×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 49UN7300

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49UN7300
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی 49UN7300

تلویزیون 2020 ال جی همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد. 

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون اولد سونی 55A90J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند که برای وقوع این امر از توان صوتی ۴۰ وات در این مدل استفاده شده است.

 قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربری راحت و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است. پشتیبانی از قابلیت سرچ صوتی نظیر Google Assistant، Amazon Alexa و .... این تلویزیون را به محصولی هوشمند تبدیل کرده است. رزولوشن تصویر تی وی اسمارت ال جی 49un7300 مانند تمامی تلویزیون های 4K دیگر 2160×3840 پیکسل است و در مجموع 8 میلیون پیکسل برای تشکیل یک تصویر دست در دست هم می دهند.

روشنایی از نوع Direct LED وظیفه ی تاباندن نور را به صفحه نمایش بر عهده دارد و هیمن عامل دلیل اصلی باریکی و ظرافت بیش از اندازه ی تلویزیون ال جی است. فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد.

تلویزیون ال جی 49un7300 دارای خروجی 20 وات با بلندگو های 2.0 کاناله است. تکنولوژی ULTRA Surround می تواند بر روی این تلویزیون صدای فرا صوت پخش کند، کاربران با شنیدن این صدای فراگیر احساس حضور در صحنه های این تلویزیون می کنند که این امر بدون خرید هر گونه وسایل صوتی اضافه برای کاربران به ارمغان می آید.

فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III صدای تمیز که از هر نوع صدای اضافه به دور است را برای مخاطبین مهیا کند، که ویژگی سبب می شود گفتگو درون برنامه به صورت شفاف و واضح ارائه شود تا کاربران از ان نهایت لذت ممکن را ببرند. گیرنده ی دیجیتالی نیز توانایی پخش انواع کانال های صدا و سیما و خارجی با کیفیت و وضوح بالا را دارد. بنابراین میتوان گفت قیمت تلویزیون ال جی مدل 49un7300 در برابر امکانات و فناوری های بکار رفته در آن بسیار مناسب است.

قیمت تلویزیون ال جی 49un7300

کیفیت تصویر 4k در تلویزیون 49UN7300 ال جی

این تلویزیون علاوه بر قیمت مناسب شرکت ال جی از امکانات بی نظیری در این تلویزیون بهره گرفته تا نسبت به رقبا عالی و بی نقص باشد. از جمله صفحه نمایش که یکی از اجزای مهم تلویزیون 49un7300 است فراموش نشده و ال جی روی آن به خوبی کار کرده و در دل آن فناوری های پیشرفته و به روز را جای داده است.

فناوری هایی که ال جی در صفحه نمایش این تلویزیون به خدمت گرفته است شامل: HDR، LG Local Contrast، ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler، فناوری Image Enhancing، پنل IPS و  اسکن تصویر 100 هرتز می باشد. در این تلویزیون پنل IPS موجب بهبود زاویه دید و رنگ های به نمایش در امده می شود. اسکن تصویر 100 هرتز نیز تاری تصاویر را گرفته و نقش به سزایی در افزایش کیفیت تصویر، مخصوصا در تصاویر سریع دارد.

با استفاده از فناوری HDR و استاندارد جدید آن یعنی Dolby Vision می توانید فیلم ها و تصاویر را با روشنایی بیشتری ببینید. این فناوری به صورت هوشمند روشنایی را به صورت بهینه بین قسمت های مختلف تصویر تقسیم می کند و تصاویر حیرت انگیزی را به وجود می آورد. فرمت های مهم دیگر بروزرسانی شده اند. تلویزیون های ال چی با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR مانند HLG و HDR 10، کیفیت تصویر HDR بهینه ارائه می کند. این به شما امکان می دهد از کلیه مطالب خود در زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

تلویزیون ال جی 49un7300

طراحی و ساختار تلویزیون 49UN7300

طراحی ساده و مشکی رنگ تلویزیون ال جی موجب شده تا به سادگی بتواند با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود. ال جی این مدل تلویزیون را با بدنه ای نسبتا کم ضخامت و قابی باریک تولید کرده تا مدرن تر و زیباتر به چشم آید. تلویزیون ال جی بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد. ال جی این نوع پایه ها را با طراحی ظریف تر و زیبا تر از سال های پیش تولید کرده تا بتواند مناسب خانه شما باشد. البته شما می توانید تلویزیون را با استفاده از براکت بر روی دیوار نصب کنید تا فضای کمتر را به خود اختصاص دهد.

پورت های ورودی و خروجی هم در قسمت پشت تلویزیون به خوبی چیده شده اند تا به سادگی بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. پایه های دو شاخه ای مشکی در تلویزیون وزن تمام تلویزیون را به دوش می کشند. همچنین صفحه نمایش 49 اینچی باعث شده است  انتخاب خوبی برای سالن های بزرگ و متوسط باشد. همچنین این صفحه نمایش توسط قاب باریکی به رنگ مشکی احاصه شده است، که این دیزاین زیبا باعث شده جلوه ویژه به این تلویزیون ببخشد.

همچنین این کالا دو پایه مثلث شکل در دو طرف صفحه نمایش دارد، این پایه ها به خوبی هر چه تمام تر از این کالا حمایت به عمل می اورد. علاوه براین تلویزیون ال جی قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد، که درصورت اتصال به دیوارعلاوه به طرح زیبای که به خود می گیرد بلکه باعث می شود کانون توجه عموم واقع شود. لازم به ذکر است خروجی های این محصول در پشت ان واقع شده است.

تلویزیون ال جی 49un7300

امکانات هوشمند تلویزیو ن49 اینچ ال جی 49UN7300

تلویزیون ال جی مدل 49un7300 و همچنین تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UN8000 تلویزیونی هوشمند هستند که به سیستم عامل اختصاصی ال جی وب او اس مجهز شده اند. این سیستم عامل امکانات هوشمند متنوعی را در اختیار کاربرانش می گذارد و دسترسی سریع و راحتی دارد بطوری که هر کاربری می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و از امکانات آن استفاده نماید.

مرورگر اینترنت  امکانی است که وبگردی و گشت و کذار در اینترنت را فراهم می آورد. با نصب اپلیکیشن LG TV Plus بر روی موبایل خود می توانید تلویزیون را بوسلیه ی موبایل کنترل نمایید. قابلیت AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون ال جی است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد.

با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل به اینترنت می شوید که یک روش بدون سیم است برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌های آمازون الکسا استفاده کنید. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در این تلویزیون می‌رسد.

فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند. 

تلویزیون ال جی 49un7300

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49UN7300

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
باتری - ریموت کنترل - کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100 (Refresh Rate 50Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Auto Notification - Ultra Surround - Bluetooth Surround Ready - Sound Share - LG Sound Sync - AI Acoustic Tuning - Simultaneous Audio Output
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
LG Local Contrast - AV1 - HGIG Mode - VP9 - FILMMAKER MODE™ - Image Enhancing - موتور پردازنده تصویر Quad Core Processor 4K -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Intelligent Voice Recognition - LG Voice Search - Amazon Alexa Compatible -
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Active HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - Google Assistant - AI UX - AI Recommendation - Amazon Echo Compatible - اتصال به موبایل - ThinQ App - LG Smart Speaker - Google Home Compatible - Auto Device Detection - AI Home - گفتار به متن
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
10 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Related Content Search - LG Content Store - Mobile TV On - Hotel Mode - 360° VR Play - Network File Browser - Sports Alert کنترل جهانی - Audio Guidance - Screen Share

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست