×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55NANO956

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 55NANO956
کیفیت تصویر :8K
نوع صفحه نمایش : LED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا :40 وات
سری پردازنده : α9 Gen3
فناوری :NanoCell
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 8K اسمارت ال جی 55NANO956

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 8K اسمارت ال جی 55NANO956

در سال 2020 کمپانی با شکوه ال جی بار دیگر برای قدرمند ظاهر شدن دست به ساخت سری تلویزیون های nano زد. که از این مجموعه فوق العاده می توان به تلویزیون ال جی nano956 اشاره کرد. تلویزیون ال جی 55nano956 با کیفیت زیبا تصویر و صدای شفافی که تولید می کند توانسته خود را در دل مخاطبین خود جای دهد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون فناوری کریستالی استفاده کرده است چگونه نسبت ال ای دی های معمولی می تواند تصاویر بسیار فوق العاده تری را نمایش دهد و برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است.

از مزیت های مهم تلویزیون ال جی 55nano956 می توان فناوری 8K NanoCell را نام برد. فناوری نانوسل با بیش از 33 میلیون پیکسل که در اختیار دارد می تواند کاری کند که واقعیت را از دل صحنه بیرون اورد و ان را به بینندگان خود هدیه دهد.

اما از این گذشته یکی از مهمترین خصوصیت این تلویزیون به سیستم صوتی 2.2 کاناله با خروجی صدا 40 وات بر میگردد. یعنی به بیان ساده شما با وجود همچین ویژگی دیگر لازم به استفاده از وسایل جانبی دیگر نخواهید بود زیرا این قابلیت می تواند به تنهایی تجربیات شما را منقلب نمایید.

همچنین وجود سیستم عامل webOS Smart TV در این تلویزیون میتواند کمک حال خوبی برای سلایق متفاوت باشد. این سیستم عامل بی نظیر قادر است محتوا های گوناگونی را برای کاربران به ارمغان اورد به طوری که با اتصال به اینترنت، شما قادر خواهید بود برای مدت های طولانی خود را سرگرم نمایید.

علاوه براین لازم به ذکر است که ال جی برای کمتر کردن وسایل جانبی از پورت های نظیر HDMI، USB و ... استفاده کرده است.

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون 8K ال جی 55NANO956

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون 8K ال جی 55NANO956

در ده های اخیر باوری که بین تمام افراد جای گرفت ان است که کیفیت نمایش تصویر در هر محصول با منزلت ان محصول برابری می کند. یعنی در یک کلام میتوان گفت هر چه کیفیت نمایش تصاویر بالاتر باشد ان محصول از محبوبیت بیشتر برخوردار است. خوشبختانه تلویزیون ال جی 55nano956 با فناوری های نوین که در ان تعبیه شده است توانسته خود را در دل همه جا کند.

از جمله این فناوری های میتوان به مغز متفکر α9 Gen3 AI Processor 8K اشاره کرد. این پردازنده تصویر می تواند هر انچه که شما در این تلویزیون می بینید را به طور خودکار بهتر، شفاف تر و جذاب تر نمایش دهد. اما یکی از فناوری هایی که سبب شده جذابیت این تلویزیون دو چندان شود 8K Upscaler است. این تکنولوژی فوق العاده قادر است بدون توجه به کیفیت اولیه کنسول ها و ویدیو های کلاسیک شما، ان را به کیفیت 8K نزدیک نمایید.

جدا از این فناوری Nano Colour موجود در این تلویزیون قادر است رنگ های پویا و طبیعی را برای شما به ارمغان بیاورید. به گونه ای که با دیدن صحنه های این تلویزیون احساس حضور در دل صحنه به شما دست خواهد داد. در اخر یکی از برجسته ترین خصوصیات این محصول در زمینه کیفیت نمایش به پنل IPS  بر می گردد. این پنل باور نکردنی می تواند تصاویر زیبا و شفاف را از هر زاویه دید برای شما به ارمغان بیاورید یعنی در یک کلام این پنل جای هیچ ایرادی را باقی نگذاشته است.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO956

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی 55NANO956

معمولا به هنگام خرید اولین ملاکی که مخاطبین در سر می گذرانند شیوه دیزاین ان محصول می باشد. تلویزیون ال جی 55nano956 با ظاهر اراسته و صفحه نمایش 55 اینچی که دارد توانسته انتخاب عالی برای سالن های بزرگ و متوسط باشد.

همچنین وجود قاب نازک اطراف صفحه نمایش این محصول سبب شده که تمام توجهات را به خود جذب نمایید. به گونه ای که با وجود همچین محصولی شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر مهمانی های شلوغ خود را پر شکوه برگذار کنید زیرا این محصول همانند یک اثر هنری نگاه ها را به خود جذب می نمایید.  اگر شما هم جزو ان دسته از افراد هستید که از تلویزیون های با ضخامت زیاد آزرده خاطر هستید می توانید، فکر تهیه این محصول را در سرتان به پرورانید. زیرا این محصول با ضخامت کم یا به بیان بهتر ضخامت کاغذ مانندی که دارد توانسته خود را در دل همه جا سازد.

اما در کنار این ویژگی ها وجود دو پایه هشتی شکل در این محصول حس استحکام بودن را به مخاطبینش منتقل می دهد. اما در نهایت لازم به ذکر است که این محصول بینظیر امکان اتصال به دیوار را داراست.

صدای شفاف در تلویزیون ال جی 55nano956

صدای شفاف در تلویزیون ال جی 55nano956

 مطمئنا تصویر زیبا برای لذت بردن از تماشا یک تلویزیون کافی نخواهد بود بلکه در این راه صدا نیز می تواند نقش مهمی را ایفا نماید. به این منظور ال جی در این سری از تلویزیون های nano فناوری Dolby Atmos قرار داده است. این فناوری بی نظیر که به گفته بعضی از منتقدان همانند غول صدا می ماند، قادر است محیط سه بعدی برای کاربران به ارمغان بیاورد تا بتوانند حس کامل صحنه را درک و از ان لذت ممکن را ببرند.

همچنین ال جی این مژده را به طرفداران خود می دهد که با وجود تکنولوژی  Clear Voice IV دیگر از هر گونه صدا اضافه و نویز به دور خواهند ماند. اما به جرعت می توان گفت یکی از مهم ترین دستاورد های ال جی به فناوری LG Sound Sync بر میگردد. این فناوری با الگوریتم های پیچیده که دارد قادر است صدا متعادل و طبیعی را به شنوندگان خود هدیه دهد.

امکانات هوشمندی در تلویزیون ال جی nano956

امکانات هوشمندی در تلویزیون ال جی nano956

امکانات هوشمندی این محصول به قدری گسترده است که  علاوه براین که می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم نماید نیز رفاه و استایش را به خانه شما بیاورد. از جمله این امکانات می توان به هوش مصنوعی LG ThinQ AI اشاره کرد. این هوش مصنوعی خارق العاده قادر است زندگی کاملا مدرن را به شما هدیه دهد زیرا با وجود همچین تکنولوژی شما قادر خواهید بود تنها با صدایتان به اهداف خود برسید.

اما وجود فناوری Home Dashboard در کنار این هوش مصنوعی میتواند به طور کامل زندگی شما را دگرگون سازد. چون قابلیت Home Dashboard این امکان را به شما می دهد که وسایل هوشمند اطرافتان را به تلویزیون ال جی 55nano956 وصل کنید و از طریق این محصول همه ان ها را کنترل نمایید.

از دیگر مدل های ال جی میتوان به تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UM7570 اشاره کرد که داری سیستم عامل WebOS و کیفیت صفخه نمایش 4k Ultra HD می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55NANO956NA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری - کنترل - کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100 (Refresh Rate 50Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Atmos - AI Acoustic Tuning - WiSA Speakers - Auto Notification - Simultaneous Audio Output - AI Sound - Surround Mode - Bluetooth Surround Ready - LG Sound Sync - Sound Share
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Face Enhancing - صفحه نمایش 8K NanoCell - پردازشگر تصویر : α9 Gen3 AI Processor 8K - AI Brightness - Instant Game Response - FILMMAKER MODE - Image Enhancing - HGIG Mode
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa Compatible - LG Voice Search - Intelligent Voice Recognition
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
8K Upscaler
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice IV
رنگ
مشکی
حالت صدا
AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X(Refer to manual)
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - گفتار به متن - AI UX - اتصال به موبایل - Google Assistant - AI Recommendation - Home Dashboard - Amazon Echo Compatible - ThinQ App - Google Home Compatible - Auto Device Detection
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
Yes, 10 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Gallery - Network File Browser - Sports Alert - 360° VR Play - دسترسی به سایت مضر را مسدود کنید- Quick Access - Mobile TV On - حالت هتل

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست