×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55NANO79

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
دارای پنل : IPS
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل : webOS 
فناوری : Nanocell
پردازنده تصویر : Quad Core
توان صوتی : 20 وات (دو کاناله)
قابلیت : اتصال به Wi-Fi و بلوتوث
 پشتیبانی از فرمت های: HDR10 Pro و HLG Pro
دارای : گیرنده دیجیتال و DVB-S2
دارای :3 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55NANO79

مشخصات تلویزیون 50 اینچ اسمارت ال جی 55NANO79

شرکت کره ای ال جی از دیرباز در تولید تلویزیون نقش داشته و محصولات آن نیز در سراسر دنیا پخش شده است. تلویزیون ال جی 55NANO79 جزء نمونه های تولیدی در سال 2020 است که وارد بازار شده است. همانطور که از نام این محصول پیداست مجهز به فناوری Nano Cell می باشد که نقش به سزایی را در افزایش کیفیت تصاویر ایفا می کند. 

همانند دیگر محصولات سال 2020 ال جی، این محصول نیز دارای کیفیت 4K بوده با رزولوشن  3840*2160 می باشد. این محصول مجهز به پردازشگر پر قدرت Quad Core Processor 4K  میباشد. همچنیناین محصول از فناوری هایActive HDR  و استانداردهای HLG Pro و HDR10 Pro پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی NANO79 همچنین دارای فناوری های HDR Effect و HDR Dynamic Tone Mapping  نیز هست و همچنین با مجهز بودن به فناوری Filmmaker Mode  تصاویر خروجی را با بهترین نحو برای کاربر به نمایش می گذارد. در این محصول با استفاده از دو فناوری نور پس زمینه Edge و Local Dimming  به نشان دادن رنگ مشکی و عمق آن در تلویزیون توجه کرده است و آن را به بهترین شیوه برای کاربر به نمایش می گذارد. کاربر زاویه دید بسیار خوبی را با استفاده از تکنولوژی  Wide Viewing Angle  تجربه خواهد کرد.

همانند دیگر محصولات، تلویزیون 2020 ال جی 55NANO79 نیز دارای دو بلندگو بوده و توان خروجی صدای آن 20 وات می باشد.  دارای فناوری های  Ultra Surround وAI Sound  است که به پخش صدای دلنشین و رسا در محیط کمک می کند.  با وجود فناوری Clear Voice III، صدای تلویزیون به خوبی به گوش میرسد و صدای کاراکترها در فیلمها و سریال ها دارای وضوح بالایی است.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سامسونگ 43AU8000 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

علاوه برHGIG Mode در این محصول شاهد ویژگی هایی مانند ALLM و Low Input Lag هستیم که به بهبود سرعت و عکس العمل کاربر در بازی کمک خواهند کرد. وجود بلوتوث داخلی به کاربر امکان اتصال از طریق تلفن همراه هوشمند به تلویزیون را می دهد و همچنین از فناوری هوش مصنوعی ThinQ استفاده می کندشرکت ال جی در تلویزیون 55NANO79 نیز همانند محصولات دیگر از سیستم عامل webOS استفاده است.

این محصول همچنین دارای ویژگی هایی مانند  Billion Rich Colors، Ultra Luminance  و Nano Color است که توانایی نشان دادن طیف وسیعی از رنگها را برای بیننده دارد. قیمت تلویزیون ال جی مدل 55NANO79 با توجه به تکنولوی های به کار رفته در آن بسیار مناسب می باشد. 

فناوری HDR در تلویزیون ال جی 55NANO79

فناوری HDR در تلویزیون ال جی 55NANO79

از فناوری هایی که برای ارزیابی تصاویر استفاده می شود می توان به فناوری HDR اشاره نمود که تلویزیون ال جی NANO79 این فناوری HDR را داراست و به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند محتوای HDR را با کیفیت و وضوح بالاتری مشاهده کند. فناوری HDR یکی از فناوری هاییست که برای نشان دادن کیفیت تلویزیون های هوشمند و 4K مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به همراه فناوری های HLG Pro  و HDR10 Pro توانایی خلق تصاویری با نهایت کیفیت را دارست.

تلویزیون های نانوسل می توانند رنگهایی خالص را تولید کنند و عمق رنگهای قرمز و سبز را افزایش دهند. در این صورت تشخیص رنگها به آسانی توسط کاربر انجام می شود و تصاویر از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.  با استفاده از این تکنولوژی و همچنین مجهز بودن این تلویزیون به تصاویر 4K،  تلویزیون ال جی 55NANO79 را از دیگر محصولات جدا می کند. زیرا کیفیت تصاویر خروجی این محصول بسیار بالا بوده و رضایت کاربران را در پی داشته است.

کیفیت نمایشگر در تلویزیون 2020 ال جی 55NANO79

کیفیت نمایشگر در تلویزیون 2020 ال جی 55NANO79

تلویزیون 55NANO79 مجهز به صفحه نمایش LED است و رزولوشن 3840*2160است و تصاویر را به صورت 4K نمایش می دهد. همچنین دارای فناوری نانوسل است که به صورت خالص رنگهای به کار برده شده در تصاویر را نشان می دهد. تلویزیون ال جی 55NANO79 دارای فناوری های Nano Color، Ultra Luminance  و Billion Rich Colors  می باشد.

با ویژگی  Local Dimming و LG Local Contrast نقاط تاریک صفحه بسیار بهتر نمایش داده شده است و عمق رنگ مشکی بیشتر مشخص است. از این رو کاربر به راحتی می تواند جزئیات بیشتری را ببیند. علاوه بر این، فناوری FILMMAKER MODE یکی از حالت های تصویر بوده و نشان دهنده تصاویری است که تصویر بردار آن را ضبط کرده است. همانطور که گفته شد تلویزیون NANO79 تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می دهد که این اندازه در مقایسه با رزولوشن Full HD، دارای تراکم پیکسلی 4 برابر است. و جزئیات بیشتری برای بیننده مشخص است.

پردازشگر به کار رفته در این محصول چهار هسته ای بوده و به پردازش تصویر می پردازد به طوری که تصاویر با کیفیت پایین را تقویت کرده و به صورت 4K نشان می دهد.

مشخصات پردازنده در تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO79

مشخصات پردازنده در تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO79

پردازنده های شرکت ال جی بسیار کارآمد بوده و می تواند حجم زیادی از اطلاعات را به صورت همزمان پردازش نماید. همانطور که در بالا گفته شد تلویزیون NANO79 مجهز به پردازنده چهار هسته ای می باشد که در کنار دیگر فناوری های ممکن مانند Nano Cell و همچنین سیستم عامل قوی می تواند در ارائه دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا بسیار با اهمیت باشد و به صورت کارامدی عمل نماید.

همانطور که مشاهده می کند کیفیت عکس و تصاویر در تلویزیون ال جی 55NANO79 سیار بالاست و بخشی از این کیفیت مرهون داشتم پردازنده چهار هسته ای می باشد. این در حالی است که این پردازنده بسیار کارا بوده و قادر تصاویر با کیفتیت پایینتر از 4K را شناسایی کرده و با تقویت آنها، به صورت کیفیت 4K نشان دهد. بدین ترتیب پردازنده نقش بسیار مهمی در تلویزیون ایفا می کند.

سیستم عامل Web OS در تلویزیون 55NANO79

سیستم عامل Web OS در تلویزیون 55NANO79

همانطور که میدانید سیستم عامل یکی از مهمترین بخشهای یک تلویزیون به شمار می رود که نقش بالایی در افزایش عملکرد آن دارد. تلویزیون ال جی 55NANO79 دارای سیستم عامل Web OS می باشد. در سال 2020 ال جی تمام تلویزیون های خود را به این سیستم عامل مجهز کرده است. تلویزیون اسمارت ال جی مدل55NANO79دارای برنامه Apple TV و Netflix می باشد و کاربر می تواند از طریق آنها به طیف گسترده ای از محتوا از جمله فیلم ها، سریال ها، مستند ها، برنامه های ورزشی زنده و ... از طریق اینترنت دسترسی داشته باشد.

کاربر به راحتی می تواند از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن ها لذت ببرد. این سیستم عامل دارای ویژگی های هوشمندی نسبت به مدل های قبلی خود می باشد.

این محصول برای انجام وظایف خود مجهز به پردازشگر 4 هسته ای است و از هوش مصنوعی ال جی یعنی ThinQ AI نیز پشتیبانی می کند. این محصول مجهز به فناوری های Intelligent Voice Recognition  و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند که کاربر می تواند آن را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کند. 

در تلویزیون ال جی NANO79 با استفاده از برنامه Thin Q کاربر می تواند مدیریت و کنترل لوازم خانگی را در دست داشته باشد. . برنامه Thin Q برای سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. کاربر می تواند به کمک این برنامه از طریق دستورات صوتی، دستیار صوتی گوگل و الکسا سایر لوازم خانگی که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نماید. که به کاربر این امکان را می دهد که هنگامی که در خانه نیست بتواند این اجسام را کنترل نماید. از این رو کنترل و مدیریت  ال جی 55NANO79 بسیار راحت می باشد.

حالت های بازی در تلویزیون اسمارت ال جی 55NANO79

حالت های بازی در تلویزیون اسمارت ال جی 55NANO79

تلویزیون ال جی 55NANO79 برای کاربرانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند بسیار مناسب می باشد. علاوه بر داشتن تصاویر 4K، دارای فناوری های ALLM  یا Auto Low Latency Mode برای ارائه Input Lag اشاره کرد که مخصوص اتصال به کنسول بازی می باشد.

کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند از HGIG Mode که برای بازی طراحی شده است به صورت کامل لذت خواهند برد. بدین ترتیب که تاخیر هایی که در هنگام بازی در صحنه های سریع برای دیگر محصولات اتفاق می افتد در این سیستم اتفاق نمی افتد و ویژگی مرهون فناوریLow Input Lag  می باشد. از این رو به این کاربران توصیه می شود.

شکل و طراحی در تلویزیون ال جی 55NANO79

شکل و طراحی در تلویزیون ال جی 55NANO79

همانطور که می دانید شرکت ال جی از طرح های بسیار زیبایی که به آسانی با وسایل منزل ست می شوند استفاده می کند و تلویزیون های این شرکت دارای طرحی زیبا و مردم پسند است.

در این محصول شرکت ال جی از لبه های باریک که همانند محصولات دیگر این شرکت است استفاده کرده است. فاصله صفحه نمایش با این گوشه ها بسیار کم است به طوری که کاربر هنگام تماشای تلویزیون می تواند تمرکز خود را حفظ کند. از سویی این محصول دارای پایه های پلاستیکی هشتی شکل است که از پلاستیک درجه یک ساخته شده و زیبایی بسیار زیادی را به تلویزیون می بخشد.

همانند دیگر محصولات، تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO79 و همچنین تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UN7390 دارای براکت مخصوص هستند که می توانید آن ها را به دیوار نیز متصل کنید.

این دستگاه از تیونر DVB- T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت ال جی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO79

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO79

سیستم صوتی خارق العاده یکی از ویژگی های تلویزیون های ال جی است. در کنار داشتن تصاویری با کیفیت خارق العاده، ال جی 55NANO79 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن از نوع  Down Firing می باشد. هر یک از بلندگوهای آن دارای قدرت خروجی 10 وات بوده که در مجموع صدای 20 وات را تولید می کند. این محصول مجهز به فناوری های  ال LG Sound Sync  و Simultaneous Audio Output است و صدای خروجی از این سیستم بسیار خوشایند و با کیفیت است.

این محصول دارای فناوری های Dolby Surround و Ultra Surround نیز می باشد و صداهای تولیدی در بسیار از صحنه ها را با ریتم و تصویر هماهنگ کرده بدین ترتیب نقش به سزایی در افزایش لذت و هیجان توسط کاربر ایفا می کند. همچنین فناوری Dolby Digital نیز در این سیستم تعبیه شده است که به همه جانبه بودن صدا کمک می کند.

این محصول دارای قابلیت Dolby Vision است به طوری که در هنگام پخش فیلم می تواند نقاط کم رنگ را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و آنها را پر رنگ کرده و نظم بالایی به پخش تصویر و صدای خروجی ببخشد. ال ای دی ال جی 55NANO79 مجهر به فناوری Clear Voice III می باشد که توانایی هماهنگ کردن صداها را با همدیگر دارد و با استفاده از این فناوری کاربر می تواند صداها را به صورت واضح و با کیفیت بالا بشنود.

این محصول برای محیطهای کوچک و متوسط به خوبی جوابگو است اما در صورتی که کاربر صدایی بلندتر بخواهد می تواند از طریق بلوتوث سیستم های صوتی  مجزا استفاده کرده و صدای همزمان و هماهنگی را تجربه کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55NANO79

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
توان مصرف برق
AC 100~240V 50-60Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K HDR
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160
نوع باند و اسپیکر
2 ch
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Clear Voice III Ultra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
دارد
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 عدد
ضبط صدا
دارد
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
تعداد ورودی Component
دارد
ورودی ویدئو Composite
1 عدد
اپتیکال
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
10 modes(Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
Local Dimming
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست