×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75UN6900

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75UN6900
سری :7
نوع صفحه نمایش :  LED
توان خروجی صدا : 20 وات
کیفیت صفحه نمایش :4K UHD
سیستم عامل :WebOS
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت ال جی 75UN6900

تلویزیون ال جی 75UN6900 دارای رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل است و در مجموع 8 میلیون پیکسل برای تشکیل یک تصویر دست در دست هم می دهند. روشنایی از نوع Direct LED وظیفه ی تاباندن نور را به صفحه نمایش بر عهده دارد و هیمن عامل دلیل اصلی باریکی و ظرافت بیش از اندازه ی تلویزیون ال جی است. 

فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تصاویر که از فناوری فورکی پشتیبانی نمی کنند را پردازش کرده و سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 55X90J یکی از این محصولات می باشد که، شرکت سونی از پردازشگر Cognitive Processor XR برای این محصول استفاده کرده است. این پردازشگر بسیار با کیفیت بوده به طوری که تصاویر، صحنه ها و صداها را به شکلی که انسان می بینید و می شنود، پردازش می کند.

تلویزیون ال جی 75UN6900 دارای خروجی 20 وات با بلندگو های 2.0 کاناله است. فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III صدای تمیز که از هر نوع صدای اضافه به دور است را برای مخاطبین مهیا کند، که ویژگی سبب می شود گفتگو درون برنامه به صورت شفاف و واضح ارائه شود تا کاربران از ان نهایت لذت ممکن را ببرند.  قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربری راحت و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است.

پشتیبانی از قابلیت سرچ صوتی نظیر Google Assistant، Amazon Alexa و .... این تلویزیون را به محصولی هوشمند تبدیل کرده است. گیرنده ی دیجیتالی نیز توانایی پخش انواع کانال های صدا و سیما و خارجی با کیفیت و وضوح بالا را دارد. از راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 2020 دو عدد درگاه usb است تا انواع حافظه های جانبی، تلفن همراه، مموری، فلش و... به تلویزیون متصل نمایید و بتوان خاطرات خود را بار ها و بار ها مرور کرد.

همچنین 3 عدد درگاه hdmi انواع پخش کننده و دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون تعبیه شده است علاوه بر آن این پورت صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به تلویزیون منتقل می نماید. پورت های کامپوننت و کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی تر به کار برده شده اند. خروجی صدای دیجیتال هم برای دوست داران صدای بلند است سندبار و سنمای خانگی به این پورت متصل می شوند.

این پورت صدا را با کیفیت بالا به وسیله سیستم صوتی و سند بار ها در محیط شما پخش می کند. پورت شبکه lan برای اتصال به اینترنت به صورت سیم طراحی شده است. از هر پورت تنها یک عدد در تلویزیون جاسازی شده است. 

75un6900

کیفیت تصویر فورکی با ویژگی های متنوع تلویزیون 75UN6900

تلویزیون ال جی 75UN6900 دارای نمایشگر LED است،این نمایشگر  LED مجهز به 2160 × 3840 پیکسل است. خصوصیتی که جذابیت این تلویزیون را دو چندان کرده  4K Upscaler است. با استفاده از تکنولوژی 4k Upscaler مخاطبین قادر اند، تصاویر با کیفیت پایین را به رزولوشن 4k نزدیک کنند و از ان تا حد امکان لذت کافی را ببرند. در نمایشگر تلویزیون ال جی 75UN6900 از فناوری 4k و پنل IPS استفاده شده است که باعث می شود تصاویر از هر زاویه، کاملا دقیق و با بالاترین کیفیت نمایش داده شوند.

استفاده از فناوری نانوسل در این تلویزیون باعث شده است که تصاویر با جزئیات بیشتر و کاملا دقیق دیده شوند. همچنین در این تلویزیون از استاندارد کیفیت تصویر Active HDR  استفاده شده است که همین امر باعث پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری Dolby Vision،  HDR10 و HLGشده است. با استفاده Quad Core Processor می تواند سرعت پردازش تصاویر را بالا ببرد، که علاوه بر سرعت بی نظیر این پردازنده چهار هسته ای قادر است؛ همزمان یک دستور چند گانه را نیز اجرا کنند.

فناوری Advanced Colour Enhancer بر روی تلویزیون ال جی 75 اینچ قادر به ارائه ی رنگ های بیشمار جذاب و غنی است. از دیگر خصوصیت این فناوری، تقویت رنگ های بکار گرفته شده در صحنه های این تلویزیون است که سبب می شود رنگ ها به شکلی طبیعی به نمایش گذاشته شوند.

75un6900

سیستم صوتی قدرتمند در تلویزیون 75UN6900

 تلویزیون ال جی 75 اینچ سری 6 دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را تولید و انتشار می دهد. قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. فناوری صدای مجازی Ultra Surround به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس نقش زیادی در ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه دارد. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به مدیگر وصل می کند. فناوری DTS Decoder باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند.قابلیت دیگر در این تلویزیون هوشمند  AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند. کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد.

75un6900

با فناوری های جدید تلویزیون را توسط صدای خود کنترل کنید

تلویزیون 2020 ال جی دارای سیستم عامل وب او اس است با سری پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که کاملا فرمت ای رایج را پشتیبانی می کند. این سیستم عامل به همراه یک رابط کاربری هوشمند باعث بالا رفتن سرعت تلویزیون می‌شود از این طریق زمینه دسترسی سریع به برنامه‌ها و محتواهای داخل تلویزیون فراهم می‌شود. 

این تلویزیون هوشمند قابلیت دسترسی به شبکه ها و سایت های محبوب یوتیوب ، Netflix ، Amazon نتفیلیکس و ... را برای شما مهیا می سازد و دسترسی شما را به میلیون ها فیلم و ویدئو و نمایش آنها با کیفیت فورکی امکان پذیر می سازد و می توانید به کمک این شبکه ها ساعت ها سرگرمی را برای خود به ارمغان آورید و لذت تجربه ی پخش سرگرمی های عالی با کیفیت فورکی را تجربه کنید.

شما می توانید به کمک  دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa در هر قسمت خانه که باشید تلویزیون خود را به صورت کاملا هوشمند کنترل کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 75un6900 می توان به قابلیت Miracast, قابلیت Mobile TV On, هوش مصنوعی ThinQ, پخش کننده ویدئویی 360 درجه 360 Video Player , پشتیبانی از Apple HomePod - سازگار با Alexa - تشخیص صوتی هوشمند اشاره نمود که این تلویزیون را به یک تلویزیون اسمارت و هوشمند عالی تبدیل کرده.

با کیفیت عالی و این قابلیت هوشمندی که دارد توانسته جزء بهترین تلویزیون های سال 2020 با فناوری های بسیار پیشرفته تر از قبل در کل جهان باشد و همواره جزء پرفوش ترین ها باشد. یکی از محصولاتی که بعنوان یک پیشنهاد جهت خرید میتوان به شما معرفی کرد، تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UM7600 میباشد.

75un6900

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75UN6900

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(TM100(Refresh Rate 50 Hz
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
زاویه دید گسترده - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy - کاهش نویز تصویر
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی Smart ThinQ - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - پشتیبانی از برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی (Universal Control)
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست