×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 55UQ80006 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
29,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55UQ8000
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
رفرش ریت :60 هرتز
خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :WEBOS
سال ساخت : 2022 میلادی
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
قابلیت ارتقای تصویر :4K Upscaling
پردازنده :α5 Gen5 AI Processor
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

شرکت ال جی طبق سنت هر ساله اش به رونمایی از طیف زیادی از تلویزیون ها پرداخت و هر کدام را با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارند در گروه های مختلف دسته می نماید . در میان تمامی این مدل ها ، گروه های میان رده از طرفداران زیادی بهره می برد و خواهان بیشتری دارند به همین دلیل ال جی هر ساله مجموعه ای کامل از این مدل های میان رده را روانه ی بازار می کند تا اشخاص با توجه به بودجه و نیاز خود بتوانند بهترین مدل را بیابند و خریداری کنند . یکی از سری های خوش ساخت این شرکت سری 8 می باشد که یک پله پایین تر از مدل های پرچمدار قرار گرفته و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد . این سری از تلویزیون های ال جی مناسب اشخاصی هستند که قصد پرداخت هزینه های گزاف برای خرید تلویزیون های بالا رده و پرچدار ندارند . در این میان مدلی که امروز قصد معرفی آن را داریم ، مدل 55uq8000 می باشد که در سری 8 واقع شده و در سال 2022 روانه ی بازار شده . این مدل از اکثر امکانات مدل های پرچمدار بهره می برد و طراحی مدرن و خواستنی دارد .

ظاهر تلویزیون نشان از رده ی بالای آن دارد زیرا ال جی با مهارت تمام تا جایی که توانسته ضخامت اطراف صفحه نمایش را کاهش داده و تقریبا می توان گفت 90 درصد از بدنه را صفحه نمایش فرا گرفته . پایه های باریک V شکل به خوبی با این لبه ی باریک هماهنگ می شوند و هارمونی جذابی به وجود می آورند . شاید مهمترین تفاوت بین مدل پرچمدار و این مدل ال جی ، به صفحه نمایش آن برگردد ، ال جی به جای استفاده از پنل معروف OLED در این سری خود از پنل IPS بهره گرفته . البته برای این که کیفیت تصویر به پای مدل های پرچمدار برسد از فناوری های پیشرفته ای استفاده کرده تا این تغییر در صفحه نمایش احساس نشود . از جمله فناوری های تعبیه شده در این نمایشگر : فناوری های 4K Upscaling ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری Active HDR ، HDR10 Pro ، Dynamic Tone Mapping ، اسکن تصویر 60 هرتز و ... می باشد .

برای اینکه قیمت تلویزیون چندان بالا نرود ، ال جی از سیستم مشابه تلویزیون های بالا رده در این تلویزیون خود استفاده نکرده و ترجیح داده از همان سیستم صوتی با توان 20 وات در تلویزیون سری 8 خود بهره بگیرید. انتظار ما استفاده از سیستم صوتی قدرتمند تر در این نسل بود اما باید گفت ال جی با بهره گیری از فناوری های به روز توانسته همچنان کاربران را راضی نگه دارد . فناوری هایی که به کمک این بلندگو های دو کاناله می آیند شامل : Clear Voice Pro ، AI Sound Pro ، AI Acoustic Tuning ، SoundBar Mode Control و ... می باشد . بخش هوشمند تلویزیون 55uq80 به صورت کامل و بی نقص عرضه شده و به نسبت مدل های بالا رده چیزی کم و کسر ندارد . در واقع ال جی از همان فناوری های پیشرفته ی Google Assistant، Amazon Alexa، Apple AirPlay و ... در این تلویزیون هوشمند خود بهره گرفته است . همچنین در این تلویزیون سری 8 شاهد پیشرفته ترین فناوری ال جی خواهید بود که از هوش مصنوعی کمک می گیرد . این قابلیت که ThinQ AI می باشد امکان کنترل صوتی تلویزیون را برایتان فراهم می کند .

طراحی جذاب و خواستنی تلویزیون بالا رده ال جی 55UQ8000

امروزه طراحی تلویزیون ها به یکی از اصلی ترین ملاک های خرید تبدیل شده به همین دلیل شرکت های تولید کننده به نسبت سال های قبل بیشتر به این بخش اهمیت می دهند . ال جی نیز در ساخت مدل های بالا رده ی خود حساسیت بالایی به خرج داده و آن ها را با ظاهری جذاب و خواستنی روانه ی بازار می کند . در این میان ال جی به طراحی مدل 55uq8000 بهای زیادی داده و آن را با ظاهری امروزی و مدرن روانه ی بازار کرده است . با اولین نگاه به تلویزیون ال جی uq8000 قطعا مجذوب صفحه نمایش بدون حاشیه آن خواهید شد ، در واقع ال جی لبه های اطراف صفحه نمایش را به حدی باریک طراحی کرده که انگار در اطراف صفحه نمایش هیچ لبه ای وجود ندارد . این سبک دیزاین موجب شده تلویزیون ظاهری امروزی و در عین حال شکیل پیدا کند . البته لبه ی پایینی به نسبت لبه های دیگر ضخامت نسبتا بیشتری دارد آن هم به دلیل وجود دکمه ی پاور و آرم ال جی در این بخش می باشد .

پایه های به کار رفته در این تلویزیون همان پایه های معمولی از نوع v شکل می باشد . اما ال جی در این نسل تغییرات خوبی بر روی این پایه اعمال کرده تا ظاهر تلویزیون جدید تر به نظر برسد . این شرکت با باریک تر کردن این پایه ها توانسته تلویزیون را به سبک مدل های امروزی شبیه کند . این پایه ها با وجود این که باریک تر شده اند اما باز هم توان تحمل وزن تلویزیون 55 اینچ ال جی را دارند . در این تلویزیون حتی با وجود استفاده نکردن از پنل OLED باز هم شاهد ضخامت کم بدنه هستید . مزیت ضخامت کم بدنه زمانی مشخص می شود که به کمک براکت دیواری تلویزیون را به دیوار متصل کرده باشید . اگر به بخش پشتی تلویزیون نگاهی بیاندازید ، با یک سری پورت ها و درگاه های ضروری مواجه خواهید شد که شامل سه عدد اچ دی ام ای ، دو عدد یو اس بی ، آنتن ، پورت LAN و ... می باشد . دسترسی به این پورت ها بسیار راحت است زیرا همگی در یک سمت قرار گرفته اند .

صفحه نمایش با کیفیت و وضوح بالا در تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ8000

اگر به مشخصات صفحه نمایش تلویزیون 55uq8000 و مدل بالاترش نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که ال جی در این مدل ترجیح داده از پنل  IPS LCD به جای OLED بهره بگیرد. شاید مهمترین دلیل چنین تصمیمی ، پایین نگه داشتن قیمت این تلویزیون به نسبت مدل بالاترش می باشد . البته ال جی در این تلویزیون تمام تلاش خود را به کار گرفته ، کیفیت صفحه نمایش همچنان بالا باشد و وضوح بالا را در اختیار بینندگان قرار دهد . در واقع این شرکت از فناوری های متعدد و به روز در این صفحه نمایش بهره گرفته تا همه چیز به صورت بی عیب و نقص عرضه شود . جدا از این پنل IPS هم بر روی کیفیت تاثیر می گذارد و موجب بهبود رنگ و زوایه دید در این تلویزیون می شود .

فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون 55 اینچ شامل : قابلیت ارتقا تصویر 4K Upscaling ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، Active HDR ، HDR10 Pro ، Dynamic Tone Mapping ، اسکن تصویر 60 هرتز و ... می باشد . سه فناوری HDR10 Pro ، Active HDR و Dynamic Tone Mapping بر روی روشنایی اثر می گذارد و با تنظیم نور و روشنایی کنتراست را بهبود می دهد و در نتیجه عمق تصویر بهبود می یابد . از دیگر فناوری های مهم تعبیه شده در صفحه نمایش این تلویزیون پردازنده تصویر هوشمند α5 Gen5 تجربه ای فراگیر و همه جانبه را برایتان فراهم می کند زیرا این پردازنده به کمک هوش مصنوعی تصاویر را بهبود می بخشد . فناوری  4K Upscaling هم با ارتقا کیفیت تصاویر محتوای غیر 4K را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد . اسکن تصویر 60 هرتز از دیگر فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون 55 اینچی می باشد که با تعبیه ی فریم های اضافی بین فریم های اصلی تصویر ، از تاری تصاویر می کاهد .

کیفیت صدای راضی کننده و متوسط در تلویزیون ال جی 55UQ8000

ال جی در این نسل خود از یک سیستم صوتی معمولی بهره گرفته و به نظر می رسد دلیل استفاده از چنین سیستمی ، پایین نگه داشتن قیمت آن به نسبت مدل های بالا رده باشد . در این تلویزیون سری 8 ال جی شاهد یک سیستم صوتی متشکل از دو عدد بلندگو از نوع Down Firing خواهید بود . این بلندگو ها که دو کاناله هستند هر کدام توان خروجی 10 وات دارند و در کنار هم قدرت معادل 20 وات را عرضه می کنند . ال جی برای این که صدای تولید شده از این سیستم صوتی کم نباشد و به صورت با کیفیت عرضه شود ، از فناوری های متعددی مانند : Clear Voice Pro ، AI Sound Pro ، AI Acoustic Tuning ، SoundBar Mode Control و ... بهره گرفته است . این فناوری ها در کنار هم موجب می شود صدا با وضوح مناسب و کیفیت بالا عرضه شود . یکی از این فناوری ها Clear Voice Pro نام دارد که همانطور که مشخص است قادر به از بین بردن نویز داخل صدا ها می شود و یک صدای واضح و رسا را ارائه می کند . فناوری AI Sound Pro نیز به کمک هوش مصنوعی و با توجه به داده های به دست می آورد ، یک صدای عالی و بهبود یافته را پخش می کند .

فناوری های بسیار پیشرفته و سیستم عامل webOS

بخش نرم افزار و فناوری های هوشمند امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و اشخاص به نسبت سال های قبل ، تمایل بیشتری به خرید تلویزیون های هوشمند نشان می دهند . تلویزیون 55uq8000 نیز با دارا بودن فناوری های بسیار پیشرفته و هوشمند طیف عظیمی از امکانات و برنامه ها را در اختیارتان قرار می دهند . این مدل طبق انتظار از سیستم عامل معروف webOS بهره می برد . این سیستم عامل یکی از بهترین سیستم عامل تلویزیون ها به حساب می آید به همین دلیل است که ال جی سالها از این سیستم عامل اختصاصی اش در تلویزیون های هوشمند استفاده می کند . سیستم عامل وب او اس ظاهری مرتب و رنگارنگ دارد و کار با آن و حرکت در میان منو ها بسیار لذت بخش است . همچنین سرعت ناوبری و اجرا شدن برنامه ها در این سیستم عامل بسیار مناسب و راضی کننده است .

جدا از این در نسخه ی جدید سیستم عامل webOS شاهد برنامه های جدید و کاربردی هستیم . یکی از این برنامه ها هشدار ورزشی یا همان Sports Alert می باشد . این برنامه موقع شروع مسابقات ورزشی با اعلان شما را با خبر می سازد . همچنین می توانید اکانت های شخصی بر روی این سیستم عامل ایجاد کنید و محتوای شخصی سازی مختص به خود داشته باشید . از جمله فناوری های پیشرفته ی دیگری که در این سیستم عامل تعبیه شده ThinQ AI ، Google Assistant، Amazon Alexa، Apple AirPlay و ... می باشد . این فناوری ها امکان تعامل با تلویزیون از طریق صدا را برایتان مهیا می کند ، بنابراین از طریق صدا می توانید به خواسته های خود برسید. 

سخن آخر

ال جی با بهره گیری از استراتژی تولید تلویزیون های مقرون به صرفه توانسته بخش زیادی از بازار را در اختیار خود داشته باشد . این کمپانی با مهارت تمام توانسته هم امکانات خوبی برای تلویزیون ها در نظر بگیرد هم قیمت آن ها را مناسب تر از دیگر تولید کنندگان ارائه کند . یکی از مدل های این کمپانی که نسخه ی مقرون به صرفه ی پرچمدار این شرکت به حساب می آید مدل 55uq8000 می باشد . این تلویزیون در سال 2022 میلادی به بازار ارائه شده و از امکانات و فناوری های پیشرفته و مناسبی بهره می برد . از آنجایی که این سری یک رده پایین تر از پرچمدار این شرکت قرار دارد از ظاهری جذاب و مدرن بهره می برد و در نگاه اول قطعا نظرتان را به خود جلب خواهد کرد . به واسطه ی فناوری های متعدد و پیشرفته ، صفحه نمایش هم کیفیت خوب و راضی کننده ای دارد و تصاویری با وضوح بالا را پیش روی مخاطبان قرار می دهد . این مدل مجهز به فناوری های هوشمند نیز شده تا کاربران بتوانند برخی از نیاز های روزمره خود را به کمک این تلویزیون رفع کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UQ80

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست