×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 86UN8500

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :86UN8500
سری :8
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
 سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 86 اینچ فورکی اسمارت ال جی 86UN8500

تلویزیون ال جی 86UN8500 از تلویزیون های ال جی است ال جی هر ساله تلویزیون هایی چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ ظاهر تولید و به بازار می فرستد و همه کاربران را شگفت زده می کند خوشبختانه ال جی در بین تمام برند ها تا به امزوز برگه برنده در ساخت تلویزیون در دستانش است. 

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون ال جی 55NANO80 از جمله این مدل ها می باشد که ابط کاربری این تلویزیون از سیستم عامل محبوب WebOs بهره گرفته است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

با خرید تلویزیون ال جی مدل 86UN8500 تصاویر به صورت فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل برای شما نمایش داده می شود که در نتیجه تصاویر واقعی و زنده را بر روی نمایشگر 86 اینچی ظاهر خواهد شد. پنل IPS زاویه دی گسترده ای دارد و به پنل های ضد ضربه معروف هستند. زاویه دید گسترده در تلویزیون باعث شده است تا شما در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود.

 سیستم صوتی تلویزیون ال جی 86 اینچ 2.0 کاناله است که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می کند. فناوری Ultra Surround ابعاد بیشتری از صدا را ارائه می دهد و حس غرق شدن در امواج صدا را به شما می دهد. هوش مصنوعی AI ThinQ تمام محصولات هوشمند خانه شما را به همدیگر وصل می کند و همچنین جواب تمام سوال های شما در هر زمینه ای به صورت صوتی می دهد.

قابلیت Home Dashboard در هوشمند ساختن خانه تان به کار گرفته شده است.  سیستم عامل وب او اس web os امکانات هوشمند از قبیل دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتنفلیکس، قابلیت اتصال به اینترنت، قابلیت های اشتراک گذاری و.... را در اختیار شما قرار می دهد. 

گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T2/C/S2 بر روی تلویزیون 86 اینچ ال جی این امکان را به شما خواهد داد تا کانال‌های صدا سیما و خارجی را بدون برفک بر روی صفحه نمایش 86 اینچی ببینید و دیگر نیازی به خرید دستگاه جداگانه ای نباشد.

86UN8500

تصاویر طبیعی و زنده با کیفیت فورکی در تلویزیون 86UN8500

تلویزیون 86un8500 ال جی نیز دارای نمایشگر فورکی می باشد که زیباترین تصاویر را به پخش خواهد رساند. این نمایشگر از تعداد زیادی خانه ی کوچک تشکیل شده است که به هر یک از ان ها پیکسل گفته می شود. تعداد این پیکسل ها 3840*2160 می باشد که تمامی تصاویر را با جزئیات بالایی به پرده می کشانند.

پنل IPS در مشخصات فنی تصویر درج شده است این پنل به پنل ضد ضربه معروف است علاوه بر آن زاویه دید گسترده ای هم دارد. روشنایی پس زمینه این تلویزیون از نوع Direct LED است یعنی چراغ های ال ای دی به طور مستقیم به پنل تلویزیون تابیده می شود.

قابلیت ارتقای تصویر 4K Upscaler سایر تصاویر اچ دی و فول اچ دی را به فورکی انتقال می دهد و ان ها را با کیفیت بسیار بالایی رویت می سازد. فناوری HDR از دیگر فناوری های به کار رفته در این تلویزیون است، که به معنای تصویربرداری دامنه ی دینامیکی بالا می باشد. این فناوری باعث می شود تا نقاط تیره ی تصویر، تیره تر و نقاط روشن تصویر روشن تر از حالت قبلی خود باشند و در نتیجه تصاویری با کنتراست بالا ظاهر شوند. 

86UN8500

سیستم صوتی تلویزیون 86un8500

تلویزیون ال جی 86un8500 دارای خروجی 20 وات است که به نوبه خود خصوصیت بی نظیر به شمار می اید. علاوه بر قدرت خروجی آن، تلویزیون ال جی 2020ال ای دی مجهز به فناوری های گوناگونی است که با تقویت صدا باعث می شود صدای شفاف تر و واضح تر را پخش کند.

فناوری صدای مجازی به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود. قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند.

شرکت ال جی تکنولوژی LG Sound Sync در این تلویزیون قرار داده است تا کاربران هنگام اتصال تلویزیون به دستگاهی خارجی از قبیل سینما خانگی و ... بتوانند صدای یک پارچه و یک دست را بشنوند. قابلیت های دیگر مانند دالبی دیجیتال و DTS صدا را با کیفیت بسیار بالایی پخش خواهد کرد و صدای فیلم و موسیقی به صورت واضح و دقیق به گوش می رسد.

86UN8500

امکانات هوشمند با سیستم عامل وب او اس در تلویزیون ال جی 86UN8500

تلویزیون ال جی 86un8500 دارای سیستم عامل وب او اس web os است. کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است و می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید و انواع امکانات مانند اتصال به اینترنت به دو روش سیمی و بدون سیم برای شما فراهم کرده است. اتصال به اینترنت از طریق پورت lan و wifi صورت می گیرد.

تلویزیون ال جی 86 اینچ سری un8500 به هوش مصنوعی  ThinQ مجهز است.در این میان توانسته پا را از حد هوشمند بودن فراتر بگذارد و تلویزیون ال جی را به یک ربات سخنگو و دارای فکر تبدیل کند. بطوری که با کمک قابلیت هوش مصنوعی ThinQ می توان تمامی دستگاه های هوشمند را به هم متصل ساخت و همه ی آنها را بوسیله ی گوشی موبایل کنترل نمود.

پردازنده‌ی 4 هسته‌ای بر روی تلویزیون ال جی 86un8500 این امکان را به شما خواهد داد تا امکانات متنوع و پیشرفته‌ی موجود بر روی این محصول را در زمان کم و به صورت سریع در اختیار بگیرید.

مرورگر اینترنت بر روی این محصول کمک می‌کند تا به جستجوی سوالاتتان بپردازید و نتایج را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. قابلیت Home Dashboard بر روی تلویزیون ال جی 86un8500 این امکان را به شما خواهد داد تا به سایر محصولات هوشمند موجود در خانه ارتباط برقرار نمایید و تمامی آن‌ها را به راحتی مدیریت نمایید. دیدن این امکانات پیشرفته بر روی نمایشگر 86 اینچ و با کیفیت این مدل حسی متفاوت و تجربه‌ای عالی را به شما ارائه می‌دهد.

از دیگر محصولات این شرکت مانیتور های زیبای ال جی میباشد که مانیتور 24 اینچ ال جی مدل 24MT48AF-PT با کیفیت صفحه نمایش HD و توان خروجی 10 وات یک محصول مناسب جهت خرید میباشد.

86UN8500

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
86UN8500

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Refresh Rate 100Hz
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Decoder - همگام سازی صدای ال جی - کانال بازگشت صدا (ARC) - حالت قرار گیری بلندگوها Down Firing - تنظیم صدا به صورت خودکار با AI Sound - حالت فراگیر صدا ULTRA Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
زاویه دید گسترده - فناوری Local Dimming - پشتیبانی از استاندارد HDR10 Pro - تقویت تصویر با Image Enhancing - موتور پردازشگر تصویر α7 Gen3 Processor 4K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant، Voice Search و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1943*1178*333 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1943*1118*93.3 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 2116*1217*285 میلی متر
امکانات ویژه
هوش مصنوعی AI ThinQ - استاندارد Wi-Fi 802.11ac - دسترسی سریع (Quick Access) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - فروشگاه محتوا LG Content Store
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
حالت هتل - پشتیبانی از Time Machine - ضبط صدا از طریق Time Shift - کنترل جهانی (Universal Control) - تشخیص صدای هوشمند با Intelligent Voice Recognition

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست