×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50RU7172

0 تومان بدون مالیات
مدل: 50RU7172
سری : 7
سیستم عامل : تایزن
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
قابلیت HDR :دارای HDR 10
کیفیت صفحه نمایش :4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 50RU7172

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 50RU7172

سامسونگ تلویزیون مدل 50ru7172 را در سال 2019 با کیفیت فورکی و سیستم صوتی 20 وات و سیستم عامل تایزن وارد بازار کرده است سامسونگ همیشه در تلاش بوده که مخاطبانش از هر محصولی که به تولید می کند راضی باشند و تا الان هم طرفدارن زیادی دارد و روز به روز به مخاطبانش اضافه می شود. سیستم عامل تایزن و برنامه smart thing کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است و می توان آن را به یک تلویزیون بسیار هوشمند به رسمیت شناخت. 

پشتیبانی از برنامه SmartThings، اشتراک گذاری صدا و تصویر از طریق Mirroring، مرورگر اینترنت و دسترسی به شبکه های یوتیوب و سازگار با برنامه Amazon Alexa از امکانات ویژه و هوشمند این تلویزیون هستند. گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک در صفحه نمایش 50 اینچی به نمایش خواهد آورد. سامسونگ برای تلویزیون سری 7 اتصال به اینترنت را به دو روش سیم و بی سیم امکان پذیرکرده است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 75NANO86 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

قابلیت کیفیت تصویر فورکی 4k کوچکترین جزئیات را برای شما روشن می سازد پس تصاویر واقعی و زنده را با این کیفیت تصویر تجربه کنید. تلویزیون ال ای دی تخت 2019 دارای موتور پردازشگر UHD Engine است این موتور پردزشگر در تجزیه و تحلیل تصاویر نقش اساسی دارد.  محدوده دینامیکی بالا یا hdr هم طیف های رنگی را افزایش می یابد به این صورت که با ایجاد اختلاف بین رنگ های روشن و تیره، جزئیات ریز تصویر را آشکار می سازد و سایه ها و درخشندگی را نمایان می سازد.

از دیگر ویژگی های تصویر می توان فناوری pur color را نام برد که در خلق تصاویر پر رنگ و شاداب تاثیر فراوانی دارد همچنین به جز رنگ های آبی، سبر و قرمز میلیون ها رنگ دیگر را پشتیبانی می کند. یک سیستم صوتی دو کاناله برای تلویزیون 50ru7172 تدارک دیده شده است که در مجموع با هر دو اسپیکر صدایی به قدرت 20 وات در محیط پخش می شود.

 فناوری های صوتی نظیر دالبی دیجیتال پلاس و قابلیت Multiroom در تولید صدای همه جانبه و فراگیر نقش اساسی را دارند و صدا را با کیفیت بالاتر و بهتر به وسیله این فناوری های صوتی پخش می شود. 3 عدد درگاه hdmi، دو عدد درگاه usb، پورت کامپوننت و کامپوزیت، خروجی دیجیتال optical از درگاه های ارتباطی تلویزیون 50 اینچ هستند این درگاه ها صدا و تصویر را با کیفیت بالا به صفحه نمایش 50 اینچی منتقل می نمایند. 

50RU7172

کیفیت تصویر خلاقانه تلویزیون سامسونگ 50ru7172

تلویزیون ال ای دی سامسونگ با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی تولید و طراحی شده تا بتوانید از دیدن محتوا با کیفیت عالی لذت ببرید. تلویزیون های فورکی برای کسانی که کنسول بازی با کیفیت 4K دارند گزینه ای مناسب است تا از انجام بازی ها با کیفیت عالی لذت ببرند. از جمله ویژگی های تصویر می توان به Dynamic Crystal Color، HDR Plus، موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، قابلیت ارتقای کیفیت تصویر و ... اشاره کرد که همگی در کنار هم موجب می شوند تا تصاویر با رنگ های زنده و طبیعی و نوری مناسب و ایده آل بر روی نمایشگر 50 اینچ تلویزیون پخش شوند. 

وجود تکنولوژی هایی از قبیل Dynamic Crystal Color، موجب می شوند رنگ ها زنده تر و طبیعی تر نمایش داده شوند. محتوایی که از منابعی پایینی تولید شده اند، به لطف قابلیت ارتقا کیفیت تصویر UHD Upscaling زیباتر از آنچه که هستند، نمایش داده می شوند. جزئیات به کمک پردازشگر تصویر UHD Engine در این تلویزیون چند برابر می شود و نویز تصاویر نیز به طرز شگفت انگیزی کاهش می یابد.

جدا از دقت و نمایش جزئیات، کیفیت کلی تصویر عالی به نظر می رسد زیرا سامسونگ از فناوری های ویژه ای در این نمایشگر بهره گرفته است. به لطف تکنولوژی کاربردی PurColor رنگ ها کاملا زنده و طبیعی هستند بنابراین صحنه ها حال و هوایی نزدیک به واقعیت دارند. کنتراست تصویر نیز به دلیل وجود تکنولوژی HDR 10+ و Mega Contrast عالی است.

سامسونگ برای این تلویزیون رده متوسط به بالای خود اسکن تصویر 1400 PQI را در نظر گرفته تا نیاز دوستاران مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن را بر طرف نماید و آن ها به خواسته هایشان برساند.

50RU7172

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات

 کیفیت صوت نیز از دیگر موارد مهم در انتخاب تلویزیون و دستگاه های صوتی و تصویری است که حتما هنگام خرید باید به آن توجه کنیم. تلویزیون فورکی سامسونگ 50ru7172 دارای دو بلندگو با قدرت صوت هر کدام 10 وات و 20 وات توان صوتی است که باعث می شود بتوانید حتی در محیط های بزرگ نیز با کیفیت و وضوح بالا صدای آن را بشنوید.

همچنین تلویزیون 50 اینچ اسمارت سامسونگ مدل 50ru7172 با بهره گیری از فناوری اپتیکال به شما این امکان را می دهد که در مهمانی ها یا جشن تولدهای خود بلندگوهای جداگانه و سیستم های سینمای خانگی را به آن وصل کرده و موسیقی و آهنگ ها را با صدای بلند و کیفیت عالی گوش کنید. از طرف دیگر فناوری پیشرفته صوتی دالبی دیجیتال پلاس به کار رفته در این دستگاه باعث می شود صدای پخش شده از تلویزیون همه جانبه و فراگیر بوده و وضوح و کیفیت آن با افزایش صدا و فاصله کاهش پیدا نکند.

 این سیستم صوتی از قابلیت Clear Voice بهره می برد که کاهنده ی نویز صدا می باشد و صدا را با کیفیت بالایی به صورت فراگیر در محیط پخش می کند. فناوی تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancementصدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند.

50RU7172

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 50ru7172

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش بی سیم و سیم را دارد پورت lan به صورت بی سیم و وای فای wifi هم به روش بی سیم تلویزیون را به اینترنت وصل خواهد نمود.  برنامه smart thing تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ را به هم وصل می کند.

با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل می توان تظنیمات را بوسیله ی گوشی موبایل انجام داد. با استفاده از مرورگر وب هم می توانید هر نوع محتوایی را که خواستید در مروگر جتسجو کنید سپس محتو های درخواست شده را بر روی صفحه نمایش بزرگ یعنی تلویزیون 50 اینچ می آورد. راهنمای جهانی Universal Guide نه تنها برنامه های و محتوای مورد علاقه شما را ارائه می دهد بلکه عناوین را بر پایه ترجیحات شما توصیه می کند.

این تلویزیون دارای پردازنده چهار هسته ای Quad-Core است با این پردازنده دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها و دیر بالا آمدن برنامه دیده نمی شود. قابلیت های اشتراک گذاری بصورت بی سیم محتوا و تصاویر و ویدوی را از موبایل به تلویزیون انتقال میدهد. درگاه های ارتباطی به کار رفته در این تلویزیون شامل 3 عدد درگاه HDMI و 2 عدد درگاه usb و درگاه های کامپوننت و کامپوزیت و خروجی صدای دیجیتال و پورت lan می باشد این درگاه ها صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون منتقل می نماید.

یکی از محصولات ویژه شرکت سامسونگ تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49TU7100 میباشد.

50RU7172

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50RU7172

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 13.9 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 13.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 18.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار 0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Bluetooth Audio - DTS Decoder - تقویت صدا با Dialog Enhancement - توزیع صدا در هر نقطه توسط Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
حالت گالری - فناوری رنگ PurColor - تکنولوژی UHD Dimming - شاخص کیفیت تصویر 1400PQI
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1124.8x728.8x261.3 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1124.8x650.2x59.1 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1272x790x155 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
صفحه SmartHub - برنامه هوشمند SmartThings - سازگار با محصولات اپل با برنامه Airplay2 - کنترل ریموت چند منظوره با OneRemote - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست