×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU8000

مدل75RU8000
سری :8
سیستم عامل : تایزن
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
قابلیت HDR : دارای HDR 10
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 75RU8000

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 75RU8000

تلویزیون سامسونگ مدل 75RU8000 یکی دیگر از تلویزیون های برند سامسونگ موجود در بازار است که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای منزل یا محیط کار خود تهیه کنید. کیفیت تصاویر این تلویزیون 4K یعنی 4 برابر تصاویر فول اچ دی بوده و با داشتن HDR+ می تواند شدت نور و کنتراست را به اندازه ایده آل و مناسب کنترل و تنظیم کند. رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر واقعی و زنده را بر روی صفحه نمایش شما پدید خواهد آورد. 

موتور پردازنده تصویر UHD Engine تصاویری با کیفیت 4K Ultra HD نمایش می دهد همچنین با فناوری که دارد تصاویر با کیفیت کم را ارتقاء می دهد. قابلیت ارتقا کیفیت تصاویر نیز در تلویزیون باعث می شود که تصاویر با کیفیت پایین تر نیز ارتقا داده شده و عالی دیده شوند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می نماید.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون سامسونگ 50AU8000 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

فناوری های صوتی همچون Dolby Digital Plus در تولید صدایی فراگیر و همه جانبه نقش اساسی را دارد. پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا برنامه ها زود اجرا شوند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود. دستیار صوتی گوگل Amazon Alexa، و گوگل اسیستنت Google Assistant برای جستجو آسان تر در تلویزیون به کار برده شده است شما هر سوالی که دارید این تکنولوژی سریع به سوال های شما پاسخ می دهد.

سیستم عامل این تلویزیون تایزن Tizen بوده و دسترسی سریع و آسان به تنظیمات تلویزیون را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فناوری ها یا اشتراک گذاری نظیر قابلیت Mirroring و DLNA و فناوری wifi-direct می توان به صورت ارتباط مستقیم با تلویزیون هوشمند مطالب را به اشتراک گذاشت. 4 عدد پورت HDMI، دو عدد پورت USB، ورودی RF از درگاه های ارتباطی تلویزیون 75RU8000 است که درپشت تلویزیون تعیه شده اند.

همچنین تلویزیون اسمارت دستگاه دیجیتال سر خود دارد که بدون دستگاه گیرنده دیجیتالی میتوان با تهیه انتن از تماشای شبکه ها برخوردار شوید. با وجود این موارد خرید تلویزیون سامسونگ میتواند گزینه مناسبی جهت خرید تلویزیون باشد.

75ru8000

طراحی و ساختار دلربا تلویزیون سامسونگ 75ru8000

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 75ru8000 از ظرافت و زیبایی چشمگیری در طراحی ساده و جذاب خود بهره می برد صفحه نمایش 75 اینچ برای سالن های بزرگ مناسب است.  در نظر گرفتن رنگ مشکی برای این محصول هماهنگ شدن تلویزیون را با سایر وسایل خانه از جمله سینما خانگی بسیار راحت می کند و با جلوه خاص و زیبایش فضای خانه را بسیار مدرن می نماید.

برای این تلویزیون پایه ای مشکی رنگ با طرح T شکل در نظر گرفته شده است که بسیار شیک و ظریف طراحی شده که زیبایی تلویزیون را دو چندان می کند و این پایه ها تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشند ابعاد این تلویزیون بسیار مناسب است و از مکان های از پیش تعیین شده به خوبی جای می گیرد. وزن تلویزیون سبک است و به راحتی می توان آن را به مکان های دلخواه و مد نظر منتقل نمود.

شما در صورت تمایل می توانید با استفاده از براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار وصل نمایید با وصل کردن این تلویزیون به دیوار از فضای مانده سده نهایت استفاده را ببرید. قاب باریک و ظریف دور نمایشگر موجب می شود که تصویر تلویزیون را همانند تصویری معلق در هوا ببینید.

75ru8000

کیفیت تصویر واقعی و زنده در تلویزیون فورکی سامسونگ مدل 75ru8000

 کیفیت تصویر تلویزیون 75ru8000 سامسونگ 4K Ultra HD و رزلوشن آن نیز 2160×3840 پیکسل می باشد این میزان رزولوشن خبر از تعداد 8 میلیون پیکسل می دهد و این یعنی این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر طبیعی را با این کیفیت تصویر تجربه کنید. فناوری Ultra Slim Array تصاویر را به نحوی پردازش نموده تا در نقاط تیره با افزایش عمق و در نقاط روشن با درخشش بیشتر شود.

فناوری UHD Dimming همه ی پیکسل های روی صفحه نمایش را با تنظیمات دقیق و کنتراست های بالا تشکیل می دهد تا تصاویر دقیق و رنگ ها دقیق تر باشند. قابلیت Dynamic Crystal Colour در این تلویزیون موجب می شود تا تصاویر را با رنگ های شاداب تر و زنده تر مشاهده کنید همچنین باعث مناسب بودن کنتراست تصویر می شود.

فناوری HDR با افزایش دادن نسبت کنتراست و ایجاد اختلاف بین رنگ های روشن و تیره ی تصویر درجه وضوح و کیفیت و روشنایی قابل ملاحضه ای به تصویر می بخشد فناوری HDR و دیگر فرمت های جدید تصویری HDR 10+ و HLG کیفیت تصویر فوق العاده هیجان انگیزی را نمایش خواهند داد. موتور پردازشگر به کار رفته در این تلویزیون UHD Engine است، این موتور پردزاشگر توانایی تجزیه و تحلیل محتوای 4k را دارد و قادر است کیفیت فورکی واقعی را به رخ تصویر بکشد. 

با خرید تلویزیون کیولد سامسونگ 82Q60R میتوانید لذت تماشای تصاویر با کیفیت را تجربه کنید. 

75ru8000

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ 75ru8000

 تلویزیون سامسونگ 75ru8000 در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته و نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده خواهد کرد. وجود پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا برنامه ها در تلویزیون زود اجرا شوند و دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود. تلویزیون 75 اینچ اسمارت فورکی از تلویزیون های اسمارت است که دارای سیستم عامل روان و سریع است برنامه smart thing تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ را به هم وصل می کند.

با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل می توان تظنیمات را بوسیله ی گوشی موبایل انجام داد. با استفاده از مرورگر وب web browser هم می توانید هر نوع محتوایی را که خواستید در مروگر جتسجو کنید سپس محتو های درخواست شده را بر روی صفحه نمایش بزرگ یعنی تلویزیون 75 اینچ می آورد البته باید برای استفاده از این مرورگر تلویزیون شما به اینترنت متصل باشد.

اتصال به اینترنت را به دو روش بی سیم و سیم دار ممکن است پورت lan به صورت بی سیم و وای فای wifi هم به روش بی سیم تلویزیون را به اینترنت وصل خواهد نمود. قابلیت های اشتراک گذاری بصورت بی سیم محتوا و تصاویر و ویدوی را از موبایل به تلویزیون انتقال میدهد. راهنمای جهانی Universal Guide نه تنها برنامه های و محتوای مورد علاقه شما را ارائه می دهد بلکه عناوین را بر پایه ترجیحات شما توصیه می کند.

75ru8000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75RU8000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار 0.4
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Decoder - کانال بازگشت صوتی - تقویت صدا با Dialog Enhancement - توزیع صدا در هر نقطه با Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
زاویه دید گسترده - فناوری UHD Dimming - قابلیت Auto Motion Plus - پشتیبانی از استاندارد تصویر +HDR10 - کاهش نویز تصویر با Digital Clean View - نمایش رنگ های کریستالی با Dynamic Crystal Color
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL-SECAM-NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full-Normal-Wide Zoom-Zoom
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
صفحه Smart Hub - برنامه هوشمند SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (One Remote) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring - فروشگاه محتوا App Store - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست