×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50UN6950

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50UN6950
سری :6
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :  178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
رزولوشن تصویر :4K ULTRA HD
کیفیت صفحه نمایش : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی 50UN6950

امروزه بازار تلویزیون ها به حدی مورد توجه قرار گرفته است که جایی برای هیچ گونه خطا از طرف شرکت های تولید کننده ی تلویزیون باقی نمی ماند. شرکت ال جی نیز برای اینکه بتواند سهم بیشتری از بازار رقابتی را در دست بگیرد، تلویزیون جدیدش را به بهترین تکنولوژی های روز مجهز می سازد و هر سال از سال قبل بهتر ظاهر می شود. از جمله تلویزیون های خوش ساخت و خوش قیمت این شرکت تلویزیون 50un6950 می باشد.

این تلویزیون در سال 2020 تولید و روانه ی بازار رقابتی شده، جوابگوی نیاز اشخاص زیادی خواهد بود. تکنولوژی LG ThinQ AI که به هوش مصنوعی نیز معروف است این امکان را به کاربران می دهد بجای استفاده از کنترل، تنها با استفاده از صدا خود به اهدافشان برسند، این تلویزیون با تفکر و انجام محاسباتدقیق قادر است با سریع ترین عکس العمل ممکن به خواسته مخاطب خود پاسخ دهد.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سونی 65X7500J اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید

همچنین از دیگر فناوری هوشمند می توان webOS را نام برد. وب اُس سمارت محیطی مناسب برای کاربران ایجاد می نماید، کاربران با بهره وری از ان می توانند به بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و مفید دسترسی کامل پیدا کنند. ال جی LG برای این تلویزیون بالارده جدید 50 اینچ از کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 بهره گرفته تا تلویزیون در دسته ی مدل های بالا قرار بگیرد.

البته مجهز شدن صفحه نمایش این مدل به فناوری های Active HDR HDR Dynamic Tone Mapping  Advanced Color Enhancer, True Color Accurary تلویزیون سری 6 را در سطح بالایی قرار داده است. سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از بلندگوهای 20 واتی دو کاناله، فناوری های Ultra Surround - AI Sound و پاک سازی صدای Clear Voice III می باشد.

این سیستم صوتی با تولید صدای قدرتمند، حس یک مدل سطح بالا را به شنونده منتقل می کند. در این مدل می توانید از امکانات هوشمند نیز بهره مند شوید چون تلویزیون 50un6950 مجهز به وای فای داخلی، پردازنده ی چهار هسته ای و سیستم عامل محبوب وب او اس می باشد.

با این امکاناتی که در مورد این محصول گفته شد بی شک خرید تلویزیون الجی یک گزینه بسیار عالی برای خرید میباشد.

50UN6950

تصاویری با رنگ‌های جذاب و غنی در تلویزیون 50UN6950

همانطور که در بالا به ان اشاره شد کیفیت تصویر این تلویزیون فوق العاده ست. یعنی کیفیت 4K تقریبا چهار برابر کیفیت FULL HD ست و این یعنی اوج کیفیت و زیبایی. در کنار این کیفیت تصویر رزولشن بالای این تلویزیون همه را شگفت زده کرده به این صورت که تصاویر با 2160×3840 پیکسل ساخته خواهند شد که در مجموع برای نمایش یک فریم 8 میلیون پیکسل استفاد میشود.

این تلویزیون با استاندارد کیفیت تصویر 4K Active HDR توان پشتیبانی از از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG را داراست.همچنین موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor نقش قابل توجهی در ایجاد صحنه‌هایی غنی و با کیفیت عالی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌هایی با حداکثر وضوح و دقت را مشاهده نمایید.در مورد کیفیت تصویر باید گفت این تلویزیون هر آنچه را یک کاربر نیاز دارد در اختیار اون قرار میدهد.  

فناوری HDR رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد. فرمت های hdr عبارتند از hdr10 و hlg این دو فرمت از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کنند و تصاویر را با کیفیت تر و با روشنایی بالاتر نشان می دهد.

نرخ رفرش ریت در این تلویزیون 120 هرتز است یعنی در یک ثانیه 120 تصویر پشت سرهم قرار می گیرد تا شما حرکت های پر سرعت را مهار کنید و از دست ندهید این نرخ بسیار مناسب مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن است.

50UN6950

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 50un6950

اکثر افراد بر این باور اند که کیفیت نمایش تصاویر یک محصول گویای همه چیز است اما این باور چیزی جزء یک باور غلط نیست زیرا دیدن صحنه های جذاب و زیبا به تنهایی قادر به پاسخ گویی نیاز مخاطبین خود نیست بلکه وجود یکی دیگر از ویژگی هایی که سبب می شود تاثیر عالی بر روی مخاطبین خود بگذارد صدای ان محصول است.

خوشبختانه تلویزیون  50un6950 با خروجی 20 وات و کانال 2.0 و همچنین فناوری های صدایی که دارد سبب شده جایگاه ویژه ای در دل کاربران برای خود به ارمغان بیاورد. از جمله این تکنولوژی می توان LG Sound Sync را نام برد، همگام ساز صدای LG Sound Sync این امکان را به کاربران می دهد که در صورت اتصال این محصول به سینما خانگی یا هر وسیله صوتی دیگر، صدا هماهنگ و شفاف را به کاربران هدیه دهد. 

توسط فناوری Dolby atmos می‌توانید شاهد پخش صدای کامل و قدرتمند باشید و حس احاطه شدن توسط این صداها را به کاربران خود منتقل می‌کند. فناوری DTS نیز صداها را به صورت کامل تجزیه می کند و صدای کاملا دیجیتال را تولید می کند و صدای غنی را با تمام جزییات اصلی و به صورت واقعی پخش می کند در واقع صدا با تمام جزییات پخش خواهد شد. 

فناوری شفاف سازی صدا Clear Voice III نیز با تشخیص صدای اصلی از صدای پس زمینه، نویز و بافت اضافی صدا را حذف کرده و صدای اصلی را تقویت می کند.

50UN6950

تکنولوژی ThinQ و سایر امکانات تلویزیون 50UN6950 ال جی

سیستم عامل webOS می تواند انواع امکانات هوشمند را در اختیار شما قرار بدهد وب او اس دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند. فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند. 

تکنولوژی میراکاست Miracast برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود. هوش مصنوعی ThinQ امکان اجرای صدها دستور صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. یعنی شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون با تلویزیون در ارتباط باشید. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در این تلویزیون می‌رسد. 

با وجود مرورگر اینترنتی شما می توانید مطالب فراوانی را سرچ و دانلود نمایید و در هر زمان به دیدن ان ها بپردازید. با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل به اینترنت می شوید که یک روش بدون سیم است برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌های آمازون الکسا استفاده کنید.

 قابلیت AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون ال جی اولد است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد. 

تلویزیون ال جی 75NANO996 یکی از محصولاتی شرکت بزرگ الجی میباشد که در بین انواع مد لهای این شرکت مدلی خاص و محبوب است.

50UN6950

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UN6950

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری - کابل برق - ریموت کنترل - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 11.52 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 11.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 15.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (Native 60Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - AI Sound - کدهای صوتی : AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X (refer to manual)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping - Advanced Color Enhancer, True Color Accurary - HGiG - نوع نمایش Real 4K IPS Display - موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
امکانات ویژه
Apple Airplay 2 - Apple Homekit - LG Channels - LG Content Store - Sports Alert - اتصال تلفن هوشمند
منبع تغذیه
AC 120V ، 50 / 60Hz
قابلیت ضبط
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست