×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO85

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65NANO85
پردازنده : 4 هسته ای
سیستم عامل : webOS
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 60 وات
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت تصویر : SUPER UHD
سیستم های صوتی : Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی SUPER UHD ال جی 65NANO85UNA

هر ساله محصولات جدید از کمپانی های مختلفی وارد بازار کار می شوند تا برای جذب رضایت مشتری با هم به رقابت بپردازند. در این هنگام ال جی در سال 2020 انقلاب عظیمی در دنیای لوازم صوتی و تصویری ایجاد کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون سونی 65X85J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که یک انتخاب مناسب است زیرا با داشتن کیفیت تصویر 4K و روزلوشن 3840*2160 توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است.

یکی از مدل های شرکت ال جی تولید تلویزیون ال جی 65NANO85UNA بر می گردد. از جمله ویژگی های شگفت انگیز این محصول می توان کیفیت تصاویر عالی، امکانات اسمارت، طراحی بوهومی و زیبا، صدا شفاف  و ... را نام برد. اما در این میان بد نیست اشاره کوتاه به فناوری Local Dimming که در این تلویزیون جاسازی شده بیندازیم.

این فناوری بی نظیر در حالت کلی سبب افزایش طیف وسیع از رنگ های می شود. به گونه ای که با نگاه کردن به صحنه های این تلویزیون متوجه کنتراست بالا ان بخصوص مناطق تاریک ان خواهید شد. همچنین در کنار این ویژگی تلویزیون ال جی 65NANO85UNA مجهز به بلندگو های باریک اما پرقدرت Down Firing است. این بلندگو بی نظیر قادر است صدا ایجاد شده توسط ای تلویزیون را با توان خروجی 20 وات به کاربران انتقال دهد.

اما یکی از محبوب ترین ویژگی های این محصول بی نظیر به دستیار صوتی Alexa بر میگردد. دستیار صوتی الکس امازون این قابلیت را در خدمت کاربران خود قرار می دهد که به جای استفاده از کنترل می توانند از صدا برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده کنند.

طراحی بی نظیر تلویزیون 65NANO85UNA

این روز ها شرکت ال جی در طرح محصولات صوتی و تصویر خود خلاقیت زیادتری به کار برده و توانیسته سنگ تمام بگذارد. توجه به لبه کاغذی مانندی این محصول از یک جهت و همچنین فریم باریک اطراف صفحه نمایش در کنار پایه های سراشیبی شکل اش همگی گویای یک طرح بوهومی  کاملا خاص و زیبا هستند.

وجود صفحه نمایش 65 اینچی این محصول سبب شده انتخاب خوبی برای سالن های بزرگ و متوسط باشد. همچنین در کنار این ویژگی تلویزیون ال جی 65NANO85UNA امکان اتصال به دیوار را دارد. با نصب این محصول بر روی دیوار خود را مانند یک اثر هنری متحرک جلوه می دهد. بدین وسیله تلویزیون ال جی 65NANO85UNA نگاه و توجه همه مهمانان شما را به سمت خود متمایل می دهد.

اما نکته که ممکن است بعضی از کاربران به ان فکر کنند ان است که در صورت اتصال به دیوار این محصول دسترسی به پورت های عقبی این محصول زمانبر خواهد شد. اما ال جی به این منظور بعضی از پورت های خروجی و ورودی را در کناره این محصول جاسازی کرده است تا بتوان در سریع ترین زمان ممکن به پورت ها دسترسی داشته باشید.

65NANO90UNA

فناوری α7 Gen 3 Processor 4K

این پردازنده هوشمند α7 Gen 3 از الگوریتم های که از پایگاه اطلاعاتی شامل بیش از هزاران داده بصری است، ساخته شده. که با کارگیری از ان قادر اند کیفیت محتوای اصلی تصویر را شناسایی کند و با انجام پردازش های سریع ان را به بهترین صورت ممکن ارائه می دهد.

یعنی به بیان بهتر هر انچه که شما می بینید و یا می شنوید با α7 Gen 3 Processor 4K به طور خودکار بهتر، واضح تر و پویا تر می شود. یعنی دریک کلام می توان گفت که این پردازنده قدرتمند جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است.

فناوری 4K Upscaler تلویزیون 65NANO85

اما در نهایت یکی از محبوب ترین فناوری ها که تجربه نفس گیری از نمایش به کاربران القا می کند 4K Upscaler است. این فناوری به کمک تکنولوژی ها که در ان تعبیه شده اند قادر است تصاویر که از کیفیت پایین برخوردار است را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارد. یعنی بیان بهتر فناوری 4K Upscaler مرز های کیفیتی را کنار گذاشته و فارغ از توجه به کیفیت محتوا هر کدام از کنسول های کلاسیک شما را به کیفیت فورکی به نمایش می گذارد و کاری می کند که واقعیت را از دل صحنه بیرون بکشد.

صدای همه جانبه با Dolby Atmos    

این فناوری مختص کمپانی ال جی است و درست همانند غول صدا، قادر است کاربران را به چالش بی پایان بکشد. دالبی اتمس یک فناوری صدا فاگیر است که توسط Dolby Laboratories ساخته شده است.

این سیستم با شناسایی صدا پخش شده از تلویزیون و با اضافه کردن کانال های ارتفاعی به این صدا قادر است محدوده فراگیر برای کاربران به ارمغان بیاورد. در کل Dolby Atmos می خواهد به شنوندگان خود بگوید تمام هوش و حواس خود را بروی صدا 360 درجه که توسط این فناوری پخش می شود متمرکز کنند.

هوش مصنوعی LG ThinQ® AI

شما با نگاه کردن به بخش های اسمارت تلویزیون ال جی 65NANO85UNA  متوجه خواهید شده که تمام خصوصیات یک پرچم دار کامل در ان تیکه خورده است. از مجموعه این فناوری ها می توان به هوش مصنوعی LG ThinQ® AI اشاره کرد. این فناوری دوست داشتنی کاربران را به گفتگو با این تلویزیون دعوت می کند.

یعنی به بیان ساده تر شما می توانید از این پس برای کنترل کردن این محصول بی نظیر از صدا خود استفاده کنید. این ویژگی خارق العاده با فشردن دکمه میکروفون شکلکی که در ریموت تلویزیون قرار دارد میسر می شود.

سیستم عامل webOS در تلویزیون 65NANO85 ال جی

امکانات هوشمندی این محصول بسیار متنوع هستند و به گونه ای که قادر اند ساعت ها و یا حتی روز ها مخاطب خود را سرگرم کنند. سیستم عامل وب اس موجود در این تلویزیون قادر است محیط متفاوت و بی پایان برای کاربران خلق کنند.

کاربران با وارد شدن به این محیط شگفت انگیر قادر خواهند بود به بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و کاربردی دسترسی سریع داشته باشند. از این گذشته یکی دیگر از ویژگی های این سیستم عامل، امنیت سطح بالا ان است. کاربران می توانند با وجود این امنیت بالا به راحتی هر چه تمام تر فایل های شخصی خود را از قبیل: عکس، فیلم و ... را در این تلویزیون ذخیره کنند.

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UM7500 هم دارای سیستم عامل webOS و فناوری ThinQ میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65NANO85UNA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
SUPER UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صوتی ARC - تنظیم صدای تک لمسی One Touch Sound Tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - دسترسی سریع (Quick Access) - کنترل جهانی (Universal Control)
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند a7

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست