×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q67R

0 تومان بدون مالیات
مدل:55Q67R
پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :20 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 55Q67R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 55Q67R

تلویزیون سامسونگ 55Q67R در سری Q تلویزیون های این برند قرار دارد. همانطور که می دانید این تلویزیون از فناوری QLED بهره می برد به همین دلیل در این سری واقع شده است. تلویزیون 55Q67R در سال 2019 روانه ی بازار شده به همین دلیل مجهز به پیشرفته ترین فناوری ها می باشد. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که فناوری QLED چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر می گذارد.

در جواب باید گفت این فناوری اختصاصی و نو آورانه بر روی بخش های مختلف تصویر تاثیر می گذارد و به بهبود روشنایی ، رنگ و کنتراست کمک می کند. در واقع به دلیل وجود میلیون ها ذرات ریز نانومتری در صفحه نمایش این تلویزیون ها شاهد روشنایی بالا و در نتیجه کنتراست خوبی خواهید بود. همین کنتراست نیز موجب بهبود و افزایش عمق تصویر می شود.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55NANO86 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

در تلویزیون سامسونگ 55Q67R از رزولوشن فورکی و فناوری های متعدد تصویر دیگر مانند : پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K ،  Mega Contrast ، ، 100% Colour Volume ، HDR 10+ ، HLG و Q HDR استفاده شده است. اگر به ظاهر تلویزیون اهمیت می دهید این تلویزیون می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد زیرا با رنگ یک دست نقره ای و لبه ی بسیار باریکش نمای زیبا و مدرنی به نشیمن شما می دهد.

طبق انتظار این تلویزیون سری Q مجهز به فناوری ها و امکانات هوشمند متعدد شده است تا بتواند مخاطبانش را راضی نگه دارد. این مدل مجهز به رابط کاربری تایزن شده و از برنامه های متعدد و سرگرم کننده ی زیادی بهره می برد. در کنار این ویژگی ها از سه دستیار صوتی Bixby ، Alexa ، Google Assistant نیز بهره می برد. این سه دستیار به همراه فناوری فوق پیشرفته ی SmartThings امکان کنترل دستگاه های سازگار هوشمند را به شما می دهد.

 سامسونگ مدل 49Q67R

طراحی نقره ای و باریک تلویزیون 55Q67R

شاید یک دهه پیش اشخاص موقع خرید تلویزیون چندان به ظاهر توجه نمی کردند و تنها کیفیت تصویر را مورد توجه قرار می دادند. اما امروزه اشخاص به ظاهر لوازم خانگی و دکور منزل خود بسیار اهمیت می دهند و در هنگام خرید این گونه لوازم ظاهر را در کنار ملاک های دیگر مورد توجه قرار می دهند. به همین دلیل امروزه  شاهد تنوع بالای تلویزیون ها در شکل و شمایل هستیم.

تلویزیون سامسونگ 49Q67R نیز با ظاهری مدرن و خواستنی روانه ی بازار شده و با دکوراسیون های امروزی کاملا مطابقت دارد. این تلویزیون به دلیل دارا بودن حاشیه ی باریک در اطراف صفحه نمایش نمایی مدرن پیدا کرده. عامل دیگری که در زیباتر جلوه دادن ظاهر نقش دارد، رنگ نقره ای براق بدنه می باشد. در واقع سامسونگ تمامی بدنه را با این رنگ دیزاین کرده است.

پایه های مورد استفاده در این تلویزیون به شکل دو شاخه طراحی شده اند و حالتی باریک دارند. سامسونگ به جای استفاده از فلز در ساخت این بخش ها از پلاستیک استفاده کرده، آن هم پلاستیکی که جلوه ی فلزی دارد و در نگاه اول کاربر را ممکن است به شک بیاندازد. این پلاستیک کاملا مرغوب است بنابراین خیالتان از بابت کیفیت بدنه راحت باشد.

بر روی پانل عقب این تلویزیون نیز در گاه های مختلف به چشم می خورند که به عنوان رابطی برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها محسوب می شوند. تلویزیون به دلیل ضخامت مناسبی که دارد جلوه ای زیبا بر روی دیوار نیز پیدا می کند و با فاصله ی خوبی از دیوار قرار می گیرد.

تلویزیون 49Q67R

 

عمق تصویر عالی و رنگ های غنی و زنده در تلویزیون سامسونگ 55Q67R

 سامسونگ برای در دست گرفتن سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر محصولات به دنبال استفاده از بهترین فناوری ها در تلویزیون هایش می باشد ، مخصوصا تلویزیون های رده بالا تر که انتظار از آن ها بیشتر است.  فناوری QLED که چند سالیست در تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت تصویر را به طرز خارق العاده ای بهبود می دهد و خروجی بسیار متفاوت با تلویزیون های معمولی عرضه می کند.

به عبارت دیگر در صفحه نمایش این تلویزیون ها از تعداد چشمگیری  ذرات نانومتری استفاده شده است، این  ذرات به نوبه ی خود قادر به تولید روشنایی هستند به همین دلیل جدا از بهبود روشنایی موجب بهبود کنتراست و افزایش عمق می شود. در واقع هر یک از مناطق تیره و روشن به صورت جداگانه روشن و خاموش می شوند همین عامل موجب افزایش کنتراست و عمق تصویر می شوند.

فناوری کیولد بر روی رنگ و جزییات نیز اثر می گذارد و طیف رنگ های متعدد را به صورت زنده و شارپ عرضه می نماید. از دیگر ویژگی های خوب تصویر تلویزیون Q60R پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K می باشد. این پردازنده با هوش مصنوعی آمیخته شده و به کمک این قابلیت هوشمند موجب از بین رفتن نویز و افزایش جزئیات می شود همین عامل باعث می شود تصاویر نزدیک به کیفیت فورکی عرضه شوند.

سامسونگ در این تلویزیون به کیفیت رنگ بسیار اهمیت داده و برای واقعی تر نشان دادن صحنه ها از تکنولوژی 100% Colour Volume بهره گرفته که رنگ های بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد. HDR 10+ ، Mega Contrast ، HLG و Q HDR از دیگر فناوری های تصویر به کار رفته در تلویزیون Q60R می باشد.

تلویزیون 49Q67R

فناوری هوشمند تلویزیون سامسونگ 55Q67R

همانطور که می دانید سیستم عامل اختصاصی تلویزیون های سامسونگ تایزن نام دارد. این سیستم عامل به همراه اندروید و وب او اس به عنوان بهترین پلتفرم های تلویزیون شناخته می شوند. سامسونگ در این تلویزیون هوشمند خود از این سیستم عامل بهره گرفته بنابراین خیالتان از بابت سرعت اجرای برنامه ها و دستورات راحت خواهد بود.

برای این که به برخی از برنامه ها راحت تر دسترسی داشته باشید این کمپانی به نصب برنامه های پر طرفدار مانند Netflix ، Amazon Prime Video پرداخته است. در این سیستم عامل شاهد دستیار های صوتی الکسا، بیکسبی و گوگل اسیست خواهید بود. همانطور که می دانید این دستیار های صوتی امکان تعامل و گفتگو را با تلویزیون به شما می دهند. از دیگر ویژگی های جالب و کاربردی این تلویزیون هوشمند فناوری SmartThings می باشد.

این فناوری به کمک دستیار های صوتی Bixby ، Alexa ، Google Assistant بستری برای کنترل بر روی سایر دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌کند و شما این امکان را می دهد از راه دور به کنترل آن ها بپردازید.

یکی از مدلهایی که در بین محصولات سامسونگ پرفروش و محبوب است تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43NU7100 میباشد.

لویزیون سامسونگ 49Q67R

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q67R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
وزن
وزن با پایه : 19.5 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 19.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 24.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 123.6×78.9×26.4 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 123.6×71.3×5.8 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 140.4×86.3×15.7 سانتی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
سایر ویژگی و امکانات
طراحی Ambient Mode-نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست