهند.

فناوری نانوسل و بهبود قابل توجه در کیفیت تصویر

پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI 4K

موتور پردازش تصویر در تلویزیون ها کیفیت تصاویر را نشان می دهد و با دانستن عملکرد این موتور پردازش می توانید متوجه شوید که تلویزیون شما تا چه اندازه در تولید صدا و تصویر با کیفیت بالا می باشد. تلویزیون ال جی 75NANO84 از موتور پردازش تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K بهره می برد و این پردازنده بر اساس هوش مصنوعی کار می کند و کیفیت تصویر و صدا را افزایش می دهد و تصاویر با کیفیت 4K را به نمایش می گذارد. این تصاویر دارای بهترین کیفیت و وضوح هستند و جزئیات تصویر به راحتی قابل دسترسی است.

این پردازنده محتوای اصلی را تجزیه و تحلیل می کند و تمام ویژگی های تصویر را بهینه می کند. کنتراست، روشنایی، وضوح و رنگ ها در بهترین حالت خود قرار دارند و تصویر از هر نظر بهینه شده و محتوای شما با وجود این کیفیت و وضوح عالی قابل درک خواهد بود. هر آنچه از یک تصویر باکیفیت انتظار دارید با کمک تلویزیون 75NANO846 بدست می آید و پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K تضمین می کند که شما را در دنیای تصویر و صدا غرق خواهد کرد.

هوش مصنوعی و محتوای بهتر از همیشه

با کمک تلویزیون ال جی 75NANO84 تجربه تماشای شما به بعد جدیدی ارتقا می یابد و با رنگ های خاص و کیفیت تصویر 4K جزئیات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. این کیفیت عالی به دلیل وجود روشنایی و کنتراست بهینه است و علاوه بر موتور پردازنده و فناوری نانوسل، هوش مصنوعی با آنالیز تصویر و محیط، بهینه ترین حالت نورپردازی را در تصویر ایجاد خواهد کرد. AI Brightness Control با کمک هوش مصنوعی روشنایی نور محیط را بررسی می کند و روشنایی صفحه را در بهترین حالت تنظیم می کند.

AI Sound Pro به کمک هوش مصنوعی تاثیر بسزایی در ایجاد صدایی جامع دارد و جذابیت محتوا را افزایش خواهد داد. محتوای شما با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق با هوش مصنوعی ردیابی می شود و با استفاده از این الگوریتم ها صدای فراگیر و مجازی ایجاد می شود تا فضای مورد نظر شما را پوشش دهد و این صدای غنی و پیچیده در برنامه مورد علاقه شما محو شود. علاوه بر این، فناوری AI Sound Pro در تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO84 حجم محتوا را بر اساس ژانر مورد نظر تنظیم می کند تا تجربه شنیداری شما را افزایش دهد.

همه عناصری که برای ایجاد بهترین صدا و تصویر استفاده می‌شوند، تجربه بصری و صوتی شما را افزایش می‌دهند و به تماشای محتوا در تلویزیون 2022 ال جی 75NANO84 لذت‌بخش‌تر از همیشه کمک می‌کنند.

هوش مصنوعی و محتوای بهتر از همیشه در تلویزیون ال جی 75NANO84

سینما را به خانه خود بیاورید

تمامی ویژگی های مرتبط با تصویر در تلویزیون نانوسل ال جی 75NANO84 به شما کمک می کند تا محتوای صوتی و تصویری شما در بهترین حالت خود قرار گیرد و در نتیجه احساس حضور در سالن سینما را به شما القا کند. این حالت تصویر، وضوح و کیفیت برای افرادی که علاقه مند به فیلم، سریال و سینما هستند بهترین استفاده را دارد. فناوری FILMMAKER MODE به شما کمک می کند محتوا را همانطور که سازنده و کارگردان قصد داشته است ببینید و با کمک این فناوری هیچ تغییری در قاب و نسبت تصویر محتوای سینمایی ایجاد نمی شود و به راحتی می توانید نیت سازنده را ببینید. .

بهترین جزئیات و روشنایی را با کمک فناوری HDR 10 Pro در محتوای خود مشاهده کنید و این فناوری به شما کمک می کند تا تصویر را با بهترین کنتراست نشان دهید و جزئیات تصویر و حرکات و تصاویر به صورت زنده در اختیار کاربر قرار گیرد. این تضاد یک تجربه تماشایی متفاوت و کامل ایجاد می کند و محتوا عمیقاً روی مخاطب تأثیر می گذارد.

حالت فیلم ساز در تلویزیون نانوسل ال جی 75NANO84

از گیم پلی روان و با کیفیت لذت ببرید

تلویزیون ال جی 75NANO84 از هر نظر پاسخگوی نیاز خریداران خود بوده و با توجه به قابلیت های گیمینگ گسترده ای که دارد، تجربه گیم پلی بسیار باکیفیت با سرعت و وضوح عالی را در اختیار علاقه مندان به بازی قرار خواهد داد. سیستم صوتی قدرتمند و جامعی که صدای فراگیر را همراه با تصاویر بهینه سازی شده در هر جنبه ایجاد می کند، باعث می شود احساس کنید در یک زمین بازی هستید. به کمک سرعت عالی بازی و نرخ رفرش 60 هرتز، تصاویر متحرک و ثابت موجود در بازی بهترین کیفیت را دارند و می توانید با تجزیه و تحلیل جزئیات تصویر عملکرد بهتری داشته باشید و برنده بازی شوید.

یکی از فناوری های مورد استفاده برای بازی در تلویزیون ال جی NANO84 سایز 75 اینچ Game Optimizer است که تنظیمات بازی را در بهترین حالت ممکن و بهینه قرار می دهد و به شما کمک می کند تا دنیای بازی را برای خود ملموس کنید. داشبورد به شما کمک می کند تا یک بازی با کیفیت و با سرعت بسیار بالا بسازید، منوی تنظیمات برای دسترسی راحت تر داشته باشید و به راحتی عناصر مورد نظر در بازی و گیم پلی را تغییر دهید.

فناوری ALLM به کاهش خودکار تاخیر بازی و حذف نویز تصویر برای یک بازی بهتر کمک می‌کند، eARC و HGiG شرایط بهتری را ایجاد می‌کنند و سرعت و روان بازی را به حداکثر می‌رسانند. استفاده از HDR برای ایجاد کنتراست و وضوح عالی در بازی به شما این امکان را می دهد که حتی در تاریک ترین صحنه ها به جزئیات زیادی دسترسی داشته باشید و حرکت بعدی حریف خود را به راحتی پیش بینی کنید.

از گیم پلی روان و با کیفیت لذت ببرید

تلویزیون ال جی 75NANO84، یک تلویزیون هوشمند برای راحتی شما

وجود فناوری ThinQ AI که هوشمندی تلویزیون را به اثبات خواهد رساند، نشان می دهد که تلویزیون نانوسل ال جی با استفاده از هوش مصنوعی تا چه اندازه پیشرفت کرده و در کیفیت صدا و تصویر تاثیر بسزایی دارد. برخی از چیزهای هوشمندی که در تلویزیون 4K ال جی 75NANO84 وجود دارد:

  • تلویزیون 75NANO84 دارای قابلیت کنترل صدا با استفاده از ریموت و دکمه اختصاصی نصب شده بر روی آن می باشد، شما می توانید به راحتی با صدای خود تلویزیون خود را از راه دور کنترل کنید و به تنظیمات زیادی روی صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.

  • Apple AirPlay و Homekit هوش دستگاه شما را افزایش می دهند و می توانید از این طریق بین تلفن همراه و تلویزیون 75NANO846 ارتباط برقرار کنید.

  • با استفاده از My Profile، یک نمایه شخصی بر روی صفحه تلویزیون 75NANO846 خود ایجاد کنید که مخصوص همه اعضای خانواده است و به سرعت محتوا و برنامه مورد علاقه خود را پیدا کنید و از تماشای برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

  • جستجوی صوتی تلویزیون 75NANO846 به شما این امکان را می‌دهد که محتوای مورد علاقه خود را به راحتی به صورت صوتی جستجو کنید و در اسرع وقت محتوایی را برای تماشا پیدا کنید و زمان بیشتری را صرف تماشای محتوا کنید.

سیگنال ورزشی

یکی از بهترین ویژگی ها برای افرادی که به بازی ها و مسابقات ورزشی علاقه مند هستند، Sports Alert است. این فناوری زمانی به شما کمک می کند که در حال تماشای محتوای مورد علاقه خود هستید و نمی خواهید نتایج و عملکرد تیم مورد علاقه خود را در مسابقات و بازی ها از دست بدهید. در حین تماشای محتوا، نوتیفیکیشن های مربوط به قبل، حین و بعد از بازی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید استریم مسابقه و بازی مورد علاقه خود را دنبال کنید. در نتیجه اجرای این فناوری اطلاعات بازی را از دست نخواهید داد و همیشه یک طرفدار وفادار باقی خواهید ماند.

محتوای نامحدود

"تلویزیون ال جی 75NANO84" با پشتیبانی از خدمات پخش اصلی، دنیایی نامحدود از محتوا و تنوع بسیار زیاد را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتوانید بهترین، بروز ترین و متنوع ترین مطالب را مشاهده کنید و مطابق با سلیقه اعضای خانواده تلویزیون تماشا کنید. فیلم، سریال، مستند و هر محتوای دیگری را تماشا کنید و جزئیات آن را تحلیل کنید و از کیفیت و وضوح آنچه می بینید شگفت زده شوید.

با استفاده از سیستم عامل webOS می توانید گردشی سریع و راحت در دنیای محتوا داشته باشید و این سیستم عامل دلیل محکمی برای اثبات هوش بالای تلویزیون 75NANO846 است که ورود هر کاربری با هر سلیقه ای را تضمین می کند.

سرویس نتفلیکس در تلویزیون هوشمند ال جی NANO84

تلویزیون نانوسل ال جی، سازگار با محیط زیست

ال جی در تلویزیون های نانوسل خود ثابت کرده است که چقدر به محیط زیست اهمیت می دهد و این ویژگی در طراحی بسته بندی تلویزیون های 4K سری نانوسل نیز مشهود است. در بسته بندی این تلویزیون از مقوای قابل بازیافت استفاده شده و با استفاده از جوهر کم رنگ و تک رنگ سعی در محافظت از آن دارد. سازگار با محیط زیست است و تلویزیون NANO84 می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که عاشق محیط زیست هستند.

چند ویژگی دیگر

  • تلویزیون 75NANO84 از فناوری کاهش نور محلی برای کنترل نور پس زمینه استفاده می کند. این فناوری با تقسیم تصویر به چند قسمت مستقل، کنتراست را در هر بلوک افزایش می دهد تا به تصاویر واقعی دست یابد.

  • فناوری Clear Voice Pro یکی از فناوری های صوتی منحصر به فرد در ال ای دی ال جی 75NANO84 است. این فناوری با حذف نویز از صدا کمک می کند تا گفتگوهای افراد در تلویزیون را با وضوح بیشتری بشنوید.

  • با اتصال به اینترنت در این تلویزیون 4K ال جی، می توانید به محتوای گسترده در مرورگر وب دسترسی داشته باشید.

  • این تلویزیون ال جی دارای پورت های ارتباطی زیادی است. ورودی HDMI برای اتصال دستگاه های مختلف صوتی و تصویری و USB برای اتصال فلش مموری از مهم ترین درگاه های ارتباطی این مدل محسوب می شوند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 75NANO84 محصول 2022 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، ما تلویزیون ال جی NANO79 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED80 بروید.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 75NANO84 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 75NANO84 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO84 سایز 75 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست