×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO81

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65NANO81
فناوری : NanoCell
سیستم عامل : webOS
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
سیستم های صوتی : Ultra Surround

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 65NANO81

تلویزیون ال جی 65NAN081 یکی از تلویزیون های هوشمند ال جی است که دارای صفحه ای تخت و 65 اینچی است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای رزولوشن 2160*3840 است که از فناوری 4k و پنل IPS در آن استفاده شده است. این ویژگی ها باعث می شود تا تصاویر با زاویه گسترده و با بالاترین کیفیت برای بیننده به نمایش گذاشته شود.

با وجود فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در کنار سایر امکانات پیشرفته‌ی موجود در زمینه‌ی تولید تصویر این اطمینان به شما داده خواهد شد که برای همیشه صحنه‌هایی با وضوح عالی و خیره‌کننده را خواهید دید.

همچنین محدوده دینامیکی Active HDR که از فرمت‌ های تصویری HDR10 و HLG نیز پشتیبانی می کند و یک استاندارد کیفیت تصویر می‌ باشد که با کنتراست مناسب مانند یک رنگین کمان رنگ‌ های واقعی را نشان می‌ دهد که در نهایت با کنتراست مناسب و پالت رنگی جذاب منجر به خلق رنگ‌ های نفس گیر و هیجان‌ انگیز خواهد شد. توان خروجی تلویزیون 55 اینچ صدای 20 وات بوده است که دو عدد اسپیکر با توان 10 وات این میزان را تولید کرده اند.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 75X90J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

دو کاناله بودن اسپیکر ها جهت فراگیر شدن صدا و صدایی همه جانبه در تلویزیون به کار رفته است. صدای تولید شده از طریق فناوری های Ultra Surround تقویت خواهد شد تا به صورت کامل به گوشتان برسد، این صدا با تقویت کامل فرکانس های صوتی امکان از بین رفتن و یا پنهان شدن فرکانس های صدا را فراهم نخواهد کرد. تلویزیون ال جی  تکنولوژی و فناوری های روز مجهز شده است. 

هوش مصنوعی یا ThinQ امکان بسیار هوشمندانه ایی است تا به وسیله ی آن بتوانید به کلیه وسایل هوشمند خانه دسترسی داشته باشید و فرمان هایی را از طریق تلویزیون به آن ها منتقل کنید و کلیه وسایل را با استفاده از این امکان هوشمند، مدیریت کنید.

سیستم عامل تلویزیون 65NAN081 جستوجوی صوتی Voice Search ، پشتیبانی می کند و به وسیله این ویژگی و هوش مصنوعی ThinQ، شما می توایند فرمان های صوتی را به وسایل هوشمند خانه خود انتقال دهید و در هر جای خانه که حضور داشته باشید، می توانید کلیه وسایل هوشمند را مدیریت کرده و از تجربه خانه هوشمند با بالاترین امکانات لذت ببرید. 

65nan081

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون ال جی مدل 65NANO81

کیفیت تصویر فورکی یکی از پیشرفته ترین کیفیت تصویر در حال حاضر است این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد و صحنه های طبیعی و زنده را بر روی نمایشگر 65 اینچی می آورد. بارزترین مزایای تلویزیون نانوسل NANOCELL رنگهای غنی است و با فیلتر نانوسل رنگ ها محو نمی شوند بلکه تصاویر همیشه پرجنب و جوش و تیز به نظر می رسند.

در بسیاری از تلویزیون های معمولی هنگامی که از قسمت های کناری به تلویزیون نگاه می کنید رنگ ها تحریف می شوند و تصویر واقعی و کاملی را نخواهید دید. اما با فناوری LG Nano Cell در تلویزیونهای ال جی در هر زاویه ای که به تلویزیون نگاه کنید تصاویری با رنگهای زنده، کامل و واقعی را به شما نمایش می دهد.

قابلیت HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. از فرمت های پشتیبانی می توان به قابلیت های hdr10، hlg اشاره نمود این فرمت ها از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کند و تصاویر با رنگ های طبیعی و پر رنگ تر بر روی صفحه نمایش ظاهر می کنند.

فناوری Nano Color به معنی نمایش حداقل طول موج های رنگ است و با این فناوری و ویژگی منحصر به فرد ال جی،  رنگ هایی که در اثر نور دهی ضعیف از دایره نمایش خارج می شوند به دامنه نمایش بازگشته و نمایش داده می شوند و نتیجه آن نیز نمایش جزئیات تصویر و ارائه تصویر شفاف و زنده است. از محصولات پرفروش الجی میتوان به تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO95 اشاره کرد.

65nan081

سیستم صوتی پر قدرت و فراگیر در تلویزیون 65NANO81

تلویزیون ال جی 65NAN081 از اسپیکرهای Down Firing استفاده نموده است این قابلیت  صدای واضح و متشکل از فرکانس‌های ریز و درشت را به شما می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات در محیط طنین انداز می کند. فناوری Ultra Surround این امکان را به شما خواهد داد که صحنه‌ها را در کنار صدای سینمایی و همه جانبه گوش دهید.

بر طبق ادعای کمپانی نامدار ال جی یکی از پراهمیت ترین فناوری های به کار رفته فناوری دالبی اتموس dolby atmos است که امکان شنیدن صدا از بالای سر را برای شما ممکن می آورد همچنین این فناوری صدا را به دنیای واقعی نزدیک می کند طوری که احساس در صحنه های حضور دارید. فناوری DTS Decoder باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند.

فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به همدیگر وصل می کند. قابلیت دیگر در این تلویزیون هوشمند  AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد.

65nan081

سیستم عامل وب او اس WEB OS و هوش مصنوعی THINQ

تلویزیون 2020 ال جیدارای سیستم عامل وب او اس است با سری پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که کاملا فرمت ای رایج را پشتیبانی می کند. این سیستم عامل به همراه یک رابط کاربری هوشمند باعث بالا رفتن سرعت تلویزیون می‌شود از این طریق زمینه دسترسی سریع به برنامه‌ها و محتواهای داخل تلویزیون فراهم می‌شود. 

هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند و بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. شما می توانید به کمک  دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa در هر قسمت خانه که باشید تلویزیون خود را به صورت کاملا هوشمند کنترل کنید.

از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 65NAN081 می توان به قابلیت Miracast, قابلیت Mobile TV On, هوش مصنوعی ThinQ, پخش کننده ویدئویی 360 درجه 360 Video Player , پشتیبانی از Apple HomePod - سازگار با Alexa - تشخیص صوتی هوشمند اشاره نمود که این تلویزیون را به یک تلویزیون اسمارت و هوشمند عالی تبدیل کرده و با کیفیت عالی و این قابلیت هوشمندی که دارد توانسته جزء بهترین تلویزیون های سال 2020 با فناوری های بسیار پیشرفته تر از قبل در کل جهان باشد و همواره جزء پرفوش ترین ها باشد.

65nan081

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65NANO81

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - باتری - ریموت کنترل - کابل برق
وزن
وزن با پایه : 25.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 24 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 33.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (Native 60Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Speaker Direction Down Firing - Ultra Surround - LG Sound Sync - Bluetooth Sound Ready - کدهای صوتی : AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X (مراجعه به کتابچه راهنمای کاربر)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Ultra Luminance - Nano Color - Billion Rich Colors* - Advanced Color Enhancer - True Color Accuracy - موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K - کاهش صدای دو مرحله ای - تقویت کننده وضوح - Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Alexa
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
Local Dimming
دارد
امکانات ویژه
Apple Airplay 2 - Apple Homekit - اتصال تلفن هوشمند - LG Content Store - Sports Alert - LG Channels - Home Dashboard - LG ThinQ® AI -
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60 Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست