×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ کیولد سامسونگ مدل 49Q60R

0 تومان بدون مالیات
مدل:49Q60R
سری :6
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا :20 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 49Q60R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 49Q60R

چند سالی می شود در بازار ، تلویزیون های اولد حرف اول را می زنند و نظر خیلی ها را به سمت خود جذب کرده اند. در سال 2016 سامسونگ برای اینکه از رقیب سر سختش یعنی ال جی جا نماند دست به تولید فناوری انحصاری خود یعنی QLED زد. ساز و کار این فناوری با تلویزیون های OLED کاملا متفاوت است. این فناوری تاثیر شگرفی بر روی کیفیت تصویر می گذارد به همین دلیل سامسونگ به استفاده از این تکنولوژی انحصاری خود در تلویزیون های جدیدش پرداخت.

اولین تلویزیون های مجهز شده به این تکنولوژی در سال 2017 روانه ی بازار شدند. امسال نیز سامسونگ به عرضه ی تلویزیون های QLED پرداخت تا همچنان بتواند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از مدل های خوش ساخت و پرچمدار این شرکت که در سال 2019 روانه ی بازار شده ، تلویزیون 49 اینچی q60r می باشد. این تلویزیون به دلیل دارا بودن فناوری QLED در سری Q این کمپانی جای گرفته است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی مدل 32LP500B از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که فناوری QLED چیست؟ در این فناوری از نقاط کوانتومی در بین لایه های ال ای دی استفاده شده بنابراین تلویزیون سامسونگ قادر به تولید رنگ های بیشتر و وضوح بالاتری خواهد بود. البته کمپانی سامسونگ برای افزایش کیفیت تصویر تنها به قابلیت QLED بسنده نکرده و تلویزیون 49 اینچی خود را به فناوری هایی نظیر، اسکن تصویر 3000 PQI ، رزولوشن 4K ، پردازنده تصویر Quantum Processor 4K ، Quantum HDR 4X ، Ambient Mode و ... مجهز ساخته است.

از دیگر قابلیت های مهم تلویزیون سامسونگ 49q60r که موجب شده در رده ی بهترین تلویزیون های سامسونگ قرار گیرد، قابلیت هوشمند و فرمان صوتی Bixby می باشد. این فناوری به شما کمک می کند از طریق صدا با تلویزیون تعامل برقرار کنید و تجربه ی بی نظیری موقع کنترل تلویزیون داشته باشید. قیمت تلویزیون سامسونگ به دلیل این حجم بالای امکانات کمی بالاتر از دیگر رقبا است.

قیمت و خرید تلویزیون کیولد سامسونگ مدل 49q60r

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49Q60R

شاید در نگاه اول به نظر برسد سامسونگ بر روی ظاهر تلویزیون 49q60r کار نکرده، اما این شرکت تمامی سعی خود را به کار گرفته محصولی عرضه کند تا با تمامی دکوراسیون ها هماهنگ باشد. در واقع تیم طراحی سامسونگ ظاهری مینیمال را برای این تلویزیون 49 اینچی خود در نظر گرفته است. بدنه این تلویزیون با رنگ مشکی یک دست پوشیده شده و در ساخت بیشتر بخش های بدنه از پلاستیک با دوام استفاده شده است.

این پلاستیک مرغوب، دوام و کارایی تلویزیون را حتی طی استفاده طولانی تضمین می کند. یکی دیگر از اجزای این تلویزیون که در ساده تر جلوه دادن شمایل تلویزیون نقش مهمی دارد ، پایه های V شکل می باشد. این پایه ها طوری طراحی شده اند که به خوبی بر روی میز ثابت بمانند و صفحه نمایش را به صورت محکم بر روی خود نگه دارند. اگر به پشت این پایه ها نگاه کنید متوجه محل نگه داری کابل برق خواهید شد.

به عبارت دیگر سامسونگ برای جلوگیری از شلوغ و نا مرتب شدن اطراف صفحه نمایش از این بخش در پشت پایه ها استفاده کرده است. قابی که صفحه نمایش را احاطه کرده از ضخامت 1.2 سانتی متری بهره می برد، به همین دلیل می توان به آن لقب قاب نازک را داد. این قاب از ضخامت کمتری به نسبت مدل سال قبل یعنی Samsung Q6FN بهره می برد. کناره های تلویزیون نیز ضخامت چندان بالایی ندارد، بنابراین موقع اتصال به دیوار، تلویزیون فاصله ی زیادی با دیوار نخواهد داشت.

قیمت و خرید تلویزیون QLED سامسونگ مدل 49Q60R

وضوح و شفافیت بسیار بالا و فوق العاده زیبای تصاویر با کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون QLED سامسونگ مدل 49Q60R

اگر به دنبال خرید تلویزیون با کیفیت تصویر خیره کننده هستید ، تلویزیون های QLED سامسونگ قطعا می توانند بهترین انتخاب باشند. این فناوری در سال 2016 میلادی در جواب تلویزیون های oled ال جی ساخته شد و تا به امروز توانسته به رقیبی خوبی برای تلویزیون های اولد بدل شود. در این تلویزیون ها از نقاط کوانتومی در بین صفحات ال ای دی نمایشگر استفاده شده است.

این فناوری انحصاری سامسونگ به خوبی بر روی رنگ ، جزئیات و وضوح تصویر اثر می گذارد و موجب تقویت آن ها می شود. به ادعای سامسونگ Quantum Dot قادر به ارائه ی یک میلیارد رنگ در کنار وضوح خیره کننده خواهد بود. از دیگر قابلیت های مهمی که کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 49q60r را متمایز می کند، پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K می باشد.

این پردازنده همراه با رزولوشن فورکی موجب افزایش جزئیات تصویر می شود.اسکن تصویر 3000 PQI نیز تصاویر با کیفیتی را به تصویر می کشد ، در واقع این فناوری موجب می شود تصاویر پر سرعت حالتی تار پیدا نکنند.  تلویزیون سامسونگ 49q60r همچنین مجهز به قابلیت کارای Automatic adaptation شده است.

این فناوری هوشمند صدا و روشنایی تصویر را بر اساس شرایط محیط اطراف تنظیم می کند تا از دیدن تصاویر در حال پخش لذت ببرید.سامسونگ برای راضی نگه داشتن گیمر ها نیز از فناوری FreeSync (VRR) استفاده کرده است. این فناوری مانع از تار شدن بازی های پر سرعت می شود. اگر تصمیم به خرید محصولی با کیفیت تصویر بالا گرفته اید تلویزیون 82 اینچ سامسونگ مدل 82Q950R میتواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت و خرید تلویزیون QLED سامسونگ مدل 49Q60R

قدرت صدای عالی و با قابلیت هوشمند QLED سامسونگ مدل 49Q60R

سامسونگ در تلویزیون 49 اینچی q60r از بلندگو های دو کاناله با توان صوتی 20 وات بهره گرفته است. این میزان قدرت صدا برای تلویزیونی با اندازه ی 49 اینچ کاملا جواب گو خواهد بود. سامسونگ برای افزایش کیفیت صدا از فناوری دیگری با نام Dolby Digital Plus نیز استفاده کرده است. جدا از این تلویزیون سامسونگ 49q60r مجهز به تکنولوژی Multiroom شده است.

این فناوری امکان اتصال بی سیم به اسپیکر های خارجی را می دهد، پس حتی در اتاق دیگر می توانید صدای تلویزیون را پخش کنید. از دیگر قابلیت های مفید تلویزیون سامسونگ بلوتوث و قابلیت اتصال بی سیم به ساندبار و سیستم های صوتی سازگار می باشد. سامسونگ برای اینکه تلویزیون سری Q خود را در رده بهترین تلویزیون های بازار قرار دهد، از فناوری ها و قابلیت های هوشمند و به روز در دل این تلویزیون بهره گرفته است.

از جمله این فناوری ها، دستیار صوتی Bixby می باشد. به کمک این دستیار صوتی تلویزیون قادر است بسیاری از فرامین را از صریق صدای اشخاص اجرا کند. البته این دستیار صوتی تنها به زبان های انگلیسی ، کره ای و چینی واکنش نشان میدهد و قادر به اجرای دستورات این زبان ها می باشد. از دیگر ویژگی های تلویزیون 49 اینچ سامسونگ ، SmartThings می باشد. این فناوری از طریق هوش مصنوعی بستری برای کنترل سایر دستگاه های خانه را فراهم می کند. بنابراین می توانید از خانه ای هوشمند لذت ببرید و از راه دور به کنترل لوازم منزل خود بپردازید.

قیمت و خرید تلویزیون QLED سامسونگ مدل 49Q60R

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49Q60R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 14.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 14 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 18.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
دارای پنل VA صفحه نمایش - نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - پشتیبانی از فرمت های تصویری HDR 10+ و HLG - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 11014x715x263.9 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1101x637x59.2 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1249x794x152 میلی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI (هوش مصنوعی)- دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا - پشتیبانی از برنامه SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (one remote)
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
جستجوی خودکار کانال - نمایشگر دیجیتال خالص - طراحی Ambient Mode - کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق Anynet - موتو تصویر : Quantum Processor 4K

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست