×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 50UQ8000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
24,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :50UQ80
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
رفرش ریت :60 هرتز
خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :WEBOS
سال ساخت : 2022 میلادی
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
قابلیت ارتقای تصویر :4K Upscaling
پردازنده :α5 Gen5 AI Processor
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یکی از کمپانی های مطرح در سطح جهانی ، کمپانی کره ای ال جی می باشد که با تولید محصولات مختلف توانسته در سراسر دنیا طرفداران زیادی کسب کند و سالانه به دلیل کیفیت بالای محصولاتش ، فروش خوبی به دست بیاورد . تلویزیون ها از جمله محصولات پر طرفدار این شرکت هستند که به داشتن قیمت مناسب و امکانات زیاد ، معروف شده اند . این کمپانی هر ساله طیف زیادی از تلویزیون ها را روانه ی بازار می کند تا دست کاربران برای انتخاب و خرید باز باشد . از جمله سری های پرطرفدار این شرکت کره ای ، سری 8 می باشد که یک رده پایین تر از پرچمدار این کمپانی واقع شده به همین دلیل می توان گفت از امکانات خوبی بهره می برند و مناسب کسانی هستند که می خواهند یک تلویزیون بالا رده ی خوش قیمت در خانه ی خود داشته باشند . مدل 50UQ80 که در سری 8 واقع شده در سال 2022 به بازار عرضه شده است . این مدل به عنوان جانشین پرچمدار این کمپانی روانه ی بازار شده و همانند آن از امکانات خوبی بهره می برد .

بیایید از ظاهر تلویزیون شروع کنیم . تلویزیون 2022 ال جی 50UQ80 دارای شکل و شمایل خواستنی و امروزی است و قطعا می تواند نظر اشخاص زیادی را به خود جلب کند . در واقع تیم متخصص ال جی با مهارت تمام توانسته اند ضخامت لبه ی اطراف صفحه نمایش را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و یک تلویزیون تمام صفحه را پیش روی مخاطبانشان قرار دهند . پایه های با طراحی جدید V شکل کاملا با صفحه نمایش همخوانی دارد و ظاهری مدرن برای تلویزیون جدید ال جی رقم زده است . ال جی در این نسل خود تصمیم به استفاده از پنل IPS گرفته و خبری از پنل معروف OLED در این سری نیست . به احتمال زیاد دلیل اتخاذ چنین تصمیمی به خاطر قیمت تلویزیون می باشد تا قیمتش به نسبت مدل های بالا رده کمتر باشد . البته به دلیل اینه این تلویزیون جز مدل های بالا رده محسوب می شود ال جی تمام توان و توجه خود را بر روی این بخش گذاشته تا کیفیت تصاویر ارائه شده چیزی از مدل پرچمدار کم نداشته باشد . در این راستا از فناوری های بسیار پیشرفته و متعددی بهره گرفته که شامل : اسکن تصویر 60 هرتز ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری Active HDR ، HDR10 Pro ، Dynamic Tone Mapping ، فناوری های 4K Upscaling ، و ... می باشد .

تلویزیون ال جی 50UQ80 ساخت 2022

سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای این تلویزیون بالا رده چندان قدرتمند به نظر نمی رسد زیرا این سیستم از دو عدد بلندگوی دو کاناله تشکیل شده که قادر به تولید صدا با قدرت 20 وات می باشند . ال جی برای این که فقدانی در کیفیت صدا احساس نشود از فناوری های مختلف Clear Voice Pro ، AI Sound Pro ، AI Acoustic Tuning ، SoundBar Mode Control و ... بهره گرفته اند بنابراین وضوح و کیفیت صدا تا حدی جبران شده است . این تلویزیون در بخش امکانات هوشمند چیزی از مدل بالاتر یعنی uq90 کم ندارد و همانند این مدل پرچمدار مجهز به فناوری های پشرفته ی Google Assistant، Amazon Alexa، Apple AirPlay و ... شده است . این فناوری های پیشرفته در کنار قابلیت جدید ThinQ AI شرایطی را برایتان مهمیا می سازند که بتوانید از طریق صدا هم تلویزیون خود را کنترل کنید و تنظیمات مختلفی را روی تلویزیون اعمال نمایید .

طراحی امروزی و باریک تلویزیون بالا رده ال جی 50UQ80

این روز ها اشخاص بیشتر هر موقع دیگری به طراحی تلویزیون ها اهمیت می دهند و ظاهر تلویزیون به عنوان یکی از ملاک های اصلی مورد توجه قرار می دهند . تیم متخصص ال جی نیز برای اینکه 50UQ80 بتواند نظر مخاطبانش را برای خرید جلب نماید از یک ظاهر بسیار مدرن و امروزی بهره گرفته اند . اگر برای بار اول به تلویزیون UQ80 نگاه کنید ، مسلما اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می کند ، قاب بسیار باریک اطراف صفحه نمایش می باشد . این قاب به حدی باریک است که حتی از دور انگار هیچ لبه ای صفحه نمایش را احاطه نکرده . همین لبه ی باریک بر جذاب و مدرن بودن تلویزیون افزوده و حتی موقع اتصال به دیوار نمایی جذاب دارد . اگر بیشتر به ظاهر این تلویزیون دقت کنید متوجه خواهید شد که لبه ی پایینی از ضخامت بیشتری به نسبت لبه ی بالایی بهره می برد . دلیل ضخامت بیشتر این قسمت ، به جای گذاری دکمه ی پاور و آرم ال جی بر می گردد .

ال جی به پایه های این تلویزیون نیز بها داده زیرا پایه ها نیز یکی از اجزای مهمی هستند که موجب شکل گیری ظاهر تلویزیون می شوند . در این نسل از پایه ها V شکل استفاده شده ، اما ال جی برای اینکه ظاهر متفاوت برای این تلویزیون جدید خود رقم بزند ، آن را به صورت تراش خورده و باریک ارائه کرده است . این ظاهر باریک هامونی جذابی با لبه ی باریک اطراف صفحه نمایش به وجود آورده است . شاید در یک نگاه به نظر برسد این پایه های باریک از پس نگه داری صفحه نمایش 50 اینچی بر نیایند ، اما این پایه ها با وجود ظاهر باریکشان ، به خوبی صفحه نمایش را بر روی خود نگه می دارند . جدا از این ال جی با مهارت تمام توانسته ضخامت کلی بدنه را کاهش دهد و یک تلویزیون باریک را در اختیارتان قرار دهد . در بخش پشتی این تلویزیون 50 اینچی شاهد پورت های ضروری مانند سه عدد اچ دی ام ای ، دو عدد یو اس بی ، آنتن ، پورت LAN و ... خواهید بود به همین دلیل به راحتی می توانید تلویزیون را به سایر دستگاه های خارجی متصل نمایید .

صفحه نمایش 55 اینچ ال جی با کیفیت و وضوح بالا

یکی از اصلی ترین ملاک خرید تلویزیون ، صفحه نمایش با کیفیت می باشد . به همین دلیل شرکت های تولید کننده هر چه در دست دارند را در این بخش رو می کنند تا هر کدام ار بقیه پیشی بگیرد . ال جی در این تلویزیون بالا رده ی خود از پنل IPS LCD بهره گرفته تا کیفیت تصویر بهتری به نسبت تلویزیون های معمولی عرضه کند . پنل IPS به دلیل ساختار خاصی که دارد موجب بهبود رنگ و زاویه دید می شود بنابراین وضوح تصویر افزایش می یابد . همچنین این پنل به نسبت سایر پنل های موجود در بازار از استحکام بیشتری برخوردار هستند . در تلویزیون ال جی از یک سری فناوری های تصویر استفاده شده تا تلویزیون رده بالای ال جی در بخش صفحه نمایش حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد .

این فناوری ها شامل قابلیت ارتقا تصویر 4K Upscaling ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، Active HDR ، HDR10 Pro ، Dynamic Tone Mapping ، اسکن تصویر 60 هرتز و ... می باشد . پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K یکی از مهمترین فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون ال جی می باشد که از هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر ارائه شده کمک می گیرد . فناوری  4K Upscaling هم موجب می شود تصاویری که کیفیت پایین تر از رزولوشن فورکی دارند نزدیک به این رزولوشن نمایش داده شوند ، بنابراین محتواهایی که هنوز به کیفیت آن ها به رزولوشن فورکی نرسیده ، مثل برخی از کانال های داخلی ، با کیفیت مناسب عرضه می شوند . در این تلویزیون از نرخ به روز رسانی 60 هرتز استفاده شده که از تاری تصاویر سریعی مانند فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی می کاهد . این فناوری با تعبیه ی فریم های اضافی بین فریم های اصلی از تاری تصاویر سریع می کاهد .

کیفیت صدای راضی کننده در تلویزیون ال جی 50UQ80

از آنجایی که تلویزیون 50UQ80 در سری 8 این کمپانی واقع شده و یک پله پایین تر از پرچمدار این شرکت واقع شده انتظار می رفت ال جی از سیستم صوتی قدرتمند تر در این تلویزیون خود بهره بگیرید . اما در این مدل شاهد یک سیستم صوتی با بلندگو های دو کاناله خواهید بود که توانایی تولید صدا با قدرت 20 وات را دارند . این بلندگو ها که از نوع Down Firing هستند هر کدام صدایی با قدرت 10 وات را به بیرون منتشر می کنند . البته ال جی به طور قطع این سیستم صوتی را مورد بی توجهی قرار نداده و برای افزایش وضوح و قدرت صدا از فناوری های پیشرفته ای بهره گرفته است . این فناوری ها شامل : AI Acoustic Tuning ، SoundBar Mode Control ، Clear Voice Pro ، AI Sound Pro و ... می باشد . فناوری Clear Voice Pro یکی از کارا ترین تکنولوژی های صدا می باشد که نویز و تداخل صدا را رفع می کند و صدایی شفاف با وضوح بالا را ارائه می کند . در این سیستم صوتی از هوش مصنوعی هم استفاده شده تا صدایی بهبود یافته تر را با توجه به محیط اطراف ارائه کند ، این فناوری که AI Sound Pro از داده های به دست آمده از اطراف تلویزیون کمک می گیرد .

سیستم عامل webOS و دسترسی به هزاران برنامه ها و فیلم

در دنیای امروز ما ، تلویزیون های هوشمند به یکی از مهمترین اجزای هر خانه ای تبدیل شده اند به طوری که اشخاص بیشتر کارهای روزمره خود را با این تلویزیون های اسمارت انجام می دهند و ساعت ها سرگرم می شوند . تلویزیون هوشمند 50UQ80 با داشتن سیستم عامل webOS به تمامی نیاز های کاربران مانند وب‌ گردی، بازی آفلاین و آنلاین ، تماشای فیلم و کلیپ ، شبکه‌های اجتماعی ، کار با Applications و ... را پاسخ می دهد. سیستم عامل webOS ال جی جز بهترین سیستم عامل های تلویزیون محسوب می شود و از رابط کاربری بسیار کاربر پسندی بهره می برد . در واقع ال جی با استفاده از رنگ های شاد و سر زنده در این سیستم عامل تواسنته فضای مناسب برای منو ها را طراحی کند و کار را برای اشخاص لذت بخش سازد . همچنین در این سیستم عامل سرعت ناوبری و اجرا شدن برنامه ها بسیار راضی کننده است .

نسخه ی جدید سیستم عامل webOS مجهز به برنامه های جدیدی شده تا اشخاص بتوانند از کار با آن بیشتر لذت ببرند. یکی از این قابلیت ها اضافه شدن اکانت های شخصی است . یعنی هر یک از اعضای خانواده می توانند یک اکانت شخصی برای خود ایجاد کنند و با توجه به سلایق خود از محتوای ارائه شده لذت ببرند . قابلیت دیگر که Sports Alert می باشد باب میل طرفداران مسابقات ورزشی ساخته شده ، این قابلیت در زمان معین شما را از شروع مسابقات ورزشی با خبر می سازد . از دیگر فناوری های به روز و کارای تعبیه شده در این تلویزیون فناوری ThinQ AI ، Google Assistant، Amazon Alexa، Apple AirPlay و ... می باشد . این فناوری های پیشرفته از هوش مصنوعی کمک می کنند و می توانند برخی از جملات را نشخیص دهند و با توجه به آن کارها و اعمال درست را انجام دهند .

جمع بندی

تلویزیون های کمپانی ال جی به دلیل داشتن امکانات بسیار مناسب و قیمت مقرون به صرفه تر ، به نسبت سایر تلویزیون های موجود در بازار ، معروف هستند . در واقع ال جی با مهارت تمام هم توانسته امکانات خوب و پیشرفته ای را تلویزیون هایش بگنجاند ، هم قیمت آن ها را پایین نگه دارد . فروش خوبی از آن ها داشته باشد . یکی از تلویزیون های خوش ساخت این شرکت که به عنوان نسخه ی مقرون به صرفه ی پرچمدار این شرکت شناخته می شود 50UQ80 می باشد . این تلویزیون که در سال 2022 روانه ی بازار شده مجهز به فناوری های بسیار پیشرفته و کارا می باشد و به جرات می توان گفت جواب گوی هر شخص با هر نیاز و سلیقه ای است . این تلویزیون ظاهری بسیار امروزی و خواستنی دارد و از کیفیت تصویر عالی بهره می برد . امکاناتی که برای این تلویزیون سری 8 در نظر گرفته شده درست همان فناوری های هوشمندی است که در سری بالاتر مورد استفاده قرار گرفته .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UQ80

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست