×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 86UN8570

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 86UN8570
سری :8
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 86 اینچ فورکی اسمارت ال جی 86UN8570

مشخصات تلویزیون 86 اینچ فورکی اسمارت ال جی 86UN8570

تلویزیون ال جی 86UN8570 از قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربری راحت و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است. پشتیبانی از قابلیت سرچ صوتی نظیر Google Assistant، Amazon Alexa و .... این تلویزیون را به محصولی هوشمند تبدیل کرده است. گیرنده ی دیجیتالی نیز توانایی پخش انواع کانال های صدا و سیما و خارجی با کیفیت و وضوح بالا را دارد.

این تی وی اسمارت دارای رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل است و در مجموع 8 میلیون پیکسل برای تشکیل یک تصویر دست در دست هم می دهند. روشنایی از نوع Direct LED وظیفه ی تاباندن نور را به صفحه نمایش بر عهده دارد و هیمن عامل دلیل اصلی باریکی و ظرافت بیش از اندازه ی تلویزیون 86UN8570 است. 

فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K UPSCALER تصاویر که از فناوری فورکی پشتیبانی نمی کنند را پردازش کرده و سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد. 

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده استتلویزیون سونی 43X80J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است.

تلویزیون ال جی UN8570 دارای خروجی 20 وات با بلندگو های 2.0 کاناله است. فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III صدای تمیز که از هر نوع صدای اضافه به دور است را برای مخاطبین مهیا کند، که ویژگی سبب می شود گفتگو درون برنامه به صورت شفاف و واضح ارائه شود تا کاربران از ان نهایت لذت ممکن را ببرند.

از راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 2020 سه عدد درگاه usb است تا انواع حافظه های جانبی، تلفن همراه، مموری، فلش و... به تلویزیون متصل نمایید و بتوان خاطرات خود را بار ها و بار ها مرور کرد. همچنین 3 عدد درگاه hdmi انواع پخش کننده و دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون تعبیه شده است علاوه بر آن این پورت صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به تلویزیون ال جی 86UN8570 منتقل می نماید. 

پورت کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی تر به کار برده شده اند. خروجی صدای دیجیتال هم برای دوست داران صدای بلند است سندبار و سنمای خانگی به این پورت متصل می شوند. این پورت صدا را با کیفیت بالا به وسیله سیستم صوتی و سند بار ها در محیط شما پخش می کند. پورت شبکه lan برای اتصال به اینترنت به صورت سیم طراحی شده است.

کیفیت فوق العاده تصاویر در تلویزیون ال جی 86UN8570 

کیفیت فوق العاده تصاویر در تلویزیون ال جی 86UN8570

در تلویزیون ال جی UN8570 از کیفیت تصویر 4K استفاده شده است. کیفیت تصویر فورکی یکی از پیشرفته ترین کیفیت تصویرها در حال حاضر است این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد و صحنه های طبیعی و زنده را بر روی نمایشگر 86 اینچی می آورد. موتور پردازشگر تصویر α7 Gen 3 Processor 4K تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد.

این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تصاویر از فناوری فورکی پشتیبانی نمی کنند را پردازش کرده و سپس نزدیک به فورکی 4K نشان می دهد.

قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping در تلویزیون ال جی 86UN8570  به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. از فرمت های پشتیبانی می توان به قابلیت های hdr10، hlg اشاره نمود این فرمت ها از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کند و تصاویر با رنگ های طبیعی و پر رنگ تر بر روی صفحه نمایش ظاهر می کنند.

 سیستم صوتی تلویزیون ال جی 86UN8570

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 86UN8570

در تلویزیون 86UN8570 یک سیستم صوتی دو کاناله ای دیده می شود که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط طنین انداز می کند. نوع اسپیکر های این تلویزیون Down Firing است این مدل باعث می شود که صدا ها با قدرت بیشتری در محیط پخش شود. فناوری Dolby Atmos از ویژگی های تلویزیون ال جی 86UN8570 است در تکنولوژی دالبی اتموس چیزی به اسم کانال صدا وجود ندارد.

و جای ان را شی یا جزء گرفته است. این سیستم ، امکان پخش صدای سه بعدی و کاملا 360 درجه را در فضایی مجازی امکان پذیر می کند. این قابلیت از طریق نقشه‌ برداری سه‌ بعدی محیطی ایجاد می شود و به همین خاطر، صدا می تواند از میان اشیا عبور کند. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به همدیگر وصل می کند. 

فناوری صدای مجازی به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود. یکی دیگر از قابلیت های صوتی تلویزیون UN8570 فناوری AI Sound است  AI می تواند تشخیص دهد که در چه زمانی و کدام صدا را برجسته تر کند همچنین در تصویری  که منابع صدا زیاد است  هر کدام از قسمت هایی از تصویر صدای خود را دارند شنیدن همه صدا ها امکان پذیر نیست چرا که صدا ها در هم ادغام شده و کاربر نمی تواند به خوبی همه آنها را تشخیص دهد.

امکانات هوشمند در تلویزیون UN8570

امکانات هوشمند در تلویزیون UN8570

سیستم عامل تلویزیون UN8570 وب او اس است ال جی چند سالی است که از این سیستم عامل برای همه ی تلویزیون های جدید خود استفاده می کند از ویژگی های این سیستم عامل نمی توان به رابط کاربری راحت با تلویزیون و دسترسی آسان به تنظیمات تلویزیون و همچنین رابط سریع و روان اشاره نمود. 

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. با این سیستم عامل شما دسترسی به اینترنت را به دو روش دارید دسترسی به اینترنت با استفاده از پورت lan , wifi صورت می گیرد.

مرورگر وب به شما این امکان را می دهد تا هر نوع محتوایی موسیقی، فیلم و ... را برای شما در صفحه نمایش بزرگ 86 اینچی تلویزیون ال جی UN8570 نمایش می دهد. پردازنده چهار هسته ای باعث شده است که برنامه ها زود بالا بیایند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود. 

فناوری که تلویزیون ال جی 86UN8570 را بسیار هوشمند ساخته هوش مصنوعی ThinQ است که کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است به وسیله این تکنولوژی می توان دستگاه های هوشمند خانه تان را به همدیگر وصل نمود و به راحت آن ها را کنترل نمود. 

تلویزیون ال جی 86UN8570 یکی از مدل های برند الجی میباشد که در بین دیگر محصولات فروشگاه دوزین جز پرفروش ها میباشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
86UN8570

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
باتری - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Speaker Direction Down Firing - Dolby Atmos - LG Sound Sync - AI Sound - Bluetooth Surround Ready - حالت فراگیر - کدهای صوتی AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X (مراجعه به کتابچه راهنمای کاربر)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
HDR Dynamic Tone Mapping - Dolby Vision IQ - Ultra Luminance - تقویت کننده پیشرفته رنگ - Double Step Noise Reduction, Sharpness Enhancer - موتور پردازشگر تصویر α7 Gen 3 Processor 4K -
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
امکانات ویژه
LG Content Store - Gallery Mode - LG Channels - Sports Alert - LG ThinQ® AI - Home Dashboard - تشخیص صدا هوشمند - Apple Airplay 2, Apple Homekit - انتخاب ژانر خودکار - AI Picture Pro / AI Picture
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست