×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO90

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65NANO90
پردازنده :4 هسته ای
سیستم عامل : webOS
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت تصویر :SUPER UHD
سیستم های صوتی : Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی 65NANO90

هر ساله محصولات جدید با لوگو های مختلف وارد بازار می شوند تا برای رضایت مشتری با هم به رقابت بپردازند. در این میان تلویزیون ال جی 65NANO90 یکی از ان دسته محصولات بود که بازار رقابتی را گرم تر کرد. این تلویزیون شگفت انگیز در سال 2020 همراه با  فناوری های جذاب و نوین معرفی شد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون سونی 65X85J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که یک انتخاب مناسب است زیرا با داشتن کیفیت تصویر 4K و روزلوشن 3840*2160 توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است.

وجود فناوری TruMotion 240 در تلویزیون ال جی NANO90 این اطمینان را به کاربران می دهد که از هر 240 فریم در ثانیه، تصاویر این محصول تعویض می شوند. یعنی به بیان ساده و مختصر می توان گفت که نرخ رفرش ریت و تازه سازی تصویر در این محصول  240 هرتز در نظر گرفته شده است. این ویژگی خارق العاده باعث افزایش فرکانس تصویر خارجی می شود که به این معناست تصاویر متحرک، حرکتی طبیعی و واضح خواهند داشت به گونه ای که کاربران تصاویر پیوسته و یکپارچه را مشاهده می کنند.

در کنار این ویژگی ال جی تمام فناوری های جذاب صوتی خود را در این تلویزیون گنجانده است. از این مجموعه بی نظیر می توان به صدای فراگیر با Dolby Atmos اشاره کرد. این فناوری که مشهور به غول صداست می تواند لذت تماشا فیلم و ویدئو ها را دو چندان کند. طبق گفته های ال جی این فناوری صدای همه جانبه را به کاربران خود هدیه می دهد. به گونه ای که با قرار گرفتن در این محدوده فراصوت احساس حضور در دل صحنه به مخاطبین دست خواهد داد.

از این گذشته ویژگی که همانند شاهرگ حیاتی تلویزیون ال جی نانو 90 عمل می کند، هوش مصنوعی LG ThinQ® AI است. این هوش مصنوعی بی نظیر مخاطبینش را به گفتگو جذاب با این تلویزیون دعوت می کند. یعنی به بیان بهتر کاربران با بکارگیری از این فناوری می توانند برای کنترل تلویزیون 65NANO90 از صدایشان استفاده کنند، این هوش مصنوعی با فکر کردن و انجام محاسبات دقیق در سریع ترین واکنش ممکن به خواسته کاربر خود پاسخ می دهد.

دیزاین زیبا تلویزیون ال جی 65NANO90

تلویزیون ال جی 65nano90

تلویزیون ال جی NANO90 با طراحی زیبا که دارد توانست در همان ابتدا کار مورد توجه باورنکردنی عموم واقع شود. به طوری که شما به هر طرف این محصول ال جی نگاه کنید چیزی از دوست داشتنی بودن و زیبایی ان کم نخواهد شد. وجود لبه باریک در این محصول سبب شده جلوه ویژه ای به این محصول ببخشد به گونه ای که تلویزیون ال جی 65NANO90 می تواند در همان نگاه اول خود را در دل ناظرانش شیرین و جذاب جلوه دهد.

همچنین وجود پایه های هشتی شکلی این محصول علاوه براین که توانسته جذابیت این تلویزیون را دو چندان کنند نیز قادر به پشتیبانی بی نظیری تلویزیون ال جی 65NANO90 هستند. همچنین بر طبق ادعای ال جی کاربران می توانید بدون هیچ نگرانی این تلویزیون را در نقاط مختلف مختلف خانه قرار دهید و از محکم و استوار بودن ان خاطره اسود باشید. اما در نهایت وجود فریم های باریک به دور صفحه نمایش تلویزیون نانوسل 65NANO90 باعث شده که حس و حال محیط اطرافش را به طور کامل دگرگون سازد.

فناوری Real 4K NanoCell Display

تلویزیون ال جی 65nano90

ال جی به واسطه تکنولوژی  NanoCell موجود در تلویزیون 65NANO90 قادر است تا حدی زیادی کنتراست تصاویر را ارتقا دهد که تصاویر واقعی تر جلوه کنند. فناوری NanoCell از ذرات نانو برای جذب طول موج های نور و تقویت خلوص رنگ های قرمز و سبز استفاده می کند. این ویژگی باورنکردنی موجب می شود رنگ های غنی و زیبا  را از تمام زاویه های دید برای کاربران به ارمغان بیاورد.

یعنی ال جی این اطمینان را به شما می دهد که اگر حتی تمام خانواده در اطراف تلویزیون ال جی 65NANO90 جمع شوند هر کدام از اعضای خانواده قادر خواهد بود بهترین و زیباترین تصاویر را با رنگ های پویا در هر زاویه دید ببینند.

پردازنده تصویر α7 Gen 3 Processor 4K

تلویزیون ال جی nano90

پردازنده تصویر الفا 7 یکی از محبوب ترین فناوری های اخیر کمپانی ال جی است که از ان در تلویزیون ها بالا رده خود استفاده می کند. پردازنده هوشمند سوم α7 Gen از الگوریتم های Deep Learning AI ساخته شده و قادر است تصاویر شفاف و واضح با صدا دلگیر را برای کاربران فراهم سازد. به بیان بهتر پردازنده الفا 7 با تجریه و پردازش دقیق تصویر این امکان را به شما می دهد که با صحنه های کاملا واقعی با صدا شگفت انگیز و شفاف همراه شوید

صدای همه جانبه با Ultra Surround

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65nano90

قطعا دیدن تصاویر واقعی برای لذت بردن از تماشای فایل های صوتی و تصویری کافی نخواهد بود بلکه در این راه صدای هماهنگ و شفاف می تواند تاثیری به سزایی داشته باشد. ال جی برای ارائه خدمت دیگر در ضمینه صدا در تلویزیون NANO90  از فناوری Ultra Surround کمک گرفته است.

سیستم صوتی Ultra Surround یک مکمل عالی برای کیفیت صدا تحسین شده LG است. طبق پیش بینی های این کمپانی فناوری Ultra Surround قادر است سطح غوطه وری که شنوندگان ان را در سینما ها شنیده بودند را در خانه به ان ها تحویل دهد. یعنی این فناوری خارق العاده مخاطبین را در مرکز یک صداگذاری گسترده و یک دست قرار می دهد تا حس کامل صحنه به ان ها انتقال یابد.

سیستم عامل webOS در تلویزیون ال جی 65NANO90

قیمت خرید تلویزیون فورکی اسمارت ال جی 65nano90

اما در نهایت سیستم عامل webOS موجود در تلویزیون ال جی نانو 90 تشکیل شده از چندین لایه نرم افزاری کاملا هوشمند و چیره دست می باشد. این سیستم عامل بی نظیر دنیا متفاوت با دنیا واقعی برای کاربران خلق می کند. به گونه ای که کاربران با وارد شدن به این دنیا بی پایان می توانند به بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و در حین حال کاربردی دسترسی پیدا کنند.

از جمله این برنامه های فوق العاده می توان به LG Content Store اشاره کرد. این فروشگاه ال جی که بدون هیچ محدودیت در دسترس کاربران قرار دارد قادر است کاربران را به فیلم های سینمایی و یا حتی برنامه های تلویزیون مورد علاقه خود رهنمایی کند تا کاربران بتوان از ان ها نهایت لذت را ببرند.

تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UK6750 این برند هم دارای سیستم عامل WEBOS می باشد که دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB و 1 پورت LAN میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65NANO90UNA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
SUPER UHD
نسبت تصویر
16:9
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صوتی ARC - تنظیم صدای تک لمسی One Touch Sound Tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - دسترسی سریع (Quick Access) - کنترل جهانی (Universal Control)
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست