×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q900R

0 تومان بدون مالیات
مدل:65Q900R
سری : 9
تعداد بلندگو :4 بلندگو
کیفیت صفحه نمایش : 8K
نوع صفحه نمایش : QLED
سری پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :60 وات
سال ساخت :2019 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 65Q900R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 65Q900R

ساسونگ یکی از بزرگترین کمپانی ها در تولید و توزیع وسایل صوتی و تصویری است که توانسته سهم قابل توجه در پیشرفت روز افزون صنعت وسایل صوتی و تصویر ایفا کند. به این منظور در سال 2018 سامسونگ دست به تولید تلویزیون های سری Q زد. از جمله تلویزیون های موجود در این سری می توان به 65Q900r اشاره کرد. این محصول بی نظیر با کمک کوالتی 8K قادر است تصاویر ملودراماتیک را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.

به بیان بهتر این کوالتی ایت کی با استفاده بیش از 8 میلیون پیکسل که دارد می تواند تصاویر زنده و واقعی را به ناظران خود هدیه دهد. دیگر نقطه قوت تلویزیون سامسونگ 8k Q900r به مشخصات صدا ان برمیگردد که از ان می توان به وجود کانال صوتی 4.2 اینچی در کنار خروجی صدا 60 وات اشاره کرد. با وجود این ویژگی ها می توانید از این امر مطمئن باشید که حس کامل صحنه به سمت شما کمانه ور خواهد شد.

تکنولوژی هوشمند Samsung SMART TV موجود در این تلویزیون نیز قادر است میلیون های محتوا سرگرم کننده و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد که شما با وارد شدن به این دنیا بی پایان می توانید برای ساعت ها دران غوطه ور شوید. لازم به ذکر است سامسونگ برای ایجاد پل ارتباطی اسان با دنیای مجازی در این محصول خود از فناوری بی سیم WiFi Direct کمک گرفته است. اما در نهایت در یک کلام می توان به این نکته رسید که شما به هر سمت و سوی تلویزیون سامسونگ 8K Q900r نگاه بندازید بوی از اصالت را در تمام قسمت های ان احساس خواهید کرد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55UP7750 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون QLED سامسونگ مدل 65Q900R

استفاده از پردازنده کوانتمی 8K از محدود کاری بود که سامسونگ با بهره گیری از ان می توانست خود را در دل کاربرانش خواستنی جلوه دهد. پردازنده  Quantum Processor 8Kبا استفاده از الگورتیم های پیچیده که دارد می تواند به بهبود صدا، کیفیت نمایش تصویر و حرکت اجسام در تلویزیون Q900r کمک کند. یعنی در یک کلام می توان گفت شما با همچین تراشه خارق العاده ای قادر خواهید بود به حس کامل صحنه دست پیدا نماید.

همچنین تلویزیون سامسونگ Q900r برای ارائه کنتراست خیره کننده از فناوری Ultra Viewing Angle بهره گرفته است. این فناوری بی نظیر قادر است عمق رنگ ها را به گونه ای نمایش دهد که شما با دیدن صحنه های این تلویزیون احساس حضور در دل صحنه خواهید کرد. فناوری HDR 10+ در تلویزیون سامسونگ اسمارت Q900r می تواند روشنایی را به گونه ای افزایش دهد که واقعیت را از دل صحنه بیرون نماید و ان را به تماشگران خود هدیه دهد.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 65 اینچ QLED سامسونگ مدل 65Q900R

به جرعت میتوان گفت که یکی از برجسته ترین خصوصیات این تلویزیون به دیزاین مینیمالیستی و زیبا ان بر میگردد. به عبارت دیگر شما با نگاه سطحی به این تلویزیون فقط متوجه تلویزیون عادی با صفحه نمایش بزرگ نخواهید شد برعکس شما در نگاه اول متوجه یک اثر هنری متحرک و زیبا خواهید شد. قاب باریک اطراف تلویزیون Q900r به گونه ای طراحی شده که در نگاه اول ان را جز از صفحه نمایش پنداشت خواهید کرد اما با کمی توجه بیشتر متوجه لطافت که سامسونگ در ان بکار برده خواهید شد.

علاوه براین ضخامت کم این محصول از دیگر ویژگی های است که توانسته جذابیت تلویزیون سامسونگ Q900r را دو چندان نماید. بر طبق ادعای سامسونگ شما با لمس ضخامت این تلویزیون ان را همانند ضخامت یک کتاب چند صد صفحه ای تشابه خواهید کرد. جدا از این ویژگی ها پشت این تلویزیون بر خلاف سایر محصولات صوتی و تصویری دیگر به صورت کاملا منظم و یک دست دیزاین شده طوری که با نگاه کرد به ان متوجه هیچ گونه برجسته گی نخواهید شد.

در اخر اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که سامسونگ برای ایجاد ارتباط سریع و اسان با دنیای بیرونی، پورت های خروجی را در پشت این محصول جاسازی کرده است.

صدای واضح و همه جانبه در تلویزیون سامسونگ 65Q900r

همان طور که در کاپشن ابتدای اشاره شد یکی از مهم ترین نقاط قوت این تلویزیون به بخش صدا ان بر می گردد. تلویزیون سامسونگ اسمارت Q900r با استفاده از فناوری صدای Dialog Enhancement می تواند باعث بهبود چشم گیر مکالمه شود. به بیان مختصر، ممکن است این اتفاق نیز برای شما افتاده باشد که گاهی به سبب صدا های اضافه اطراف متوجه مکالمه در برنامه های مورد علاقه خود نشده باشید.

به این سبب ساسونگ با یاری تکنولوژی Dialog Enhancement می توان مکالمه میان برنامه ها را از صدا پس ضمیه تشخیص دهد و با اعمال بافر های قوی به تقویت ان ها به پردازد. اما یکی از چشم گیر ترین فناوری های صدا که قادر است محیط فراصوت برای کاربران خلق نماید Dolby Digital Plus است. همان طور که اشاره شده این فناوری با افزودن کانال های صوتی به این محصول می تواند محیط همه جانبه و فراصوت برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. به گونه ای که با قرار گرفتن در این محوطه فرا صوت احساس حضور در سینما های سه بعدی به شما دست خواهد داد.

قابلیت های اسمارت در تلویزیون 65Q900r

ممکن است به این نکته پی برده باشید که در ده های اخیر روز به روز شمار محصولات تصویری و صوتی روز به روز در حال افزایش است اما قابلیت که سبب ایجاد تفاوت بین یک محصول با دیگر محصولات می شود، قابیلت هوشمندی است. تلویزیون سامسونگ 8K Q900r با بهره گیری از فناوری های هوشمندی روز دنیا توانسته زندگی مدرن را به خانه های شما هدیه دهد.

از قبیل این فناوری ها می توان دستیار هوشمند Bixby را نام برد. این هوش مصنوعی فوق العاده می تواند مخاطبینش را به گفتوگو جذاب و بی پایان دعوت نماید. به گونه ای که شما می توانید به گفتوگو پرداختن با این هوش مصنوعی به تمام خواسته های خود برسید و این هوش مصنوعی Bixby با فکر کردن و براورد خواسته های شما می تواند .در اسرع وقت پاسخ متناسب به درخواست شما بدهد.

همچنین سامسونگ در زیر سایه نوآوری SmartThings این مژده را به شما می دهد که از این پس شما می توانید وسایل هوشمند اطرافتان را با تلویزیون هوشمند Q900r کنترل نمایند. یکی از محصولات محبوب شرکت سامسونگ تلویزیون فریم سامسونگ 43 اینچ میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q900R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - کنترل - کابل برق - باطری - پایه
وزن
وزن با پایه : 30.5 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 29.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 42.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز 4000 PQI
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Wireless Audio System Compatibility, Bluetooth Audio, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
8K HDR 3000, Auto Motion Plus, Billion Colors, Direct Full Array 4x, Direct Full Elite Array, Natural Mode Support, Ultimate 8K Dimming, ارتقاء کیفیت تصویر 8K IA Upscaling, حالت فیلم, حجم رنگی 100% توسط Quantum Dot, زاویه دید گسترده
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دستیار صوتی Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 اسپیکر 10 وات - 2 ووفر 10 وات
سری پردازنده
چهار هسته ای (Quad Core)
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد تلویزیون با پایه : 1452.2x898.2x304.9 میلی متر - ابعاد تلویزیون بدون پایه : 1452.2x836.4x34.1 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1621.0x980.0x195.0
نسبت کنتراست
Ultimate 8K Dimming
امکانات ویژه
Ambient Mode - Mobile to TV – Mirroring - Moblie to TV Mirroring - Screen Mirroring - SmartThings App Support - Sound Mirroring - TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست