×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50UN7300

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50UN7300
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی 50UN7300

یکی از تلویزیون های ال جی جدید سری 7 مدل 50un7300 است که با فناوری های بسیار هوشمند و جدید تولید و روانه بازار شده است کمپانی ال جی برای تلویزیون های خود سنگ تمام گذاشته و برای جذب طرفداران بیشتر رو به هر فناوری و تکنولوژی اورده است. 

 طراحی تلویزیون ال جی دقیقاً برگرفته از یک نوع تلویزیون میان‌رده که با نگاه کلی به ظاهر آن ساده و در عین حال شیک بودنش را به کاربر القا می‌کند. تلویزیون 2020 ال جی همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است. این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

 هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید. این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدتی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید.

تلویزیون ال جی 50un7300 دارای کیفیت تصویر 4k می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد که حتی تا ب این لحظه نیز کیفیت قانع کننده‌ای را به همراه خود آورده است. موتور پردازشگر تصویر و اسکن تصویر 100 هرتز می تواند تصاویر با کیفیت عالی و قابل قبولی عرضه کند، در واقع موتور پردازشگر تصویر با تجزیه و تحلیل عناصر داخلی تصاویر، به بهبود کیفیت تصویر می پردازد. اسکن تصویر نیز موجب کاهش تاری تصاویر پر سرعت مانند مسابقات ورزشی می شود.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون اولد سونی 55A90J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند که برای وقوع این امر از توان صوتی ۴۰ وات در این مدل استفاده شده است.

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر Upscaler نیز کیفیت فورکی را جایگزین کیفیت‌های پایین می‌کند تا شما از این طریق بتوانید حتی فیلم‌هایی با کیفیت پایین را به خوبی و با دقت و همچنین وضوح بالا ببینید. توان 20 وات همراه با بلندگوهای همه‌جانبه که از هر جهتی بلندگوهای این تلویزیون می‌توانند کیفیت خوبی را با خود به همراه بیاورند. فناوری Ultra Surround به منظور شبیه سازی صدای مجازی، صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کند و حس صدایی سه بعدی را کاربر القا خواهد کرد. 

قیمت تلویزیون ال جی 50un7300

نمایشگر با امکان ایجاد صحنه‌های واقعی در تلویزیون 50UN7300

این تلویزیون دارای روشنایی پس زمینه ال ای دی led است تکنولوژی ال ای دی هیچ تفاوتی با ال سی دی ندارند و تنها تفاوت ان ها در نور پس زمینه است. در ال سی دی LCD از نور فلورسنت و در ال ای دی LED از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه بهره می برند. ال ای دی ها دارای طیف رنگی گسترده تر و مصرف انرژی کمتری نسبت به ال سی دی ها هستند. 

همانند دیگر مدل ها این تلویزیون خوش طرح و دلربا دارای کیفیت فورکی است و از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه صحنه های واقعی و زنده را با این کیفیت تصویر تجربه کنید. همچنین  قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تصاویر یا شبکه های که از فناوری فورکی پشتیبانی نمی کنند را پردازش کرده و سپس نزدیک به فورکی 4K نشان می دهد.

 قابلیت HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. از فرمت های پشتیبانی می توان به قابلیت های hdr10، hlg اشاره نمود این فرمت ها از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کند و تصاویر با رنگ های طبیعی و پر رنگ تر بر روی صفحه نمایش ظاهر می کنند. 

  • موتور پردازشگر چهار هسته ای Quad Core تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد. این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.
  • فناوری LG Local Contrast می باشد. این فناوری با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند.
  • تی وی اسمارت جدید از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50un7300

لحظات شنیداری لذت بخشی را با تلویزیون 50UN7300 سپری کنید 

همانگونه که کمپانی ال جی به بخش های دیگر این تلویزیون اهمیت زیادی داده است سیستم صوتی را هم اهمیت دانسته و از قابلیت ها و فناوری های خاصی برخوردار میباشد. 

تلویزیون 50un7300 از دو اسپیکر برای بهبود صدا و بالا رفتن کیفیت استفاده کرده است. توان خروجی صدای اسپیکرهای تلویزیون 50 اینچ ما 20 وات میباشد و هرکدام از اسپیکر ها 10 وات صدا را به گوش ما انتقال میدهند. به دلیل اینکه این تلویزیون برای سالن های نسبتا کوچکی تعبیه شده است پس توان خروجی صدای بالا ندارد اما شما میتوانید با استفاده از فناوری و قابلیت پورت optical این مشکل را رفع کرده و توان خروجی صدا را به دلخواه خود افزایش دهید.

قابلیت پاک سازی صدا یا همان Clear Voice این امکان را می‌دهد تا دقت بالا و طبیعی بودن صدا را به خوبی لمس کنید. به بیان دیگر این خصوصیت باعث حذف و از بین بردن صداهای اضافه و دور کردن آنها از صدای اصلی تلویزیون می‌شود و موجب می‌شود تا صدای برنامه را بدون هیچ گونه خطایی به صورت کاملاً واضح بشنوید.

قابلیت Ultra Surround با تولید صدا به صورت فراگیر، سرگرمی‌هایی جذاب را در اختیارتان خواهد گذاشت و قابلیت Bluetooth Surround Ready از طریق آن می توان به وسیله ی بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل شد و صدا و ویس را به تلویزیون انتقال داد و از آن به عنوان منبع پخش صدا استفاده کرد.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 50un7300

کارایی برتر با فناوری‌های اسمارت پیشرفته در تلویزیون ال جی 50UN7300

تلویزیون ال جی 50un7300 دارای سیستم عامل وب او اس webos است.  ال جی توانست با قرار دادن این سیستم عامل بر تلویزیون های اسمارت خود کنترل و دسترسی به ویژگی های پیشرفته و همچنین دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق یک رابط گرافیکی زیبا به کاربران خود پیشکش کند.

دسترسی به مرورگر وب و فروشگاه گوگل از امکانات این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به شما می دهد و شما هر محتوایی را خواستید می توانید در مروگر وب آن را سرچ کنید. 

تلویزیون ال جی 50un7300 دارای هوش مصنوعی ThinQ است به وسیله این تکنولوژی می توان دستگاه های هوشمند خانه تان را به همدیگر وصل نمود و به راحتی ان ها را کنترل نمود. دستیار صوتی گوگل Google Assistant همان سرچ صوتی گوگل است که از طریق صدا دستورشما را در رابطه با پخش محتوا و پخش فیلم و سریال از شیکه های ویدویی مختلف به تلویزیون می دهد و آن را اجرا می کند.

قابلیت سرچ صوتی ال جی LG Voice Search برای این منظور تعبیه شده است تا شما هر سوالی از تلویزیون داشته باشید دیگر نیاز نباشد آن را تایپ کنید و تنها با صدای خودتان کار های خود را به تلویزیون بگویید. برنامه lg tv plus هم از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون است شما می توانید این قابلیت را بر روی گوشی خود نصب نمایید سپس از طریق گوشی تان تلویزیون را خاموش یا روشن کنید. 

از دیگر مدل های زیبای این شرکت می توان به تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی مدل 77CX6 اشاره کرد که دارای سیستم عامل WEBOS میباشد.

قیمت تلویزیون ال جی 50un7300

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UN7300

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری - ریموت کنترل - کابل برق
وزن
وزن با پایه : 11.5 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 11.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 14.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100 (Refresh Rate 50Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Auto Notification - Ultra Surround - Bluetooth Surround Ready - Sound Share - LG Sound Sync - AI Acoustic Tuning - Simultaneous Audio Output
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
LG Local Contrast - AV1 - HGIG Mode - VP9 - FILMMAKER MODE™ - Image Enhancing - موتور پردازنده تصویر Quad Core Processor 4K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Intelligent Voice Recognition - LG Voice Search - Amazon Alexa Compatible
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Active HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1130*716*232 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1130*663*86.3 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1215*775*175 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - Google Assistant - AI UX - AI Recommendation - Amazon Echo Compatible - اتصال به موبایل - ThinQ App - LG Smart Speaker - Google Home Compatible - Auto Device Detection - AI Home - گفتار به متن
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
10 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Related Content Search - LG Content Store - Mobile TV On - Hotel Mode - 360° VR Play - Network File Browser - Sports Alert کنترل جهانی - Audio Guidance - Screen Share

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست