×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50UN7400

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50UN7400
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 50UN7400

به دلیل رقابت بالایی که در بازار تلویزیون ها وجود دارد، هرساله ما شاهد عرضه ی سیل عظیم تلویزیون ها از خط تویلد کارخانه ی ال جی هستیم. در واقع ال جی برای اینکه بتواند به نیاز بیشتر اشخاص پاسخ دهد، به تولید مدل های مختلف با رده های متفاوت می پردازد.

این شرکت همراه با بالا رده ها به مدل های میان رده اش نیز اهمیت بالایی می دهد زیرا به نظر می رسد بازار تلویزیون های میان رده از بالا رده ها داغ تر و پر تنش تر باشد. به لطف همین رقابت تنگاتنگ، امروزه شاهد حضور پیشرفته ترین تلویزیون ها در بازار هستیم.

یکی از تلویزیون های خوش ساخت ال جی که به عنوان یک میان رده ی اقتصادی و پر امکانات شناخته می شود، تلویزیون 50UN7400 می باشد. این مدل توسط ال جی در سال 2020 ساخته و به بازار رقابتی عرضه شده است که باتوجه به امکانات موجود، قیمت تلویزیون ال جی مدل 50UN7400 بسیار مناسب می باشد.

ال جی در این تلویزیون از رزولوشن 2160×3840 پیکسل یا همان کیفیت تصویر فورکی 4k بهره گرفته است. این شرکت از راهکار مختص به خود برای بهتر شدن کیفیت تصویر استفاده می کند. در واقع این شرکت از فناوری های پیشرفته ی  Dynamic Color، Resolution Upscaler، HDR10 Pro و HLG Pro در کنار این رزولوشن استفاده می کند تا در بخش صفحه نمایش جایی برای هیچ گونه ایرادی باقی نگذارد.

این تلویزیون به واسطه ی دارا بودن بلندگوهای دو کاناله 20 واتی، تمامی مرز هایش را رد کرده و کیفیت صدای بی نظیری خلق می کند. البته تمامی این کار ها به کمک فناوری های پیشرفته ی DTS و پاک سازی صدای Clear Voice III تحقق می یابد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون اولد سونی 65A90J از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

این تلویزیون چندین قدم با تلویزیون های پایین رده و ساده فاصله دارد چراکه مجهز به امکانات هوشمند از قبیل سیستم عامل محبوب وب او اس، وای فای داخلی و پردازنده ی چهار هسته ای می باشد.

این فناوری ها دست در دست هم گذاشته اند و یک هدف خاص که راضی نگه داشتن کاربران است را دنبال می کنند. در طراحی تلویزیون ال جی مدل 50UN7400 از 3 پورت HDMI و دو درگاه USB استفاده شده است که به راحتی می توان انواع وسایل ارتباطی را به این تلویزیون وصل نمود.

در این تلویزیون از وای فای داخلی استفاده شده است که می توان از طریق آن به اینترنت دسترسی داشت و فیلم ها و سریال ها را به صورت آنلاین و در قاب 50 اینچی این تلویزیون با کیفیت بالایی تماشا کرد.

استفاده از پورت LAN در این تلویزیون باعث شده است که شما بتوانید به راحتی یک شبکه خانگی را راه اندازی کنید. همچنین در این تلویزیون از پورت های ورودی RF، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون استفاده شده است.

  50un7400

کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچ 50UN7400

تلویزیون ال جی 50UN7400 از جدید ترین کیفیت تصویر یعنی 4k بهره می برد و همچنین از تعداد رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی می کند که تصاویر را با کیفت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و همچنین با جزئیات دقیق و ریز به نمایش می گذارد.

در کل کیفیت فورکی دارای بیش از 8 میلیون پیکسل برروی صفحه نمایش می باشد که این یعنی تصاویری با ریزترین جزئیات و با بالاترین کیفیت و شما می توانید تصاویر طبیعی و غنی را ببینید.

موتور پردازشگر تصاویر Quad Qore در کنار قابلیت 4K Upscaler که این تلویزیون از آن بهره می برد با تجزیه تصاویر رزولوشن آنها را افزایش می دهد و آنها را در حد کیفیت فورکی پخش خواهد کرد. فناوری True Colour Accuracy به خلق رنگ های طبیعی و زنده می پردازد و با ایجاد رنگ های واقعی تصاویر را با بیشترین جزئیات رنگی و به صورت طبیعی پخش می کند.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به فناوری HDR اشاره کرد فناوری HDR با افزایش عمق و کنتراست تصاویر باعث پخش تصاویر به صورت واقعی تر و طبیعی و با کیفیت بسیار بالا می شود.

تلویزیون 2020 ال جی با داشتن حالت های تصویر متنوع شما امکان مشاهده تصاویر با حالت مرتبط به خود را می دهد و می توانید تصاویر را به بهترین شکل با حالت مخصوص به خود پخش کنید که این امر تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کند.

55un7400

قدرت صدا تلویزیون 50un7400

 تلویزیون ال جی 50un7400 و همچنین تلویزیون ال جی 55UN7340 دو کاناله می باشند و صدایی به قدرت 20 وات را تولید و انتشار می دهند.

قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند.

فناوری صدای مجازی Ultra Surround به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود. فناوری دالبی دیجیتال پلاس نقش زیادی در ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه دارد. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به مدیگر وصل می کند. فناوری DTS Decoder باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند. 

50un7400

امکانات اسمارت تلویزیون 50un7400

تلویزیون 2020 ال جی 50un7400 دارای سیستم عامل وب او اس است با سری پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که کاملا فرمت ای رایج را پشتیبانی می کند. این سیستم عامل به همراه یک رابط کاربری هوشمند باعث بالا رفتن سرعت تلویزیون می‌شود. از این طریق زمینه دسترسی سریع به برنامه‌ها و محتواهای داخل تلویزیون فراهم می‌شود.

 این تلویزیون هوشمند قابلیت دسترسی به شبکه ها و سایت های محبوب یوتیوب ، Netflix ، Amazon نتفیلیکس و ... را برای شما مهیا می سازد و دسترسی شما را به میلیون ها فیلم و ویدئو و نمایش آنها با کیفیت فورکی امکان پذیر می سازد و می توانید به کمک این شبکه ها ساعت ها سرگرمی را برای خود به ارمغان آورید و لذت تجربه ی پخش سرگرمی های عالی با کیفیت فورکی را تجربه کنید.

شما می توانید به کمک  دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa در هر قسمت خانه که باشید تلویزیون خود را به صورت کاملا هوشمند کنترل کنید.

از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 50un7400 می توان به قابلیت Miracast, قابلیت Mobile TV On, هوش مصنوعی ThinQ, پخش کننده ویدئویی 360 درجه 360 Video Player , پشتیبانی از Apple HomePod - سازگار با Alexa - تشخیص صوتی هوشمند اشاره نمود که این تلویزیون را به یک تلویزیون اسمارت و هوشمند عالی تبدیل کرده و با کیفیت عالی و این قابلیت هوشمندی که دارد توانسته جزء بهترین تلویزیون های سال 2020 با فناوری های بسیار پیشرفته تر از قبل در کل جهان باشد و همواره جزء پرفوش ترین ها باشد.

50un7400

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UN7400

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
وزن
وزن خالص : 12.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 15.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125 سانتی متر
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - ARC - تنظیم صدای یک لمسی - هماهنگ سازی صوتی بی سیم- Bluetooth Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
FILMMAKER MODE ™ - حالت تاخیر خودکار خودکار - نوع نور پس زمینه Direct LED
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1130*728*260 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1130*663*86.3 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1215*810*200 میلی متر
امکانات ویژه
Google Assistant - Apple AirPlay 2 - TV broadcast recording - Amazon Alexa - Apple HomeKit - اتصال تلفن همراه - Compatibility with LG ThinQ - LG ThinQ
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
Miracast
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست