×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 82 اینچ سامسونگ مدل 82Q90R

0 تومان بدون مالیات
مدل:82Q90R
پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :  60 وات
نوع صفحه نمایش :QLED
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون QLED اسمارت 82 اینچ سامسونگ مدل 82Q90R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون QLED اسمارت 82 اینچ سامسونگ مدل 82Q90R

تلویزیون Q90R در سال 2019 سامسونگ وارد بازار شد. این تلویزیون به خاطر فناوری های جذاب که در ان تعبیه شده توانسته تمام توجهات را به خود جلب کند. از قبیل فناوری های این تلویزیون می توان به صفحه نمایش QLED اشاره کرد. این صفحه نمایش با بکارگیری از ذرات کوانتمی می تواند کاری کند که نور پس زمینه به طور چشم گیری افزایش یابد. این امر نیز به نوبه خود موجب ایجاد رنگ های با طراوت بالا خواهد شد.

علاوه براین سامسونگ در رویکرد جذاب نرخ باز تولید تلویزیون Q90R را به صورت 240 هرتز در نظر گرفته است. به بیان بهتر شما به واسطه این خصوصیت می توانید در هر ثانیه 240 عکس فریز شده دریافت کنید و این امر به نوبه خود موجب می شود که صحنه به صورت کامل یکپارچه پخش شود. تلویزیون سامسونگ Q90R نیز برای ایجاد محیط صوتی جذاب خروجی صدا را به صورت 60 وات و همچنین کانال صوتی 4.2 در نظر گرفته است.

این ویژگی های خارق العاده قادر اند به طور کامل تجربه های شنیدار شما درگرگون سازند. در کنار این خصوصیات سامسونگ برای ارائه خدمت بیشتر در تلویزیون Q90R از نوآوری Wi-Fi Connectivity کمک گرفته است. این فناوری حیرت انگیز به کاربران این اجازه را می دهند که به راحتی هر چه تمام تر به دنیا مجازی وصل شده و برای ساعت ها در ان وب گردی و به دیدن محتوا های مورد علاقه خود بنیشیند. بی شک خرید تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین مدلها جهت خرید میباشد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون سونی 55X7500J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

 

طراحی تلویزیون سامسونگ اسمارت 82Q90R

سامسونگ طراحی این تلویزیون را به  قدری جذاب طراحی کرده است که شما با هر بار نگاه کردن به این محصول نه تنها از جذابیت ان کاسته نمی شود بلکه به ان افزوده می شود. سامسونگ لبه این محصول را به قدری باریک طراحی کرده که شما با لمس ان را همانند یک کتاب بسیار نازک تشبیه خواهید. علاوه براین سامسونگ در حرکت سنت شکنانه پایه های تلویزیون Q90R را به صورت مستطیل شکل تعریف کرده است.

این پایه جذاب ظاهر فرمالیته  به این محصول بخشیده که این ویژگی موجب شده تلویزیون Q90R انتخاب مناسب برای خانه های مینیمالیستی باشد. جدا از این قاب اطراف صفحه نمایش 82 اینچی این محصول علاوه بر جلوه ویژه که به ان بخشیده است نیز توانسته حمایت عالی از صفحه نمایش QLEDبه عمل اورد. جدا از این ویژگی پشت تلویزیون سامسونگ Q90R به صورت کاملا یکدست ساخته شده است.

به بیان به بهتر شما با نگاه کردن به پشت این محصول متوجه تمام ریز نقش های شگفت انگیز سامسونگ در این محصولش خواهید شد. لازم به ذکر است سامسونگ برای دسترسی سریع کاربران به پورت های خروجی ان ها را در پشت این کالا قرار داده است.

 

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سامسونگ 82Q90R

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین فاکتورها به هنگام انتخاب یک محصول خوب به چگونهگی نمایش کیفیت تصویر برمیگردد. به این سبب سامسونگ بار دیگر برای خواستنی و دلنشین ظاهر کردن تلویزیون Q90R تمام فناروی های روز دنیا را در ان قرار داده است. تعریف کردن ماهیت فورکی از محدود کار های بود که توانست جذابیت این محصول را از انچه که هست چندین برابر کند.

رزولوشن 4K با بهرهجویی بیش از 8 میلیون پیکسلی که در اختیار دارد می تواند کاری کند تصاویر به واقعیتشان نزدیک و نزدیک تر شوند. به عبارت بهتر شما با دیدن تصاویر ایجاد شده توسط این فناوری احساس غرق شدن در میان صحنه ها به شما دست خواهد داد. علاوه براین فناوری که قادر است طیف گسترده از رنگ های طبیعی و زیبا را بر روی تلویزیون سامسونگ Q90R به نمایش بگذارد 100% Color Volume with Quantum Dot است.

جدا از این مشخصات به جرعت می توان گفت که یکی از مهم ترین نقاط قوت این تلویزیون فوق العاده به پردازنده تصویر Quantum Processor 4K برمیگردد. این پردازنده تصویر می تواند کاری کند که کیفیت نمایش هر تصویر به صورت کاملا مجزا بهینه سازی شود به طوری که شما بتوانید به حس کامل هر صحنه دست پیدا کنید.

 

صدا شفاف و زیبا در تلویزیون سامسونگ 82Q90R

اگر به فناوری های صوتی تلویزیون سامسونگ Q90R نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که مجموعه کاملا حرفه ای که در خور این محصول هست را در ان قرار داده اند. فناوری Dolby که معمولا سامسونگ از ان در تلویزیون های رده بالا خود مورد استفاده قرارمیگیرد میتواند کاری کند که صدا به صورت همه جانبه پخش شود. به بیان عامیانه تر این فناوری با افزودن کانال های ارتفاعی قادر است صدا را به صورت سه بعدی خلق نماید.

این امر به طوری است که شما با قرار گرفتن در این محدوده فراصوت احساس حضور در دل صحنه خواهید کرد. در کنار این خصوصیت سامسونگ با بهره گیری از فناوری Bluetooth Headset Support این مژده را به هواداران خود می دهد که از این پس می توانند به طور بی سیم و تنها با اتصال به بلوتوث صدا را به وسایل جانبی خود وصل کنید. همچنین تلویزیون سامسونگ Q90R برای ارتقای صدا در این محصولش از بلندگو های Woofer استفاده کرده است.

امکانات هوشمندی در تلویزیون سامسونگ 82Q90R

همان طور که اگاه هستید در دهه های اخیر امکانات هوشمندی در وسایل صوتی و تصویری از جایگاه ویژه برخوردار شده اند. به این سبب سامسونگ برای ارائه خدمت دیگر به هوادارانش در این محصول هوش مصنوعی Bixby قرار داده است. این هوش مصنوعی قادر است سطح تازه از تعمل با تلویزیون سامسونگ Q90R ایجاد کند به طوری که شما می توانید تنها با استفاده از صدا به خواسته های خود چنگ بزنید.

علاوه براین خصوصیت، فناوری که اجازه کنترل محل اطرافتان را به کاربران می دهد SmartThings است.  بر طبق ادعای سازندگان این فناوری شما می توانید تلویزیون سامسونگ Q90R را به مرکز فرماندهی وسایل هوشمند اطرافتان تبدیل نماید. اما یکی از مجموعه کار های هیجان انگیزی که سامسونگ با انجام ان توانست چهره دلنیشین و خواستنی به این محصول ببخشد استفاده از دو فناروی Mobile to TV، TV to Mobile است.

همان طور که از اسم این فناوری ها پیداست شما می توانید در رویکرد باورنکردنی محتوا تلفن هوشمند خود را به تلویزیون سامسونگ Q90R و یا حتی برعکس انتقال دهید. همچنین شما می توانید با استفاده از سیستم عامل Smart TV به راحتی هرچه تمام تر به ذخیره، ضبط و یا حتی گشتن در صفحه های وب دست بزنید. یکی از محصولات ویژه سامسونگ که طرفداران بسیاری نیز دارد تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50J5100 میباشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82Q90R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
208 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
4000 PQI
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 16x - تکنولوژی Ultimate 4K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
Quantum Dot
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 32x
4K Upscaler
IA Upscaling
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
IA Upscaling
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
Miracast
Moblie to TV Mirroring - TV to Mobile - Sound Mirroring
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 4K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست