×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55UN6950

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55UN6950
سری : 6
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :  178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :  4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN6950

تلویزیون ال جی 55UN6950 در سال 2020 تولید شده است. این کالا با بهره گیری از فناوری های پیشرفته توانسته در سطح جهانی به شهرت و آوازه دست پیدا کند. صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی 55UN6950 ال ای دی است. تفاوت ال ای دی و ال سی دی در نور پس زمینه می باشد. در تلویزیون های ال سی دی از نور فلورسنت بهره می برد اما در تلویزیون های ال ای دی از خود چراغ های ال ای دی بهره گرفته است.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UN6950 فورکی است. در کنار کیفیت تصویر فورکی رزولوشن 2160×3840 پیکسل در نظر گرفته شده است. نمایشگر فورکی با دارا بودن تعداد زیادی پیکسل تصاویر کاملا طبیعی را نمایش خواهد داد، به صورتی که جزئی ترین موارد را هم پخش می نماید و لذت تماشای فیلم و سریال را به چندین برابر می رساند. سیستم صوتی تلویزیون اسمارت صدایی معادل 20 وات را از طریق دو اسپیکر پخش خواهد کرد.

با گذشت زمان امکانات و کیفیت محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت بالا و امکانات فراوان می توان به تلویزیون سونی 49X80J اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. 

ال جی این سیستم صوتی را به فناوری های پیشرفته ی صدا مجهز کرده که با وجود ان صدا با وضوحیت و شفافیت بالایی پخش خواهد شد. از جمله این فناوری ها می توان دالبی دیجیتال و DTS را نام برد که هر یک از ان تاثیر بالایی بر کیفیت صدا دارند. طبق معمول سیستم عامل webOS و جدیدترین نسخه از آن امکانات اسمارت را به شما ارائه می‌دهد. هر چند که تنوع کارایی و در اختیار گذاشتن امکاناتی بر پایه‌ی هوش مصنوعی بر روی تلویزیون 55UN6950 کارایی را متفاوت ساخته‌اند.

در کنار مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته و مبتدی، گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T2/C/S2 بر روی این مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد تا سرگرمی را برای شما فراهم کند. با وجود هوش مصنوعی ThinQ AI شما می‌توانید امکانات عالی تری را بر روی آن شاهد باشید. با این قابلیت جواب تمامی کنجکاوی‌های شما تنها با ارا کردن خواسته‌یتان به صورت صوتی خواهید رسید و بر روی تلویزیون نمایش داده می شود.

پردازنده ی قدتمند چهار هسته ای سرعت اجرای برنامه ها در اسمارت تی وی 2020 ال جی به میزان چشم گیری بالا برده است و با بهره گیری از ان در کم ترین زمان می توانید برنامه های مورد نظر تان را روی اسمارت تی وی اجرا کنید. با قابلیت وای فای به اینترنت دسترسی داشته باشید و ارشیو برنامه های مورد نظر دسترسی داشته باشید.  پشتیبانی از فناوری های اشتراک گذاری Bluetooth وMiracastمی توانید داده های پخش شده روی گوشی و تبلت را به تلویزیون ال جی انتقال دهید و با کیفیت بالاتری به دیدن ان ها.

بپردازید. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و آمازون الکسا Amazon Alexa به عنوان دستیاران صوی تلویزیون به کار رفته اند و در هوشمند ساختن خانه تان کمک کرده اند. 

55un6950

تصاویر را با رویکرد جدیدی مشاهده نمایید در تلویزیون 55UN6950 ال جی

به نمایش گذاشتن تصاویر با کنتراست بالا یا به زبان ساده تر به صورت با کیفیت یکی از ارکان های مهم در خرید تلویزیون است خوشبختانه تلویزیون ال جی 55un6950 فناوری های مدرن خود انقدر کیفیت نمایش تصاویر را ارتقا داده که مخاطب با دیدن این صحنه ها احساس حضور در دل واقعیت را دارند.

تلویزیون 55 اینچ با بهره گیری از تکنولوژی 4K Upscaler قادر است تصاویر با رزولوشن پایین را به کیفیت فورکی نزدیک کنند تا کاربران بتوان لذت کافی را از صحنه های پخش شده از این تلویزیون ببرند. در کل می توان گفت دیگر لازم نیست افراد نگران کیفیت پایین تصاویر پخش شده از کنسول های بازی خود باشند چون این محصول ان را با کیفیت 4k به نمایش می گذارد.

پردازنده چهار هسته ای بکار گرفته شده در این تلویزیون توانایی به نمایش گذاشتن تصاویر کاملا شفاف و واقعی است، این خصوصیات موجب می شود حس کامل حضور صحنه را تجربه کنید. فناوری Advanced Colour Enhancer بر روی تلویزیون ال جی un6950 قادر به ارائه ی رنگ های بیشمار جذاب و غنی است. از دیگر خصوصیت این فناوری، تقویت رنگ های بکار گرفته شده در صحنه های این تلویزیون است که سبب می شود رنگ ها به شکلی طبیعی به نمایش گذاشته شوند.

نرخ حرکت تصویر یا همان رفرش ریت 120 هرتز است  نرخ حرکت تصویر در یک ثانیه 120 تصویر را پشت سر هم برای شما نمایش می دهد این نرخ زیاد است و شما ریز ترین جزئیات را هم از دست نخواهید بخصوص در مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن تمامی صحنه های پر سرعت را مهار کنید.

55un6950

 انتشار صدایی چند بعدی و همه جانبه در تلویزیون ال جی 55UN6950 

سیستم صوتی تلویزیون ال جی  55 اینچ دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را دارد نوع این اسپیکر ها باس رفلکس هستند که در ایجاد صدایی قدتمند و همه جانبه به کار برده شده است. فناوری صدای مجازی Ultra Surround به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود.

 فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به همدیگر وصل می کند. بر طبق ادعای کمپانی نامدار ال جی یکی از پراهمیت ترین فناوری های به کار رفته فناوری دالبی اتموس dolby atmos است که امکان شنیدن صدا از بالای سر را برای شما ممکن می آورد همچنین این فناوری صدا را به دنیای واقعی نزدیک می کند طوری که احساس در صحنه های حضور دارید. 

فناوری DTS Decoder باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند. قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. 

کیفیت صدای عالی و سیستم صوتی قدرتمند در تلویزیون 48 اینچ اولد ال جی مدل 48CX5 محصولی با امکانات بالا.

55un6950

پلتفرمی جدید از تلویزیون 55un6590

تلویزیون 2020 دارای هوش مصنوعی LG ThinQ AI است و همین امر باعث شده است تا این تی وی اسمارت جدید در دسته ی تلویزیون های هوش مصنوعی قرار گیرد. سیستم عامل همیشگی ال جی یعنی webOS امکانات هوشمند و رابط کاربری ساده و جذابی را در اختیار کاربران هوشمند قرار می دهد. نسخه ی پشتیبانی شده توسط تلویزیون ال جی webOS است که از امکانات حرفه ای هوشمند برخوردار است.

تلویزیون ال جی از هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده ی پیشرفته ی تصویر پشتیبانی می کند. ال جی برای هوش مصونی AI جمله ی گوش بدن، فکر کن و پاسخ بده را مناسب می داند و ادعا دارد که این تلویزیون هوشمند می تواند درخواستهای شما را بشنوند، به آنها فکر کند و به شما پاسخ دهد. دسترسی به شبکه ی Netflix و ضبط آنچه بر روی صفحه نمایش شماست، از ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی است که به لطف هوش مصنوعی AI TV و سیستم عامل وب او اس در اختیار شما قرار می گیرد.

از دیگر فناوری های تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ قابلیت گوگل اسیستنت Google Assistant را می توان نام برد. این قابلیت همان سرچ صوتی گوگل است و دستورات و درخواست هایی در رابطه پخش محتوا و پخش فیلم و سریال از شبکه های ویدیویی مختلف را اجرا می کند.

قابلیت Air play 2 در حقیقت تنظیمات جدیدی برای کنترل بلندگو در اختیار کاربر قرار می‌دهد به این معنی که کاربر می‌تواند تک تک بلندگوهای ایرپلی خود را به صورت جداگانه از طریق آیفون خود کنترل کند همچنین می توان از طریق این فناوری با دستگاه های اپل ارتباط برقرار کرد. 

55un6950

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UN6950

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری - کابل برق - ریموت کنترل - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 13.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 13.7 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 18.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (Native 60Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - AI Sound - کدهای صوتی : AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X (refer to manual)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping - Advanced Color Enhancer, True Color Accurary - HGiG - نوع نمایش Real 4K IPS Display - موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
امکانات ویژه
Apple Airplay 2 - Apple Homekit - LG Channels - LG Content Store - Sports Alert - اتصال تلفن هوشمند
منبع تغذیه
AC 120V ، 50 / 60Hz
قابلیت ضبط
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست