×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65UM751

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل:65UM751
نوع پنل : IPS
سیستم عامل : WebOS
توان خروجی صدا :20 وات
زاویه دید افقی : 178 درجه 
سیستم های صوتی : Dolby Digital
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی 65UM751

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی 65UM751

 یکی از مدل های ال جی در سال 2019 میلادی مدل (UM751C0ZA) یا به مختصر تلویزیون ال جی 65UM751 می باشد که در 4 سایز ( 43 اینچ ، 50 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ ) طراحی و تولید شد که با داشتن کیفیت تصویر بالا و امکانات بسیار عالی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد توانست با ورود به بازار جهانی رضایت کامل استفاده کننده ها را جلب کند و همواره جزء بهترین مدل ها باشد.

مدل UM751 جزء سری 7 تلویزیون های ال جی می باشد ، تلویزیون 65 اینچ مدل 65UM751 دارای پنل IPS با کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD می باشد که کیفیت تصویر بسیار بالا و عالی را دارد و تصاویر و صحنه های پخش شده دارای وضوح و شفافیت عالی و با بیشترین جزئیات می باشند که بیننده را جذب خود می کند. در کنار کیفیت فورکی شرکت ال جی برای تلویزیون 65UM751 امکانات و فناوری های پیشرفته ای را برای صفحه نمایش تلویزیون به کاربرده است که کیفت تصاویر را بهتر و با وضوح و کنتراست عالی پخش می کنند.

از جمله این فناوری ها می توان به فناوری HDR10 و HDR ، فناوری HLG ، زاویه دید گسترده (Wide Viewing Angle) ، درخشندگی فوق العاده ، True Color Accuracy ، Wide Colour Gamut و ... اشاره کرد که همه ی این ویژگی ها این تلویزیون را از لحاظ کیفیت به یکی از بهترین مدل ها تبدیل کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 75AU7000 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است.

تی وی 65UM751 در کنار کیفیت تصویر فوق العاده که دارد به یک سیستم صوتی عالی نیز نیاز دارد که مکمل یک دیگر باشند و لذت و تجربه ی پخش فیلم ها و برنامه ها را چند برابر کنند از این رو کمپانی ال جی برای مدل UM751 سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت را تعبیه کرده است و از امکانات و ویژگی های عالی نیز برای آن بهره برده تا صدای فراگیر و با وضوح بالا را پخش کند.

سیستم صوتی 65UM751 یک سیستم دو کاناله می باشد و متشکل از 2 بلندگو بوده که توان خروجی صدای هر کدام 10 وات است و در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رساند ، یکی از فناوری های عالی سیستم صوتی ال ای دی 65UM751 فناوری Dolby Digital می باشد که با پشتیبانی از فرمت های دالبی کیفیت و وضوح صدا را افزایش می دهد و صدای همه جانبه و فراگیر را پخش می کند.

از دیگر ویژگی های سیستم صوتی این تلویزیون می توان به DTS Codec - DTS Vitrual:X - LG Sound Sync - بلندگوهای Down Firing - فناوری Clear Voice III - همگام سازی صدای ال جی - پخش صدا از طریق بلوتوث اشاره کرد . خرید تلویزیون ال جی UM751 از لحاظ هوشمند بودن و امکانات نرم افزاری یکی از بهترین گزینه ها می باشد که دارای سیستم عامل غنی WebOS که یک سیستم عامل قدرتمند بوده و با اتصال تلویزیون به اینترنت دسترسی نا محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های هوشمند و جالب این تلویزیون بهره مندی از فرمان صوتی است که استفاده و کار با این تلویزیون را بسیار جذاب می کند. تلویزیون هوشمند 65UM751 دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی نیز می باشد که امکان دسترسی و اتصال تلویزیون به وسایل جانبی متنوع را فراهم می کند . در ادامه به برخی از ویژگی های عالی تلویزیون می پردازیم .

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در تلویزیون ال جی 65UM751

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در تلویزیون ال جی 65UM751

تلویزیون ال جی UM751 که مدل سری 7 این شرکت است دارای کیفیت تصویر بسیار بالا و فوق العاده می باشد که با داشتن فناوری های پیشرفته تصاویر را با وضوح و شفافیت عالی و کنتراست بالا پخش می کند و بیننده را با کیفیت عالی و بالای تصاویر مجذوب صحنه ها خواهد کرد . 

تلویزیون ال جی 65UM751 دارای پنل IPS می باشد ، پنل IPS با داشتن زاویه دید گسترده همراه با Wide Viewing Angle تماشای تصاویر را از هر زاویه ای برای بیننده مهیا می سازد و شما از هر زاویه ای که به صفحه نمایش نگاه کنید بدون افت کیفیت و با وضوح و شفافیت کامل تصاویر را می بینید. همچنین این پنل برای محیط های روشن نیز بسیار مناسب می باشد.

این تلویزیون در کنار پنل IPS از کیفیت تصویر 4K ULTRA HD  بهره مند است که تصاویر را با بالاترین کیفیت پخش می کند ، کیفیت فورکی دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل بوده که تصاویر را با کیفت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و همچنین با جزئیات دقیق و ریز به نمایش می گذارد. در کل کیفیت فورکی دارای بیش از 8 میلیون پیکسل برروی صفحه نمایش می باشد که این یعنی تصاویری با ریزترین جزئیات و با بالاترین کیفیت و شما می توانید تصاویر طبیعی و غنی را ببینید.

کمپانی ال جی در کنار کیفیت فورکی برای تلویزیون UM751 فناوری هایی چون Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping - HDR Effect - True Color Accuracy - Wide Colour Gamut تقویت کننده رنگ (Advanced Color Enhancer) - درخشندگی فوق العاده - زاویه دید گسترده و ... قرار داده است که هر کدام در پخش تصاویر با بالاترین کیفیت نقش مهمی دارند و در کنار هم کیفیت تصویر تلویزیون را به یکی از خاص ترین تلویزیون ها تبدیل کرده است.

یکی از فناوری های عالی تی وی 65UM751 فناوری True Colour Accuracy می باشد ، این فناوری در کنار پردازنده ی 4 هسته ای به خلق رنگ های طبیعی و زنده می پردازد و با ایجاد رنگ های واقعی تصاویر را با بیشترین جزئیات رنگی و به صورت طبیعی پخش می کند . پردازشگر 4 هسته ای در کنار قابلیت 4K Upscaler که این تلویزیون از آن بهره می برد با تجزیه تصاویر رزولوشن آنها را افزایش می دهد و آنها را در حد کیفیت فورکی پخش خواهد کرد در واقع شما می توانید تصاویری با رزولوشن پایین مانند FULL HD  را در حد 4K تماشا کنید و این قابلیت یکی از کاربردی ترین ویژگی های این تلویزیون می باشد.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به فناوری HDR اشاره کرد ، فناوری HDR با افزایش عمق و کنتراست تصاویر باعث پخش تصاویر به صورت واقعی تر و طبیعی و با کیفیت بسیار بالا می شود ، فناوری Active HDR نیز به صورت همیشگی با پردازش تصاویر کنتراست آنها را تقویت و افزایش می دهد و همچنین با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG تصاویر را واقعی و بسیار با کیفیت و غنی به نمایش می گذارد.

تلویزیون 65 اینچ UM751 با داشتن حالت های تصویر متنوع از جمله Vivid - Standard - Custom - Photo-Vivid - Photo-Standard - Photo-Custom - Cinema - Game - Graphics - Sports به شما امکان مشاهده تصاویر با حالت مرتبط به خود را می دهد و می توانید تصاویر را به بهترین شکل با حالت مخصوص به خود پخش کنید که این امر تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کند. از لحاظ کیفیت و فناوری های صفحه نمایش ال ای دی ال جی 65UM751 یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد . 

کیفیت و وضوح صدای عالی با سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 2020 ال جی 65UM751

کیفیت و وضوح صدای عالی با سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 2020 ال جی 65UM751

شرکت ال جی همواره برای جلب رضایت استفاده کننده ها از محصولات خود بهترین و باکیفیت ترین سیستم ها و فناوری ها را به کار می برد. برای تلویزیون 65UM751 که از صفحه نمایشی با کیفت 4K و فناوری های عالی بهره مند است سیستم صوتی قدرتمند را تعبیه کرده تا همراه با کیفیت عالی صحنه ها صدایی شفاف و همه جانبه ای نیز تولید کند و مخاطب را در صدا و دل صحنه ها غرق کند.

سیستم صوتی 2 کاناله تلویزیون ال جی 65UM751 دارای 2 بلندگو بوده که مجموع خروجی صدا به 20  وات می رسد و برای فضا های متوسط می تواند مناسب باشد . یکی از بهترین فناوری های به کار رفته در سیستم صوتی تی وی ال جی 65UM751 فناوری Dolby Digital می باشد ، فناوری Dolby Digital صدا را با کیفیت خیلی زیاد و کاملا واضح پخش می کند ، و همچنین صدا را به صورت همه جانبه و فراگیر در سطح اتاق و سالن پخش می کند.

فناوری های دیگر به کار رفته در سیستم صوتی تلویزیون فناوری DTS Virtual: X و Ultra Surround می باشند که با بهبود فرکانس های ضعیف صدا و به کمک سیستم دو کاناله صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش می کنند و در نهایت کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهند و همواره لذت پخش بازی ها ، موزیک ها و فیلم ها و ... را چند برابر می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در سیستم صوتی تلویزیون ال جی UM751 سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III می باشد ، Clear Voice III صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند و با حذف نویز های موجود در صدا و صدا های اضافه در نهایت صدای با وضوح و شفافیت عالی تولید و پخش می کند و صدایی طبیعی و واقعی را به اجرا در می آورد.

ویژگی پخش صدا از طریق بلوتوث نیز در این تلویزیون تعریف شده که به کمک آن می توانید صدای خروجی را از طریق بلوتوث به سیستم های جانبی بلوتوثی مانند برخی ساندبار ها ، سینما خانگی ها و حتی هدفون های بلوتوثی انتقال دهید و بدون هیچ افت کیفیتی از پخش آنها لذت ببرید.

در کل ویژگی های سیستم صوتی تلویزیون 2019 ال جی 65UM751 عبارتنداز DTS Codec - DTS Vitrual:X - LG Sound Sync - بلندگوهای Down Firing - فناوری Clear Voice III - همگام سازی صدای ال جی - پخش صدا از طریق بلوتوث و ... که همه ی این ویژگی ها در کنار هم صدایی با کیفیت بسیار بالا و فراگیر تولید می کنند و قطعا رضایت کاربر را به خود جلب می کند . 

امکانات هوشمند و اسمارت همراه با سیستم عامل WebOS در تلویزیون 65UM751

امکانات هوشمند و اسمارت همراه با سیستم عامل WebOS در تلویزیون 65UM751

امروزه یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین ویژگی های یک تلویزیون عالی امکانات هوشمند و نرم افزاری تلویزیون می باشد که در انتخاب و خرید تلویزیون تاثیر زیادی را دارد . شرکت ال جی نیز تلویزیون های خود را با بهترین و بروز ترین امکانات هوشمند تولید می کند . ال جی برای تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل قدرتمند و غنی WebOS استفاده می کند. سیستم عامل WebOS به شما امکان دسترسی نامحدودی را می دهد و استفاده و کار با تلویزیون را بسیار جذاب می کند.

تلویزیون UM751 دارای ویژگی خاص فرمان صوتی می باشد همچنین از ویژگی های دستیار صوتی گوگل و آمازون ( LG Voice Search - Amazon Alexa - Google Assistant ) نیز پشتیبانی می کند که به کمک ریموت کنترل به کارگیری این دستیار های صوتی مهیا می شود و لذت استفاده از تلویزیون را چند برابر می کند. یکی دیگر از امکانات هوشمند این تلویزیون برنامه Smart ThinQ App می باشد ، برنامه Smart ThinQ App مخصوص کنترل و مدیریت لوازم خانگی هوشمند که به شبکه داخلی متصل هستند می باشد و با نصب آن برروی گوشی های اندرویدی و iOS به راحتی همراه با دستیار صوتی گوگل و الکسا کنترل لوازم هوشمند خانه را به دست بگیرید.

برنامه ی دیگری که تی وی ال جی 65UM751 با پشتیبانی از آن کار با تلویزیون را جذاب تر کرده است برنامه LG TV Plus می باشد ، شما می توانید با نصب برنامه LG TV Plus بروی گوشی های اندرویدی و iOS کنترل کامل تلویزیون خود را با کمک موبایل خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به ریموت کنترل خود تلویزیون باشد . همچنین به کمک این برنامه شما می توانید محتویات گوشی خود مانند عکس ها ، ویدیو ها و آهنگ ها را برروی صفحه نمایش تلویزیون با بهترین کیفیت پخش کنید.

شما می توانید با اتصال به وای فای از طریق پورت LAN و یا شبکه بی سیم وای فای و با برنامه های چون Netflix و مرورگر وب و ... دسترسی نامحدودی به فضای اینترنت داشته باشید و میلیون ها ساعت سرگرمی و اطلاعات جالب را برای خود مهیا سازید . در کل ویژگی های اسمارت در کنار کیفیت عالی تصاویر و همچنین سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون ال جی 65UM751 را به تلویزیون خاص تبدیل کرده است که می تواند تمام نیاز های شما را بر طرف کند .

سایر ویژگی ها و امکانات تلویزیون ال جی UM751

سایر ویژگی ها و امکانات تلویزیون ال جی UM751

تلویزیون ال جی 65UM751 دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی از جمله 3 پورت HDMI برای اتصال به گیرنده ها و کنسول های بازی و ... ، 2 پورت USB برای اتصال به حافظه های جانبی ، ورودی های کامپوننت و کامپوزیت ، ورودی اپتیکال و RF و بلوتوث و ... می باشد که دسترسی کاربر را تا حد زیادی افزایش می دهد. با پشتیبانی این تلویزیون از تیونر های آنالوگ-دیجیتال ( DVB-s - DVB-T - DVB-T2 - DVB-c ) شما می توانید به شبکه های دیجیتال داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید و آنها را با کیفیت فورکی پخش کنید.

یکی دیگر از یژگی های عالی این تلویزیون طراحی ساده ، خاص و شیک بدنه ی آن است که به دکوراسیون شما رنگ و جلوه ای تازه می بخشد و همواره دکور چشم نوازی را ایجاد می کند ، طراحی عالی و زیبا می تواند در انتخاب تلویزیون نقش مهمی را داشته باشد چرا که در کنار ویژگی های عالی دیگر که دارد با طراحی زیبا یک تلویزیون همه چی تمام است . مدل 65UM751 تمام این ویژگی ها را دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب می باشد . 

جمع بندی

کمپانی ال جی در سال 2019 میلادی با تولید تلویزیون ال جی 65UM751 توانست رضایت استفاده کننده ها را به صورت کامل جلب کند و با گنجاندن امکانات فوق العاده عالی  هوشمند در این تلویزیون ، این مد لرا به یکی از کاربردی ترین مدل های خود تبدیل کرد،  همچنین با کیفیت 4K ال ای دی ال جی UM751 غرق در تصاویر و صحنه های در حال پخش شوید.

مدل 65UM751 یکی از بهترین مدل های سال 2019 میلادی برای خرید می باشد. البته برای آنان که می خواهند از برند ال جی محصولی دیگر با قابلیت های عالی را نیز ببینند تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UN7400 می تواند بهترین گزینه باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UM751

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل هوشمند - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن با پایه : 23.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 23 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 30.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Codec - DTS Vitrual:X - LG Sound Sync - بلندگوهای Down Firing - فناوری Clear Voice III - همگام سازی صدای ال جی - پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Active HDR - HDR Dynamic Tone Mapping - HDR Effect - True Color Accuracy - Wide Colour Gamut تقویت کننده رنگ (Advanced Color Enhancer) - درخشندگی فوق العاده - زاویه دید گسترده
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search - Amazon Alexa - Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1453*905*269 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1453*840*84 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1600*970*190 میلی متر
منبع تغذیه
100 ~ 240V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid - Standard - Custom - Photo-Vivid - Photo-Standard - Photo-Custom - Cinema - Game - Graphics - Sports
Miracast
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
- Magic Zoom, Netflix - Quick Access - بلوتوث کم انرژی - حالت هتل - فروشگاه محتوای ال جی - فناوری اشتراک گذاری صفحه نمایش ( Screen Share ) - قابلیت Mobile TV On - هوش مصنوعی ThinQ - پخش کننده ویدئویی 360 درجه ( 360 Video Player )

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست