×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 86UN8080

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :86UN8080
سری : 8
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :20 وات
 سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 86 اینچ فورکی اسمارت ال جی 86UN8080

تلویزیون ال جی 86un8080 از تلویزیون های هوشمند است که دارای سیستم عامل وب او است است این سیستم عامل جدید ترین امکانات اسمارت را برای شما فراهم می آورد. وجود هوش مصنوعی ThinQ AI شما می‌توانید امکانات عالی تری را بر روی آن شاهد باشید. با این قابلیت جواب تمامی کنجکاوی‌های شما تنها با ارا کردن خواسته‌یتان به صورت صوتی خواهید رسید و بر روی تلویزیون نمایش داده می شود. با قابلیت وای فای WiF به اینترنت دسترسی داشته باشید و ارشیو برنامه های مورد علاقه تان را در دنیای مجازی دنبال نمایید و فیلم و عکس های مورد علاقه ی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

 قابلیت Google Accisstane امکان مدیریتی راحت قابلیت‌های هوشمند را به شما خواهد داد تا در تلویزیون 2020 به شما کارایی مطلوب و نوآورانه اسمارت را در اختیارتان بگذارد. قابلیت اشتراک گذاری AirPlay 2 انواع  لوازم جانبی ساخت اپل به این تلویزیون به صورت بی‌سیم وصل می کند.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سونی 65X7500J اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید

کیفیت تصویر فورکی 4k امکان مشاهده  تصاویر را با بالاترین وضوح بر تصویر در حال حاضر تلویزیون البته به صورت واقعی و شفاف را به کاربران می دهد. پشتیبانی از قابلیت hdr و فرمت های جدید تصویری مانند hlg , hdr10 از دیگر ویژگی های تصویری تلویزیون ال جی 86un8080 است که صحنه های کاملا واقعی و رنگ های خلوص و شاد را برای شما به لطف این تکنولوژی ها ممکن است.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 2020 صدایی معادل 20 وات را از طریق دو اسپیکر پخش خواهد کرد. ال جی این سیستم صوتی را به فناوری های پیشرفته ی صدا مجهز کرده که با وجود ان صدا با وضوحیت و شفافیت بالایی پخش خواهد شد. از جمله این فناوری ها می توان دالبی دیجیتال و DTS را نام برد که هر یک از ان تاثیر بالایی بر کیفیت صدا دارند. 4 عد پورت hdmi، دو عدد پورت usb، ورودی کامپوننت و کامپوزیت، خروجی دیجیتال صدا از راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 86un8080 است. 

86UN8080

غوطه‌‌وری کامل در تصاویر در تلویزیون 86UN8080

برای تلویزیون جدید 2020 ال جی مدل 86un8080 کیفیت فورکی در نظر گرفته شده است که تصاویر واقعی و طبیعی را بر روی صفحه نمایش ظاهر می کند. این کیفیت تصویر خبر از 8 میلیون پیکسل بر روی نمایشگر 43 اینچی می دهد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصور فورکی 4k upscaler تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد. فناوری HDR رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد.

فرمت های hdr عبارتند از hdr10 و hlg این دو فرمت از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کنند و تصاویر را با کیفیت تر و با روشنایی بالاتر نشان می دهد. نرخ رفرش ریت در این تلویزیون 200 هرتز است یعنی در یک ثانیه 200 تصویر پشت سرهم قرار می گیرد تا شما حرکت های پر سرعت را مهار کنید و از دست ندهید.

شرکت های تولید کننده تلویزیون در سال 2020 ویژگی جدید تحت عنوان Filmmaker Mode را در تلویزیون های خود قرار داده اند. این ویژگی کمک می کند تا بتوان فیلم ها را در حالت طبیعی و سینمایی تماشا کرد همچیین این قابلیت باعث می‌شود تا هر صحنه اورجینال بودن خود را حفظ کند و بدون اینکه افکتی بر روی آن صورت گیرد به نحوی کاملا زنده و سینمایی جلوه داده شود.

فناوری LG Local Contrast می باشد. این فناوری با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند. از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد.

86UN8080

سیستم صوتی 20 واتی تلویزیون 86UN8080 ال جی

 سیستم صوتی 2 کاناله برای تلویزیون 86un8080 در نظر گرفته شده است یعنی این تلویزیون دارای 2 بلندگو بوده که مجموع خروجی صدا به 20  وات می رسد به نظر می رسد که این میزان صدا متناسب با ابعاد 86 اینچی تلویزیون نیست پس برای راه حل این مشکل می توانید سندبار یا سینمای خانگی را به پورت optical وصل نموده تا صدا در سالن زیاد پخش شود.

فناوری های به کار رفته در سیستم صوتی تلویزیون فناوری Ultra Surround و AL Surround می باشند که با بهبود فرکانس های ضعیف صدا و به کمک سیستم دو کاناله صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش می کنند و در نهایت کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهند و همواره لذت پخش بازی ها ، موزیک ها و فیلم ها را زیاد تر می کند.

فرمت های دالبی دیجیتال Dolby Digital صدا را با کیفیت خیلی زیاد و کاملا واضح پخش می کند، و همچنین صدا را به صورت همه جانبه و فراگیر در سطح اتاق و سالن پخش می کند. سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III می باشد صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند و با حذف نویز های موجود در صدا و صدا های اضافه در نهایت صدای با وضوح و شفافیت عالی تولید و پخش می کند و صدایی طبیعی و واقعی را به اجرا در می آورد.

86UN8080

همراه با تلویزیون 86 اینچ زندگی هوشمندی را داشته باشید

تلویزیون ال جی 86un8080 دارای قابلیت اتصال به اینترنت به دو روش است و با استفاده از این قابلیت می توانید ساعت ها در وب محتواهای مورد علاقه تان را در صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. ال جی برای تمامی تلویزیون های هوشمندش از سیستم عامل و ب او اس بهره گرفته است و این سیستم عامل مختص خود شرکت ال جی می باشد.

با این سیستم عامل دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در این تلویزیون می‌رسد.

قابلیت  AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون ال جی است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد. هوش مصنوعی ThinQ امکان اجرای صدها دستور صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. یعنی شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون با تلویزیون در ارتباط باشید.

فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند. تکنولوژی میراکاست Miracast برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود.

تلویزیون ال جی 60UN7100 از جدید ترین کیفیت تصویر یعنی 4k بهره می برد و همچنین از تعداد رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی می کند که تصاویر را با کیفت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و همچنین با جزئیات دقیق و ریز به نمایش می گذارد

86UN8080
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
86UN8080

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه - راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(TM200 (Refresh Rate 100Hz
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Acoustic Tuning - AI Sound - Auto Notification (Bluetooth easy paring) - Bluetooth Surround Ready - Simultaneous Audio Output - Sound Share - فناوری LG Sound Sync - ULTRA Surround - بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
AV1 - Cinema HDR - FILMMAKER MODE™ - Dynamic Tone Mapping - HDR Effect - HGIG Mode - Image Enhancing - Instant Game Response (VRR/ALLM) - LG Local Contrast - VP9 Decoder - پشتیبانی از حالت‌های مختلف تصویر
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
امکانات ویژه
ThinQ App - LG Store - LG ThinQ AI - Art Gallery - Analog TV Reception - AI UX - AI Home
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
(Vivid، Standard، Eco، Cinema، Sports، Game، HDR Effect، FilmMaker، (ISF)Expert (Bright Room)، (ISF)Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست