×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55BX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55BXPUA
سری : 9
نوع صفحه نمایش : OLED
توان خروجی صدا : 40 وات
سیستم عامل : webOS
پردازنده :4 هسنه ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55BXPUA

مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55BXPUA

هر روز شمار تولید کننده گان محصولات صوتی و تصویری در حال افزایش است و این امر سبب شده که گزینه های انتخاب افراد به هنگام خرید یک محصول افزایش یابد. در این راه سابقه کمپانی ال جی این اطمینان را به مخاطبینش می دهد که شما قرار است در محصولات این کمپانی تصاویر واقعی در کنار صدا شفاف را دریافت نماید. 

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A از مدل های پرفروش شرکت سامسونگ می باشد که کیفیت تصویر آن  4K می باشد که این کیفیت تصویر به نسبت کیفیت های Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه دهد.

 تلویزیون ال جی 55bx که یکی از پرچم دار های این کمپانی می تواند با بکارگیر از فناوری های مدرن جهان تمام حواس شما را به هنگام دیدن صحنه های این تلویزیون برانگیخته نماید. از قبیل این فناوری ها می توان به رزولوشن 4K Ultra HD اشاره کرد.

رزولوشن فورکی که از ان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در به وجود امدن نسل جدیدی از تلویزیون ای هوشمند نام برده می شود، قادر به تولید تصاویر فوق العاده زیبا در این تلویزیون است. به بیان بهتر این فناوری با استفاده از بیش هزاران پیکسل که در اختیار دارد واقعیت تصویر را از دل صحنه بیرون میکشد و ان را به بینندگانش هدیه می دهد.

در کنار این فناوری کاربران با پا درمیانی تکنولوژی Dolby Atmosمی توانند صدا را به صورت همه جانبه دریافت کنند. این غول صدا با ویرایش و افزایش کانال های صوتی می تواند باعث به وجود امدن فضای سه بعدی شود به گونه ای که افراد با قرار گرفتن در این محیط سه بعدی احساس حضور در سینما به ان دست خواهد داد. اما جدا از این خصوصیات فناوری که زبان زد خاص و عام  شده مغز هوشمند LG ThinQ® AI است.

این هوش مصنوعی خارق العاده می تواند زندگی مدرن را به خانه های شما بیاورد. شما در زیر سایه این فناوری می توانید از این پس تنها با صدای خود به خواسته هایتان برسید. تلویزیون ال جی BX نیز با بهره گیری از فناوری LG ThinQ® AI می تواند به خواسته های شما گوش فرا دهد و در سریع ترین واکنش ممکن پاسخ متناسب به ان دهد. 

با این توضیحاتی که در مورد مشخصات این محصول داده شد و در ادامه بیان خواهد شد، خرید تلویزیون الجی میتواند یک گزینه مناسب و عالی جهت خرید باشد.

طراحی زیبا و لوکس در تلویزیون ال جی اسمارت 55BX

طراحی زیبا و لوکس در تلویزیون ال جی اسمارت 55BX

اگر شما جزء از ان دسته افراد هستید که به دیزاین مینیمالیسمی علاقمند هستید باید در همین ابتدا کار گفت که تلویزیون ال جی 55BX  همان محصول است که شما مدت ها به دنبال ان می گردید. تلویزیون ال جی اسمارت 55BX با ظاهر یک دست و مینیمالیسمی که دارد می تواند قلب تپشی خانه شما باشد. وجود پایه مستطیل شکل در این محصول توانسته علاوه بر جلوه ظاهری زیبا که به این محصول ببخشد نیز توانسته حمایت عالی از تلویزیون ال جی BX به عمل اورد.

همچنین قاب باریک اطراف صفحه نمایش به گونه ای دیزاین شده که تمام توجهات را به این تلویزیون بی نظیر جلب می نماید. اما جدا از این یکی از مهم ترین خصوصیات که توانسته جذابیت این محصول را دو چندان نماید ضخامت باریک ان است. به عبارت بهتر شما با نگاه کردن از جانب به این تلویزیون متوجه شاهکار و عظمت ال جی در طراحی این تلویزیون خارق العاده خواهید شد.

صفحه نمایش OLEDدر تلویزیون ال جی 55BX

صفحه نمایش OLEDدر تلویزیون ال جی 55BX

شاید به جرعت میتوان گفت یکی از برجسته ترین ویژگی های تلویزیون ال جی اسمارت 55BX به صفحه نمایش OLED ان برمی گردد. این صفحه نمایش با استفاده از دیود های تابشی آلی و ارگانیک که در ساخت ان به کار رفته می تواند موجب به تولید رنگ های پویا و زیبا شود. اما خصوصیت که جای هیچ گونه ایرادی را در صفحه نمایش اولد باقی نگذاشته است نمایش مه تاریکی در این تلویزیون است.

صفحه نمایش اولد با بکارگیری از تکنیک خاموش کردن کامل پیکسل ها به هنگام نمایش رنگ های سیاه توانسته  کنتراست تاریکی خیره کننده ای را به نمایش بگذارد. صفحه نمایش قدرتمند میتواند لذت تماشا را دوچندان کند تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UM7340 با استفاده از صفحه قدرتمند میتواند محصولی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهد.

پردازنده تصویر α7 Gen 3 Processor 4K

پردازنده تصویر α7 Gen 3 Processor 4K

گنجاندن پردازنده تصویر α7 Gen 3 Processor 4K یکی از محدود کارای بود که ال جی با انجام ان توانست خود را در دل کاربرانش شیرین تر و خواستنی تر جلوه دهد. این پردازنده تصویر با کمک بیش از هزاران الگوریتم های اطلاعاتی می تواند موجب بهینه سازی تصویر در این تلویزیون شود. به عبارت عامیانه تر این فناوری α7 Gen 3 با تجزیه و تحلیل دقیق و سرعتی خود می تواند سبب ایجاد تصاویر واقعی تر، زیبا تر و جذاب تر شود.

به گونه ای که شما با دیدن تصاویر ایجاد شده حس کامل صحنه به سمت شما کمانه خواهد زد. اما این تمامی ویژگی های این فناوری باورنکردنی نیست بلکه به گفته سازندگان، α7 Gen 3 نیز به سهم خود می تواند باعث ایجاد صدای دلگیر نیز شود.

صدا واضح و جذاب در تلویزیون ال جی 55BX

شما اگر به مشخصات صوتی تلویزیون ال جی 55BX نگاهی بیندازید متوجه این نکته خواهید شد که تمام مشخصات صوتی یک پرچم دار واقعی در این تلویزیون نقش بسته است. وجود کانال صوتی 2.2 در کنار خروجی صدا 40 وات می تواند نشانگر ان باشد که شما قرار است تمام تجربه های صوتی شما توسط این تلویزیون بی نظیر دگرگون شود. اما وجود فناوری LG Sound Sync در تلویزیون ال جی 55BX میتواند خبری خوبی برای گیمرها عزیز باشد.

این فناوری که همان طور از اسمش پیداست می تواند باعث ایجاد صدای هماهنگ و یک دست بین صحنه های این تلویزیون شود. همچنین ال جی برای ایجاد پل ارتباطی صوتی سریع با وسایل جانبی صوتی از فناوری Bluetooth Surround Ready کمک گرفته است.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 55BX

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 55BX

ال جی برای ایجاد فضای سرگرم کننده و مدرن در خانه های شما از سیستم عامل webOS استفاده کرده است. این سیستم عامل پرقدرت می تواند حریم خصوصی با بیش از هزاران محتوا را برای شما به ارمغان بیاورد. یعنی شما با دستیابی به محیط وب اس قادر خواهید بود برای ساعت ها و حتی روز ها خود را سرگرم نماید. به عنوان مثال یکی از چشم گیر ترین ویژگی های این سیستم عامل به نوآوری Gallery Mode باز میگردد.

این نوآوری می تواند این ویژگی را بدهد که از این پس به راحتی هر چه تمام تر میتوانید به ذخیره عکس و ویدیو های مورد علاقه خود بپردازید. علاوه براین خصوصیت ها، فناوری Home Dashboard موجود در این تلویزیون این امکان را به شما می دهد که از طریق تلویزیون ال جی 55BX دست به کنترل وسایل هوشمند خانه خود بزنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55BXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست