×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 82UN8570

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :82UN8570
سری :8
نوع پنل :  IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :  178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 82 اینچ فورکی اسمارت ال جی 82UN8570

مشخصات تلویزیون 82 اینچ فورکی اسمارت ال جی 82UN8570

تلویزیون ال جی 82UN8570 از تلویزیون های هوشمند است که دارای سیستم عامل وب او اس است این سیستم عامل جدید ترین امکانات اسمارت را برای شما فراهم می آورد وجود هوش مصنوعی ThinQ AI شما می‌توانید امکانات عالی تری را بر روی آن شاهد باشید. با این قابلیت جواب تمامی کنجکاوی‌های شما تنها با ارا کردن خواسته‌یتان به صورت صوتی خواهید رسید و بر روی تلویزیون نمایش داده می شود.

 با قابلیت وای فای WiF به اینترنت دسترسی داشته باشید و ارشیو برنامه های مورد علاقه تان را در دنیای مجازی دنبال نمایید و فیلم و عکس های مورد علاقه ی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. قابلیت Google Accisstane امکان مدیریتی راحت قابلیت‌های هوشمند را به شما خواهد داد تا در تلویزیون 2020 به شما کارایی مطلوب و نوآورانه اسمارت را در اختیارتان بگذارد. 

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده استتلویزیون سونی 43X80J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است.

قابلیت اشتراک گذاری AirPlay 2 انواع  لوازم جانبی ساخت اپل به این تلویزیون به صورت بی‌سیم وصل می کند. کیفیت تصویر فورکی 4k امکان مشاهده  تصاویر را با بالاترین وضوح بر تصویر در حال حاضر تلویزیون البته به صورت واقعی و شفاف را به کاربران می دهد. پشتیبانی از قابلیت hdr و فرمت های جدید تصویری مانند hlg , hdr10 از دیگر ویژگی های تصویری تلویزیون ال جی UN8570 است که صحنه های کاملا واقعی و رنگ های خلوص و شاد را برای شما به لطف این تکنولوژی ها ممکن است.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 82UN8570 صدایی معادل 20 وات را از طریق دو اسپیکر پخش خواهد کرد. ال جی این سیستم صوتی را به فناوری های پیشرفته ی صدا مجهز کرده که با وجود ان صدا با وضوحیت و شفافیت بالایی پخش خواهد شد. از جمله این فناوری ها می توان دالبی دیجیتال و DTS را نام برد که هر یک از ان تاثیر بالایی بر کیفیت صدا دارند.

کیفیت فوق العاده تصاویر در تلویزیون ال جی 82UN8570 

کیفیت فوق العاده تصاویر در تلویزیون ال جی 82UN8570

در کیفیت تصویر 4K حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون جای گرفته است هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند. برای تقویت کنتراست در تلویزیون ال جی UN8570 فناوری 4K Active HDR مورد استفاده قرار گرفته است تا صحنه‌هایی متشکل از صحنه‌های واقعی و با سایه‌های دقیق را مشاهده نمایید.

فناوری HDR10 Pro نیز از امکانات عالی دیگری است که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجه کمک خواهد کرد. پردازشگر چهار هسته ای Quad Core تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد.

این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

تلویزیون ال جی 82UN8570 از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد. 

سیستم صوتی تلویزیون 82UN8570 ال جی

سیستم صوتی تلویزیون 82UN8570 ال جی

 تلویزیون 82UN8570 دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را تولید و انتشار می دهد. قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. فناوری صدای مجازی Ultra Surround به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس نقش زیادی در ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه دارد. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به مدیگر وصل می کند. فناوری DTS Decoder در تلویزیون ال جی 82UN8570 باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند.

قابلیت دیگر در این تلویزیون هوشمند AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند. کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد. تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UN8080 با سیستم صوتی قدرتمند میتواند گزینه مناسبی جهت خرید دانست.

قابلیت اسمارت در تلویزیون 82 اینچ ال جی UN8570

قابلیت اسمارت در تلویزیون 82 اینچ ال جی UN8570

تلویزیون UN8570 تلویزیونی هوشمند است که دارای سیستم عامل وب او اس است. انچه که این تلویزیون را هوشمند ساخته است سیستم عامل وب او اس نیست بلکه وجود فناوری های هوشمدی است که ال جی برای تلویزیون های جدیدش ساخته است.

تلویزیون ال جی UN8570  دارای دستیار صوتی گوگل است با استفاده از این فناوری نام برده شده می توانید از طریق  صدایتان تلویزیون را روشن یا خاموش کنید یا صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید و بسیاری از کار های دیگر تنها با صدای شما امکان پذیر است باید صدایتان رسا باشد تا این تکنولوژی سریع به سوال ها و کارهای درخواست شده شما پاسخ دهد.

قابلیت های صوتی دیگر مانند amazon alexa هم دقیقا همین وظیفه را دارد و درجهت هوشمند ساختن خانه شما خلق شده است. قابلیت AirPlay 2  امکان اتصال تلویزیون سامسونگ به محصولات اپل apple را فراهم کرده است و از این به بعد با کمک این قابلیت می توانید از گوشی های آیفون و آیپدها نیز محتوا را به تلویزیون ال جی 82UN8570 انتقال دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82UN8570

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
اقلام همراه
باتری - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Speaker Direction Down Firing - Dolby Atmos - LG Sound Sync - AI Sound - Bluetooth Surround Ready - حالت فراگیر - کدهای صوتی AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X (مراجعه به کتابچه راهنمای کاربر)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
HDR Dynamic Tone Mapping - Dolby Vision IQ - Ultra Luminance - تقویت کننده پیشرفته رنگ - Double Step Noise Reduction, Sharpness Enhancer - موتور پردازشگر تصویر α7 Gen 3 Processor 4K -
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
امکانات ویژه
LG Content Store - Gallery Mode - LG Channels - Sports Alert - LG ThinQ® AI - Home Dashboard - تشخیص صدا هوشمند - Apple Airplay 2, Apple Homekit - انتخاب ژانر خودکار - AI Picture Pro / AI Picture
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
HGiG - ALLM - اتصال تلفن هوشمند- Bluetooth® نسخه 5.0

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست