×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 43UN7390

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43UN7390
نوع پنل : IPS 
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN7390

تلویزیون ال جی بالا رده 2020 مدل 43un7390 از تلویزیون هایی است که نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می کند چون از امکانات بالا رده و هوشمند پشتیبانی می کند. تلویزیون ال جی با صفحه نمایش 43 اینچ برای سالن های بسیار بزرگ به کار گرفته است پایه های دو شاخه ای و قاب باریک جلوه ی شیکی را به تلویزیون داده است با توجه به امکانات بسیار متعدد، قیمت تلویزیون ال جی 43un7390 در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا بسیار مناسب است و با خرید این تلویزیون محصولی هوشمند را به خانه خود هدیه دهید.

نوع صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده است و تکنولوژی ال ای دی برای صفحه نمایش به کار برده شده است همچنین پنل IPS باعث شده است که تلویزیون به تلویزیونی ضد ضربه تبدیل شود پنل نام برده شده دارای زاویه گسترده می باشد.

ال جی LG چند سالی است که برای تلویزیون هایش از کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می برد تا تصاویر زنده تر به نظر برسند. به کار گیری فناوری های تصویری نظیر قابلیت HDR، فناوری True Color Accuracy، فرمت HLG , HDR10 کیفیت تصویر را ارتقا داده اند و تصاویر واقعی و شاداب را خلق نموده اند.

صدا در تلویزیون ال جی 43un7390 از طریق دو بلندگوی 20 وایت در محیط پخش می شود نوع اسپیکر های این تلویزیون Down Firing است. ال جی برای تلویزیون سری 7 اینچ سیستم عامل وب اوس web os بهره گرفته است. قابلیت سرچ صوتی، هوش مصنوعی، برنامه LG TV Plus در این تلویزیون حضور دارند تا کاربران از امکانات هوشمند آن نهایت استفاده را ببرند. 

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 75NANO80 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

43UN7390

کیفیت تصویر ماجرا جویانه  در تلویزیون 43UN7390

کیفیت تصویر تعبیه شده در تلویزیون 43un7390 فورکی است 4k است این کیفیت تصویر فورکی یکی از بهترین کیفیت تصویر در دنیای تلویزیون است. رزولوشن پشتیبانی شده در این تلویزیون 2160×3840 پیکسل است یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما موجود است. چون تعداد این پیکسل ها زیاد است بی شک کیفیت تصویر واقعی خواهد بود.

پنل به کار برده شده در این تلویزیون IPS است این پنل ها به پنل های ضد ضربه معروف هستند و مجهز به زاویه گسترده بالایی هستند. زاویه دید گسترده  Wide Viewing Angle باعث شده است که شما در هر طرف نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود و افت در کیفیت تصویر دیده نشود.

این تلویزیون از 10 حالت تصویری پشتیبانی می کند و شما بسیته به محتوا و فیلم های پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.  تلویزیون ال جی 43 اینچ سری 7 دارای فناوری  hdr است این تکنولوژی که به معنای محدوده دینامیکی بالا می باشد میزان کنراست و میزان روشنایی و همچنین شدت رنگ را متناسب بالا می برد تا تصاویری با رنگ های شاداب تر ببینید.  همچنین فناوری hdr از فرمت های جدید تصویری به نام hdr و hlg پشتیبانی می کند. 

43UN7390

صدایی پر قدرت و واضح در تلویزیون 43UN7390 ال جی

سیستم صوتی از ویژگی هایی است که باید به آن اهمیت داد چون صدا هم مانند تمام ویژگی های دیگر مهم است. سیستم صوتی تلویزیون دوکاناله است. یعنی از دو اسپیکر تشکیل شده است. در مجموع هر دو اسپیکر صدایی به توان 20 وات را  تولید می کنند. نوع اسپیکر ها Down Firing است که صدایی قدرتمند را تولید می کند.

فناوری Clear Voice III نویز ها و صدای های اضافی صدا را حذف می کند و صدایی قدرتمند را تولید می کنئد همچنین صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند. تلویزیون ال جی 43un7390 دارای فناوری  ULTRA Surround است. که وظیفه دارد صدای منتشر شده از تلویزیون را فراگیر و سه بعدی نمایش دهد و صدا را در کانال ها ی مختلف صوتی تفکیک می دهد.

قابلیت LG Sound Sync انواع سیستم صوتی، سینمای خانگی به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به هم دیگر وصل می کند. از دیگر ویژگی های این سیستم صوتی می توان به Bluetooth Audio Playback و تنظیم صدای خودکار  اشاره نمود.

43UN7390

با هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته‌ی تلویزیون 43un7390 در دنیای جدید قدم بگذارید 

 هوش مصنوعی یکی از ویژگی های مهم و همه کاره بودن در این تلویزیون است که امروزه هوش مصنوعی با ورود به دنیای تلویزیون ها بازار را داغ تر کرده اند و ویژگی های بسیاری با این هوش مصنوعی ThinQ AI امکان پذیر است.

با هوش مصنوعی می توانید با فقط صدایتان بگوید که امرور هوا چطور است و برای شما هوای امروز را شرح می دهد می تواند انواع دستگاه را به هم دیگر وصل کنید.

همچنین با LG ThinQ AI، خیلی چیزها فقط با صدای شما امکان پذیر است. در فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store هر نوع برنامه و اپلیکیشنی که خواستید دانلود نمایید. تلویزیون 43un7390 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد از طریق پورت lan و wifi بی سیم می توانید به اینترنت وصل شوید.

در برنامه مرورگر وب Web Browser در تلویزیون می توانید هر نوع اسناد ومحتوایی که خواستید در این مرورگر ببینید. پردازنده چهار هسته ای Quad در کنار این سیستم عامل باعث شده تا کارایی تلویزیون دو برابر شود یعنی برنامه ها زود اجرا شوند و تاخیر در باز کردن برنامه ها یا رد کردن کانال دیده نشود.

 با قابلیت های اشتراک گذاری بی سیم می توانید فایل ها و محتواهای روی گوشی تان را به تلویزیون ال جی وصل نمایید و از این محتوا های بر روی صفحه نمایش بزرگتر یعنی تلویزیون 43 اینچ لذت ببرید. 

  • با سرچ صوتی ال جی LG Voice Search می توانید با صدا بخواهید که برای شما جستجو انجام دهد و دیگر لازم نیست تایپ کنید.
  • با برنامه LG TV Plus App می توانید تلویزیون هوشمند خود را کنترل کنید و و از راه گوشی همراهتون می توانید روی تلویزیون عکس، موشیقی یا فیلم پخش کنید.

تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49UN7300 از مدل های محبوب برند ال جی میباشد که همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است که این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد.

43UN7390

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UN7390

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
وزن
وزن خالص : 8.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 10.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - eARC - تنظیم صدای یک لمسی - هماهنگ سازی صوتی بی سیم- Bluetooth Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
FILMMAKER MODE ™ - حالت تاخیر خودکار خودکار - نوع نور پس زمینه Direct LED
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
سفید
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 973*623*216 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 973*572*85 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1060*660*152 میلی متر
امکانات ویژه
Google Assistant - Apple AirPlay 2 - TV broadcast recording - Amazon Alexa - Apple HomeKit - اتصال تلفن همراه - Compatibility with LG ThinQ - LG ThinQ
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
Miracast
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست