×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 77WX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 77WX
سری :9
نوع صفحه نمایش :OLED
توان خروجی صدا :60 وات
سیستم عامل : webOS
کیفیت تصویر : 4K UHD
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 77 اینچ OLED اسمارت ال جی 77WXPUA

مشخصات تلویزیون 77 اینچ OLED اسمارت ال جی 77WXPUA

تلویزیون ال جی اسمارت 77WX با نمایش گذاشتن تصاویر زیبا در کنار صدای همه جانبه توانست در همان ابتدا کار در میان رقیب های خود غوغا به پا کند. ال جی برای ارائه تصاویر زیبا و جذاب در تلویزیون ال جی 77WX رزولوشن فورکی را تعریف کرده است. فناوری 4K Ultra HDبا بهره گیری بیش از هزاران پیکسل که در اختیارد دارد میتواند واقعیت را از دل صحنه ها بیرون کشیده و ان را به کاربرانش هدیه دهد.

همچنین فناوری که قادر است تجربه پالت رنگی شما را به طور کامل دگرگون ساز فناوری Wide Viewing Angle است. فناوری Wide Viewing Angle با نمایش رنگ های زنده در این تلویزیون می تواند صورت دیگر از نمایش تصاویر واقعی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه براین شما اگر به خصوصیات صوتی تلویزیون ال جی 77WX نگاهی بیندازید می توانید بویی از اصالت را در این محصول فوق العاده احساس کنید.

قدرت خروجی صدا 60 وات در کنار کانال صوتی 4.2 می تواند نشانه از این امر باشد که شما با وجود همچین مشخصات دیگر لازم به پرداخت هزینه های اضافه برای تهیه وسایل صوتی جانبه نخواهید بود. اما یکی برجسته ترین خدمت که ال جی توانست برای هواداران خود انجام دهد مجهز کردن این محصول به هوش مصنوعی LG ThinQ® AI بود.

در واقع می توان گفت داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 55X90J یکی از این محصولات می باشد که، شرکت سونی از پردازشگر Cognitive Processor XR برای این محصول استفاده کرده است. این پردازشگر بسیار با کیفیت بوده به طوری که تصاویر، صحنه ها و صداها را به شکلی که انسان می بینید و می شنود، پردازش می کند.

 فناوری بی نظیر LG ThinQ® AI، قادر است به دستیار هوشمند شما در خانه یتان تبدیل شود. به بیان بهتر شما می توانید در زیر سایه این فناوری تنها با صدایتان به خواسته های خود برسید. این هوش مصنوعی نیز به نوبه خود می توان به خواسته شما گوش و با انجام محاسبات دقیق به ان پاسخ دهد. در نهایت باید خاطر نشان کنم که ال جی برای ایجاد پل ارتباطی با انترنت از نوآوری Wi-Fi® Standard کمک گرفته است.

طراحی شیک در تلویزیون ال جی اسمارت 77WX

مطمئنا به این نکته پی برده اید که یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب یک تلویزیون به طراحی ان برمیگردد. به این منظور ال جی در طراحی تلویزیون ال جی 77WX تکنیک متفاوت با سایر محصولات خود به کار برده است. ال جی در ساخت این تلویزیون بی نظیر از پایه صوتی مستطیلی استفاده کرده. به عبارت بهتر شما در نگاه اول این تلویزیون را معلق در هوا پنداشت خواهید کرد که با کمی دقیق تر نگاه کردن متوجه خواهید شد که تلویزیون ال جی 77WX توسط یک پایه مستطیل شکل نگه داشته شده است.

در کنار این خصوصیت ال جی برای ایجاد طرح ورتیسیسم در این تلویزیون قاب اطراف صفحه نمایش 77 اینچی را جزء از صفحه نمایش قرار داده است که این به نوبه خود سبب شده این محصول خود را همانند یک اثر هنری بدون قاب نمایش دهد. اما به جرعت یکی از حیرت اور ترین ویژگی این محصول به ضخامت باریک یا ضخامت به باریکی مو ان بازمیگردد. این ضخامت کم موجب شده این تلویزیون حتی به هنگام خاموشی کامل کانون توجه همه قرار گیرد.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون ال جی اسمارت 77WXPUA

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون ال جی اسمارت 77WXPUA

تلویزیون ال جی 77WX با مجهز بودن به صفحه نمایش OLED می تواند تصاویر جذاب با رنگ های پویا به ارمغان بیاورد. به علاوه صفحه نمایش OLED با بکار گیری از راهکار خاموش کردن پیکسل ها به هنگام نمایش رنگ سیاه توانسته کنتراست تاریکی بی نظیر را به نمایش بگذارد که این امر به نوبه خود سبب شده کاربران به حس کامل صحنه دست پیدا نماید.

اما یکی از جذابیت ترین عبارت که ال جی برای توصیف کیفیت نمایش تصویر به کاربرد ان بود "شما با پردازنده تصویر α9 Gen 3 AI Processor 4K قادر خواهید بود تصاویر را شفاف تر، زیبا تر و واقعی تر مشاهد کنید". این پردازنده قدرتمند با مجهز بودن به بیش از هزاران محتوا می تواند دست به پردازش تصویر بزند و تصاویر بهینه و زیبا را برای شما به نمایش بگذارد.

فناوری دیگر که توانست ذهن افراد را به سمت و سوی خود سوق دهد AI Upscaling بود. بر طبق ادعای سازندگان این فناوری، کاربران دیگر لازم نیست نگران ویدیو و عکس های کلاسیک خود باشند چون AI Upscaling می تواند کیفیت ان را به فورکی نزدیک کند.

صدا شفاف و واضح در تلویزیون ال جی 77WX

صدا شفاف و واضح در تلویزیون ال جی 77WXPUA

در نهایت یکی از مهم ترین کار های ال جی که با انجام ان توانست مورد ستایش مردم در سراسر دنیا واقع شود به کارگیری از فناوری Dolby Atmos است. این فناوری شگفت انگیز قادر است محوطه همه جانبه برای کاربران ایجاد نماید. افراد با وارد شدن به این محوطه صدا همه جانبه احساس حضور در دل صحنه خواهد کرد. اما یکی دیگر از فاکتور های چشمگیر این تلویزیون در حوضه صدا به تکنولوژی LG Sound Sync مربوط می شود.

این هنگام ساز صدا همان طور که از نام پیداست می تواند موجب تولید صدا هماهنگ با صحنه های پخش شده در تلویزیون ال جی 77WX شود. علاوه بر این فناوری صدا Surround Mode موجود در این محصول میتواند سطح غوطه وری که شما ان را در سینما های بزرگ تجربه کردید را به خانه های شما بیاورد. به بیان بهتر این فناوری با بکارگیر از بلندگو های ارتفاعی می تواند صدای سه بعدی در اختیار شما قرار دهد که این به نوبه خود لذت نمایش برنامه و فیلم های مورد علاقه تان را دو چندان خواهد کرد.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 77WX

امکانات هوشمندی تلویزیون ال جی 77WXPUA به قدری وسیع است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما برای ساعت ها نیز زندگی مدرنی را به خانه های شما هدیه دهد. نفوذ به بیش از هزاران محتوا و بازدید  از صفحه های اینترنت از محدود کار های سیستم عامل webOS موجود در تلویزیون ال جی 77WX است. همچنین ال جی که این روز ها خلاقیت بیشتر نسبت به محصولات قدیم تر خود به کاربرده توانسته با بهره گیری از فناوری Home Dashboard رفاه و استایش را به شما پیشکش نماید.

کاربران با استفاده از این فناوری مهیج می تواند دست به کنترل تمام و کمال وسایل هوشمند اطراف خود بزنند. جدا از این خصوصیت افراد با پادرمیانی تکنولوژی Gallery Mode می تواند دست به ذخیره سازی کنسول های مورد علاقه خود بزنند.

تلویزیون 70 اینچ ال جی مدل 70UM7380 با امکانات هوشمند خود میتواند یک انتخاب عالی جهت خرید باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
77WXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
195 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQراهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند آلفا 9

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست