×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65BX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل :65BX
نوع صفحه نمایش :OLED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا :40 وات
پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
 سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ اولد و فورکی اسمارت ال جی 65BX

تلویزیون ال جی 65bx

در سال 2020 کمپانی مشهور ال جی تحولات عظیمی در دنیای لوازم صوتی و تصویری ایجاد کرد، از این تحول بزرگ می توان به ساخت و تولید تلویزیون ال جی 65BX اشاره کرد. سابقه درخشان ال جی در تولید محصولات صوتی و تصویری این اطمینان را به شما خواهد داد که بر روی تلویزیون اولد ال جی 65BX صحنه های با وضوح بالا و صدای همه جانبه ببینید.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا بدهیم. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سونی 75X85J قادر است تصاویر را به صورت طبیعی و بسیار شفاف نشان داده و کیفیت تماشای تلویزیون را برای کاربر به همراه آورده است.

در ابتدا جذابترین مشخصه ای که تلویزیون 2020 ال جی با ان قادر است ذهن شما را به سمت و سوی خود بکشد نمایشگر OLED است. این نمایشگر فوق العاده از مجموعه دیود های ارگانیک ساخته شده است که در صورت قرار گرفتن در مسیر الکتریسته نوری درخشان از خود ساطع می کند. این ویژگی باور نکردنی موجب می شود که تصاویر با روشنایی باور نکردنی به نمایش گذاشته شوند.

همچنین در کنار این خصوصیت این نمایشگر به هنگام نمایش مه تاریکی قادر است پیکسل های خود را به طور کامل خاموش کند تا رنگ های تیره با کنتراست بالایی ظاهر شوند. در یک کلام این نمایشگر OLED جای هیچ گونه نقصی را در این محصول باقی نگذاشته است.

در این میان بد نیست اشاره به بلندگو های Down Firing که در این تلویزیون قرار داده شده اند بیندازیم. این بلندگو های 2.2 کاناله قادر اند صدای با خروجی 40 وات را به شنوندگان خود هدیه دهند. یعنی ال جی با وجود این بلندگو های بی نظیر این اطمینان را به شما می دهد که دیگر لازم به خرید لوازم جانبی نیست، چون این بلندگو قادر است به تنهایی تمام نیاز های شما را برطرف کند.

اما ال جی در این تلویزیون به طور خاص به فناوری LG ThinQ® AI تاکید دارد. زیرا طبق ادعای ال جی این فناوری قادر است زندگی راحتی را به خانه های شما بیاورد. تلویزیون 65 اینچ ال جی 65BX با بکار گیری از فناوری LG ThinQ® AI قادر است شما را به گفتگو جذاب دعوت نماید. یعنی به بیان بهتر شما میتوانید با وجود هوش مصنوعی LG ThinQ® AI از این پس برای دستیابی به اهداف خود از صدایتان بهره بگیرید، تلویزیون ال جی 65BX نیز با کمک این فناوری قادر است به حرف های شما گوش کند و با انجام محاسبات دقیق شما را به اهدافتان نزدیک تر نماید.

کیفیت تصویر عالی در تلویزیون ال جی 65BX

تلویزیون اولد ال جی 65bx

ال جی در بخش کیفیت تصویر در تلویزیون اولد ال جی 65BX سنگ تمام گذاشته و این امکان را به شما خواهد داد که با دیدن صحنه این تلویزیون احساس حضور در دل تصاویر پخش شده داشته باشید. بر طبق گفته های ال جی همراه با پردازنده نسل سوم α7  این تلویزیون قادر خواهد بود هر انچه که می بینید و می شنوید به طور خودکار بهتر و واضح تر کند.

پردازنده الفا 7 مجهز به الگوریتم های Deep Learning AI است که این ویژگی زمینه ساز این خواهد شد که تصاویر با کیفیت بالا و جذاب به نمایش گذاشته شود. به عبارت بهتر ال جی  با مجهز کردن تلویزیون ال جی 65BX  به این پردازنده قول تصاویر کاملا واقعی را به مخاطبین خود می دهد.

یکی دیگر از مشخصه های جذاب تلویزیون 65BX به تکنولوژی 4K Upscaler بر می گردد. این فناوری خارق العاده بدون توجه به کیفیت فایل های تصویری، هر کدام را به رزولوشن فورکی به نمایش در می اورد. به بیان بهتر دیگر لازم نیست نگران کنسول های کم کیفیت خود باشید چون با وجود همچنین تکنولوژی شما قادر خواهید بود که واقعیت را از دل فایل های کلاسیک خود بیرون بکشید.

صدای همه جانبه با Dolby Atmos   

تلویزیون 65 اینچ اولد الجی 65bx

اما در نهایت یکی از بهترین نقاط قوت تلویزیون 65 اینچ ال جی 65BX  به زمینه کیفیت صدا ان بر میگردد. ال جی از فناوری Dolby Atmos برای تلویزیون های پرچم دار خود استفاده می کند و خیلی از منتقدین از این فناوری به عنوان غول صوتی ال جی یاد می کنند. این تکنولوژی بی نظیر با افزایش کانال های ارتفاعی  یک محیط سه بعدی برای کاربران به وجود می اورند به گونه ای که کاربران با قرار گرفتن در این محیط سه بعدی احساس حضور در سینما به انها دست خواهد داد.

حتی به گفته ی ال جی شما می توانید احساسات یک خواننده را با این فناوری به خوبی هر چه تمام تر حس کنید. در کل تلویزیون ال جی 65BX می خواهد به کاربران بگوید که با این فناوری تجربه صدا هایی که تاکنون شنیده اید به طور کامل دگرگون خواهند شد.

امکانات اسمارت تلویزیون ال جی 65BX 

قیمت خرید تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی 65bx

ال جی بار دیگر برای جذب رضایت هواداران خود در تلویزیون اولد ال جی 65BX از سیستم عامل webOS کمک گرفته است. این سیستم عامل فوق العاده می تواند کاربران خود را به سفری سرگرم کننده و بی پایان ببرد. وب او اس دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند.

از این گذشته webOS با بکارگیری از LG Content Store این مژده را به هواداران خود می دهد که بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند.

طراحی زیبا تلویزیون 65BX

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی 65bx

ممکن است به این نکته پی برده باشید که امروزه حضور تلویزیون های زیبا و دوست داشتنی در منازل همانند یک وسیله تزئینی رفتار می کند و جز ضرورات هر دکوراسیون به شمار می اید.

به این منظور ال جی در سال 2020 طراحی این محصول را متفاوت با سایر محصولات دیگرش انجام داده و تلویزیون 65BX  را به گونه ای طراحی کرده که شکوهش را به رخ رقبا خود بکشد. لبه فوق العاده باریک این محصول سبب شده که طرح مینیمالیسمی و زیبا به این محصول ببخشد به گونه ای که به هر طرف تلویزیون ال جی 65BX نگاه کنید از جذابیت و زیبای ان کاسته نمی شود که هیچ بلکه در هر نگاه جذابیتش دو چندان می شود. اگر یکی از معیارهای خرید تلویزیون برای شما طراحی و زیبایی میباشد، پیشنهاد میکنیم که تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM8200 را مورد بررسی قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65BXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست