×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 77 اینچ ال جی 77C9

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل :77C9
سری : 9
نوع صفحه نمایش : OLED
توان خروجی صدا : 40 وات
سیستم عامل :WebOS
سال ساخت : 2019 میلادی
مشخصات تیونر : آنالوگ-دیجیتال
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 77 اینچ OLED اسمارت ال جی 77C9

تلویزیون ال جی 77c9

تلویزیون ال جی 77C9 با سایز 77 اینچ و کیفیت تصویر فورکی یکی از بهترین تلویزیون های ال جی و موجود در بازار می باشد. شرکت بزرگ ال جی اولین شرکتی است که از تکنولوژی OLED در تلویزیون های خود استفاده کرده است. ال جی محبوبیت زیادی را در بین کاربران سراسر دنیا به خصوص مناطق آسیا پیدا کرده است و هر روزه به این محبوبیت نیز اضافه می شود. ال جی را همه می شناسند و با کیفیت محصولاتش آشنایی دارند.

تلویزیون 77 اینچ ال جی C9 که دارای نمایشگر OLED می‌باشد قابلیت به نمایش گذاشتن تصاویر با وضوح عالی و دقیق را دارد. این تلویزیون اسمارت با بهره بردن از کیفیت تصویر 4K باعث می‌شود تا بینندگان شاهد نمایش تصاویر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل باشند که این تعداد پیکسل‌ها امکان دیدن منظره‌هایی با جزئیات دقیق و ریز را برای مخاطبین خود ممکن می‌کند .

تلویزیون ال جی 77 اینچ 4k مدل 77C9 که دارای نمایشگر OLED می‌باشد قابلیت به نمایش گذاشتن تصاویر با وضوح عالی و دقیق را دارد . تلویزیون 77C9 دارای یک سیستم صوتی 2.2 کاناله است که صدایی معادل 40 وات را پخش می کند همچنین فناوری دالبی دیجیتال صدایی هیجیانی را به گوش کاربران می رساند.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. برترین مدل تلویزیون های جدید تلویزیون 2021 میلادی می باشد. در بین تنوع مدل های این محصولات تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q60A یکی از مدل های  با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های نیز قرار دارد.

دستیار هوشند AI ThinQ در تلویزیون اولد ال جی 77C9 موجود می باشد تا تعامل صوتی را با تلویزیون برایتان فراهم کند. انتقال صوت به تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی این محصول امکان پذیر است. دستیارهای صوتی Google Assistant, Alexa پستیبانی می کند که از طریق آن ها می توانید فرمان های صوتی را از طریق گوشی همراه هوشمند خود به تلویزیون منتقل کنید. خرید تلویزیون ال جی 77C9 یک انتخاب هوشمندانه می باشد زیرا دارای تمام فناوری های روز دنیاست.

صفحه نمایش اولد و کیفیت فورکی  در تلویزیون ال جی 77C9

تلویزیون ال جی c9 سایز 77 اینچ

کیفیت فورکی با رزولوشن 2160 ×3840 پیکسل در تلویزیون 77 اینچ ال جی C9 بالاترین سطح کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد و تصاویر را با رنگ های زنده و به صورت کاملا واقعی با وضوح و روشنای عالی به نمایش می گذارد. تلویزیون ال جی 77C9 دارای صفحه نمایش OLED است که  باعث خلق تصاویر با کیفیت و کاملا طبیعی می شود و توانای خلق رنگ های متنوع به خصوص رنگ های مشکی را دارد .

تکنولوژی OLED به صورت کامل خود کار نور موجود در هر پیکسل را کنترل و خاموش و روشن می کند و باعث می شود که رنگ های سیاه با حداکثر روشنایی نمایش داده شوند و در صحنه ها و تصاویر تاریک بیشترین عمق رنگ تیره را به کار می برد که می توانید تصویر را با بالاترین وضوح ممکن مشاهده کنید. قابلیت Billion Rich Color نیز از میلیاردها میلیارد رنگ پشتیبانی می کند و با پردازش 10 بیتی رنگ ها کاری می کند تا تصاویری با میلیون ها میلیون رنگ به معرض نمایش گذاشته شود و تصویری پر از رنگ به رخ تصویر بکشد.

قابلیت Perfect Black علاوه بر ایجاد 8 میلیون رنگ، سعی در تولید روشن ترین و تاریک ترین رنگ های موجود خواهد کرد. در این تلویزیون از پردازنده ی جدید و پیشرفته ی α9 Gen 2 Intelligent Processor استفاده شده است که تصاویری شگفت انگیز با کیفیت 4K HDR واقعی را به نمایش در خواهد آورد و رنگ ها را با کیفیت اصلی و کاملا واقعی بر روی نمایشگر قرار خواهد داد.

قابلیت Ultra Luminance از دیگر فناوری های به کار رفته در تلویزیون اولد ال جی است، این فناوری به نوردهی موضعی شهرت دارد. این فناوری باعث می شود تا میزان روشنایی و درخشندگی تصویر افزایش یابد و نور نقاط تاریک تصویر کم شود. در نتیجه نسبت روشنایی تصویر و نسبت کنتراست افزایش یافته است. 

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 77C9 

قیمت خرید تلویزیون اولد ال جی 77c9

سیستم صوتی که وظیفه پخش صدا را بر عهده دارد در تلویزیون 77C9 سیستم صوتی 2.2 کاناله طراحی شده است که صدایی به قدرت 40 وات را در محیط تولید و پخش می کند یعنی دو عدد بلندگو و دو عدد ساب وفر موجود است که بلندگو ها 20 وات و ساب وفر 20 وات صدا تولدی می کنند همچنین توسط فناوری Dolby atmos می‌توانید شاهد پخش صدای کامل و قدرتمند باشید و حس احاطه شدن توسط این صداها را به کاربران خود منتقل می‌کند.

 فناوری DTS نیز صداها را به صورت کامل تجزیه می کند و صدای کاملا دیجیتال را تولید می کند و صدای غنی را با تمام جزییات اصلی و به صورت واقعی پخش می کند در واقع صدا با تمام جزییات پخش خواهد شد. فناوری شفاف سازی صدا Clear Voice III نیز با تشخیص صدای اصلی از صدای پس زمینه، نویز و بافت اضافی صدا را حذف کرده و صدای اصلی را تقویت می کند. 

فناوری صوتی Dolby Surround / OLED Surround نیز برای شبیه سازی صدای مجازی تعبیه شده است و بدون افزایش دادن تعداد بلندگو صدایی مجازی و همه جانبه را در محیط طنین انداز می کند.

سیستم عامل و امکانات اسمارت تلویزیون ال جی 77C9

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 77 اینچ ال جی 77c9

ال جی برای تلویزیون خوش فروش اولد 77C9 سیستم عامل webOS کمک گرفته است. این سیستم عامل فوق العاده می تواند کاربران خود را به سفری سرگرم کننده و بی پایان ببرد. وب او اس دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند. 

هوش مصنوعی ThinQ امکان اجرای صدها دستور صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. یعنی شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون با تلویزیون در ارتباط باشید. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در تلویزیون ال جی 77C9 می‌رسد. فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند.

  تکنولوژی میراکاست Miracast برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود. با وجود مرورگر اینترنتی شما می توانید مطالب فراوانی را سرچ و دانلود نمایید و در هر زمان به دیدن ان ها بپردازید. با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل به اینترنت می شوید که یک روش بدون سیم است برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌های آمازون الکسا استفاده کنید.

 قابلیت AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون 77 اینچ ال جی C9 است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد.

جمع بندی

اگر از آن دسته از افراد هستید که علاوه بر امکانات هوشمند و متنوع کیفیت تصویر فوق العاده بالا نیز در یک تلویزیون برایتان مهم بوده و می خواهید کیفیت تصاویر تلویزیون در بالاترین سطح باشد قطعا مدل 77C9 برای شما بهترین گزینه می باشد .

تلویزیون اولد ال جی 77C9 محصول سال 2019 میلادی می باشد که با تکنولوژی OLED که دارد در کنار کیفیت فورکی تصاویری با کیفیت ، وضوح و شفافیت خیره کننده پخش می کند و یکی از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد ، شما با خرید تلویزیون ال جی 77C9 می توانید برنامه های مورد علاقه ی خود را با حداکثر کیفیت تماشا کنید و دسترسی نامحدودی به دنیایی از امکانات کاربردی و هوشمند داشته باشید.

تلویزیون ال جی 75UN7370 دارای یک سیستم صوتی 2.2 کاناله است که صدایی معادل 40 وات را پخش می کند همچنین فناوری دالبی دیجیتال صدایی هیجیانی را به گوش کاربران می رساند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
77C9

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
ساب ووفر داخلی 20 وات - همگام سازی صدای ال جی - پخش صدا از طریق بلوتوث - حالت طراحی بلندگوها Down Firing - AI Sound - اسپیکر WiSA - Dolby Digital - Dolby Surround - DTS Codec - LG Sound Sync - OLED Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
زاویه دید گسترده - پشتیبانی از استاندارد HDR10 - دقت رنگ با True Colour Accuracy - قابلیت روشن شدن پیکسل ها به صورت خودکار - نمایش میلیارد رنگ غنی با Billion Rich Colour
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Amazon Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ - استاندارد Wi-Fi 802.11ac - دسترسی سریع (Quick Access) - سازگار با دستیار صوتی آمازون الکسا - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - فروشگاه محتوا LG Content Store - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست