×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO996

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75NANO996
کیفیت تصویر :8K
نوع صفحه نمایش : LED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا :60 وات
سری پردازنده :α9 Gen3
فناوری : NanoCell
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت ال جی 75NANO996

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت ال جی 75NANO996

ال جی یکی از کمپانی های معتبر در ساخت و توزیع وسایل صوتی و تصویری است که هر ساله مدل های گوناگونی را با تکنولوژی های نوین وارد بازار می کند. از جمله محصولات این کمپانی می توان به تلویزیون ال جی 75nano996 اشاره کرد. این تلویزیون هوشمند به موجب ظاهر زیبا و فناوری های پیشرفته که در ان تعبیه شده است توانسته در همان روز های ابتدای معرفی، با استقبال بی سابقه مردم روبه رو شود.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد. این تلویزیون از کیفیت تصویر خروجی 4K استفاده می کند و از صدای مطلوب نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می‌کند.

تلویزیون ال جی 75nano996 جذاب با بهره گیری از فناوری 8K NanoCell قادر است تصاویر  با رنگ های پر جنب و جوشی را از هر زاویه دید برای کاربران به ارمغان بیاورد. در یک کلام می توان گفت که با خرید تلویزیون ال جی مدل 75nano996 که دارای همچین فناوری می باشد دیگر لازم نیست نگران کیفیت نمایش تصاویر خود باشید.

علاوه براین تلویزیون ال جی nano996 برای ارائه تصاویر با صدا واضح و جذاب از فناوری Clear Voice IV کمک گرفته است. به بیان بهتر این فناوری نوین قادر است با شناسایی و حذف کامل نویز های اضافه صدا شفاف و بی نظیر را به بینندگان خود هدیه دهد.

اما این تمام ویژگی های این تلویزیون جذاب نیست بلکه ال جی برای سرگرم کردن بییندگان خود در تلویزیون ال جی nano996 فناوری webOS Smart TV قرار داده است تا کاربران بتوانند با دسترسی به این محیط جذاب به صدها و هزاران برنامه سرگرم کننده و در حین حال کاربردی دسترسی سریع داشته باشند.

کیفیت تصویر فوق العاده در تلویزیون ال جی 75NANO996

کیفیت تصویر فوق العاده در تلویزیون ال جی 75NANO996

تلویزیون ال جی nano996 با رزولوشن 7680 × 4320 قادر است تصاویر کاملا واقعی را با کوچک ترین جزئیات به نمایش بگذارد. همچنین در کنار این ویژگی تلویزیون ال جی nano996 از فناوری α9 Gen3 AI Processor 8K بهره برده است.

فناوری الفا 9 که بیشتر از ان به عنوان یک مغز درخشان نام می برند یکی از بزرگترین کشف های قرن 21 به شمار می اید. این پردازنده هوشمند با دارا بودن بیش از هزارن محتوا قادر است محتوا اصلی را شناسایی کرده با تجزیه و تحلیل کردن علاوه براین که سبب بهبود حرکت اجسام می شود بلکه قادر به بهینه سازی نور در تصاویر می شود.

به بیان بهتر در یک کلام می توان گفت با وجود همچین تکنولوژی دیگر لازم نیست نگران کیفیت تصاویر خود باشید. اما به جرعت می توان گفت یکی از جذاب ترین خصوصیات این محصول به فناوری 8K Upscaler بر میگردد. با بکارگیری از این فناوری کاربران قادر خواهند بود که کنسول های خود را به کیفیت 8k نزدیک کنند و از ان نهایت لذت را ببرند.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO996

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO996

ویژگی منحصر به فرد که در این تلویزیون باعث تعجب همگانی شده طراحی زیبا و جذاب ان است که این طراحی زیبا در تلویزیون اولد ال جی 65RXPUA نیز به چشم میخورد.

بر طبق ادعادی ال جی شما در نگاه اول فقط شاهد یک تلویزیون عادی با صفحه نمایش برزگ نخواهید شد بلکه در نگاه اول شما شاهد یک اثر هنری کاملا جذاب و حرفه ای خواهید بود. صفحه نمایش بسیار نازک این محصول به گونه ای دیزاین شده که تمام توجهات را به خود جلب می کند، یعنی در یک کلام این محصول قادر است حتی به هنگام خاموشی تمام توجهات مخاطبین را به خود جلب کند.

اما جدا از این ویژگی ها این محصول با مجهز بودن به دو پایه هشتی شکل قادر است حس استحکام بودن را به بینندگان خود انتقال دهد. علاوه براین پشت تلویزیون ال جی 75nano996 به صورت کاملا یک پارچه طراحی شده تا بتوان علاوه بر ظاهر زیبا نیز سبب شود در هنگام اتصال به دیوار این محصول همانند یک اثر هنری متحرک به نظر برسد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی پورت های خروجی این محصول در پشت ان واقع شده است.

صدا واضح در  تلویزیون ال جی 75nano996

صدا واضح در تلویزیون ال جی 75nano996

اگر به مشخصات صوتی تلویزیون ال جی 75nano996 نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که ال جی یک سیستم صوتی کاملا حرفه ای را بروی این محصول پیاده سازی کرده است. از این مجموعه صوتی می توان به کانال 4.2 با خروجی 60 وات اشاره کرد.

یعنی ال جی این مژده را به طرفداران خود می دهد که شما با وجود همچین ویژگی هایی دیگر لازم به پرداخت اضافه برای تهیه وسایل صوتی نیستید. اما فناوری که جذابیت این محصول را دو چندان کرده  Dolby Atmos است. این فناوری در بین سیستم های صوتی در رده بالا قرار دارد و از بهترین کار هایی بود که ال جی با بهره گیری از این فناوری توانست در مدل های خود انجام دهد. این غول صدا قادر است با ایجاد محیط 360 درجه شما را به قعر تصاویر ببرد و به شما احساس حضور در دل صحنه دهد.

اما خبر دیوانه کننده که عرصه محصولات صوتی و تصویر را به لرزه در اورد همکاری ال جی با USB WiSA است. ال جی برای اولین بار در سال 2020 برای اتصال به سیستم های خانگی از قابلیت بی سیم WiSA Speakers کمک گرفته است. که این خصوصیت در کنار فناوری همگام ساز  LG Sound Sync قادر است صدا یک پارچه ای بین سینما خانگی و تلویزیون به وجود اورد تا شنوندگان نهایت لذت ممکن را این تماشای برنامه های خود ببرند.

هوشمندی تلویزیون ال جی 75nano996

هوشمندی تلویزیون ال جی 75nano996

همان طور که می دانید امروزه ویژگی که سبب ایجاد تفاوت بین محصولات مختلف می شود، قابلیت هوشمندی است. خوشبختانه تلویزیون ال جی nano996 با امکانات هوشمندی متنوعی که دارد قادر است ساعت ها مخاطب خود را سرگرم نماید.

هوش مصنوعی LG ThinQ AI در تلویزیون ال جی nano996 این امکان را به کاربران خود می دهد که به جای استفاده از ریموت برای دستیابی به اهداف خود تنها با استفاده از صدایشان به خواسته یشان برسند. به بیان بهتر تلویزیون ال جی nano996 همانند یک شخص هوشمند می تواند به دستورات شما گوش فرا دهد  و با انجام محسبات دقیق به سریع ترین واکنش ممکن به درخواست شما واکنش نشان دهد.

جدا از این شما با بکارگیری از فناوری Mobile TV On  قادر خواهید بود تمام محتوا موجود در صفحه نمایش تلفن هوشمند خود را به تلویزیون  ال جی nano996 انتقال دهید. اما در این میان بد نیست اشاره به قابلیت Gallery بییندازیم. ال جی با استفاده از این فناوری این قابلیت را به کابران خود می دهند که بتوانند به راحتی هرچه تمام تر به ذخیره عکس و فیلم های مورد علاقه خود به پردازند.

همچنین لازم به ذکر است که این محصول قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق WIFI برای کاربرانش محقق کرده است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75NANO996NA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باتری - کنترل - کابل برق
وزن
وزن با پایه : 43.1 کیلوگرم - ورن بدون پایه : 42.4 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 53.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM200 (Refresh Rate 100Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Atmos - AI Acoustic Tuning - WiSA Speakers - Auto Notification - Simultaneous Audio Output - AI Sound - Surround Mode - Bluetooth Surround Ready - LG Sound Sync - Sound Share
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Face Enhancing - صفحه نمایش 8K NanoCell - پردازشگر تصویر : α9 Gen3 AI Processor 8K - AI Brightness - Instant Game Response - FILMMAKER MODE - Image Enhancing - HGIG Mode
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa Compatible - LG Voice Search - Intelligent Voice Recognition
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
8K Upscaler
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice IV
رنگ
مشکی
حالت صدا
AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X (Refer to manual)
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1672*1021*361 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1672*963*54.9 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1823*1166*231 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - گفتار به متن - AI UX - اتصال به موبایل - Google Assistant - AI Recommendation - Home Dashboard - Amazon Echo Compatible - ThinQ App - Google Home Compatible - Auto Device Detection
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
Yes, 10 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Gallery - Network File Browser - Sports Alert - 360° VR Play - دسترسی به سایت مضر را مسدود کنید- Quick Access - Mobile TV On - حالت هتل

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست