×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 43UN7300

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43UN7300
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :  WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN7300

شرکت معتبر ال جی lg سالانه به تولید و ارائه ی مدل های مختلف با امکانات متنوع می پردازد تا هر شخص با هر بودجه ای که در اختیار دارد بتواند بهترین تلویزیون را خریداری نماید. یکی از تلویزیون های رده متوسط این کمپانی که به خوبی رویش کار شده مدل 43UN7300 میباشد که از امکانات متنوع و به روز بهره می برد.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 85X80J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

ال جی از جدیدترین فناوری های هوشمند در تلویزیون 43UN7300بهره گرفته است. این فناوری ها که ThinQ AI، webOS Smart TV نام دارند بساط سرگرمی همه اعضای خانواده را فراهم خواهند ساخت. در طراحی تلویزیون ال جی مدل 43UN7300 از 3 پورت HDMI و دو درگاه USB استفاده شده است که به راحتی می توان انواع وسایل ارتباطی را به این تلویزیون وصل نمود.

در این تلویزیون از وای فای داخلی استفاده شده است که با خرید تلویزیون ال جی مدل 43UN7300 می توان به اینترنت دسترسی داشت و فیلم ها و سریال ها را به صورت آنلاین و در قاب 43 اینچی این تلویزیون با کیفیت بالایی تماشا کرد. استفاده از پورت LAN در این تلویزیون باعث شده است که شما بتوانید به راحتی یک شبکه خانگی را راه اندازی کنید.

همچنین در این تلویزیون از پورت های ورودی RF، خروجی صدای دیجیتال،کامپوننت و کامپوزیت، خروجی هدفون و اسلات CI استفاده شده است. شرکت ال جی برای تلویزیون 43 اینچی خود از رزولوشن فورکی بهره می گیرد، بنابراین بینندگان شاهد کیفیت تصویر بی نظیری خواهند بود. البته این رزولوشن در رسیدن به این میزان کیفیت تنها نیست و در این میان فناوری های مختلفی آن را همراهی می کنند.

این فناوری ها شامل فناوری HDR10، Dynamic Colour، 4K Upscaler و ... می باشد. در بخش سیستم صوتی نیز به واسطه ی حضور بلندگوهای 20 واتی، تکنولوژی های ULTRA Surround و پاک سازی صدای Clear Voice III شاهد صدایی با کیفیت شفاف و بی نظیر خواهید بود.

تلویزیون ال جی 43un7300

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون 43un7300

در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون جای گرفته است هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند.

برای تقویت کنتراست در این تلویزیون اسمارت ال جی فناوری 4K Active HDR مورد استفاده قرار گرفته است تا صحنه‌هایی متشکل از صحنه‌های واقعی و با سایه‌های دقیق را مشاهده نمایید. فناوری HDR10 Pro نیز از امکانات عالی دیگری است که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجه کمک خواهد کرد.

 پردازشگر چهار هسته ای Quad Core تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد. این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد. 

تلویزیون ال جی 43un7300

سیستم صوتی پر قدرت و واضح در تلویزیون 43UN7300

می دانید که سیستم صوتی و کیفیت تصویر در تلویزیون بسیار مهم می باشند. کیفیت تصویر تنها پارارمتر خرید نیست بلکه باید به موارد دیگر هم توجه کرد تا از تماشای فیلم ها لذت برد. تلویزیون 43UN7300 نیز در کنار کیفیت تصویر فوق العاده اش از سیستم صوتی دو کاناله ای بهره می برد. قدرت صوتی این سیستم صوتی 20 وات است وهر کدام از اسپیکرها توانایی تولید صدایی به قدرت 10 وات را دارند.

اسپیکرهای این تلویزیون در پنل پشتی تلویزیون قرار گرفته اند ، تا ظرافت و نازکی تلویزیون دستخوش تغییرات ناخواسته نشود. فرمتها و فناوری های رایج صوتی نظیر دالبی دیجیتال dolby digital و dts توسط این سیستم صوتی پشتیبانی می شوند، این فناوری ها باعث می شوند صدا در کانال های مختلف صوتی تفکیک شود و صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط منتشر گردد.

فناوری dts باعث می شود تا صدای تلویزیون توسط همان اسپیکری پخش شود که صدا از سمت ان تولید شده است یعنی اسپیکر سمت راست مسئول پخش صدای سمت راست تلویزیون باشد. فناوری دیگری به نام  Ultra Surround به تولید صدایی همه جانبه و فراگیر کمک می کند.

تلویزیون ال جی 43un7300

سیستم عامل اندروید و سایر امکانات هوشمند تلویزیون 43UN7300

تلویزیون ال جی مدل 43un7300 از ویزگی های این سیستم عامل می توان به کارایی ساده و روان آن اشاره نمود. هوش مصنوعی یکی از ویژگی های مهم و همه کاره بودن در این تلویزیون است که امروزه هوش مصنوعی با ورود به دنیای تلویزیون ها بازار را داغ تر کرده اند و ویژگی های بسیاری با این هوش مصنوعی ThinQ AI امکان پذیر است.

با هوش مصنوعی می توانید با فقط صدایتان بگوید که امرور هوا چطور است و برای شما هوای امروز را شرح می دهد می تواند انواع دستگاه را به هم دیگر وصل کنید.  همچنین با LG ThinQ AI، خیلی چیزها فقط با صدای شما امکان پذیر است. گفتگو را با تشخیص صدا مکالمه ادامه دهید و توصیه هایی را برای تحویل محتوا سفارشی بر اساس عادت های تماشای خود دریافت کنید.

تلویزیون اسمارت ال جی 43un7300 از طریق مرورگر اینترنت این امکان را برایتان فراهم می کند تا به جستجوی موارد مورد نظرتان بپردازید و همچنین امکان دسترسی به محتوای Netflix وجود دارد تا فیلم های مورد نظرتان را از طریق آن مشاهده نمایید.

سیستم عامل تلویزیون 43un7300 جستوجوی صوتی Voice Search ، پشتیبانی می کند و به وسیله این ویژگی و هوش مصنوعی ThinQ، شما می توایند فرمان های صوتی را به وسایل هوشمند خانه خود انتقال دهید و در هر جای خانه که حضور داشته باشید، می توانید کلیه وسایل هوشمند را مدیریت کرده و از تجربه خانه هوشمند با بالاترین امکانات لذت ببرید. 

تلویزیون 82 اینچ ال جی مدل 82UN8500 هم از دیگر مدل های شرکت ال جی میباشد که برای این تلویزیون بالارده جدید 82 اینچ از کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 بهره گرفته تا تلویزیون در دسته ی مدل های بالا قرار بگیرد.

تلویزیون ال جی 43un7300

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UN7300

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
کابل برق - ریموت کنترل - باتری
وزن
وزن با پایه : 8.1 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 8 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 10.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100 (Refresh Rate 50Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Auto Notification - Ultra Surround - Bluetooth Surround Ready - Sound Share - LG Sound Sync - AI Acoustic Tuning - Simultaneous Audio Output
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
LG Local Contrast - AV1 - HGIG Mode - VP9 - FILMMAKER MODE™ - Image Enhancing - موتور پردازنده تصویر Quad Core Processor 4K -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Intelligent Voice Recognition - LG Voice Search - Amazon Alexa Compatible -
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Active HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 973*623*216 میلی متر ابعاد بدون پایه : 973*572*85 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
- ابعاد بسته بندی : 1060*660*152 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - Google Assistant - AI UX - AI Recommendation - Amazon Echo Compatible - اتصال به موبایل - ThinQ App - LG Smart Speaker - Google Home Compatible - Auto Device Detection - AI Home - گفتار به متن
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
10 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Related Content Search - LG Content Store - Mobile TV On - Hotel Mode - 360° VR Play - Network File Browser - Sports Alert کنترل جهانی - Audio Guidance - Screen Share

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست