×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 43UN6950

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43UN6950
سری :6
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 43UN6950

یکی از مدل های ال جی در سال 2020 که ال جی آن را تولید کرده است مدل 43un6950 می باشد سایز 43 اینچ متناسب برای سالن های کوچک و متوسط طراحی شده است. البته همین مدل در سایز های 75 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ طراحی و تولید شد که با داشتن کیفیت تصویر بالا و امکانات بسیار عالی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد توانست با ورود به بازار جهانی رضایت کامل استفاده کننده ها را جلب کند و همواره جزء بهترین مدل ها باشد.

تلویزیون ال جی 43un6950 از لحاظ هوشمند بودن و امکانات نرم افزاری یکی از بهترین گزینه ها می باشد و دارای سیستم عامل غنی WebOS که یک سیستم عامل قدرتمند بوده و با اتصال تلویزیون به اینترنت دسترسی نا محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سونی 65X7500J اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید

یکی دیگر از ویژگی های هوشمند و جالب این تلویزیون بهره مندی از فرمان صوتی است که استفاده و کار با این تلویزیون را بسیار جذاب می کند. جدا از هوشمند بودن تلویزیون 43 اینچ سری 6 سال 2020 ال جی دارای پنل IPS با کیفیت صفحه نمایش فورکی می باشد که کیفیت تصویر بسیار بالا و عالی را دارد و تصاویر و صحنه های پخش شده دارای وضوح و شفافیت عالی و با بیشترین جزئیات می باشند که بیننده را جذب خود می کند.

در کنار کیفیت فورکی شرکت ال جی برای تلویزیون 43un6950 امکانات و فناوری های پیشرفته ای را برای صفحه نمایش تلویزیون به کاربرده است که کیفت تصاویر را بهتر و با وضوح و کنتراست عالی پخش می کنند.

از جمله این فناوری ها می توان به فناوری HDR10 و HDR ، فناوری HLG ، زاویه دید گسترده، درخشندگی فوق العاده ، True Color Accuracy ، Wide Colour Gamut و ... اشاره کرد که همه ی این ویژگی ها این تلویزیون را از لحاظ کیفیت به یکی از بهترین مدل ها تبدیل کرده است.

 سیستم صوتی تی وی اسمارت 43 اینچ یک سیستم دو کاناله می باشد و متشکل از 2 بلندگو بوده که توان خروجی صدای هر کدام 10 وات است و در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رساند. یکی از فناوری های عالی سیستم صوتی تلویزیون 2020  ال جی فناوری Dolby Digital می باشد که با پشتیبانی از فرمت های دالبی کیفیت و وضوح صدا را افزایش می دهد و صدای همه جانبه و فراگیر را پخش می کند.

از دیگر ویژگی های سیستم صوتی این تلویزیون می توان به بلندگوهای Down Firing فناوری Clear Voice III - همگام سازی صدای ال جی و.... اشاره کرد.

در اخر تلویزیون 2020 ال جی دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی نیز می باشد که امکان دسترسی و اتصال تلویزیون به وسایل جانبی متنوع را فراهم می کند. 4 عدد درگاه hdmi، 2 عدد پورت usb، پورت های کامپوزیت و کامپوننت، خزوجی optical و پورت lan و ورودی آنتن از درگاه های این تلویزیون جدید هوشمند هستند که همگی در پشت تلویزیون قرار گرفته اند. 

43un6950

تجربه دیداری زنده با کیفیت فورکی 4k

تلویزیون ال جی 43un6950 از جدید ترین کیفیت تصویر یعنی 4k بهره می برد و همچنین از تعداد رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی می کند که تصاویر را با کیفت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و همچنین با جزئیات دقیق و ریز به نمایش می گذارد.

در کل کیفیت فورکی دارای بیش از 8 میلیون پیکسل برروی صفحه نمایش می باشد که این یعنی تصاویری با ریزترین جزئیات و با بالاترین کیفیت و شما می توانید تصاویر طبیعی و غنی را ببینید.

موتور پردازشگر تصاویر Quad Qore در کنار قابلیت 4K Upscaler که این تلویزیون از آن بهره می برد با تجزیه تصاویر رزولوشن آنها را افزایش می دهد و آنها را در حد کیفیت فورکی پخش خواهد کرد. فناوری True Colour Accuracy به خلق رنگ های طبیعی و زنده می پردازد و با ایجاد رنگ های واقعی تصاویر را با بیشترین جزئیات رنگی و به صورت طبیعی پخش می کند.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به فناوری HDR اشاره کرد فناوری HDR با افزایش عمق و کنتراست تصاویر باعث پخش تصاویر به صورت واقعی تر و طبیعی و با کیفیت بسیار بالا می شود. تلویزیون 2020 ال جی با داشتن حالت های تصویر متنوع شما امکان مشاهده تصاویر با حالت مرتبط به خود را می دهد و می توانید تصاویر را به بهترین شکل با حالت مخصوص به خود پخش کنید که این امر تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کند. 

43un6950

تجربه‌ی صدایی سینمایی در خانه با استفاده از تلویزیون 43UN6950

 سیستم صوتی 2 کاناله برای تلویزیون 43un695 در نظر گرفته شده است یعنی این تلویزیون دارای 2 بلندگو بوده که مجموع خروجی صدا به 20  وات می رسد این میزان صدا متناسب با ابعاد 43 اینچی تلویزیون است و دیگر نیازی به دستگاه های صوتی جداگانه ای نیست.

فناوری های به کار رفته در سیستم صوتی تلویزیون فناوری Ultra Surround و AL Surround می باشند که با بهبود فرکانس های ضعیف صدا و به کمک سیستم دو کاناله صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش می کنند و در نهایت کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهند و همواره لذت پخش بازی ها ، موزیک ها و فیلم ها را زیاد تر می کند.

فرمت های دالبی دیجیتال Dolby Digital صدا را با کیفیت خیلی زیاد و کاملا واضح پخش می کند، و همچنین صدا را به صورت همه جانبه و فراگیر در سطح اتاق و سالن پخش می کند.

سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III می باشد صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند و با حذف نویز های موجود در صدا و صدا های اضافه در نهایت صدای با وضوح و شفافیت عالی تولید و پخش می کند و صدایی طبیعی و واقعی را به اجرا در می آورد.

43un6950

فناوری های هوشمند در تلویزیون lg 43un6950

وب او اس سیستم عاملی است که برای تلویزیون 43 اینچ در نظر گرفته شده است ال جی برای تمامی تلویزیون های هوشمندش از این سیستم عامل بهره گرفته است .

این سیستم عامل مختص خود شرکت ال جی می باشد با این سیستم عامل دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند.

 هوش مصنوعی ThinQ امکان اجرای صدها دستور صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. یعنی شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون با تلویزیون در ارتباط باشید. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در این تلویزیون می‌رسد.

فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند.  تکنولوژی میراکاست Miracast برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود.

 با وجود مرورگر اینترنتی شما می توانید مطالب فراوانی را سرچ و دانلود نمایید و در هر زمان به دیدن ان ها بپردازید. قابلیت AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون ال جی اولد است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد.

با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل به اینترنت می شوید که یک روش بدون سیم است برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌های آمازون الکسا استفاده کنید. 

تلویزیون ال جی 65NANO996 از مدل های پرفروش این شرکت می باشد که در آن فناوری IPS Panel استفاده شده است. این پنل باشکوه که در سال 1980 طراحی شد قادر به تولید رنگ های زیبا و طبیعی از هر زاویه دید است. 

43un6950

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UN6950

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
باتری - کابل برق - ریموت کنترل - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 8.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 8.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 11.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (Native 60Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - AI Sound - کدهای صوتی : AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X (refer to manual)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping - Advanced Color Enhancer, True Color Accurary - HGiG - نوع نمایش Real 4K IPS Display - موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
امکانات ویژه
Apple Airplay 2 - Apple Homekit - LG Channels - LG Content Store - Sports Alert - اتصال تلفن هوشمند
منبع تغذیه
AC 120V ، 50 / 60Hz
قابلیت ضبط
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست