×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ Q900R سایز 55 اینچ

مدل:55Q900R
سری : 9
تعداد بلندگو :4 بلندگو
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش :QLED
سری پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :60 وات
سال ساخت : 2019 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 55Q900R

مشخصات تلویزیون 55 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 55Q900R

بار دیگر سامسونگ با تولید تلویزیون های بالا رده کاری کرده است که زبان زده خاص و عام شود یکی از این تلویزیون های بالا رده و بسیار هوشمند تلویزیون کیولد 2019 مدل 55Q900R است این تلویزیون با صفحه نمایش بسیار بالا که مختص خود شرکت سامسونگ است یعنی QLED تولید شده است تلویزیون‌های QLED از بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد که نقاط کوانتومی مانند "درخشندگی بالا" ارائه می‌دهند، بهره می‌گیرند.

کیولد 2019 سامسونگ مدل 55Q900R بر خلاف مدل های دیگر دارای کیفیت تصویر هشت کی 8K است فعلا در بازار تلویزیون ها کیفیت تصویر هشت کی اخرین کیفیت تصویر می باشد که سایر برند های دیگر هم کم کم آن ها را در تلویزیون های جدید خود جای می دهند. تلویزیون 8K تلویزیونی است که دارای صفحه نمایش با رزولوشن 7680 پیکسل افقی و 432090 پیکسل عمودی و در کل تقریبا 33 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 55 اینچ مستطیلی شکل مدل Q900R جای گرفته است.

تلویزیون 8K تلویزیونی با بالاترین وضوح است که اخیراً در بین تلویزیون‌های UHD منتشر شده است با چهار برابر پیکسل بیشتر نسبت به تلویزیون 4K. در کنار کیفیت تصویر هشت کی 8K در تلویزیون سامسونگ 55Q900R موتور پردازشگر Quantum Processor 8K و قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر هشت کی 8K AL Upscaling قرار داده شده است این  دو فناوری از توانایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و حضور آن ها در تلویزیون 2019 سامسونگ 55Q900R زمینه ساز  این خواهد شد تا تصاویر ارتقا پیدا کنند و با رزولوشن‌های بالا و پیکسل‌های دقیق‌تر و واضح‌تر به نمایش گذاشته شوند.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55UP7750 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

با وجود قابلیت جذاب Ambient در تی وی اسمارت 55Q900R دیگر می‌توانید با سیاهی مطلق بعد از خاموشی تلویزیون خداحافظی کنید و به جای آن نظاره‌گر یک صفحه نمایشی تزیینی باشند. فناوری‌های HDR 10+، HLG و Direct Full Array 16X³ در افزایش کنتراست و دقت رنگی تصاویر به کار برده شده اند. 

تلویزیون اسمارت 2019 سامسونگ 55Q900R دارای سیستم 4.2 کاناله می‌باشد و صدایی با قدرت 60 وات را پخش خواهد کرد بدین وسیله بینندگان می‌توانند صدایی با وضوح بالا را به همراه جزئیات ریز و دقیق دریافت نمایند و لذت تمام را از شنیدن آن‌ها ببرند. البته قبل از انتخاب نهایی باید نگاهی به قیمت تلویزیون سامسونگ هم انداخت زیرا جز محصولات نسبتا با قیمت بالا محسوب میشوند. 

تی وی اسمارت سامسونگ مدل 55Q900R مجهز به سیستم عامل تایزن می باشد این سیستم عامل دسترسی به تنظیمات تلویزیون را بسیار راحت کرده است و پشتیبانی از برنامه SmartThings، اشتراک گذاری صدا و تصویر از طریق Mirroring، مرورگر اینترنت و دسترسی به شبکه های یوتیوب ، سازگار با برنامه Amazon Alexa و Bixby و دستیار صوتی گوگل Google Assistant، پردازنده چهار هسته ای Quad-Core و ریموت کنترل هوشمند مدل TM1950C از امکانات ویژه و هوشمند تی وی 2019 سامسونگ مدل 55Q900R هستند. گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک در صفحه نمایش 43 اینچی به نمایش خواهد آورد.

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون سامسونگ Q900R

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون سامسونگ Q900R

تلویزیون های QLED بهتر از ال ای دی LED و اما نسبت به فناوری صفحه نمایش OLED ضعیف تر است اما قیمت آن ها نسبت به تلویزیون های اولد ال جی کمتر است.  همان طور که می دانید تلویزیون سامسونگ 2019 مدل 55Q900R دارای صفحه نمایش QLED است این فناوری از تکنولوژی کوانتوم روی نور پس زمینه استفاده شده است و به جای نور پس زمینه سفید از نور آبی استفاده می کند و نور سبز و قرمز نیز با نقطه های کوانتومی به دست می آید.

این نقطه ها می توانند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف در تی وی اسمارت 55Q900R سامسونگ تولید کنند و باعث می شود دقت رنگ ها در روشنایی بالا برود. این لایه ها خالص ترین رنگ و نور را ایجاد می کنند در نتیجه بالاترین سطوح روشنایی را ارائه می دهند. نوع دیگری از تلویزیون‌های UHD  تلویزیون 8K است که در تلویزیون 2029 سامسونگ مدل 55Q900R هم این کیفیت تصویر یعنی 8K پشتیبانی می شود.

با کیفیت تصویر هست کی 8K وضوح کیفیت تصویر واضح‌تر ، دقیق‌تر و با جزئیات بیشتر است این امر به این دلیل است که در تلویزیون‌های 8K پیکسل‌ها آنقدر کوچک هستند که حتی از نزدیک هم نمی‌توان آن‌ها را تشخیص داد، و این باعث می‌شود تصاویر دارای جزییات بسیار زیاد همچون واقعیت دیده شوند.

سایر امکانات تصویر تلویزیون  Q900R

سایر امکانات تصویر تلویزیون Q900R

شرکت سامسونگ برای تی وی اسمارت 2019 مدل 55Q900R فقط کیفیت تصویر هشت کی و صفحه نمایش QLED استفاده نکرده است بلکه انواع فناوری را بریا بهبود بیشتر تصاویر به کار برده است طوری که دیگر هیچ کم و کاستی در کیفیت تصویر دیده نشود. فناوری Quantum Dot در تلویزیون کیو ال ای دی 55Q900R امکان به نمایش گذاشتن 100 درصد حجم یک رنگ را به وجود می آورد که این باعث نمایش جزئیات تمام و کمال رنگ‌ها با وضوح عالی و واقع‌گرایانه می‌شود.

یکی از ویژگی های بسیار چشمگیر این محصول قابلیت حالت محیط یا Ambient Mode است این قابلیت به تلویزیون QLED مدل 55Q900R کمک می کند تا دکوراسیون منزل شما برای جلوه ای کاملاً طبیعی ترکیب شود. به جای یک صفحه سیاه ساده ، تصاویر قابل توجهی را مشاهده می کنید که با سبک زندگی شما مطابقت دارند می توانید بر روی نمایشگر تلویزیون 55 اینچ عکس های ضخصی خود را ظاهر کنید.

قابلیت Ambient Mode می تواند از طراحی دیوار الگو برداری کند و خود را بخشی از آن نماید به نحوی که اصلا متوجه حضور تلویزیون نخواهید شد همچنین باید گفت که حالت Ambient Mode باعث می‌شود تا بتوانید عکس‌های هنری دیگر را بر روی صفحه نمایش ظاهر کنید و آن را به تابلوی نقاشی تبدیل نمایید.

تلویزیون هشت کی 8K اسمارت سامسونگ مدل 55Q900R دارای فناوری Direct Full Array 16X³ می‌باشد حضور این قابلیت موجب می‌شود تا محتواها با عمق بیشتر و با جزئیات ریز و دقیق و به صورت تمام و کمال پخش شوند یعنی رنگ های سفید سفید تر یا روشن تر و رنگ های سیاه سیاه تر یا تاریک تر نشان داده می شود البته فقط مختض این دو رنگ نیست همه ی رنگ ها از خود عمق بالایی به جای می گذارند. 

انتشار صداهایی فراگیر و همه جانبه در تلویزیون سامسونگ 55Q900R

انتشار صداهایی فراگیر و همه جانبه در تلویزیون سامسونگ 55Q900R

تی وی اسمارت 2019 هشت کی مدل 55Q900R در کنار کیفیت تصویر فوق العاده دارای سیستم صوتی بسیار بالا می باشد تلویزیون سامسونگ 55 اینچ سری 9 می‌تواند صدا را با حداکثر توان وضوح برای شما پخش کند به گونه ای که شما احساس می‌کنید در دل تصاویر و صحنه ها قرار گرفته‌اید. برای کیو ال ای دی QLED سامسونگ مدل 55Q900R یک سیستم صوتی 4.2 کاناله تعبیه شده است یعنی در تی وی اسمارت 55 اینچ 2019 4 عدد بلندگو و دو عدد ساب وفر وجود دارد. 

همه ی این ها در کنار هم توانایی خروج صدایی به توان 60 وات را دارند این صدا بسیار بالا است و حتی با توجه به ابعاد 55 اینچی هم صدای بسیار بالایی دارد و دیگر شما با وجود توان صدای 60 واتی نیازی به خرید دستگاه های صوتی جداگانه ای نیستید. سامسونگ برای اینکه این حجم از صدا بدون نویز و خط و خش و با کیفیت بالا در اختیار کاربران گذاشته شود از وجود فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل Dolby و Multiroom Link و قابلیت Bluetooth Headset Support استفاده کرده است همه ی این فناوری ها دست در دست هم می دهند تا صدایی بدون کم و کاستی در محیط سالن شما پخش شود و از شنیدن هر صدایی که پخش می شود لذت ببرید. 

امکانات اسمارت و فناوری‌های صوتی تلویزیون QLED 8K

امکانات اسمارت و فناوری‌های صوتی تلویزیون QLED 8K

تی وی اسمارت 2019 سامسونگ مدل 55Q900R مجهز به سیستم عامل تایزن TIZEN است این سیستم عامل فقط مختص تی وی های سامسونگ است و سامسونگ برای تمامی تلویزیون های هوشمند خود از این سیستم عامل استفاده می کند این سیستم قدرت اجرایی تلویزیون بالا می‌رود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا به محتواهای داخل تلویزیون دسترسی سریع و آسانی را داشته باشند.

وجود پردازنده چهار هسته ای Quad-Core در تلویزیون هشت کی سامسونگ 55 اینچ Q900R باعث شده است تا دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و همه ی برنامه ها با سرعت بالایی اجرا شوند. به لطف سیستم عامل تایزنن دسترسی به اینترنت هم به دو روش یعنی WIFI و پورت LAN امکان پذیر شده است بعد از وصل شدن به اینترنت شما می توانید در مرورگر وب هر نوع محتوایی را که خواستید جستجو نمایید.

اکنون به سراغ فناوری های صوتی و فناوری های تلویزیون هشت کی 8K سامسونگ مدل 55Q900R برویم  قابلیت Bixby فراتر از یک کنترل ساده است به این دلیل که می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را از او درخواست کنید و آن را برای شما پیدا خواهد کرد. دستیار گوگل یا Google Assistant است که توسط آن امکانات گسترده و متنوعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت برای مثال می‌توانید تغییر کانال‌ها، تنظیم صدا و کنترل پخش را از طریق صدای خود برای شما فراهم می‌کند. 

فناوری آمازون الکسا هم این  امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید. اگر شما هم به فکر خرید محصولات با کیفیت بالا و امکانات مناسب هستید پیشنهاد میکنیم تلویزیون فریم سامسونگ 55 اینچ را از دست ندهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q900R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - کنترل - کابل برق - باطری - پایه
وزن
وزن با پایه : 21.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 21.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 31.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز 4000 PQI
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Wireless Audio System Compatibility, Bluetooth Audio, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
8K HDR 3000, Auto Motion Plus, Billion Colors, Direct Full Array 4x, Direct Full Elite Array, Natural Mode Support, Ultimate 8K Dimming, ارتقاء کیفیت تصویر 8K IA Upscaling, حالت فیلم, حجم رنگی 100% توسط Quantum Dot, زاویه دید گسترده
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دستیار صوتی Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 اسپیکر 10 وات - 2 ووفر 10 وات
سری پردازنده
چهار هسته ای (Quad Core)
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1233*777*220 میلی‌متر - ابعاد بدون پایه : 1233*713*34 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1412x852x181 میلی‌متر
نسبت کنتراست
Ultimate 8K Dimming
امکانات ویژه
Ambient Mode - Mobile to TV – Mirroring - Moblie to TV Mirroring - Screen Mirroring - SmartThings App Support - Sound Mirroring - TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست