×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO95

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65NANO95
فناوری :NanoCell
سیستم عامل :webOS
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 40 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت تصویر : 8K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت ال جی 65NANO95

 مدل 65NANO95 یکی از مدل هایی است که ال جی در سال 2020 آن را تولید کرده است سایز 65 اینچی برای سالن های بزرگ مناسب می باشد البته ال جی LG  همین مدل در سایز ها و ابعاد دیگر تولید کرده است. قیمت تلویزیون ال جی مدل 65NANO95 با توجه به امکانات فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد.

کیفیت تصویر در این تی اسمارت 75  اینچ ال جی هشت کی 8K است. تلویزیون 8K تلویزیونی با بالاترین وضوح است که اخیراً در بین تلویزیون‌های ال جی منتشر شده است با چهار برابر پیکسل بیشتر نسبت به تلویزیون فورکی است.

بهتر است بدانید نوع دیگری از تلویزیون‌های UHD هشت کی 8K است که در آن وضوح کیفیت تصویر واضح‌تر ، دقیق‌تر و با جزئیات بیشتر است این امر به این دلیل است که در تلویزیون‌های 8K پیکسل‌ها آنقدر کوچک هستند که حتی از نزدیک هم نمی‌توان آن‌ها را تشخیص داد، و این باعث می‌شود تصاویر دارای جزییات بسیار زیاد همچون واقعیت دیده شوند.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 43UP7550 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

در کنار کیفیت هشت کی 8K شرکت ال جی برای تلویزیون 65NANO95 امکانات و فناوری های پیشرفته ای را برای صفحه نمایش تلویزیون به کاربرده است که کیفت تصاویر را بهتر و با وضوح و کنتراست عالی پخش می کنند. از جمله این فناوری ها می توان به فناوری Dolby Vision IQ، فناوری AI Brightness Control، قابلیتImage Enhancing، حالت فیلم FILMMAKER MODE™، درخشندگی فوق العاده AI Brightness و ... اشاره کرد که همه ی این ویژگی ها این تلویزیون را از لحاظ کیفیت به یکی از بهترین مدل ها تبدیل کرده است.

 سیستم صوتی تی وی اسمارت هشت کی 2020 ال جی مدل 65NAN095 یک سیستم 2.1 می باشد و متشکل از 2 بلندگو بوده و یک ساب وفر است که توان خروجی صدای بلندگو 20 وات و توان خروجی ساب وفر 20 وات است و در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 40 وات می رساند.

یکی از فناوری های عالی سیستم صوتی تلویزیون 2020 ال جی فناوری AI Sound می باشد که کیفیت و وضوح صدا را افزایش می دهد و صدای همه جانبه و فراگیر را پخش می کند. تلویزیون اسمارت 8K ال جی 65NANO95 دارای قابلیت اتصال به اینترنت به دو روش است و با استفاده از این قابلیت می توانید ساعت ها در وب محتواهای مورد علاقه تان را در صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید.

ال جی برای تمامی تلویزیون های هوشمندش از سیستم عامل و ب او اس بهره گرفته است و این سیستم عامل مختص خود شرکت ال جی می باشد با این سیستم عامل دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند.

در اخر تلویزیون 2020 ال جی 65NANO95 دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی نیز می باشد که امکان دسترسی و اتصال تلویزیون به وسایل جانبی متنوع را فراهم می کند. 4 عدد درگاه hdmi، سه عدد پورت usb، پورت های کامپوزیت و کامپوننت، خزوجی optical و پورت lan و ورودی آنتن از درگاه های این تلویزیون جدید هوشمند 65NANO95 سال 2020 هستند که همگی در پشت تلویزیون قرار گرفته اند. 

65NANO95

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون 8K ال جی مدل 65NANO95

برای تلویزیون جدید 2020 ال جی مدل 65NANO95 فناوری نانوسل در نظر گرفته شده است با این فناوری هوشمند و بالارده تمام رنگ ها را طبیعی و باکنتراست بالایی ببینید طوری که با این فناوری فضای منزل شما به فضای طبیعی تبدیل می شود چون فناوری نانوسل رنگ‌ها را در تلویزیون شما پر حجم و زنده نمایش می‌دهد.

همان طور که در بالا گفتیم تلویزیون 2020 ال جی 65UN095 دارای کیفیت هشتکی 8K است و این خبر از 16 میلیون پیکسل در نمایشگر 65 اینچی می دهد. وضوح تصویر در تلویزیون‌های 8K چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های 4K و شانزده برابر بیشتر از تلویزیون‌های Full HD است. وضوح بالاتر بدان معنی است که پیکسل‌های بیشتری وجود دارند که صفحه را تشکیل می‌دهند.

تلویزیون هشت کی از فناوری AI Upscaling پشتیبانی می کند این فناوری طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های محتوا را بر اساس نوع جمع‌آوری می‌کند سپس آن‌ها را در یک پایگاه داده ذخیره می‌کند بعداً از این پایگاه داده برای پردازش دوباره انواع تصاویر مشابه استفاده می‌کند، و این امر یک فرایند پیشرفت بسیار پیچیده‌تر را برای پردازش مجدد فراهم می‌کند.

شرکت های تولید کننده تلویزیون در سال 2020 ویژگی جدید تحت عنوان Filmmaker Mode را در تلویزیون های خود قرار داده اند این ویژگی کمک می کند تا بتوان فیلم ها را در حالت طبیعی و سینمایی تماشا کرد همچیین این قابلیت باعث می‌شود تا هر صحنه اورجینال بودن خود را حفظ کند و بدون اینکه افکتی بر روی آن صورت گیرد به نحوی کاملا زنده و سینمایی جلوه داده شود.

فناوری LG Local Contrast  با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند. تی وی اسمارت هشت کی 65NAN095 از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد.

65NANO95

هوشمند بودن را با تلویزیون 2020 ال جی 65NAN095 را تجربه کنید

تلویزیون 2020 ال جی 65NANO95 و همچنین تلویزیون ال جی 55NANO916 همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید.

این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. ریموت کنترل هوشمند، قابلیت Intelligent Voice Control، گالری Gallery، برنامه Disney+، اشتراک گذاری بی سیم Miracast و.... از ویژگی های تلویزیون ال جی فورکی اسمارت 65NANO95 است.

65NANO95

راه های ارتباطی 

چون این تلویزیون در سال 2020 تولید شده طراحی شکیل و متفاوت با سایر موارد مشابه دارد. طراحی ساده و شکیل این محصول زینت بخش هر مکانی ست و در نگاه اول هر بیننده ای را مجذوب خودش میکند. هر روز که صنعت تلویزیون پیشرفته تر می شود برای نشان دادن این پیشرفت و تکنولوژی به مشتری و ترغیب وی برای خرید، تعداد این پورت ها افزایش می یابد.

هر تلویزیونی علاوه بر کیفیت تصویر بالا و ویژگی های شاخص به درگاه های خروجی و ورودی زیادی برای جلب رضایت کاربرانش احتیاج دارد.شما میتوانید داده های خود را به وسیله درگاه USB و HDMI بر روی دستگاه منتقل کرده و از مشاهده داده های خود بر روی تلویزیون لذت ببرید.

4 ورودی برای در گاه HDMI و 3 ورودی برای درگاه USB وجود دارد. 1 عدد ورودی کامپوننت دارد. ورودی خروجی هدفون و ورودی Cl-Slot و  ورودی RF پورت LAN و  ورودی optical از دیگر درگاه های این تلویزیون هستند همه ی این پورت ها صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون 65 اینچی منتقل می کننند گیرنده ی دیجیتال هم تمامی کانال های صدا سیما و خارجی را بدون برفک روی تلویزیون اسمارت 65NAN095نشان می دهد و دیگر نیازی به خرید دستگاله جداگانه ای نیست. 

65NANO95

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65NANO95

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
وزن خالص : 27.4 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 34.6 کیلوگرم
وزن
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
کیفیت صفحه نمایش
8K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Atmos - Ultra Surround - eARC - ARC - Bluetooth Surround - پشتیبانی از بلندگوهای بی سیم WiSA - هماهنگ سازی صوتی بی سیم - One-touch audio tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Real 8K NanoCell display - HGiG - Nano Color - Slim Direct LED - VP9 - AV1 - حالت تاخیر خودکار - FILMMAKER MODE - HFR - موتور پردازشگر تصویر α9 Gen3 AI Processor 8K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa - Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice II
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
Local Dimming
Faldo
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1454*900*287 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1454*840*68.9 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1600*970*175 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ - LG Home Dashboard - Apple AirPlay 2 - Apple HomeKit - TV broadcast recording - دسترسی سریع - اتصال تلفن همراه - اتصال تلفن همراه - Keyboard, mouse connection
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست