×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 48CX6

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :48CX6
نوع صفحه نمایش :OLED
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا :40 وات
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 48 اینچ OLED اسمارت ال جی 48CX6

در سال 2020 ال جی از یکی از تلویزیون های بالا رده و پرچمدار خود با نام 48CX6 رونمایی کرد. این تلویزیون جدید ال جی به عنوان یک مدل همه چیز تمام روانه ی بازار شده تا در بین رقبای سرسختی مانند سامسونگ و سونی همچنان بتواند خوش بدرخشد. 

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سامسونگ 55AU7000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

همانطور که انتظار می رفت ال جی تلویزیون جدید خود را مجهز به پنل OLED نموده بنابراین تلویزیون از تمامی مزیت های پنل اولد بهره مند شده است. از مزیت های بارزی که این پنل برای تلویزیون 48CX6 به ارمغان آورده است، بهبود کنتراست ، افزایش وضوح و روشنایی ، غنی تر کردن تصاویر و کاهش وزن و ضخامت تلویزیون می باشد. علاوه بر این ال جی برای این که تلویزیون 2020 خود را در رده ی بهترین تلویزیون های بازار جای دهد آن را مجهز به به روزترین پردازنده تصویر یعنی α9 Gen3 نموده است.

قابلیت OLED Motion Pro ، TruMotion ، Dolby Vision ، HDR ، 4K Upscaler ، Perfect Viewing Angle و ... از دیگر قابلیت های خوب این تلویزیون هستند. تلویزیون ال جی با مجهز شدن به بلندگو های 2.2 کاناله 40 واتی ، صدایی قدرتمند را عرضه می نماید. کیفیت و وضوح صدا نیز به کمک فناوری های OLED Surround ، Clear Voice IV ، Dolby Atmos و ... تضمین شده هستند.

از دیگر مشخصات بارز تلویزیون ال جی CX ، رابط هوشمند و هوش مصنوعی می باشد. ال جی در این مدل خود از سیستم عامل webOS 5.0 به همراه پلتفرم ThinQ AI بهره گرفته است تا علاوه بر فراهم کردن بستری برای سرگرمی تمامی اعضای خانواده، زندگی را برای کاربران راحت تر نماید. در رابط کاربردی webOS 5.0 دسترسی به برنامه ها و بازی های متنوع بسیار آسان است.

علاوه بر این به کمک هوش مصنوعی ThinQ AI می توان به اعمال برخی از تنظیمات از طریق صدا پرداخت. این تلویزیون همچنین از دستیار صوتی Google و الکسا پشتیبانی می کند تا باز هم از طریق صدا و گفتگو با تلویزیون به خواسته هایتان برسید. قیمت تلویزیون الجی با امکانات بالا بسیار مقرون بصرفه است.

55CX5

طراحی زیبا و مدرن تلویزیون 48 اینچ OLED ال جی مدل 48CX6

تلویزیون جدید ال جی یعنی CX از ظاهر شبیه به مدل نسل قبل یعنی LG C9 بهره می برد. در واقع اگر به این دو مدل نگاهی بیاندازید شاید به راحتی نتوانید آن ها را از هم تشخیص دهید. طراحی پایه و ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش شباهت زیادی با مدل نسل قبل این کمپانی دارد. عرض پایه های این تلویزیون از اندازه ی 36 "×  9.6" اینچ بهره می برد.

اندازه ی این پایه ها به نسبت پایه های به کار رفته در بسیاری از تلویزیون های امروزی زیاد است. مزیت این پایه ها این است که صفحه نمایش را به خوبی بر روی خود نگه می دارد. لبه ی تعبیه شده در اطراف صفحه نمایش نیز بسیار نازک است ، این لبه با اندازه ی 0.9 سانتی متری که دارد ظاهری زیبا و خواستنی برای تلویزیون رقم زده است.

کیفیت ساخت این تلویزیون بالارده ی ال جی همانطور که انتظار می رفت بالاست. در واقع همانند LG C9 پایه ها و نیمه ی بالایی قاب پشتی از فلز ساخته شده است. در ساخت سایر قسمت های تلویزیون از پلاستیک مرغوب استفاده شده. در این تلویزیون بخش های بالایی که پنل صفحه نمایش را نگه می دارد از فلز ساخته شده و ضخامت کمتری دارد.

اما قسمت های پایینی که محل نگه داری پورت ها و بلندگو ها می باشد ضخامت بیشتری دارد و از پلاستیک ساخته شده است. این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد و به دلیل ضخامت کمش موقع اتصال به دیوار فاصله ی کمی با آن خواهد گرفت. در کل می توان گفت تلویزیون 2020 ال جی ظاهری مدرن و چشم نواز دارد و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد.

قیمت و خرید تلویزیون OLED ال جی مدل 48CX6

کیفیت تصویر بسیار عالی و بالا در تلویزیون OLED ال جی مدل 48CX6

ال جی طبق انتظار در تلویزیون پرچمدار خود از پنل OLED بهره گرفته. از سال 2012 به بعد شاهد حضور این فناوری کارا در تلویزیون ها هستیم و تا به امروز می توان گفت ال جی تنها شرکتی است که به تولید انبوه تلویزیون های OLED پرداخته است. در پنل های اولد هر پیکسل به صورت مجزا هدایت می شود به همین دلیل شاهد وضوح و کنتراست فوق العاده از این نوع پنل ها هستیم.

جدا از این پنل های اولد به طرز چشم گیری موجب کاهش ضخامت و وزن تلویزیون ها می شود. تلویزیون 2020 ال جی نیز مجهز به پنل OLED شده به همین دلیل رنگ های مشکی را به صورت تیره به نمایش می گذارد. همچنین به دلیل تولید رنگ های زنده و واقعی ، زاویه دید گسترده ای را عرضه می نماید.

کمپانی ال جی برای این که تلویزیون پرچمدارش از نسل های گذشته و رقبایش یک سرو گردن بالا تر باشد از جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده تصویر یعنی α9 Gen3 بهره گرفته است. این پردازنده با کمک الگوریتم های یادگیری ، تصاویر و صدایی با کیفیت باور نکردنی را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های نوین و خوب دیگری که در تلویزیون ال جی 48CX6 تعبیه شده OLED Motion Pro و TruMotion می باشد.

به لطف این دو قابلیت صحنه های سریع و پر سرعت، بی عیب و دقیق تر ظاهر می شوند و جزئیات بیشتری در آن ها نمایان است. با استفاده از Dolby Vision IQ  نیز روشنایی صفحه ، رنگ و کنتراست بصورت هوشمندانه و با توجه به نوع محتوا و شرایط نور محیط تنظیم می شود.

قیمت و خرید تلویزیون OLED ال جی مدل 48CX6

امکانات هوشمند و هوش مصنوعی تلویزیون 2020 ال جی 48CX6 

بهترین تلویزیون ال جی یعنی 48CX6 همانند دیگر تلویزیون های این کمپانی مجهز به سیستم عامل webOS 5.0 شده است. سیستم عامل جدید از ظاهری همانند نسخه های پیشین بهره می برد و هیچ تغییر عمده ای در پلت فرم آن اعمال نشده. طبق روال از طریق منوی پایین می توان به برنامه های مختلف دسترسی داشت.

از بارزترین تغییرات این نسخه به نسبت ورژن های قبلی ، اضافه شدن برنامه های جدید مانند Apple TV + و Disney + به آن می باشد. تلویزیون فورکی ال جی از پلتفرم ThinQ AI ، دستیار صوتی Google و الکسا پشتیبانی می کند. با کمک هوش مصنوعی ThinQ می توانید از طریق صدای خود به کنترل تلویزیون بپردازید و برخی تنظیمات پیش پا افتاده را به راحتی انجام دهید.

ناگفته نماند تلویزیون ال جی مجهز به پردازنده ی Quad core شده به همین دلیل با سرعت خوبی برنامه ها را اجرا می کند. در مجموع میتوان تلویزیون ال جی 65NANO906 را یکی دیگر از محصولات رده بالای الجی دانست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
48CX6

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
48 اینچ
وزن
وزن با پایه : 15.9 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 14 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 19.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - Dolby Atmos - Dolby Digital decoder - تنظیم آکوستیک - ARC - بلوتوث (هدفون ، بلندگو) - مجازی up-mix
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
FILMMAKER MODE - OLED Motion Pro - موتور پردازشگر α9 Gen3 AI Processor 4K - کنتراست بی نهایت - تقویت کننده رنگ - طیف گسترده ای از رنگ - دقت رنگ واقعی
OLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice IV
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1071*656*246 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1071*618*46.9 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1326*745*207 میلی متر
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
Miracast
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست