×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 75NANO95

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75NANO95
فناوری : NanoCell
سیستم عامل : webOS
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 40 وات
سال ساخت : 2021 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos
کیفیت تصویر :8K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 75NANO95 دارای کیفیت تصویر هشتکی 8K است در کیفیت تصویر هشتکی 8K حدود 16 میلیون پیکسل قرار دارد  هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر هشتکی 8K چهار برابر کیفیت تصویر فورکی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند.

روشنایی پس زمینه تلویزیون 75NANO95 از نوع Direct LED است یعنی چراغ های ال ای دی به طور مستقیم به پنل تلویزیون تابیده می شود. پنل IPS در مشخصات فنی تصویر درج شده است این پنل به پنل ضد ضربه معروف است علاوه بر آن زاویه دید گسترده ای هم دارد.

موتور پردازشگر α9 Gen3 AI Processor 8K با الگوریتم های یادگیری عمیق ، محتوای روی صفحه را تجزیه و تحلیل می کند تا محتوا ها با کیفیت بسیار بالایی بر روی صفحه نمایش ظاهر شود. همه تنظیمات به صورت خودکار انجام می شود ، تا برای تصویر و صدا نهایی بهبود یابد تا هر بازدید یک نمایش خارق العاده باشد.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، در تمام اندازه ها موجود هستند.

موتور پردازشگر تصویر α9 Gen3 AI Processor 8K و اسکن تصویر 200 هرتز می تواند تصاویر با کیفیت عالی و قابل قبولی عرضه کند، در واقع موتور پردازشگر تصویر با تجزیه و تحلیل عناصر داخلی تصاویر، به بهبود کیفیت تصویر می پردازد. اسکن تصویر نیز موجب کاهش تاری تصاویر پر سرعت مانند مسابقات ورزشی می شود.

تلویزیون ال جی 75NANO95

با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق ، LG NanoCell 8K با افزایش جزئیات و تعریف ، محتوای 2K یا 4K را به زنده ترین تصویر 8K تبدیل می کند. با کاهش نویز و وضوح بیشتر از متن و تصاویر بسیار واضح لذت ببرید. توان 40 وات همراه با بلندگوهای همه‌جانبه که از هر جهتی بلندگوهای تلویزیون ال جی NANO95 می‌توانند کیفیت خوبی را با خود به همراه بیاورند.

فناوری Ultra Surround به منظور شبیه سازی صدای مجازی، صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کند و حس صدایی سه بعدی را کاربر القا خواهد کرد. "تلویزیون ال جی 75NAN095" همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است. این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد. 

هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدتی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید.

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL

تلویزیون 75NANO95 مجهز به کیفیت تصویر خیره کننده 8K است زمانی که دیگر فورکی محبوبیتی نداشته باشد، کیفیت هشت کی 8K افراد زیادی را محصور خود خواهد کرد. این رزولوشن UHD جدید به معنای واقعی کلمه دریچه ای را رو به چشم انداز خیره کننده آینده پیش روی شما قرار خواهد داد.

کیفیت تصویر هشت کی 8K دارای صفحه نمایش با رزولوشن 4320×7680 می باشد یعنی حدود 16 میلیون پیکسل در تلویزیون 75 اینچی موجود است و شما می دانید هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر بسیار بالا می رود طوری که دیگر دلتان نماید از تلویزیون دل بکنید و از نگاه کردن فیلم و تصاویر لذت بیشتری می برید

تلویزیون نانوسل ال جی 75NANO95 علاوه بر قیمت مناسب شرکت ال جی از امکانات بی نظیری در این تلویزیون بهره گرفته تا نسبت به رقبا عالی و بی نقص باشد. یکی از ویژگی های بسیار چشمگیر این تلویزیون فناوری نانوسل  NANOCELL است با وجود صفحه نمایش‌های نانوسل شما می توانید در هر زاویه‌ای با بالاترین کیفیت و رنگ‌های دقیق از تماشای محتویات موجود در صفحه نمایش تلویزیون ال جی 75NANO95 خود لذت کامل را ببرید.

اسکن تصویر 200 هرتز نیز تاری تصاویر را گرفته و نقش به سزایی در افزایش کیفیت تصویر، مخصوصا در تصاویر سریع دارد. با پشتیبانی از کدک HEVC در تلویزیون 75NANO95 می توانید فیلم های YouTube 8K و همچنین فیلم های 8K را از یک دستگاه ذخیره سازی USB تماشا کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 75NANO95 به کاربران این امکان را می دهد تا بدون معطلی در بازی فوراً به حریف حمله کنند. این حواس شما را با صحنه های زمان واقعی که در یک بازی با سرعت زیاد و با تاخیر ورودی کم اتفاق می افتند هماهنگ می کند.

با فناوری HGiG کاملاً در بازی غرق شوید این فناوری عملکرد تلویزیون با کیفیت تصویر را تشخیص می دهد و گرافیک HDR را برای نشان دادن تصاویر بالا در بازی آماده می کند و نشان می دهد. تلویزیون 2021 ال جی 75NAN095 دارای هشدار ورزشی قبل ، در حین و بعد از بازی است و به شما اطلاع می دهد. هرگز نگران از دست دادن نمایش های بزرگ در تیم های مورد علاقه خود نخواهید بود ، حتی وقتی محتوای دیگری را تماشا می کنید.

استفاده از هوش مصنوعی در پردازشگر تصویر تلویزیون 75NANO95

استفاده از هوش مصنوعی در پردازشگر تصویر تلویزیون 75NANO95

در سال های اخیر شاهد استفاده گسترده از هوش مصنوعی در تلویزیون بوده ایم. در حال حاضر این برند از هوش مصنوعی ThinQ در زمینه های مختلف تصویر، صدا و حتی سیستم عامل تلویزیون استفاده می کند. بخش تصویر تلویزیون ال جی 75NANO95 از هوش مصنوعی در پردازشگر تصویر استفاده می کند. پردازشگر تصویر تلویزیون 75 اینچی α9 Gen4 AI Processor 8K است. این پردازنده که بالاترین نسل از پردازنده های آلفا است، بالاترین قابلیت های ال جی را دارد. به طور کلی این پردازنده قادر به تحلیل و بهینه سازی محتوا با الگوریتم های یادگیری سریع است. همچنین قادر است با تشخیص جزئیات تصویر از جمله اشیا و اجزای صورت، کیفیت و وضوح این جزئیات را بهبود بخشد. این ارتقاء کیفیت کاملاً هوشمند است و برای ارتقاء کیفیت تصویر نیازی به تنظیمات دستی نخواهید داشت.

این پردازنده از دو ویژگی به نام های AI Picture Pro و AI Sound Pro پشتیبانی می کند. AI Picture Pro قادر خواهد بود بیش از 1 میلیون نقطه را روی صفحه تلویزیون تشخیص دهد. با تشخیص هوشمند این نقاط، نویز تصویر را از بین می برد و کیفیت تصویر را در جزئیات بالا می برد. عملکرد AI Sound Pro عملکردی مشابه قسمت صوتی تلویزیون دارد. با تشخیص داده های صوتی، می تواند سبک و حالت پخش را مطابق با صدای تلویزیون 75NANO95 تنظیم کند و نویز صدا را به طور کامل حذف کند.

آیا 75NANO95 برای بازی مناسب است؟

آیا تلویزیون 75NANO9 برای بازی مناسب است؟

ال جی از بهترین ویژگی های تصویر در تلویزیون های نانوسل جدید بهره می برد. در واقع کیفیت تصویر بالا یکی از مهم ترین ویژگی های یک بازی بی نقص است. کیفیت تصویر عالی تلویزیون 8K ال جی 75NANO95 استفاده از آن را برای بازی های ویدیویی آسان می کند. اما ال جی به کیفیت تصویر عالی تلویزیون بسنده نکرده است و از ویژگی های مختلفی مانند Game Optimizer در تلویزیون NANO95 سامسونگ سایز 75 اینچ پشتیبانی می کند. این ویژگی یک منوی مخصوص بازی است که در آن می توانید به برخی از تنظیمات تصویر، ورودی و صدا از تلویزیون 75NANO95 در حین بازی دسترسی داشته باشید.

همچنین از HDMI 2.1 برای دسترسی به جدیدترین کنسول‌های بازی در سال 2021 پشتیبانی می‌کند. اگر از کنسول‌های بازی Xbox استفاده می‌کنید، از شنیدن همکاری ال‌جی با Xbox خوشحال خواهید شد. زیرا این مشارکت به این معنی است که تلویزیون ال جی 75NANO95 کاملاً برای اتصال به کنسول های بازی ایکس باکس آماده است. ویژگی های دیگری که به ایجاد یک محیط بازی ویدیویی کمک می کند عبارتند از ALLM، eARC، حداقل تاخیر ورودی و زمان پاسخگویی فوری.

سیستم صوتی تلویزیون 2021 ال جی 75NANO95 

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 75NAN095

 تلویزیون ال جی 75 اینچ 2.1  کاناله بوده یعنی این تلویزیون از دو عدد بلندگو یک ساب وفر تشکیل شده است بلندگو ها دارای توان خروجی 20 وات و ساب وفر هم دارای توان 20 وات است در کل 40 وات صدا در محیط پخش می شود.

قابلیت AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند. کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد. فناوری صدای مجازی Ultra Surround به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس نقش زیادی در ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه دارد. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به مدیگر وصل می کند. فناوری DTS Decoder باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند. 

قابلیت Bluetooth Surround Ready از طریق آن می توان به وسیله ی بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل شد و صدا و ویس را به تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO95 انتقال داد و از آن به عنوان منبع پخش صدا استفاده کرد.

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO95

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون 8K ال جی 75NAN095

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75NANO95

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
کیفیت صفحه نمایش
8K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Atmos - Ultra Surround - eARC - ARC - Bluetooth Surround - پشتیبانی از بلندگوهای بی سیم WiSA - هماهنگ سازی صوتی بی سیم - One-touch audio tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Real 8K NanoCell display - HGiG - Nano Color - Slim Direct LED - VP9 - AV1 - حالت تاخیر خودکار - FILMMAKER MODE - HFR - موتور پردازشگر تصویر α9 Gen3 AI Processor 8K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa - Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice II
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
Local Dimming
Faldo
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1677*1025*361 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1677*966*69.8 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ - LG Home Dashboard - Apple AirPlay 2 - Apple HomeKit - TV broadcast recording - دسترسی سریع - اتصال تلفن همراه - اتصال تلفن همراه - Keyboard, mouse connection
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست