×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70R

مدل:55Q70R
سری :7
سیستم عامل : تایزن
پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :40 وات
نوع صفحه نمایش :QLED
سال ساخت :  2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 55Q70R

مشخصات تلویزیون 55 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 55Q70R

تلویزیون سامسونگ 55Q70R یکی از جدیدیترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت سامسونگ است که در سال 2019 معرفی شده است. این محصول دارای امکانات هوشمندی است که آن را از دیگر محصولات مجزا می کند. در تلویزیون سامسونگ Q70R  با پشتیبانی از فناوری هایی نظیر Quantum HDR و Quantum Dot و Dual LED  توانایی تولید تصاویری با کیفیت خارق العاده را داراست.

شرکت سامسونگ از صفحه نمایش 55 اینچی QLED برای این محصول استفاده کرده است که می تواند تصاویری با کیفیت 4K تولید کند. صفحه نمایش بزرگ و برخورداری از رزولوشن تصاویر 3840*2160 در کنار پردازنده پرقدرت Quantum 4K توانایی خلق تصاویر را با بالاترین کیفیت و کنتراست دارست. همانند دیگر محصولات سامسونگ، شرکت سامسونگ در این محصول از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سونی 49X85J از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

محصولات شرکت سامسونگ دراای کیفیت صدایی بسیار بالا هستند. با کمک بلندگوهایی با مجموع توان خروجی 40 وات در کنار فناوری Dolby Digital Plus به خلق صدایی بسیار رسا و طبیعی کمک کرده است. این امکان برای کاربر فراهم است تا با اتصال به اینترنت به راحتی از طریق تلفن همراه به تلویزیون متصل شده و آن را کنترل کند. این محصول دارای ریموت کنترل جادوییست که علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق فرمان صوتی، می توان از شبکه های محبوبی همچون Netflix نهایت لذت را برد.

علاوه بر تصویر زیبا در این تلویزیون، کاربر شاهد سیستم صوتی بسیار کارآمدی است که با خلق صداهایی بسیار طبیعی و رسا چشم بیننده را به خود معطوف کرده است.  طراحی این محصول بسیار زیبا است به طوری که کاربران از رضایت کامل برخوردار بوده اند. همچنین با استفاده از فناوری Ambient Mode کاربر می تواند از این تلویزیون به عنوان یک قاب عکس در خانه استفاده کند.

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q70R

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q70R

تلویزیون سامسونگ Q70R دارای پردازنده قدرتمند برای خلق تصاویر با کیفیت بالا است. این محصول دارای پردازنده پرقدرت Quantum 4K  می باشد که توانایی زیادی برای تولید تصاویری با کیفیت بالا دارد. داشتن پردازنده قویتر به معنی توانایی بیشتر تلویزیون در نشان دادن تصاویر با وضوح و کیفیت بالاست. این پردازنده تصاویر خروجی را با سرعت بسیار بالا بررسی می کند و محتوایی که کیفیت آنها پایینتر از 4K باشند را شناسایی کرده و آنها را تقویت می کند و در حد کیفیت 4K ارائه می دهد.

با استفاده از الگوریتمی که برای تعبیه شده است قادر است رزولوشن تصاویر خروجی را بالا برده و برای کاربر به نمایش بگذارد. این بدان معناست که این پردازنده می تواند باعث افزایش رنگ، کیفیت و کنتراست تصاویر خروجی گردد.

فناوری HDR در تلویزیون 55Q70R

فناوری HDR در تلویزیون 55Q70R

تلویزیون 55Q70R به آخرین نسخه از استاندارد بین المللی سنجش کیفیت تلویزیون و صفحه نمایش یعنی HDR مجهز است. HDR یکی از مهمترین استانداردهای ممکن است و از آن برای تعیین کیفیت تصاویر در تلویزیون استفاده می شود. این فناوری به گونه ای است که می تواند محتوای HDR را با کیفیت و کنتراست بالا و به وضوح برای کاربر به نمایش بگذارد.

بدین ترتیب کاربر می تواند طیف بسیار زیادی از رنگها را به صورت طبیعی در قالب تصاویر مشاهده نماید. از این رو تلویزیون هایی که دارای این استاندارد هستند توان بالایی در تولید محتوای در حال نمایش دارند.

فناوری Quantum Dot در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q70R

فناوری Quantum Dot در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q70R

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70R برای نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و رنگ و وضوح طبیعی به فناوری Quantum Dot مجهز شده است که توانایی تولید نور و روشنایی پس زمینه را داراست. شرکت سامسونگ از این فناوری برای افزایش کیفیت محتوای ارائه شده استفاده می کند. این فناوری باعث افزایش حجم رنگها شده و کاربر توانایی دیدن طیف وسیعی از رنگها را دارد.

همچنین با کمک فناوری HDR این تلویزیون قادر به نمایش دادن تصاویری با حداکثر رنگهای طبیعی و به کار رفته در آن با کیفیت بسیار بالا می باشد. این ویژگی یکی از ویژگی هاییست که این محصول را از دیگر تلویزیون های LED متمایز می کند. به طوری که تلویزیونهای QLED دارای کنتراست تصویر بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند. این فناوری های و ویژگی های منحصر به فرد این محول را از دیگر محصولات متمایز می کند.

طراحی در تلویزیون سامسونگ 55Q70R

طراحی در تلویزیون سامسونگ 55Q70R

تلویزیون سامسونگ 55Q70R از طراحی بسیار زیبا و جذاب برخوردار است و همانطور که می دانید طراحی محصول یکی از ویژگی هایی است که کاربر بسیار به آن توجه می کند. تلویزیون های سامسونگ دارای زیبایی منحصر به فردی هستند و این زیبایی در قابل طراحی ظریف خود را نشان می دهد. به طوری که این محصولات دارای کیفیت خاصی بوده و با ظرافت هر چه تمامتر طراحی می شوند.

همچنین در این محصول شرکت سامسونگ از لبه های باریک که همانند محصولات دیگر این شرکت است استفاده کرده است. فاصله صفحه نمایش با این گوشه ها بسیار کم است به طوری که کاربر هنگام تماشای تلویزیون می تواند تمرکز خود را حفظ کند. از سویی این محصول دارای پایه های پلاستیکی هشتی شکل است که از پلاستیک درجه یک ساخته شده و زیبایی بسیار زیادی را به تلویزیون می بخشد.

همانند دیگر محصولات، تلویزیون سامسونگ Q70R دارای براکت مخصوص بوده که می تواند به دیوار نیز متصل شده و با وسایل خانه ست شود. همچنین این تلویزیون از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

شرکت ال جی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده استیکی از ویژگی هایی که این محصول دارد فناوری Ambient Mode است که این محصول میتواند همانند تابلویی زیبا در منزل آویزان شده و زیبایی خاصی را به منزل کاربر می بخشد. یکی از انواع مدلهایی که در بین محصولات سامسونگ از طراحی و زیبایی بالایی برخوردار است تلویزیون 58 اینچ سامسونگ مدل 58RU7170 میباشد.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70R

سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70R

تلویزیون سامسونگ 55Q70R همانند نسخه های دیگر این کمپانی به سیستم عامل پرقدرت و کاربردی تایزن مجهز شده و از آن پشتیبانی می کند که این شرکت از آن در ساخت تلویزیون های اسمارت و جدید این شرکت در سالهای اخیر استفاده کرده است. سیستم عامل یکی از مشخصاتی است که کارایی محصول را به مدت زیادی تحت تاثیر قرار داده و یک سیستم عامل خوب باعث کاریابی بهتر و عمر مفید دستگاه می شود.

با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است. محدودیت استفاده از سیستم عامل های قدیمی با استفاده از این سیستم عامل برطرف شده است. از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای این محصول در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود.

حالت بازی در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70R

حالت بازی در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70R

تلویزیون سامسونگ 55Q70R دارای حالت گیمینگ و بازی می باشد و از این رو، این محصول برای گیمرها به شدت توصیه می شود. این محصول دارای حالت بازی یا Game Mode می باشد. با استفاده از فناوری های Auto Game Mode یا ALLM هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی PlayStation و Xbox میزان Input Lag به حداقل برسد و کاربر می تواند بازی ها را با دقت بیشتری بازی کند.

به عبارت دیگر با استفاده از پردازهنده پر قدرت خود کاربر میتواند صحنه های سریع و اکشن را به صورت طبیعی و با سرعت بالا مشاهده کند و هیچ اختلالی در ارائه تصاویر خروجی برای گیمر به وجود نمی آید.

ریموت کنترل همه کاره در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70R

ریموت کنترل همه کاره در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70R

تلویزیون سامسونگ 55Q70R با بهره مندی از ریموت کنترل هوشمند و جادویی مدیریت تلویزیون را آسان کرده است. با استفاده از ریموت کنترل جادویی این محصول، می تواند آن را به خوبی مدیریت کرد. کاربر می تواند از طریق بلوتوث و وای فای به دیگر وسایل الکترونیکی موجود در منزل و یا به گوشیهای هوشمند متصل شد و از آن استفاده کرد.

سیستم عامل تایزن در این تلویزیون قابلیت جستجوی صوتی و دستورات صوتی را نیز در اختیار کاربر قرار داده است، این محصول از دستیار صوتی  Google Assistant، Bixby و Alexa  نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب کاربر به هر امکاناتی که بخواد با استفاده از این ریموت کنترل هوشمند دسترسی دارد و می تواند از آنها استفاده کند.

ویژگی های صدا در تلویزیون سامسونگ 55Q70R

ویژگی های صدا در تلویزیون سامسونگ 55Q70R

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70R دارای دو عدد بلندگوست که توان خروجی آنها در مجموع 40 وات است. این تلویزیون صدا را کاملاً منطبق بر تصاویر پخش شده تنظیم می کند و آن را به خوبی و با کیفیت بالا برای بیننده به نمایش می گذارد. تلویزیون 55Q70R علاوه بر داشتن کیفیت تصاویر بالا، کاربر شاهد پخش صدایی همه جانبه، رسا و روان از این تلویزیون خواهد بود.

این محصول همانند محصولات دیگر این کمپانی مجهز به فناوری Adaptive Sound می باشد که می تواند صدا را همانطور که در تلویزیون پخش می شود هماهنگ کند و آن را با محتوای در حال نمایش پخش نماید. به کمک فناوری Adaptive Sound Plus صدا در تلویزیون با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم میشود به طوری که در هناگام تماشای فوتبال یا مسابقات ورزشی این احساس برای کاربر فراهم می شود که در درون ورزشگاه قرار دارد.

این محصول برای مکان های با ابعاد کوچک و متوسط بسیار مناسب و کارآمد است اما اگر به هر دلیلی کاربر صدای بلنتر می خواد می تواند با تهیه ساندبار یا سیستم صوتی این مشکل را حل کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q70R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
پنل VA نمایشگر - تقویت کنتراست - شاخص کیفیت تصویر 3300PQI - تکنولوژی رنگ 100 درصدی به منظور نمایش حجم بالایی از رنگ ها - قابلیت AI Upscaling به منظور کاهش نویز تصویر و بازیابی جزئیات از دست رفته
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 8x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
Local Dimming
Supreme UHD Dimming
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
دستیار صوتی Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستیار الکسا - هوش مصنوعی AI ThinQ - برنامه هوشمند SmartThings - اشتراک گذاری از طریق Mirroring
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
سایر ویژگی و امکانات
حالت طراحی Ambient Mode - حالت هوشمند Intelligent Mode (حالت سازگار با محیط) - جستجوی کانال به صورت خودکار - برنامه FreeSync به منظور افزایش سرعت بازی - کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست