×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU7170

0 تومان بدون مالیات
مدل:75RU7170
سری :7
سیستم عامل :تایزن
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 75RU7170

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 75RU7170

سری 7 تلویزیون های سامسونگ همیشه پر فروش و پرطرفدار بوده است به همین دلیل سامسونگ در سال 2019 نیز به عرضه ی مدل های مختلفی از این سری جادویی پرداخته است. این سری در واقع بیشتر مشخصات خوب تلویزیون های بالا رده را به ارث برده و در کنار امکانات مناسب ، از قیمت کمتری نیز بهره می برد. پس اگر از یک تلویزیون انتظار بالایی دارید و در عین حال قصد پرداخت هزینه های سر سام آور ندارید، خرید تلویزیون های موجود در سری 7 برند سامسونگ به شما توصیه می شود.

از مدل های خوش ساخت موجود در این سری که در سال 2019 راهی بازار شده ، مدل 75ru7170 می باشد. از آنجایی که امروزه اشخاص به تلویزیون های عظیم الجسه علاقه مند شده اند شاهد بزرگ تر شده قد و قواره تلویزیون ها هستیم. این محصول نیز با نمایشگری غول پیکر در اختیار کاربران قرار گرفته به همین دلیل برای سالن ها و نشیمن های با مساحت بزرگ قابل استفاده است.

رزولوشنی که سامسونگ برای این تلویزیون 75 اینچی خود در نظر گرفته 3,840 ×  2,160 پیکسل می باشد ؛ این میزان رزولوشن برای این صفحه نمایش بزرگ کافی و جواب گو به نظر می رسد. سامسونگ همانند تلویزیون های بالا رده بر روی صفحه نمایش و کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار کار کرده و فناوری های پیشرفته و به روزی را در دل این تلویزیون تعبیه کرده است. این فناوری ها که در تولید تصویر با کیفیت و واقعی نقش مهمی ایفا می کنند شامل : موتور پردازشگر تصویر UHD Engine ، اسکن تصویر 100 هرتز ، HDR 10+ ، HLG ، Mega Contrast ، فناوری PurColor ، UHD Dimming و ... می باشد.

بلندگو های با قدرت صدای 20 وات در نظر گرفته شده برای این تلویزیون غول پیکر شاید کم به نظر برسد اما سامسونگ برای راضی نگه داشتن شنوندگان از فناوری های پیشرفته ی  Dolby Digital Plus ، Dialog Enhancement و Multiroom Link بهره گرفته است. در این تلویزیون فورکی از پیشرفته ترین فناوری ها جهت رفع نیاز کاربران و ساده تر کردن زندگی آن ها استفاده شده.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. برترین مدل تلویزیون های جدید تلویزیون 2021 میلادی می باشد. در بین تنوع مدل های این محصولات تلویزیون ال جی 43UP7750 یکی از مدل های  با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های نیز قرار دارد.

در واقع سیستم عامل Smart Hub طیف زیادی از برنامه ها و بازی های سرگرم کننده را در اختیار کاربران قرار می دهد. فناوری الکسا نیز با برقراری ارتباط با دستگاه های سازگار ،  منزلتان را به خانه ای هوشمند تبدیل می کند. دستیار صوتی گوگل نیز امکان اعمال تنظیمات مختلف را از طریق صدا فراهم می کند.

43RU7172

طراحی مدرن و شیک تلویزیون 75RU7170 سامسونگ

سامسونگ در دیزاین تلویزیون 75ru7170 از تلفیق سبک ساده ، معمولی و امروزی بهره گرفته است. در واقع این کمپانی با باریک تر کردن لبه ی اطراف صفحه نمایش و پایه ها ، ظاهری امروزی به آن داده است. اما اگر به طور کلی به نقد ظاهر این تلویزیون بپردازیم ، باید گفت تلویزیون شکل و شمایلی ساده دارد. در واقع عواملی مانند بدنه ی یک دست مشکی و پایه های دو شاخه ای دست در دست هم گذاشته اند تا ظاهر تلویزیون را ساده جلوه دهند.

پایه ها به نسبت نسل های پیشین به صورت ظریف تر طراحی شده که در یک نگاه ممکن است شما را از بابت نگه داری محکم صفحه نمایش به شک بیاندازد ، اما باید گفت سامسونگ در ساخت و طراحی این پایه ها تمامی جوانب را در نظر گرفته و از مواد مرغوب و با دوام در ساخت پایه ها استفاده کرده است. سامسونگ در هنگام معرفی تلویزیون آر یو 7170 ، از واژه ی Slim Design استفاده کرده که به معنای طراحی باریک می باشد. اگر به بدنه ی این تلویزیون نگاهی بیاندازید پی می برید که ادعای سامسونگ چندان هم بی ربط نیست زیرا بدنه ضخامت کمی دارد.

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU7170

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچی سامسونگ ru7170

رزولوشن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75ru7170 برابر با 3,840 ×  2,160 پیکسل است که امروزه این رزولوشن با نام فورکی آلترا اچ دی نیز شناخته می شود. سامسونگ در این تلویزیون 75 اینچی خود از فناوری های متعدد دیگری استفاده کرده تا در کنار رزولوشن فورکی ، تصاویری بی نقص را به نمایش بگذارند. این برنامه ها که موتور پردازشگر تصویر UHD Engine ، اسکن تصویر 100 هرتز ، HDR 10+ ، HLG ، Mega Contrast ، فناوری PurColor ، UHD Dimming و ... نام دارند هر کدام مسئولیتی را بر عهده گرفته است تا نتیجه ی کار از هر نظر عالی باشد.

به عنوان مثال موتور پردازشگر تصویر UHD Engine با پیمایش تمامی اجزای صحنه ، موجب می شود محتوای با وضوح پایین را تقریباً به سطح وضوح مشابه تلویزیون برساند. فناوری HDR  نیز روشن و تاریک ترین صحنه ها را با همه جزئیات ممکن و به صورت واضح نشان می دهد. فناوری PurColor هم همانطور که از نامش پیداست بر روی رنگ های تلویزیون اثر می گذارد و موجب می شود رنگ ها طبیعی تر ظاهر شوند.

قابلیت UHD Dimming نیز صفحه را به بلوک های کوچک تقسیم می کند و با پردازش آن جزئیات دقیق تری از دل صحنه بیرون می کشد ؛ این قابلیت همچنین رنگ ، وضوح و کنتراست بهینه شده را در اختیار بینندگان قرار می دهد. اسکن تصویر 100 هرتز نیز موجب از بین رفتن تاری و در نتیجه صاف شدن تصاویر پخش شده می شود ، این قابلیت بر روی صحنه هایی اثر می گذارد که در آن سوژه با سرعت بالا در حال حرکت است.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65ru7170

برنامه های متنوع و امکانات هوشمند تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU7170

تلویزیون فورکی سامسونگ 75ru7170 با دارا بودن سیستم عامل Smart Hub ساعت ها می تواند شما را سرگرم نگه دارد. این رابط کاربری هر آنچه که نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهد ، از بازی های سرگرم کننده گرفته تا برنامه های کاربردی. این تلویزیون همچنین با قابلیت های هوشمند امروزی نیز گره خورده و به دلیل دارا بودن هوش مصنوعی زندگی راحت تری را برایتان به ارمغان می آورد.

به عبارت دیگر به کمک الکسا می توانید از طریق صدا تجربه ی زندگی در خانه ای هوشمند را کسب کنید.تنها کافیست دستگاه های سازگار را به تلویزیون متصل کنید و از راه دور از Alexa بخواهید آن ها را روشن و خاموش کند. جدا از این ، تلویزیون هوشمند سامسونگ مجهز به دستیار صوتی Google شده تا از طریق صدا بتوانید کانال ها را تغییر دهید و یا میزان صدا را تنظیم کنید.

اگر به دنبال یک تلویزیون هوشمند هستید به شما پیشنهاد میکنیم تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU7100 را هم در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU7170

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75RU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل هوشمند - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن بدون پایه : 37 کیلوگرم - وزن با پایه : 37.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 49.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Bluetooth Audio, Dolby Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
- Micro Dimming - تقویت عمق خودکار - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - شاخص کیفیت تصویر 1400PQI - فناوری Mega Contrast - فناوری PurColor - موتور پردازشگر تصویر UHD Processor
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 دجه
سری
7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد بدون پایه : 1684x966x60 میلی‌متر - ابعاد با پایه : 1684x1056x356 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1871x1131x234 میلی متر
امکانات ویژه
ConnectShare - Mobile to TV – Mirroring - SmartThings App Support, Wi-Fi Direct - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa - قابلیت Anynet+ - پشتیبانی از Airplay 2
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست