×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q90R

0 تومان بدون مالیات
مدل:75Q90R
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا : 60 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون QLED اسمارت 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q90R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون QLED اسمارت 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q90R

درسال 2019 سامسونگ تلویزیون Q90R را به میدان رقابت فرستاد. این محصول بی نظیر با ظاهر زیبا و فناوری های شگفت انگیز که در ان تعبیه شده توانست با استقبال بی سابقه افراد در سطح جهان روبه رو شود. از جمله این فناوری ها می توان ماهیت فورکی را نام برد. فناروی 4K با مجهز بودن به 3840 x 2160 پیکسل می تواند کاری کند که واقعیت را از دل هر تصویر بیرون کشیده و ان را به کاربرانش هدیه دهد.

در کنار این خصوصیت سامسونگ برای ایجاد کنتراست خیره کننده در این تلویزیون از تکنولوژی Direct Full Array 16x استفاده کرده است. این فناوری فوق العاده طوری می تواند درخشندهگی را در این تلویزیون افزایش دهد که حس کامل هر صحنه به سمت شما کمانه بزند. جدا از این سامسونگ برای افزایش کیفیت صدا در تلویزیون Q90Rفناوری DTS Codec را تعبیه کرده است.

این فناوری صدا با کد کردن به موقع صدا از حذف فرکانس های پایین جلوگیری به عمل خواهد اورد. به بیان بهتر سامسونگ به واسطه این فناوری قول کوچک ترین جزئیات صدا را به شما می دهد. اما از هیجان انگیز ترین خصوصیات این فناوری می توان به هوش مصنوعی Alexa اشاره کرد. کاربران در زیر سایه این هوش مصنوعی می توان به گفتوگو با تلویزیون سامسونگ Q90R بپردازند.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون سونی 55X7500J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

به علاوه این محصول نیز به نوبه خود می تواند به صحبت های شما گوش داده و با انجام تجزیه و تحلیل سریع در کوتاه زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کند. در اخر باید خاطر نشان کنم که سامسونگ برای ایجاد ارتباط با دنیای مجازی از نوآوری WIFI استفاده کرده است. با وجود این امکانات هنوز هم قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از مواردی است که کمی جای بررسی دارد.

  

طراحی تلویزیون سامسونگ اسمارت75Q90R

خطوط هماهنگ در کنار قاب باریک اطراف صفحه نمایش 75 اینچی این محصول به گونه ای ساخته شده اند که گویا یک طرح ارگونومیکی است. صفحه نمایش 75 موجب شده که این تلویزیون بتوان به طور کامل خود را با هر دکوراسیون سازگار کند. علاوه براین یکی از جذابیترین ظریف کاری های سامسونگ به قاب اطراف صفحه نمایش 75 اینچی برمیگردد.

مخاطبین در نگاه ابتدای به این محصول قاب اطراف را جزءی از خود صفحه نمایش پنداشت خواهند کرد. همچنین وجود پایه مستطیلی شکل در این تلویزیون علاوه بر حس استحکامی که القا می کند نیز می تواند به نوبه خود جلوه ویژه ای به ان ببخشد. اما خصوصیت که سبب شده تمام نگاه به سمت این تلویزیون جذب شود لبه باریک ان است. سامسونگ این لبه را به قدری باریک ساخته است که شما ان را در نگاه اول ان را همانند یک جلد کتاب چند صفحه پنداشت خواهید کرد.

در کنار این خصوصیات پشت تلویزیون سامسونگ Q90R به طور کاملا یک دست ساخته شده است. یعنی شما با نگاه کردن به ان حس کامل هماهنگ و یکدستی دریافت خواهید کرد.

 

تصاویر شگفت انگیز با ذرات کوانتمی

به جرعت می توان گفت که یکی از پیشرفت های که توانست اغازگر دوره تازه از تلویزیون های هوشمند باشد ذرات کوانتمی بود. این ذرات که اندازه حدود 2 تا 10 نانومتر دارند می تواند توانایی تازه در ارتباط با سایر مواد زیر اتمی دیگر ایجاد کنند. به این سبب سامسونگ در رویکردی باور نکردنی دست به ساخت صفحه نمایش های کوانتمی QLED زد. این صفحه نمایش قادر است پالت وسیعی از رنگ های زیبا و پویا را بر روی تلویزیون سامسونگ Q90R به نمایش بگذارد.

اما ویژگی که سبب شده طرافدار های این صفحه نمایش به نسبت رقیب خود یعنی OLED بیشتر شود قیمت مقرون به صرفه ان است. به بیان بهتر شما می توانید با کمترین هزینه ممکن زیبا ترین و جذابترین تصاویر را دریافت کنید. اما این تمام استفاده از حوزه کوانتم نیست بلکه سامسونگ برای افزایش کیفیت پیکسل به پیکسل تصویر از فناوری Quantum Processor 4K استفاده کرده است.

این فناوری بی نظیر قادر است هر انچه که شما در این تلویزین خواهید دید را به صورت کاملا برجسته ای بهبود ببخشد به طوری که کاربران بتوان از دیدن صحنه های این تلویزیون نهایت لذت ممکن را ببرند.

 

صدای شفاف و واضح در تلویزیون ساسمونگ 75Q90R

سامسونگ در بخش صدا تلویزیون Q90R به معنای واقعی کلمه سنگ تمام گذاشته است. توان خروجی صدا 60 وات در کنار کانال صوتی 4.2 می توان سطح تازه از توازن صدا را به نمایش بگذارند. همچنین وجود فناوری Dolby Digital Plus در این تلویزیون می تواند نشانگر ان باشد که قرار است تجربه شنیداری هیجان انگیزی در این تلویزیون داشته باشید. این فناوری بی نظیر با بهره گیری از بورد های دیجیتالی خود می تواند کاری کند که صدا به صورت همه جانبه پخش شود.

به طوری که شما با قرار گرفتن در مسیر صوتی این محصول احساس حضور در سینما های بزرگ خواهید کرد. جدا از این خصوصیات تلویزیون سامسونگ Q90R مجهز به فناروی Blutooth Audio است. کاربران در زیر سایه این فناروی می توان صدا را از طریق اتصال به بلوتوث به تلویزیون سامسونگ Q90R منتقل کنند و از طریق ان صدا مورد نظرشان را دنبال کنند.

 

امکانات هوشمندی تلویزیون سامسونگ QLED Q90R

نفوذ به محتوا و بازدید از صفحات وب از محدود کار های است که شما می توانید با بهرهگیری از سیستم عامل Samsung SMART TV انجام دهید. این سیستم عامل بی نظیر به گونه ای دیزاین شده که بتوان زندگی مدرن و رفاه را به خانه های شما هدیه دهد. علاوه براین تلویزیون سامسونگ Q90R مجهز به فناوری SmartThings است. شما می تواند از این پس وسایل هوشمند اطرافتان را از طریق تلویزیون سامسونگ کنترل کنید.

به طور مثلا شما می توانید از یخچالتان بخواهید که گزارشی از مواد غذای داخل ان را به این محصول بدهد و یا حتی به جارو برقی هوشمند خود دستور دهد که چه مسیری را جارو کند. همچنین کاربران می توان با استفاده از فناوری Mobile to TV محتوای داخل تلفن هوشمند خود را به تلویزیون سامسونگ Q90R انتقال دهند و از طریق ان کارهایشان را دنبال کنند.

به علاوه فناوری که  می تواند این خاصیت را در اختیار شما قرار دهد که به راحتی هرچه تمام تر دست به ذخیره عکس و فیلم های مورد علاقهتان بزنید، Gallery است. یعنی به عبارت مختصر تر شما می توانید محیط خصوصی و امن بروی این تلویزیون ایجاد کنید.

یکی از محصولاتی که میتوان بعنوان مدل های رده بالا معرفی کرد، تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55NU7100 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q90R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 52.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 42.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 67.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
4000 PQI
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Bluetooth Audio, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 16x - تکنولوژی Ultimate 4K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
Quantum Dot
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 32x
4K Upscaler
IA Upscaling
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
Miracast
Moblie to TV Mirroring - TV to Mobile - Sound Mirroring
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 4K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست