×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 48CX5

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :48CX5
سری :9
نوع صفحه نمایش :OLED
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا : 40 وات
پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 48 اینچ OLED اسمارت ال جی 48CX5

تلویزیون ال جی 48CX5 دارای فن آوری صفحه نمایش OLED دارای مزایای متعددی نسبت به تکنولوژی های قدیمی تر است به عنوان مثال، تلویزیون های OLED نیازی به نور پس زمینه ندارند و از این رو نازک تر و سبک تر هستند.

همچنین، آنها با زاویه دید گسترده، نسبت کنتراست برتر، میزان بازخوانی بهتر و کیفیت تصویر تیز در مقایسه با LCD ها و نمایشگرهای LED ارائه می دهند. کیفیت تصویر تی وی اسمارت اولد ال جی مدل 48CX فورکی است در کیفیت این کیفیت تصویر حدود 8 میلیون پیکسل قرار دارد  هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A  از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که کیفیت تصویر خروجی آن 4k می باشد.که این کیفیت تصویر از کیفیت هایی مانند Full HD دارای وضوح بسیار بیشتری می باشد. در ساخت صفحه نمایش این تلویزیون نیز از تکنولوژی QLED استفاده شده است که می تواند تصاویر بسیار واقعیتی را در صفحه نمایش به کاربر ارائه دهد.

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون ال جی 48CX5 چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند. موتور پردازشگر α9 Gen با الگوریتم های یادگیری عمیق ، محتوای روی صفحه را تجزیه و تحلیل می کند تا محتوا ها با کیفیت بسیار بالایی بر روی صفحه نمایش ظاهر شود همه تنظیمات به صورت خودکار انجام می شود ، تا برای تصویر و صدا نهایی بهبود یابد تا هر بازدید یک نمایش خارق العاده باشد.

موتور پردازشگر تصویر α9 Gen و اسکن تصویر 200 هرتز می تواند تصاویر با کیفیت عالی و قابل قبولی عرضه کند، در واقع موتور پردازشگر تصویر با تجزیه و تحلیل عناصر داخلی تصاویر، به بهبود کیفیت تصویر می پردازد. اسکن تصویر نیز موجب کاهش تاری تصاویر پر سرعت مانند مسابقات ورزشی می شود. 

تلویزیون 2020 اولد ال جی مدل 48CX5 همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید.

این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدتی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. توان 40 وات همراه با بلندگوهای همه‌جانبه که از هر جهتی بلندگوهای تلویزیون اولد ال جی 48CX5 می‌توانند کیفیت خوبی را با خود به همراه بیاورند. فناوری Ultra Surround به منظور شبیه سازی صدای مجازی، صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کند و حس صدایی سه بعدی را کاربر القا خواهد کرد. 

از این رو میتوان گفت قیمت تلویزیون ال جی مدل 48CX5 نسبت به امکاناتی که دارد، در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب می باشد.

48CX5

طراحی زیبا و مدرن تلویزیون 48 اینچ OLED ال جی مدل 48CX5

طراحی ساده و مشکی رنگ تلویزیون ال جی 48CX5 موجب شده تا به سادگی بتواند با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود. ال جی این مدل تلویزیون را با بدنه ای نسبتا کم ضخامت و قابی باریک تولید کرده تا مدرن تر و زیباتر به چشم آید.

تلویزیون ال جی بر روی پایه های بسیار زیبا قرار گرفته است و همین پایه ها به زیبایی تلویزیون اولد ال جی 48CX5 افزوده است ال جی این نوع پایه ها را با طراحی ظریف تر و زیبا تر از سال های پیش تولید کرده تا بتواند مناسب خانه شما باشد همچنین شما با این پایه می توانید کابل ها را در پشت تلویزیون پنهان کنید و خبری از شلختگی دیگر نیست همچنین شما می توانید تلویزیون اولد OLED اسمارت 48CX5 را با استفاده از براکت بر روی دیوار نصب کنید تا فضای کمتر را به خود اختصاص دهد.

پورت های ورودی و خروجی هم در قسمت پشت تلویزیون به خوبی چیده شده اند تا به سادگی بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.  صفحه نمایش 48 اینچی باعث شده است  انتخاب خوبی برای سالن های بزرگ و متوسط باشد. همچنین این صفحه نمایش توسط قاب باریکی به رنگ مشکی احاصه شده است، که این دیزاین زیبا باعث شده جلوه ویژه به این تلویزیون ببخشد. 

همان طور که گفتیم تلویزیون ال جی 48CX5 قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد، که درصورت اتصال به دیوارعلاوه به طرح زیبای که به خود می گیرد بلکه باعث می شود کانون توجه عموم واقع شود که این قابلیت در تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM9800 نیز به چشم میخورد. لازم به ذکر است خروجی های تلویزیون ال جی 48CX5 در پشت ان واقع شده است.

48CX5

سیستم صوتی پر قدرت در تلویزیون 2020 اولد ال جی مدل 48CX5 

تلویزیون اولد ال جی 48CX5 از دو اسپیکر و یک ساب وفر برای بهبود صدا و بالا رفتن کیفیت استفاده کرده است. توان خروجی صدای اسپیکرهای تلویزیون 48 اینچ 20 وات میباشد و هرکدام از اسپیکر ها 10 وات صدا را به گوش ما انتقال میدهند و توان ساب وفر 20 وات است و در مجموع با اسپیکر ها و ساب وفر خروجی صدا تلویزیون اولد ال جی 48CX5 به 40 وات رسیده است.

قابلیت Ultra Surround با تولید صدا به صورت فراگیر، سرگرمی‌هایی جذاب را در اختیارتان خواهد گذاشت و قابلیت Bluetooth Surround Ready از طریق آن می توان به وسیله ی بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل شد و صدا و ویس را به تلویزیون انتقال داد و از آن به عنوان منبع پخش صدا استفاده کرد.

در تی وی اسمارت اولد ال جی 48CX5 فورکی 6 حالت صدا پشتیبانی مشود شما می توانید متناسب به محتوا پخش شده یکی از این حالت ها را انتخاب کنید. 

48CX5

هوشمند بودن را با تلویزیون 2020 اولد ال جی 48CX5 را تجربه کنید

تلویزیون 2020 ال جی 48CX5 همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. 

هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخگو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. 

ریموت کنترل هوشمند، قابلیت Intelligent Voice Control، گالری Gallery، برنامه Disney+، اشتراک گذاری بی سیم Miracast و.... از ویژگی های تلویزیون ال جی فورکی اسمارت 48CX5 است. 

48CX5

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
48CX5

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
48 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 18.9 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 14.9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 22.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Cinema HDR
4K Upscaler
4K Upscaler
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice IV
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1071*650*251 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1071*618*46.9 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1224*750*207 میلی متر
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست