×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO91

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75NANO91
فناوری : NanoCell
سیستم عامل : webOS
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : Dolby Atmos
سیستم های صوتی : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت ال جی 75NANO91

تلویزیون فورکی اسمارت ال جی سال 2020 مدل 75NANO91 با بهره گیری از تکنولوژی 4K Upscaler قادر است تصاویر با رزولوشن پایین را به کیفیت فورکی نزدیک کنند تا کاربران بتوان لذت کافی را از صحنه های پخش شده از این تلویزیون ببرند. در کل می توان گفت با خرید تلویزیون ال جی 75NANO91 دیگر لازم نیست افراد نگران کیفیت پایین تصاویر پخش شده از کنسول های بازی خود باشند چون این محصول ان را با کیفیت 4k به نمایش می گذارد.

پردازنده α7 Gen بکار گرفته شده در این تلویزیون توانایی به نمایش گذاشتن تصاویر کاملا شفاف و واقعی است، این خصوصیات موجب می شود حس کامل حضور صحنه را تجربه کنید. محدوده دینامیکی بالا HDR با نشان دادن طیف وسیعی از رنگ ها تصاویر زیبا و واقعی را به پرده می کشاند. این فناوری در ابتدا در عکاسی مورد استفاده می شد ولی در این سال های اخیر به تلویزیون هم راه پیدا کرده است و تصاویر بی نظیری را پخش می نماید.

در بین انواع محصولات صوتی وتصویری تلویزیون بیشترین پیشرفت در طراحی و امکانات را داشته. تلویزیون 2021 میلادی در امکانات و تکنولوژی سر آمد میباشند. یکی از مدلهای حرفه ای ساخته شده در این سال میلادی که کاملا مدرن و با امکانات بالا میباشد تلویزیون ال جی 65NANO86 است.

 تلویزیون اسمارت 2020 ال جی 75NANO91 دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و شما به روش WIFI و با استفاده از پورت LAN می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 این تلویزیون از سیستم عامل وب او اس webos پشتیبانی می کند کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است و می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید و انواع امکانات نظیر مرورگر وب و فروشگاه محتوای گوگل app store و  ریموت کنترل هوشمند و جادویی و همچنین ریموت کنترل جهانی را برای کاربران هوشمند تدارک دیده شده است.

در طراحی تلویزیون اسمارت فورکی ال جی مدل 75NANO91 از 4 پورت HDMI و 3 درگاه USB استفاده شده است که به راحتی می توان انواع وسایل ارتباطی را به این تلویزیون وصل نمود. در این تلویزیون از وای فای داخلی استفاده شده است که می توان از طریق آن به اینترنت دسترسی داشت و فیلم ها و سریال ها را به صورت آنلاین و در قاب 75 اینچی این تلویزیون با کیفیت بالایی تماشا کرد.

استفاده از پورت LAN در این تلویزیون باعث شده است که شما بتوانید به راحتی یک شبکه خانگی را راه اندازی کنید. همچنین در این تلویزیون از پورت های ورودی RF، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون استفاده شده است.

75NAN091

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون ال جی مدل 75NANO91

تلویزیون ال جی 2020 اسمارت 75 اینچ از تکنولوژی NanoCell کیفیت تصویری باورنکردنی با افزایش خلوص رنگ ارائه می دهد. ازنانوذرات به عنوان تصفیه کننده رنگ استفاده می شود که طول موج های قرمز و سبز را تصفیه می کنند تا رنگ های واضح و دقیق تولید کنند.

تلویزیون های LG NanoCell از فناوری HDR10 PRO برای بهینه سازی جزئیات در HDR معمولی استفاده می کنند. موتور پردازشگر تصویر α7 Gen 3 Processor 4K تصاویر را با سرعت و دقت بالا برای شما خلق می کند علاوه بر آن باعث شده است تا که کنتراست و کیفیت رنگ در این تلویزیون بسیار بالاتر رود و دیگر خبری از تصاویر بی کیفیت نباشد.

فناوری Advanced Colour Enhancer بر روی تلویزیون ال جی 2020 اسمارت فورکی 75NAN091 قادر به ارائه ی رنگ های بیشمار جذاب و غنی است. از دیگر خصوصیت این فناوری، تقویت رنگ های بکار گرفته شده در صحنه های این تلویزیون است که سبب می شود رنگ ها به شکلی طبیعی به نمایش گذاشته شوند.

تکنولوژی AI Picture کمک می کند تا تصویر به خوبی بازسازی شده و کاربر بتواند جزئیات بیشتری را از فریم های سریع برداشت کند و همه ویژگی و جزئیات تصویر به خوبی تماشا کنید

75NAN091

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 75NAN091

قدرت صدا در تلویزیون ال جی 75NAN091 به 20 وات رسیده است و این صدا از طریق سیستم دو کاناله تولید و پخش می شود یعنی اسپیکر ها هر کدام صدایی به توان 10 وات را دارند و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود.

شرکت ال جی فناوری های متعددی هم برای سیستم صوتی در نظر گرفته است یکی از این فناوری ها قابلیت AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد.

استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready می‌توانید یک سیستم صوتی را به صورت بی‌سیم به تلویزیون 2020 فورکی اسمارت 2020 ال جی مدل 75NAN091 متصل کنید تا از صدایی قدرتمند و فراگیر لذت ببرید، به این صورت از شلوغ کاری کابل‌های متعدد نیز جلوگیری می‌شود.

فناوری LG Sound Sync اتصال انواع سینمای خانگی ،ساند بار و سیستم های صوتی به تلویزیون به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث را می دهد. فناوری Ultra Surround به فناوری شبیه سازی صدای مجازی معروف است و حس غرق شدن در صدا را به شنونده می دهد. فناوری  One Touch Sound Tuning تنها با لمس یک دکمه دسترسی به تنظیمات صدا را می دهد. فناوری دالی دیجیتال پلاس هم باعث می شود صدایی همه جانبه و فراگیر به گوشتان برسد. 

75NAN091

با تلویزیون اسمارت فورکی ال جی 75NAN091 هوشمند بودن را تجربه کنید!

قابلیت سرچ صوتی ال جی LG Voice Search برای این منظور در تلویزیون 2020 ال جی 75NAN091 تعبیه شده است تا شما هر سوالی از تلویزیون داشته باشید دیگر نیاز نباشد آن را تایپ کنید و تنها با صدای خودتان کار های خود را به تلویزیون بگویید با وجود این فناوری کارایی و هوشمند این تلویزیون چندین برابر شده است. 

فناوری Mobile Connectivity هم انواع محتوا های روی گوش تان را تلویزیون منتقل میکند و محتوا های روی تلویزیون هم به گوشی با این قابلیت امکان پذیر است. فناوری Home Dashboard تمامی محصولات هوشمند ال جی را به هم وصل کند و مدیریت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

با استفاده از فناوری Intelligent Voice Control  کاربران می توانند به جای استفاده از ریموت و تنها با استفاده از صوت به خواسته های خود برسند، که این هوش مصنوعی با انجام عملیات دقیق و سریع به کم ترین زمان ممکن به خواسته مخاطب خود واکنش نشان می دهد.

قابل ذکر است که این امکان تنها با فشار دادن دکمه LG Magic Remote میسر می شود همچنین تلویزیون به وسلیه این قابلیت به تلویزیون با قابلیت فکر تبدیل شده است که به تمامی سوال های شما پاسخ می دهد.  اگر به فکر خرید یک تلویزیون با سیستم رابط کاربری آسان هستید، تلویزیون ال جی 86NANO916 را به شما پیشنهاد می کنیم.

75NAN091

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75NANO91

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
وزن
وزن با پایه : 37.9 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 35 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 48.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Tru Motion 200 with backlight scanning
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Bluetooth Surround Compatible - eARC / ARC - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone Compatible - Sound Sync Wireless
سیستم عامل
WebOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED/LCD
Wide Colour Gamut - AI Picture - FILMMAKER MODE™ - فناوری نانوسل Nano Cell - موتور پردازشگر α7 Gen 3 AI Processor 4K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Amazon Alexa
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 (Standard, Cinema, Clear Voice III, Cricket (Sports), Music, Game)
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1677*1037*384 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1823*1166*231 میلی متر
امکانات ویژه
Home Dashboard - AI ThinQ - FreeviewPlus - Disney+ - Google Home Compatible - AppleTV - Netflix -
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
10 (Vivid, Standard, FILMMAKER MODE™, APS, Cinema, Cricket, Game, HDR Effect, ISF Bright Room, ISF Dark Room)
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست