×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل 86UM7580

0 تومان بدون مالیات
مدل:86UM7580
پردازنده : 4 هسنه ای
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 86 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 86UM7580

.

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 86 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 86UM7580

.

تلویزیون ال جی بالا رده 86um7580 از تلویزیون هایی است که نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می کند چون از امکانات بالا رده و هوشمند پشتیبانی می کند . تلویزیون ال جی با صفحه نمایش 86 اینچ برای سالن های بسیار بزرگ به کار گرفته است پایه های دو شاخه ای و قاب باریک جلوه ی شیکی را به تلویزیون داده است با توجه به امکانات بسیار متعدد این تلویزیون قیمت ان در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا بسیار مناسب است و با خرید این تلویزیون محصولی هوشمند را به خانه خود هدیه دهید.

نوع صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده است و تکنولوژی ال ای دی برای صفحه نمایش به کار برده شده است همچنین پنل IPS باعث شده است که تلویزیون به تلویزیونی ضد ضربه تبدیل شود پنل نام برده شده دارای زاویه گسترده می باشد. ال جی LG چند سالی است که برای تلویزیون هایش از کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می برد تا تصاویر زنده تر به نظر برسند.

به کار گیری فناوری های تصویری نظیر قابلیت HDR، فناوری True Color Accuracy، فرمت HLG , HDR10 کیفیت تصویر را ارتقا داده اند و تصاویر واقعی و شاداب را خلق نموده اند. صدا در تلویزیون ال جی 86um7580 از طریق دو بلندگوی 20 وایت در محیط پخش می شود نوع اسپیکر های این تلویزیون Down Firing است. ال جی برای تلویزیون 86 اینچ سیستم عامل وب اوس web os بهره گرفته است.

قابلیت سرچ صوتی، هوش مصنوعی، برنامه LG TV Plus در این تلویزیون حضور دارند تا کاربران از امکانات هوشمند آن نهایت استفاده را ببرند. 

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 86um7580

طراحی و ظاهر ساده و دلربا تلویزیون 86UM7580

برای خرید هر کالا علاوه بر کیفیت ظاهر هم بسیار مهم است اگر بخواهیم ویژگی های ظاهری این تلویزیون را بررسی کنیم در همان نگاه اول پنل جلویی تلویزیون را مشاهده می کنید که در معرض دید است و طراحی ساده را به خود اختصاص داده است. بر روی پنل جلویی تلویزیون به جز یک قاب باریک مشکی و پایه های دو شاخه ای که وزن تلویزیون را به دوش می کشند چیز دیگر مشاهده نمی شود.

شما می توانید این تلویزیون را هم روی میز و هم به دیوار متصل نمایید و از چیدمان جدید خانه تان لذت ببرید. برای اتصال تلویزیون به دیوار کافی است که یک براکنده و پایه ی نگه دارنده تهیه نمایید و تلویزیون خود را به دیوار متصل کنید و از فضای مانده شده در سالن نهایت استفاده را ببرید. ضخامت قاب باریک و رنگ بدنه مشکی ظاهری بسیار شیک را به تلویزیون شما داده است.

صفحه نمایش 86 اینچی برای سالن هایی با متراژ بسیار بزرگ است البته این مدل تلویزیون در دو سایز دیگر 82 اینچ و 75 اینچ موجود است شما بسته به فضای سالنتان می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید.

بر روی پنل پشتی تلویزیون 86um7580 پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی را مشاهده خواهید نمود که به  شما این امکان را می دهد تمام وسایل جانبی مانند کنسول های بازی، دوربین های دیجیتال، پخش کننده های موسیقی و فیلم، هارد و فلش را به آن وصل کرده و از دیدن تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

طراحی تلویزیون ال جی 86um7580

کیفیت تصویر ماجراجویانه تلویزیون 86UM7580

ال جی یکی از برند هایی که هر ساله مردم را با تکنولوژی های جدیدش سوپرایز می کند برگه برنده در زمینه تولید تلویزیون در دستان ال جی است ال جی را همه می شناسند و با کیفیت محصولاتش آشنایی دارند به همین جهت ما از تعریف و تمجید این برند مشهور پرهیز می کنیم.کیفیت تصویر تعبیه شده در تلویزیون 86 اینچ مدل um7580 فورکی است 4k است این کیفیت تصویر فورکی یکی از بهترین کیفیت تصویر در دنیای تلویزیون است.

رزولوشن پشتیبانی شده در این تلویزیون 2160×3840 پیکسل است یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما موجود است چون تعداد این پیکسل ها زیاد است بی شک کیفیت تصویر واقعی خواهد بود. پنل به کار برده شده در این تلویزیون IPS است این پنل ها به پنل های ضد ضربه معروف هستند و مجهز به زاویه گسترده بالایی هستند.

قابلیت TruMotion در هر ثانیه 200 تصویر در پشت سر هم قرار می گیرد این تکنولژی برای فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی بسیار مناسب است و شما کوچکترین حرکات را با این میزان نرخ حرکت تصویر از دست نخواهید داد. زاویه دید گسترده  Wide Viewing Angle باعث شده است که شما در هر طرف نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود و افت در کیفیت تصویر دیده نشود.

این تلویزیون از 10 حالت تصویری پشتیبانی می کند و شما بسیته به محتوا و فیلم های پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. فناوری true color Accuracy و  Advance Color enhancer با پوشش دادن طیف های رنگی تصاویری پر رنگ و شاداب را خلق می کند.

تلویزیون ال جی 86UM7580 دارای فناوری  hdr است این تکنولوژی که به معنای محدوده دینامیکی بالا می باشد میزان کنراست و میزان روشنایی و همچنین شدت رنگ را متناسب بالا می برد تا تصاویری با رنگ های شاداب تر ببینید. همچنین فناوری hdr از فرمت های جدید تصویری به نام hdr و hlg پشتیبانی می کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 86um7580

پخش صدا همه جانبه و واضح در تلویزیون 86UM7580 ال جی

سیستم صوتی که وظیفه پخش صدا را بر عهده دارد در تلویزیون ال جی 86um7580 یک سیستم صوتی دو کاناله به توان 20 وات در محیط تولید و پخش می شود این صدا برای ابعاد 86 اینچی تلوزیون بسیار کم است و متناسب نیست بنابراین با اتصال سینمیا خانگی به پورت optical صدا را افزایش بدهید. فناوری دالی دیجیتال پلاس صدایی همه جانبه و فراگیر به گوشتان می رساند.

فناوری DTS Virtual: X به فناوری شبیه سازی صدای مجازی معروف است و حس غرق شدن در صدا را به شنونده می دهد. فناوری  One Touch Sound Tuning تنها با لمس یک دکمه دسترسی به تنظیمات صدا را می دهد. قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III نویز های اضافی در صدا را حذف می کند همچنین صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند.

فناوری LG Sound Sync اتصال انواع سینمای خانگی ،ساند بار و سیستم های صوتی به تلویزیون به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث را می دهد. فرمت صوتی DTS Decoder باعث پخش صدای همه جانبه می شوند و صدایی را به کانال های صوتی انتقال می دهند که قرار است پخش کنند. 

تلویزیون ال جی 49NANO86 با کیفیت صدا شفاف و سیستم صوتی قدرتمند گزینه ای مناسب جهت خرید میباشد.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 86um7580

امکانات هوشمند و راه های ارتباطی تلویزیون 86UM7580

تلویزیون ال جی 86um7580 دارای رابط کاربری وب او اس است که به صورت اختصاصی ال جی از این سیستم عامل برای تلویزیون های هوشمندش استفاد نموده است.  فناوری که این تلویزیون را بسیار هوشمند ساخته هوش مصنوعی ThinQ است که کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است به وسیله این تکنولوژی می توان دستگاه های هوشمند خانه تان را به همدیگر وصل نمود و به راحت آن ها را کنترل نمود.

فناوری Home Dashboard تمامی محصولات هوشمند ال جی را به هم وصل کند و مدیریت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. برنامه lg tv plus بر روی گوشی خود نصب نمایید سپس از طریق گوشی تان تلویزیون را خاموش یا روشن کنید. پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا تاخیری در رد کردن کانال ها دیگر دیده نشود. 

از راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 86um7580  سه عدد درگاه usb است تا انواع حافظه های جانبی، تلفن همراه، مموری، فلش و... به تلویزیون متصل نمایید و بتوان خاطرات خود را بار ها و بار ها مرور کرد. همچنین چهار 4 عدد درگاه hdmi انواع پخش کننده و دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون تعبیه شده است علاوه بر آن این پورت صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به تلویزیون منتقل می نماید. 

پورت های کامپوننت و کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی تر به کار برده شده اند. خروجی صدای دیجیتال هم برای دوست داران صدای بلند است سندبار و سنمای خانگی به این پورت متصل می شوند. این پورت صدا را با کیفیت بالا به وسیله سیستم صوتی و سند بار ها در محیط شما پخش می کند. پورت شبکه lan برای اتصال به اینترنت به صورت سیم طراحی شده است

سیستم عامل تلویزیون ال جی 86um7580

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
86UM7580PVA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
دفترچه - ریموت کنترل - 4 پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 35.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 34.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 45.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
218 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
True Color Accuracy-4K Upscaler-Wide Viewing Angle
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
Advanced Color Enhancer
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 194.3×118.8×345 - ابعاد بدون پایه:194.3×111.8×9.3
ابعاد بسته (سانتی متر)
211.6×126.1×28.5
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
برنامه هوشمند ThinQ - پشتیبانی از Google Play Store
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Hotel Mode-Web Browser-Miracast-AirPlay 2Magic Remote-360° VR Play

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست