×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO91

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65NANO91
فناوری :  NanoCell
سیستم عامل :webOS
نوع صفحه نمایش :  LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : Dolby Atmos
سیستم های صوتی :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 65NANO91

 یکی از تلویزیون های خوش ساخت ال جی که به عنوان یک میان رده ی اقتصادی و پر امکانات شناخته می شود، تلویزیون 65NANO91 می باشد. این مدل توسط ال جی در سال 2020 ساخته و به بازار رقابتی عرضه شده است. قیمت تلویزیون ال جی مدل با توجه به امکاناتی که دارد نسبت به سایر مدل ها در همین رده بسیار مناسب میباشد.

ال جی در این تلویزیون از رزولوشن 2160×3840 پیکسل یا همان کیفیت تصویر فورکی 4k بهره گرفته است. این شرکت از راهکار مختص به خود برای بهتر شدن کیفیت تصویر استفاده می کند. در واقع این شرکت از فناوری های پیشرفته ی  Dynamic Color ،local dimming ، HDR10 Pro و HLG Pro در کنار این رزولوشن استفاده می کند تا در بخش صفحه نمایش جایی برای هیچ گونه ایرادی باقی نگذارد.

پردازنده قدرتمند a7 Gen3 با افزایش منابع تصویر و صدا مشاهده و تجربه صدا را به صورت دیدنی ارائه می دهد این پردازنده تجربه مشاهده شگفت انگیز را ارائه می دهد. فیلم های پیشرفته Dolby را همانطور که در واقعیت هست باید تماشا کنید با استفاده از Dolby Vision IQ ، روشنایی ، رنگ و کنتراست صفحه به صورت هوشمندانه برای شرایط محتوا و نور تنظیم می شود به علاوه Dolby Atmos برای حداکثر لذت، یک تجربه صوتی همه جانبه را ارائه می دهد. 

در بین انواع محصولات صوتی وتصویری تلویزیون بیشترین پیشرفت در طراحی و امکانات را داشته. تلویزیون 2021 میلادی در امکانات و تکنولوژی سر آمد میباشند. یکی از مدلهای حرفه ای ساخته شده در این سال میلادی که کاملا مدرن و با امکانات بالا میباشد تلویزیون ال جی 65NANO86 است.

فناوری NanoCell برای ساخت تصاویر دیدنی و جذاب در مقیاس بزرگ ، رنگ هایی شادتر و دقیقا همانند خود آن رنگ نشان داده می شود. این تلویزیون به واسطه ی دارا بودن بلندگوهای دو کاناله 20 واتی، تمامی مرز هایش را رد کرده و کیفیت صدای بی نظیری خلق می کند. البته تمامی این کار ها به کمک فناوری های پیشرفته ی DTS و پاک سازی صدای Clear Voice III تحقق می یابد.

این تلویزیون چندین قدم با تلویزیون های پایین رده و ساده فاصله دارد چراکه مجهز به امکانات هوشمند از قبیل سیستم عامل محبوب وب او اس، وای فای داخلی و پردازنده ی چهار هسته ای می باشد.این فناوری ها دست در دست هم گذاشته اند و یک هدف خاص که راضی نگه داشتن کاربران است را دنبال می کنند.

65NANO91

تصاویر واقعی و زنده را با کیفیت فورکی تجربه نمایید. 

تلویزیون 65NANO91 ال جی نیز دارای نمایشگر فورکی می باشد که زیباترین تصاویر را به پخش خواهد رساند. این نمایشگر از تعداد زیادی خانه ی کوچک تشکیل شده است که به هر یک از ان ها پیکسل گفته می شود. تعداد این پیکسل ها 3840*2160 می باشد که تمامی تصاویر را با جزئیات بالایی به پرده می کشانند.

حالت فیلم Filmmaker Mode در یک حالت از نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش استفاده می شود درست همانند Game Mode و یا Standard در منوی تلویزیون قرار می گیرد و با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل می توان از آن بهره مند بود. 

فناوری Full Array Dimming کنتراست عالی را برای صحنه های واضح تر در تمام ژانرهای فیلم مورد علاقه شما را ارائه می دهد. فناوری local dimming با استفاده از چراغ هایی که در پشت لایه های LCD هستند کنتراست را بالا می برد و باعث بهبود کیفیت تصویر میشوند.

تلویزیون 2020 ال جی 65NAN091 دارای پردازنده α7 Gen 3 AI Processor 4K است مهم ترین ویژگی این پردازنده فرایند چهار مرحله ای برای کاهش نویز است که در مقایسه با تکنیک های معمولی دو مرحله ی بیشتر دارد. این الگوریتم اجازه می دهد تا ظرافت بیشتری در کاهش نویز و بهبود وضوح تصاویر فراهم شود.

فناوری HGiG گرافیک بازی را با بهترین مشخصات و سطح عملکرد مشخص شده در تلویزیون شما ارائه می دهد و بازی ها را در بهترین حالت خود نشان می دهد انتخاب گسترده ای از بازی ها را با این فناوری انجام دهید. 

65NANO91

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65NAN091

در سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65NANO91 از دو باند با توان 10 وات استفاده شده است که مجموع خروجی صدا دارای قدرت 20 وات است. صدای پخش شده از این تلویزیون، سیستم صوتی ابر قدرت آن را به رخ می کشد و هیجان دیدن مسابقات ورزشی را با شبیه سازی محیط های ورزشی و استادیوم خیلی بیشتر نماید. دیدن فیلم ها با این تلویزیون نیز برای بیننده تداعی کننده محیط سینما است.

 فناوری Ultra Surround برای این طراحی شده که تجربه یک سینمایی واقعی رو ایجاد کنه که دامنه پویای فوق‌ العاده‌ای داره و صدا رو با دقتی استثنایی متعادل میکنه. علاوه بر این، سیستم ULTRA Surround پهنای باند وسیعی برای پخش صدا و خروجی قدرتمندی دارد.

سیستم صوتی طراحی شده در این تلویزیون با داشتن فناوری هایی مانند دالبی دیجیتال و DTS صدا را با کیفیت بسیار بالایی پخش خواهد کرد و صدای فیلم و موسیقی به صورت واضح و دقیق به گوش می رسد. فناوری دالبی دیجیتال صداهای متنوع را با کیفیت بالایی تفکیک می سازد و ان را با وضوحیت کامل در اتاق پخش می کند. فناوری DTS نیز در صورت پخش صداهای اضافی ان ها را از بین می برد و صدایی همه جانبه ای را به گوش خواهد رساند. 

65NANO91

سیستم عامل و امکانات هوشمند در تلویزیون 65NANO91

 تلویزیون ال جی 65NAN091 و همچنین تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی مدل از سیستم عامل وب او اس webos پشتیبانی می کنند که کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است و می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید.

تلویزیون اسمارت ال جی از HomeKit پشتیبانی می‌کند پس به راحتی کاربران iOS هم می توانند کنترل خانه هوشمند خود را در دست بگیرند همچنین با برنامه Apple AirPlay 2 می‌توانید محتوای روی گوشی یا آیپد اپل خود را روی تلویزیون انتقال داده و از تماشای فیلم و برنامه دلخواهتان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

Freeview Plus دسترسی به محتوا و خدمات را از طریق شبکه های Freeview فراهم می کند. این سرویس یک راهنمای 7 روزه برنامه الکترونیکی ، همه تلویزیون های موجود در تلویزیون توصیه ها و توانایی تنظیم یادآوری ها و موارد دلخواه را فراهم می کند. Freeview Plus با فشار دادن دکمه Green روی کنترل از راه دور در دسترس است. 

با استفاده از فناوری Intelligent Voice Recognition صدای خود برنامه ها و کانال ها و کارهای مختلفی را انجام دهد به صورتی که صدای خود را به تلویزیون انتقال داده و تلویزیون با استفاده از امکانات و تشخیص هوشمند، صدا را تشخیص می دهد و فرمانی که به آن داده شده است را اجرا می کند.

65NANO91

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65NANO91

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
وزن
وزن با پایه : 25.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 24 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 33.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Tru Motion 200 with backlight scanning
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTAR HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Bluetooth Surround Compatible - eARC / ARC - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone Compatible - Sound Sync Wireless
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED/LCD
Wide Colour Gamut - AI Picture - FILMMAKER MODE™ - فناوری نانوسل Nano Cell - موتور پردازشگر α7 Gen 3 AI Processor 4K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Amazon Alexa
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 (Standard, Cinema, Clear Voice III, Cricket (Sports), Music, Game)
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1456*910*324 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1600*1070*207 میلی متر
امکانات ویژه
Home Dashboard - AI ThinQ - FreeviewPlus - Disney+ - Google Home Compatible - AppleTV - Netflix -
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
10 (Vivid, Standard, FILMMAKER MODE™, APS, Cinema, Cricket, Game, HDR Effect, ISF Bright Room, ISF Dark Room)
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست