×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65UQ80006 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
38,400,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65UQ8000
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
رفرش ریت :60 هرتز
خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :WEBOS
سال ساخت : 2022 میلادی
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
قابلیت ارتقای تصویر :4K Upscaling
پردازنده :α5 Gen5 AI Processor
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

در میان تلویزیون های هوشمند پرچمدار ال جی ، شاهد رونمایی از مدل های هوشمندی بودیم که از مشخصات در حد و اندازه ی تلویزیون های پرچمدار بهره می برند و به نسبت پرچمداران از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری بهره می برند . در سال 2022 ال جی یک مدل جدید از خانواده ی رده بالای سری 8 را به طرفداران خود تقدیم کرد . یکی از تلویزیون های این سری که 65uq8000 نام گرفته ، در واقع نسخه ی اقتصادی پرچمداران 2022 می باشد . این تلویزیون همانند مدل های بالا رده از فناوری های پیشرفته و به روز بهره می برد و نیاز شما به یک تلویزیون رده بالا و امروزی را کاملا برطرف می سازد . طراحی این تلویزیون جدید تا جایی که امکان داشته مطلوب شده و از ظاهری بسیار امروزی و جذاب بهره می برد . در واقع در این تلویزیون با یک صفحه نمایش تمام صفحه با پایه های ظریف مواجه هستید به همین دلیل تلویزیون ظاهری خواستنی پیدا کرده است .

برای این که تلویزیون به نسبت مدل های پرچمدار قیمت کمتری داشته باشد ، ال جی از پنل IPS به جای اولد در تلویزیون 65uq8000 بهره گرفته . ال جی برای اینکه کیفیت تصویر این تلویزیون به مدل های پرچمدار نزدیک باشد از فناوری های پیشرفته ای بهره گرفته که شامل فناوری های 4K Upscaling ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری Active HDR ، HDR10 Pro ، Dynamic Tone Mapping ، اسکن تصویر 60 هرتز و ... می باشد . دو فناوری 4K Upscaling ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K نقش مهمی در افزایش و بهبود کیفیت تصویر ایفا می کنند .

سیستم صوتی تعبیه شده در این تلویزیون سری 8 متشکل از دو عدد بلندگو با توان 10 وات می باشد که در کل صدایی با قدرت 20 وات عرضه می کنند. در کنار این بلندگو های دو کاناله ، شاهد فناوری های پیشرفته ای از قبیل Clear Voice Pro ، AI Sound Pro ، AI Acoustic Tuning            ، SoundBar Mode Control و ... خواهید بود . از لحاظ امکانات و فناوری های هوشمند اگر بخواهیم این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید باید گفت تلویزیون 65uq8000 چیزی از برادر های بزرگترش کم ندارد و امکانات هوشمند زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد . به واسطه ی سیستم عامل وب او اس می توان به دنیایی از برنامه ها و سرگرمی های متنوع دسترسی داشت . قابلیت Google Assistant، Amazon Alexa، Apple AirPlay و ... امکان کنترل صوتی تلویزیون را فراهم می کنند . فناوری هوشمند دیگر ThinQ AI می باشد که یکی از پیشرفته ترین فناوری های ال جی است که در چند سال اخیر از آن در مدل تلویزیون های پیشرفته ی خود به کار گرفته .

طراحی بسیار شیک و امروزی تلویزیون بالا رده ال جی 65UQ8000

بدون شک تلویزیون های هوشمند بالا رده ی ال جی در چند سال اخیر توانسته اند در میان اشخاص طرفداران زیادی پیدا کنند و در بسیاری از خانه ها راه پیدا کنند . تلویزیون های بالا رده به دلیل اینکه به نسبت مدل های میان رده و پایین رده طراحی جذاب تر و مدرن تری دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند . تلویزیون 65uq8000 یکی از مدل های میان رده کمپانی ال جی است که با داشتن طراحی امروزی و مدرن ، حرف های زیادی برای گفتن دارد . در همان نگاه اولیه ، این تلویزیون هوشمند خود را به عنوان یک تلویزیون بالا رده و قدرتمند به شما معرفی می کند . در نمای رو به رو با یک صفحه نمایش کاملا یک دست و یکپارچه رو به رو خواهید شد که بیشتر فضای بدنه را به خود اختصاص داده است . در واقع می توان گفت این صفحه نمایش 88 درصد از بدنه را به خود اختصاص داده و تنها یک قاب بسیار باریک کم تر از نیم سانتی متر اطراف صفحه نمایش را فرا گرفته . البته لبه ی پایینی ضخامت بیشتری دارد زیرا این بخش دکمه ی پاور و آرم ال جی را در خود جای داده است .

طبعا تلویزیون های با صفحه نمایش بزرگ به نسبت صفحه نمایش های کوچک ، وزن بیشتری دارند ، این تلویزیون هم به دلیل دارا بودن صفحه نمایش 65 اینچی وزنی معادل 21.5 کیلوگرم دارد ، بنابراین باید از پایه هایی استفاده شود که از پس نگه داری این میزان وزن داشته باشد . ال جی در این مدل خود از پایه های V شکل با سبک طراحی باریک و امروزی بهره گرفته ، این پایه ها با وجود ظرافت خاصی که دارند به خوبی صفحه نمایش 65 اینچی را بر روی خود نگه می دارند . ال جی با مهارت تمام تواسنته ضخامت کلی بدنه را پایین نگه دارد و آن را به 57.7 برساند . این ضخامت کم لبه زمانی بیشتر به چشم می آید که تلویزیون را به دیوار متصل کنید زیرا تلویزیون با دیوار فاصله پیدا نخواهد کرد . برای اتصال تلویزیون 65 اینچ ال جی uq8000 به دیوار باید از براکت دیواری 300  × 300 میلی متر استفاده کرد. در نمای پشتی تلویزیون میزبان پورت های مختلفی می باشد که امکان دسترسی به دستگاه های خارجی را برایتان مهیا می سازد . این پورت ها شامل سه عدد اچ دی ام ای ، دو عدد یو اس بی ، آنتن ، پورت LAN و ... می باشد . این پورت ها بر روی یک بخش از پنل پشتی نصب شده اند تا دسترسی به آن ها اسان باشد .

صفحه نمایش با کیفیت و وضوح بالا در تلویزیون 65 اینچ ال جی UQ8000

در کنار طراحی بسیار جذاب و زیبای نمای رو به رو ، این تلویزیون هوشمند مجهز به صفحه نمایش بسیار قدرتمندی شده است . مدل 65uq8000 مجهز به صفحه نمایش با اندازه ی 65 اینچی با رزولوشن 3840 ×  2160پیکسل با پنل از نوع IPS LCD شده است . اگر بخواهیم به صورت محسوس تر در مورد این پنل صحبت کنیم باید گفت شاید پنل IPS به نسبت تلویزیون های دارای پنل OLED کیفیت کمی ضعیف تری داشته باشد ، اما در کل این صفحه نمایش تصاویر راضی کننده ای از خود به نمایش می گذارد و در کنار فناوری های پیشرفته صفحه نمایش این تفاوت کیفیت چندان به چشم نمی آید . باید گفت یکی از اصلی ترین دلایلی که ال جی از این پنل در تلویزیون سری 8 خود بهره گرفته ، پایین نگه داشتن قیمت تلویزیون به نسبت مدل های بالا رده می باشد . این پنل بر روی رنگ ها و زاویه دید اثر می گذارد و آن را بهبود می بخشد به همین دلیل شاهد صفحه نمایش با رنگ های غنی شده و زوایه دید عالی خواهید بود . همجچنین پنل IPS موجب می شود نمایشگر به نسبت صفحه نمایش ها معمولی در برابر ضربات مقاوت بهتری داشته باشد .

این تلویزیون به دلیل دارا بودن فناوری های 4K Upscaling ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری Active HDR ، HDR10 Pro ، Dynamic Tone Mapping ، اسکن تصویر 60 هرتز و ... حرف های زیادی برای گفتن دارد . با HDR10 Pro ، در هر تصویر سطح روشنایی برای افزایش رنگ و وضوح تنظیم می شود . دو فناوری دیگر Active HDR و Dynamic Tone Mapping نیز بر روی کنتراست تصویر اثر می گذارند ، به همین دلیل به کمک این فناوری ها عمق و روشنایی تصاویر بهبود می یابد . پردازنده هوشمند α5 Gen5 از هوش مصنوعی برای بهبود تصویر و صدا کمک می گیرد و تجربه ای همه جانبه را برای شما فراهم کند. در هر لحظه می توانید از نمایش محتویات مختلف لذت ببرید زیرا فناوری  4K Upscaling محتوای غیر 4K را با کیفیت 4K روی صفحه نمایش های بزرگ UHD  به نمایش بگذارد . اسکن تصویر 60 هرتز در این تلویزیون وضوح و دقت تصاویر سریع را افزایش می دهد و از تاری ان ها جلوگیری می کند .

کیفیت صدای راضی کننده و متوسط در تلویزیون ال جی 65UQ8000

سونی بر این تلویزیون 65 اینچ خود از بلندگو هایی بهره گرفته که در مجموع توانایی تولید صدایی با قدرت 20 وات را دارند . این میزان خروجی صدا برای یک تلویزیون بالا رده با صفحه نمایش 65 اینچ چندان جواب گو به نظر نمی رسد ، اما ال جی با بهره گیری از فناوری های پیشرفته سعی کرده این فقدان را بر طرف سازد و سیستم صوتی قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار دهد . از جمله فناوری های پیشرفته ی صدا که به کمک این بلندگو های دوکاناله از نوع Down Firing می آیند شامل : Clear Voice Pro ، AI Sound Pro ، AI Acoustic Tuning          ، SoundBar Mode Control و ... می باشند . قابلیت Clear Voice Pro ، نویز صدا را از بین می برد و صدایی با وضوح و کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد . قابلیت AI Sound Pro نیز همانطور که از نامش پیداست ، از هوش مصنوعی کمک می گیرد و میزان مساحت اتاقی که تلویزیون در آن قرار داده شده را تشخیص می دهد و با توجه به داده های به دست امده صدایی مناسب آن فضا را منتشر می کند .

فناوری های بسیار پیشرفته و سیستم عامل webOS

در بخش نرم افزاری باید گفت تلویزیون ال جی سری 8 به سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی webOS مجهز شده است . این سیستم عامل به نسبت نسخه های قبلی با بهبود هایی مواجه بوده و جدا از این که رابط کاربری اش بهتر شده ، از سرعت بالا تری بهره می برد . با توجه به گفته های بالا می توان گفت اجرای بازی ها بر روی این تلویزیون بسیار روان خواهد بود و سیستم عامل می تواند عملکرد بسیار خوبی در هنگام وب گردی ، باز کردن برنامه های مختلف و ... از خود به نمایش بگذارد . یکی از تغییرات این نسخه ی جدید به نسبت نسخه های پیشین اضافه شده قابلیت پروفایل من می باشد . در واقع هر یک از اجزای خانواده می توانند یک حساب شخصی و خصوصی بر روی تلویزیون ایجاد کنند و محتویات سفارشی برای خود ایجاد کنند تا دسترسی به آن ها در هر زمان راحت باشد .

از دیگر قابلیت های جدیدی که به این سیستم عامل اضافه شده ، برنامه ی هشدار ورزشی می باشد . با Sports Alert می توانید از همه ی مسابقات ورزشی با خبر شوید و دیگر نگران از دست دادن مسابقات مورد علاقه خود نباشید ! این برنامه قبل از شروع بازی ها با اعلان شما را با خبر می سازد . سیستم عامل وب او اس همچنین مجهز به جدید تری فناوری ها مانند Google Assistant، Amazon Alexa، Apple AirPlay و موارد دیگر شده است . به کمک این فناوری ها می توانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و با گفتن جملاتی مشخص ، به خواسته های خود برسید . یکی دیگر از فناوری های بسیار پیشرفته که ال جی مدتیست در محصولات هوشمند خود مانند تلویزیون ، لباسشویی ، یخچال و .. مورد استفاده قرار می دهد ، ThinQ AI می باشد . این فناوری از کنترل صوتی گرفته تا محتوای شخصی ‌سازی ‌شده ، همه را برایتان مهیا می سازد.

سخن آخر

مدت زیادی است که برند ال جی به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید تلویزیون های هوشمند شناخته می شود و جایگاه خوبی در بازار تلویزیون ها برای خود دست و پا کرده است . این برند سردمدار تلویزیون های مقرون به صرفه شناخته می شود و مدل هایی با مشخصات خوب و قیمت مناسب در اختیار مخاطبانش قرار می دهد . یکی از مدل های بالا رده و دی عین حال خوش قیمت این کمپانی 65uq8000 می باشد که در سال 2022 میلادی روانه ی بازار شده است . این تلویزیون سری 8 به دلیل دارا بودن طراحی بسیار شکیل و جذاب قطعا می تواند هر نگاهی ها جذب خود کند و به عنوان نقطه ی کانونی نشیمن تلقی شود . کیفیت تصویر در این تلویزیون نیز بسیار راضی کننده است و به واسطه ی فناوری های مختلف چیزی از مدل های پرچمدار کم ندارد . جدا از این هر برنامه ی هوشمندی در مدل های بالا رده تعبیه شده در این تلویزیون نیز وجود دارد تا بساط سرگرمی اشخاص فراهم شود .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
60UQ80

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست