×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55NANO81

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55NANO81
فناوری : NanoCell
سیستم عامل : webOS
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
سیستم های صوتی : Ultra Surround

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 55NANO81

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 55NANO81

 یکی از تلویزیون های خوش ساخت ال جی که به عنوان یک میان رده ی اقتصادی و پر امکانات شناخته می شود، تلویزیون 55NANO81 می باشد. این مدل توسط ال جی در سال 2020 ساخته و به بازار رقابتی عرضه شده است.  تلویزیون ال جی 55NANO81 از هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده ی پیشرفته ی تصویر پشتیبانی می کند. ال جی برای هوش مصونی AI جمله ی گوش بدن، فکر کن و پاسخ بده را مناسب می داند و ادعا دارد که این تلویزیون هوشمند می تواند درخواستهای شما را بشنوند.

به آنها فکر کند و به شما پاسخ دهد. دسترسی به شبکه ی Netflix و ضبط آنچه بر روی صفحه نمایش شماست، از ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی است که به لطف هوش مصنوعی AI TV و سیستم عامل وب او اس در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر فناوری های تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO81 قابلیت گوگل اسیستنت Google Assistant را می توان نام برد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 75X90J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

 سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55NANO81 دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را دارد نوع این اسپیکر ها باس رفلکس هستند که در ایجاد صدایی قدتمند و همه جانبه به کار برده شده است. قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند.

در تصویری  که منابع صدا زیاد است  هر کدام از قسمت هایی از تصویر صدای خود را دارند، شنیدن همه صدا ها امکان پذیر نیست چرا که صدا ها در هم ادغام شده و کاربر نمی تواند به خوبی همه آنها را تشخیص دهد فناوری AI می تواند تشخیص دهد که در چه زمانی و کدام صدا را برجسته تر کند.

نوع صفحه نمایش تلویزیون ال جی مدل 55NANO81 تخت بوده است و تکنولوژی ال ای دی برای صفحه نمایش به کار برده شده است ال جی LG چند سالی است که برای تلویزیون هایش از کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می برد تا تصاویر زنده تر به نظر برسند. قابلیت HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد.

از فرمت های پشتیبانی می توان به قابلیت های hdr10، hlg اشاره نمود این فرمت ها از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کند. تلویزیون 2020 ال جی دارای 4 عدد درگاه HDMI، دو عدد پورت USB، پورت کامپوننت و کامپوزیت می باشد. 

55NAN081

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون ال جی مدل 55NANO81

فناوری Nano Cell در تلویزیون ال جی 55NANO81 قرار گرفته است در این فناوری  یک صفحه نازک که دارای ذرات کریستالی نانو است بین صفحه نمایش و برد لامپ های LED قرار می گیرد و وظیفه آن تصفیه و به اشباع رساندن رنگ ها است. موتور پردازشگر α7 Gen3 processor 4K بکار گرفته شده در این تلویزیون توانایی به نمایش گذاشتن تصاویر کاملا شفاف و واقعی است، این خصوصیات موجب می شود حس کامل حضور صحنه را تجربه کنید.

در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحنه نمایش 55 اینچی شما جای گرفته است هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند.تلویزیون 55NANO81 با بهره گیری از تکنولوژی 4K Upscaler قادر است تصاویر با رزولوشن پایین را به کیفیت فورکی نزدیک کنند تا کاربران بتوان لذت کافی را از صحنه های پخش شده از این تلویزیون ببرند.

در کل می توان گفت دیگر لازم نیست افراد نگران کیفیت پایین تصاویر پخش شده از کنسول های بازی خود باشند چون این محصول ان را با کیفیت 4k به نمایش می گذارد. 

55NAN081

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55NANO81 

در سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55NANO81 از دو باند با توان 10 وات استفاده شده است که مجموع خروجی صدا دارای قدرت 20 وات است. صدای پخش شده از این تلویزیون، سیستم صوتی ابر قدرت آن را به رخ می کشد و هیجان دیدن مسابقات ورزشی را با شبیه سازی محیط های ورزشی و استادیوم خیلی بیشتر نماید. دیدن فیلم ها با تلویزیون 2020 ال جی مدل 55NANO81 نیز برای بیننده تداعی کننده محیط سینما است. 

فناوری Ultra Surround برای این طراحی شده که تجربه یک سینمایی واقعی رو ایجاد کنه که دامنه پویای فوق‌ العاده‌ای داره و صدا رو با دقتی استثنایی متعادل میکنه. علاوه بر این، سیستم ULTRA Surround پهنای باند وسیعی برای پخش صدا و خروجی قدرتمندی دارد. سیستم صوتی طراحی شده در این تلویزیون با داشتن فناوری هایی مانند دالبی دیجیتال و DTS صدا را با کیفیت بسیار بالایی پخش خواهد کرد و صدای فیلم و موسیقی به صورت واضح و دقیق به گوش می رسد.

تلویزیون 2020 ال جی مدل 55NAN081 از فناوری دالبی اتموس Dolby Atmos پشتیبانی می کند در دالبی اتموس چیزی به اسم کانال صدا وجود ندارد و جای آن را شی یا جزء گرفته است این قابلیت شناسایی امکان پخش صدای سه بعدی در فضایی مجازی را امکان پذیر می‌کند همچنین از طریق نقشه‌برداری سه‌بعدی محیطی رخ می‌دهد و به سبب آن صدا می‌تواند از میان اشیا حرکت کند. 

55NAN081

امکانات هوشمند تلویزیون 2020 ال جی 55NANO81 

تلویزیون ال جی 55NANO81 دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و شما به روش WIFI و با استفاده از پورت LAN می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

تکنولوژی Mobile Connectivity برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود. تلویزیون ال جی فورکی اسمارت 55NANO81 از سیستم عامل وب او اس web os پشتیبانی می کند کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است و می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید.

انواع امکانات نظیر مرورگر وب و فروشگاه محتوای گوگل app store و ریموت کنترل هوشمند و جادویی و همچنین ریموت کنترل جهانی را برای کاربران هوشمند تدارک دیده شده است. ریموت کنترل هوشمند و کنترل جهانی تمای دستگاه تلویزیون را به همدیگر وصل می کند و می توان آن ها را از راه دور کنترل نمود. 

تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UN6950 از نظر طراحی و کیفیت تصویر در دسته محصولات محبوب شرکت الجی محسوب میشود.

55NAN081

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55NANO81

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - باتری - ریموت کنترل - کابل برق
وزن
وزن با پایه : 18.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 17.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 24.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (Native 60Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Sound - Speaker Direction Down Firing - Ultra Surround - LG Sound Sync - Bluetooth Sound Ready - کدهای صوتی : AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X (مراجعه به کتابچه راهنمای کاربر)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Ultra Luminance - Nano Color - Billion Rich Colors* - Advanced Color Enhancer - True Color Accuracy - موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K - کاهش صدای دو مرحله ای - تقویت کننده وضوح - Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Alexa
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دراد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
Local Dimming
دارد
امکانات ویژه
Apple Airplay 2 - Apple Homekit - اتصال تلفن هوشمند - LG Content Store - Sports Alert - LG Channels - Home Dashboard - LG ThinQ® AI -
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60 Hz
کنترل جادویی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Real 4K NanoCell Display

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست