×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55UN7440

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :  WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN7440

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN7440

تلویزیون ال جی 55UN7440 دارای نمایشگر 55 اینچی و همچنین رزولوشن بالا در نشان دادن تصاویر است. این محصول در نشان دادن تصاویر بسیار قوی است و آنها را کیفیت و کنتراست بالا نمایش می دهد. تلویزیون ال جی مدل 55UN7440مجهز به پردازنده پرقدرت کوانتومی 4K Quad Core Processor  می باشد که با سرعت بالا توانایی انجام دستورهای ورودی را داراست و توانایی خلق تصاویر با جزئیات بسیار زیاد را برای کاربر امکانپذیر می کند.

تلویزیون ال جی  UN7440 مجهز به فناوری های Active HDR  است که شامل فرمت های HDR10 Pro و HLG  بوده و همچنین دارای تکنولوژی حالت Filmmaker  است و از HGIG پشتیبانی می کند که در مجموع ضمن نشان دادن تصاویر با کیفیت بسیار بالا و جزئیات بیشتر، توانایی تماشای طیف بسیاری از رنگهای طبیعی را برای بیننده ممکن می سازد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 75UP7750 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

این محصول مجهز به فناوری های نمایش تصاویر با کیفیت شامل  فناوری Wide Viewing Angle ، LG Local Contrast برای نور پس زمینه، فناوری Active HDR است که توانسته است در نشان دادن تصاویر بسیار با عملکرد بالا ظاهر شود.  به لطف این فناوری ها تصاویر خروجی از این دستگاه دارای نهایت کیفیت و کنتراست می باشند.

همچنین، این محصول با فناوری Dolby Digital  می تواند کیفیت صدای تلویزیون را بهبود ببخشد. علاوه بر وضوح بیشتر تصاویر و کارایی بالای نمایشگر، سیستم صوتی این دستگاه جزء سیستمهای عالی و پر قدرت به شمار می رود. این محصول از سیستم صوتی دوکاناله بهره می برد و می تواند با استفاده از دو بلندگوی پر قدرت 10 واتی در مجموع صدای 20 وات را تولید کند از سویی با استفاده از فناوری Ultra Surround  نیز می تواند صدایی رسا و فراگیر تولید کند. 

تلویزیون 55 اینچ ال جی UN7440 مجهز به سیستم عامل Web OS نسخه 5  و هوش مصنوعی مخصوص محصولات سونی یعنی ThinQ می باشد که توانایی های زیادی در استفاده از امکانات موجود از خود نشان داده است. با برخورداری از فناوری ALLM و همچنین HGIG برای نمایش بازی هایی با کیفیت بالا به خوبی عمل کرده و رضایت کاربران را در پی داشته است. چند مورد از امکانات این محصول را در ادامه بررسی می کنیم.

 ویژگی های تصویر در تلویزیون ال جی 55UN7440

ویژگی های تصویر در تلویزیون ال جی 55UN7440

تلویزیون ال جی UN7440 مجهز به پردازنده 4 هسته ای است که از نوع Quad Core Processor 4K می باشد. این پردازنده به همراه فناوری های دیگری که در این محصول وجود دارد می تواند تصاویر ورودی را با سرعت و دقت بالایی پردازش کرده و در به وجو آوردن تصاویری با کیفیت بسیار بالا و وضوح بیشتر تولید کند. این محصول دارای فناوری 4K Up Scaler می باشد که می تواند کیفیت صحنه ها را افزایش داده و آنها را در حد کیفیت 4K پخش میکند.

فناوری های به کار رفته در تلویزیون ال جی 55UN7440 و پردازش تصاویر به کمک پردازشگر 4 هسته ای منجر به تولید تصاویر بسیار خارق العاده ای خواهند شد. همچنین با پشتیبانی از فناوری HDR و با استفاده از پردازنده پر قدرت تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا خلق کند.

این پردازشگر می تواند تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی کرده و آنها را تقویت کند و در حد کیفیت 4K نشان دهد، همچنین نویز تصاویر به کمک این پردازنده حذف شده و لرزش و تاری از بین میرود، در نتیجه صحنه های صاف و شفافی را در اختیار خواهید داشت.

فناوری Active HDR در تلویزیون ال جی 55UN7440

فناوری Active HDR در تلویزیون ال جی 55UN7440

تلویزیون 55 اینچ ال جی UN7440 مجهز به فناوری HDR است که به راحتی می تواند با استفاده از پردازنده چهار هسته ای خود تصاویری با کیفیت بالا خلق کند و کاربر را راضی نگه دارد. این محصول در نشان دادن محتوای HDR بسیار خوب عمل کرده و پردازنده آن قادر محتوای نمایشی را بررسی کرده و تصاویر را تقویت نموده و به صورت با کیفیت نمایش دهد.  از این رو این محصول در نمایش تصاویر با کنتراست بالا بسیار قوی ظاهر شده است.

فناوری Wide Viewing Angle 

فناوری Wide Viewing Angle

تلویزیون 55UN7440 مجهز به فناوری های Direct LED  و تکنولوژی Wide Viewing Angle است که می توانند نور پس زمینه را به صورت پویا کنترل کند و زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستگاه دقت رنگ را تا زاویه 60 درجه به خوبی حفظ می کند و کاربر در هنگام تماشای تلویزیون ال زاویه 60 درجه مشکلی نخواهد داشت.

تلویزیون ال جی 55UN7440 برای محیط های بزرگ نیز مناسب است چرا که از زوایای مختلف کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد. با استفاده از این تلویزیون کاربر توانایی دیدن طیف وسعی از رنگها را تازاویه 60 درجه بدون از دست دادن کیفیت آنها داراست.

ویژگی های صدا در تلویزیون ال جی 55UN7440

ویژگی های صدا در تلویزیون ال جی 55UN7440

بدون شک با این محصول توانایی شنیدن طیف وصیعی از اسوات را خواهید داشت. تلویزیون UN7440 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردارند. شرکت ال جی به کمک فناوری Ultra Surround  صدایی فراگیر و بسیار طبیعی ارائه می دهد تا تماشای تلویزیون هیجان انگیز تر شود. تلویزیون ال جی 55UN7440 به کمک فناوری Clear Voice III صدای دیالوگ ها را تقویت می کند و باعث می شود تا دیالوگ ها به خوبی شنیده شوند.

همچنین با اتفاده از فناوری AI Sound بهترین حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم میکند و این محصول دارای صدای آکوستیک بوده و صدا را با توجه به محیط اطراف تنظیم می نماید. شرکت الجی این محصول را به فناوری های  LG Sound Sync  و Simultaneous Audio Output مجهز کرده است و کاربر می تواند اگر به صدایی با کیفیت تر و بالا نیازمند است بتواند از طریق بلوتوث به ساندبار و سیستمهای صوتی قدرتمند متصل شود.

این محصول با فناوری Bluetooth Surround Ready عجین شده است که توانایی اتصال به دو دستگاه را از طریق بلوتوث را دارد که تولید صدایی رسا و طبیعی را برای کاربر به ارمغان می آورد. یکی از امکانات خاص و قدرتمند تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UN6950 کیفیت سیستم صوتی این مدل میباشد.

 خصوصیات سیستم عامل در تلویزیون ال جی 55UN7440

خصوصیات سیستم عامل در تلویزیون ال جی 55UN7440

سیستم عامل تلویزیون ال جی UN7440 از نواع Web OS ورژن 5 می باشد. در این محصول با استفاده از برنامه LG Thin Q کاربر می تواند مدیریت و کنترل لوازم خانگی را در دست داشته باشد. برنامه LG Thin Q برای سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. کاربر می تواند به کمک این برنامه از طریق دستورات صوتی، دستیار صوتی گوگل و الکسا سایر لوازم خانگی که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نماید.

که به کاربر این امکان را می دهد که هنگامی که در خانه نیست بتواند این اجسام را کنترل نماید. این سیستم عامل توانایی انجام هر کاری را برای کاربر فراهم می کند. کاربر با استفاده از تلویزیون ال جی 55UN7440 می تواند به شبکه هایی نظیر Apple TV  و Netflix دسترسی داشته باشد. کاربر به راحتی می تواند از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن ها لذت ببرد.

حالت گیمینگ در تلویزیون ال جی 55UN7440

حالت گیمینگ در تلویزیون ال جی 55UN7440

ال ای دی 4K ال جی 55UN7440 دارای ویژگی های منحصر به فردی برای بازی کردن است. این تلویزیون علاوه بر اینکه تصاویر با کیفیتی دارد دارای فناوری  ALLM  یا Auto Low Latency Mode بوده که قادر است مقدار Input Lag را کم کرده و با کاهش آن می تواند برای بازی کردن بسیار کارآمد باشد زیرا توانایی پخش تصاویر اکشن و سریع را با همان سرعت داراست و کاربر می تواند از آن جهت انجام بازی هایی با کیفیت بالا استفاده کند. این ویژگی در کنار حالت HGIG تجربه بسیار خوبی برای کسانی به همراه می آورد که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند.

طراحی و دیزاین منحصر به فرد تلویزیون ال جی 55UN7440

طراحی و دیزاین منحصر به فرد تلویزیون ال جی 55UN7440

شرکت ال جی از طراحی خاص و منحصر به فرد برای تلویزیون 55UN7440 استفاده کرده است. مانیتور به کار رفته در این محصول 55 اینچ بوده که به راحتی با دکوراسیون منزل ست می شود. طراحی زیبای تلویزیون با گوشه های بسیار باریکتر نسبت به مدلهای قبلی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با تمرکز بیشتری به تماشای تلویزیون بپردازد. در وسط این محصول پایه هلالی پلاستیکی قرار گرفته که تلویزیون را نگه می دارد و از جنس پلاستیک درجه یک بوده و آن را بسیار شیک کرده است.

این در حالی است که فضای کافی برای سیستم صوتی و ساندبار وجود دارد. توانایی نصب بر روی دیوار نیز برای این محصول وجود دارد. به صورتی که با استفاده از براکت می توان آن را روی دیوار نصب کرد که برای این کار کاربر باید براکت را به صورت جداگانه تهیه کند. این دستگاه از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست.

از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت ال جی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای تلویزیون UN7440 استفاده کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UN7440

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
139
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
S2
سال ساخت
2020 میلادی
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
چهار هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 عدد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
Local Dimming
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست