×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55NANO91

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55NANO91
فناوری :  NanoCell
سیستم عامل :webOS
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55NANO91

تلویزیون اسمارت ال جی 2020 مدل 55NAN091 دارای فناوری نانوسل است. با این فناوری هوشمند و بالارده تمام رنگ ها را طبیعی و باکنتراست بالایی ببینید طوری که با خرید تلویزیون ال جی این فناوری فضای منزل شما به فضای طبیعی تبدیل می شود چون فناوری نانوسل رنگ‌ها را در تلویزیون شما پر حجم و زنده نمایش می‌دهد.

کیفیت فورکی در نظر گرفته شده است برای تی وی اسمارت ال جی تصاویر واقعی و طبیعی را بر روی صفحه نمایش ظاهر می کند این کیفیت تصویر خبر از 8 میلیون پیکسل بر روی نمایشگر 55 اینچی می دهد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصور فورکی 4k upscaler تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

فناوری HDR رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد. فرمت های hdr عبارتند از hdr10 و hlg و Dolby Vision QI. نرخ رفرش ریت در این تلویزیون 200 هرتز است یعنی در یک ثانیه 200 تصویر پشت سرهم قرار می گیرد تا شما حرکت های پر سرعت را مهار کنید و از دست ندهید.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 43UP7550 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

همچنین موتور پردازشگر تصویرα7 Gen 3 AI Processor نقش قابل توجهی در ایجاد صحنه‌هایی غنی و با کیفیت عالی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌هایی با حداکثر وضوح و دقت را مشاهده نمایید.

تلویزیون 2020 ال جی 55NAN091 در کنار تصویر فوق العاده و طراحی شیک و مدرن از سیستم صوتی قدرتمندی هم بهره میبرد و باید دانست سیستم صوتی قدرتمند از ویژگی های بارز هر محصولی ست. سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55 اینچ از تشکیل شده از دو بلندگو که هر کدام 10 وات هستند با قدرت خروجی 20 وات که نیاز هر کاربری رو بر طرف میکنند. البته ال جی فقط به این اکتفا نکرده و با بهره گیری از فناوری هایی همچون Dolby Atmos و Al Sound برای هر چه بهتر شدن و شنیدن صدایی همه جانبه به کار برده شده اند.

سیستم‌عامل webOS به همراه قابلیت Google Accisstane امکان مدیریتی راحت قابلیت‌های هوشمند را به شما خواهد داد تا در تلویزیون 2020 به شما کارایی مطلوب و نوآورانه اسمارت را در اختیارتان بگذارد. قابلیت اشتراک گذاری AirPlay 2 انواع  لوازم جانبی ساخت اپل به این تلویزیون به صورت بی‌سیم وصل می کند. 

55NANO91

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون ال جی مدل 55NANO91

در مورد کیفیت تصویر باید گفت تلویزیون ال جی 55NAN091 هر آنچه را یک کاربر نیاز دارد در اختیار اون قرار میدهد. فناوری LG Local Contrast فناوری با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند. از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد.

نرخ حرکت تصویر در تلویزیون 55NAN091 به 200 هرتز است یعنی در یک ثانیه 200 تصویر  پشت سر تعویض می شوند این نرخ زیاد است و شما ریز ترین جزئیات را هم از دست نخواهید بخصوص در مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن تمامی صحنه های پر سرعت را مهار کنید.

پردازشگر تصویر قلب تلویزیون شناخته شده است و این تلویزیون به پردازنده a gen 7 مجهز شده است این فناوری  کمک می‌کند تا صحنه‌های با وضوح و کیفیت پایین نیز به شیوه‌ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش درآیند. قابلیت ارتقای تصویر 4K Upscaler سایر تصاویر اچ دی و فول اچ دی را به فورکی انتقال می دهد و ان ها را با کیفیت بسیار بالایی رویت می سازد. 

55NANO91

سیستم صوتی پر قدرت در تلویزیون 2020 ال جی مدل 55NANO91

تلویزیون 55NANO91 از دو اسپیکر برای بهبود صدا و بالا رفتن کیفیت استفاده کرده است. توان خروجی صدای اسپیکرهای تلویزیون 55 اینچ 20 وات میباشد و هرکدام از اسپیکر ها 10 وات صدا را به گوش ما انتقال میدهند. به دلیل اینکه این تلویزیون برای سالن های نسبتا کوچکی تعبیه شده است پس توان خروجی صدای بالا ندارد. اما شما میتوانید با استفاده از فناوری و قابلیت پورت optical این مشکل را رفع کرده و توان خروجی صدا را به دلخواه خود افزایش دهید.

قابلیت Ultra Surround با تولید صدا به صورت فراگیر، سرگرمی‌هایی جذاب را در اختیارتان خواهد گذاشت و قابلیت Bluetooth Surround Ready از طریق آن می توان به وسیله ی بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل شد و صدا و ویس را به تلویزیون انتقال داد و از آن به عنوان منبع پخش صدا استفاده کرد. در تی وی اسمارت ال جی 55NAN091 فورکی 6 حالت صدا پشتیبانی مشود شما می توانید متناسب به محتوا پخش شده یکی از این حالت ها را انتخاب کنید. 

55NANO91

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 55NANO91

 تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55NANO91 قابلیت دسترسی به شبکه ها و سایت های محبوب یوتیوب ، Netflix،  Amazon نتفیلیکس و ... را برای شما مهیا می سازد و دسترسی شما را به میلیون ها فیلم و ویدئو و نمایش آنها با کیفیت فورکی امکان پذیر می سازد و می توانید به کمک این شبکه ها ساعت ها سرگرمی را برای خود به ارمغان آورید و لذت تجربه ی پخش سرگرمی های عالی با کیفیت فورکی را تجربه کنید.

شما می توانید به کمک  دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa در هر قسمت خانه که باشید تلویزیون خود را به صورت کاملا هوشمند کنترل کنید.

از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 55NANO91 می توان به قابلیت Miracast, قابلیت Mobile TV On, هوش مصنوعی ThinQ, پخش کننده ویدئویی 360 درجه 360 Video Player , پشتیبانی از Apple HomePod - سازگار با Alexa - تشخیص صوتی هوشمند اشاره نمود که این تلویزیون را به یک تلویزیون اسمارت و هوشمند عالی تبدیل کرده و با کیفیت عالی و این قابلیت هوشمندی که دارد توانسته جزء بهترین تلویزیون های سال 2020 با فناوری های بسیار پیشرفته تر از قبل در کل جهان باشد و همواره جزء پرفوش ترین ها باشد. تلویزیون ال جی 65NANO956 یکی دیگر از مدل های برند ال جی میباشد که دارای سیستم عامل webOS و سیستم صوتی Dolby Atmos می باشد.

55NANO91

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55NANO91

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Tru Motion 200 with backlight scanning
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Bluetooth Surround Compatible - eARC / ARC - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone Compatible - Sound Sync Wireless
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED/LCD
Wide Colour Gamut - AI Picture - FILMMAKER MODE™ - فناوری نانوسل Nano Cell - موتور پردازشگر α7 Gen 3 AI Processor 4K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Amazon Alexa
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 (Standard, Cinema, Clear Voice III, Cricket (Sports), Music, Game)
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
امکانات ویژه
Home Dashboard - AI ThinQ - FreeviewPlus - Disney+ - Google Home Compatible - AppleTV - Netflix -
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
10 (Vivid, Standard, FILMMAKER MODE™, APS, Cinema, Cricket, Game, HDR Effect, ISF Bright Room, ISF Dark Room)
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست